abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87694498
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd? Zal zo effe terugkijken, maar volgens mij niet, hoor.

Okay, posts van mij in dit topic teruggelezen en ik heb dus inderdaad nergens gezegd dat kaalkopjes en hooligans nooit uit zichzelf beginnen.
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 13:05 schreef Gia het volgende:
Als die tegendemonstratie niet komt, is er niks aan de hand. Het ligt dus weer eens aan links dat er problemen komen. What else is new!

En dat terwijl al vele malen is gebleken dat de EDL zonder aanleiding in de vorm van een tegenprotest onschuldige immigranten heeft afgetuigd en winkels van buitenlanders heeft vernield. Maarja, das natuurlijk ook de schuld van links :')
pi_87694548
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:39 schreef Gia het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Dat is ook wat ik steeds zeg.

Alleen met een tegendemonstratie opzettelijk geweld uitlokken vind ik fout.
Je klinkt als een hooligan die het niet kon helpen dat hij ging rellen, omdat er wat ME langs de kant stond.
pi_87694582
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

[..]

En dat terwijl al vele malen is gebleken dat de EDL zonder aanleiding in de vorm van een tegenprotest onschuldige immigranten heeft afgetuigd en winkels van buitenlanders heeft vernield. Maarja, das natuurlijk ook de schuld van links :')
Het zijn gewoon relbeluste hooligans. Is er iemand die dat serieus waagt te betwijfelen?
pi_87694845
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:45 schreef Gulo het volgende:

[..]

Het zijn gewoon relbeluste hooligans. Is er iemand die dat serieus waagt te betwijfelen?
Gia, die meent dat het van nature hele lieve knullen die nu tot slachtoffer worden gebombardeerd zijn die alleen maar rellen omdat links dat bij ze uitlokt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 18-10-2010 22:51:21 ]
  maandag 18 oktober 2010 @ 22:50:40 #125
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87694852
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:01 schreef sp3c het volgende:

[..]

met de laadklep open???

anders zien die hooligans toch niet dat het ding vol zit :D
de politie kan dit heel goed zelf af gok ik
En dan zwaaien. :Y.

En ik vraag het me af, als ik zo youtube bekijk.
En niet schieten hoor, ik denk dat als er een Apache vlak boven je hangt je een heel stoere kerel moet zijn om nog iets te flikken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_87695102
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Gia, die meent dat het van nature hele lieve knullen die nu tot slachtoffer worden gebombardeerd zijn die alleen maar rellen omdat links dat bij ze uitlokt.
Nou ja, kijk voor clubjes als de NVU kan ik me die gedachten nog wel voorstellen. Dat zijn geen frisse types, maar de rellen gaan daar in 9 van de 10 gevallen uit van de tegendemonstranten uit.

In het geval de EDL lijkt het me echter overduidelijk dat het hier over hooligans gaat. In plaats van dat ze voor hun club er gezamelijk op uittrekken doen ze dat nu voor een zogenaamd politiek doel. Kolder natuurlijk.
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:32:01 #127
3542 Gia
User under construction
pi_87696896
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

[..]

Ik zeg daar niet dat de EDL NOOIT uit zichzelf gaat rellen. Ik zeg dat, indien links komt klieren het weer eens door links komt dat er rellen komen. Dat is niet hetzelfde.

Ik begin onderhand te begrijpen waarom links Wilders steeds verkeerd quote. Begrijpend lezen is te moeilijk, denk ik.
  maandag 18 oktober 2010 @ 23:44:52 #128
111528 Viajero
Who dares wins
pi_87697470
Ik vind het eigenlijk wel lief dat mensen hier denken dat het om rechts of links gaat. Ik denk dat dit soort mensen gewoon zich aangetrokken voelt tot medehooligans, en als de eerste medehooligan die je ontmoet bij de antifa is dan wordt je antifa, en als die bij de EDL is dan ga je bij de EDL. Misschien te simplistisch gezegd, maar we hebben het hier niet over politieke actiegroepen die zich verkiesbaar stellen, of brieven schrijven en dingen op de agenda proberen te krijgen, maar over tuig dat op zoek is naar een nobel excuus om te rellen. En dat geldt voor beide kanten.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_87698249
kunnen ze samen niet rellen op dat kut eiland Ameland
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:06:18 #130
3542 Gia
User under construction
pi_87698305
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:44 schreef Viajero het volgende:
En dat geldt voor beide kanten.
Klopt. Vind ze dus beide even fout.

Maar ik blijf erbij dat een opzettelijke tegendemonstratie altijd fout is. Ook als het andersom is, dus.
  Moderator dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:52:57 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_87699637
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:50 schreef Dagonet het volgende:

[..]

En dan zwaaien. :Y.

En ik vraag het me af, als ik zo youtube bekijk.
En niet schieten hoor, ik denk dat als er een Apache vlak boven je hangt je een heel stoere kerel moet zijn om nog iets te flikken.
ze zien dr wel wat linker uit dan die bolkows van de politie ja ^O^
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_87700935
Dat wordt weer zo'n feestje van dubieuze, extreem-rechtse figuren en hun net zo dubieuze extreem-linkse tegenpolen, die als vliegen op de stront afkomen. Het is elke keer hetzelfde liedje: ze eisen het recht om te demonstreren, het trekt altijd dezelfde tegendemonstranten aan. Gevolg: vernielingen, gewelddadigheden en massale politie-inzet.

En de samenleving mag de rekening betalen omdat deze nietsnutten niks beters hebben te doen.
pi_87700943
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 02:39 schreef Elfletterig het volgende:
Dat wordt weer zo'n feestje van dubieuze, extreem-rechtse figuren en hun net zo dubieuze extreem-linkse tegenpolen, die als vliegen op de stront afkomen. Het is elke keer hetzelfde liedje: ze eisen het recht om te demonstreren, het trekt altijd dezelfde tegendemonstranten aan. Gevolg: vernielingen, gewelddadigheden en massale politie-inzet.

En de samenleving mag de rekening betalen omdat deze nietsnutten niks beters hebben te doen.
Daarom vind ik dat we een speciaal terrein voor dit soort lui moeten inrichten, op de Maasvlakte is momenteel nog genoeg ruimte vrij. Voordeel is ook dat verder niemand ze hoort en dat je doden van de rellen na afloop gewoon de zee in kunt schuiven.
pi_87701031
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 02:39 schreef Elfletterig het volgende:

Die extreemrechtse tak denkt echter nu dat ze mainstream zijn geworden hè, daarom demonstreren ze wrs hier.
Dat vind ik nog enger dan dat een aantal verlopen extreemlinksjes een tegendemo willen houden.
I´m back.
pi_87701213
terug naar engeland slaan die facisten. of beter nog, gewoon terug sturen bij de grens.
pi_87701241
Kweenie hoor, maar je zou ook die Engelse hooligans gewoon niet binnen kunnen laten, er zijn voetbalwedstrijden door burgemeesters afgelast voor minder als dit. Als ze zo nodig een teringzooi willen trappen doen ze het maar lekker in hun eigen achtertuin.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2010 @ 06:08:11 #137
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_87701457
Indeed.

"No mosque here! No mosque here!"
pi_87701579
Toch mooi om te zien dat Wilders duizenden Hitlergroetende kaalkopjes in z'n gelederen heeft...

Kunnen we die lui trouwens niet buiten houden met die nieuwe voetbalwet? Van der Laan, toon ballen en hou dit tuig buiten de landsgrenzen...
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:17:14 #139
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87701619
Het rare is op zich dat het eigenlijk nu pas mainstream wordt opgepakt. Als ik google om EDL amsterdam dan kom ik al berichten tegen van 7 augustus waarin deze demonstratie wordt aangekondigd.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:17:45 #140
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_87701621
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:41:25 #141
262650 kitao
prikplaatje
pi_87701725
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:46 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik blijf het raar vinden als vrouwen dit soort dingen zeggen.
misschien is Gia familie van Rost van Tonningen ofzo.
megalomaniac
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 07:50:13 #142
262650 kitao
prikplaatje
pi_87701780
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:44 schreef Viajero het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel lief dat mensen hier denken dat het om rechts of links gaat.
Ik denk dat dit soort mensen gewoon zich aangetrokken voelt tot medehooligans, en als de eerste medehooligan die je ontmoet bij de antifa is dan wordt je antifa, en als die bij de EDL is dan ga je bij de EDL.
Misschien te simplistisch gezegd, maar we hebben het hier niet over politieke actiegroepen die zich verkiesbaar stellen, of brieven schrijven en dingen op de agenda proberen te krijgen, maar over tuig dat op zoek is naar een nobel excuus om te rellen. En dat geldt voor beide kanten.
niet helemaal waar, als je terugleest dan zie je dus dat er geen wet in amsterdam is die bepaalt dat er een vegunning voor een demonstratie moet worden afgegeven, wel dient het aangekondigd te worden.
dus als fascisten gaan demonstreren, dat is dan jammer, dan hebben anti-fascisten net zo goed het recht een tegendemonstratie te gaan houden.
en dat hoeft echt niet altijd met geweld te gaan, dat kon je al zien in mijn post no.70 en hieronder ook.

.
en ik vind het idd ontzettend simplistisch en bekrompen door jou gezegd; racisme is gewoon een gezwel dat verwijderd moet worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door kitao op 19-10-2010 08:00:50 ]
megalomaniac
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 08:02:28 #143
262650 kitao
prikplaatje
pi_87701862
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 00:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Klopt. Vind ze dus beide even fout.

Maar ik blijf erbij dat een opzettelijke tegendemonstratie altijd fout is. Ook als het andersom is, dus.
dan moet je de wet aanpassen.

:W
megalomaniac
pi_87702331
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 07:08 schreef Nielsch het volgende:
Toch mooi om te zien dat Wilders duizenden Hitlergroetende kaalkopjes in z'n gelederen heeft...

Denk niet dat Wilders 'duizenden Hitlergroetende kaalkopjes' tot zijn aanhang zal willen rekenen.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_87702389
quote:
Wilders niet blij met betoging

AMSTERDAM - Geert Wilders vindt dat de zogenaamde pro-Wildersdemonstratie moet worden afgeblazen als er een veldslag dreigt tussen voor en tegenstanders.

"Ik heb sowieso helemaal niets met die demonstratie", zegt de PVV-leider.
[...]
Wilders: "Ik heb helemaal niets met die demonstratie. Ik heb er niets mee te maken en dus ook niet met de EDL. Mensen denken dat die club die demonstratie op mijn verzoek heeft geregeld, maar ik ken ze alleen uit de krant en heb er nooit contact mee gehad. Als die demonstratie komt: ik verafschuw alles wat met geweld te maken heeft. Als er ook maar enige kans is op geweld, heb ik liever dat het wordt afgeblazen. Ik moet er niet aan denken dat er straks tussen voor- en tegenstanders een veldslag wordt geleverd. Daar zit ik totaal niet op te wachten."
Bron
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_87702412
Ik ben er helemaal voor dat deze lui mogen demonstreren, dan kan iedereen zien wat voor een debielen het zijn. Ga ze dan ook vooral niet in de weg staan.

Maar dat impliciete steunen van deze neo-fascisten hier is wel erg triest. Allemaal door de haat tegen 'links'. Wie is hier nou geïndoctrineerd?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 08:57:06 #147
262650 kitao
prikplaatje
pi_87702422
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 08:50 schreef Montagui het volgende:

[..]

Denk niet dat Wilders 'duizenden Hitlergroetende kaalkopjes' tot zijn aanhang zal willen rekenen.
hoe wil hij dan aan zijn almeerse stadwachten komen ?
megalomaniac
pi_87702447
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 08:56 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben er helemaal voor dat deze lui mogen demonstreren, dan kan iedereen zien wat voor een debielen het zijn. Ga ze dan ook vooral niet in de weg staan.

Maar dat impliciete steunen van deze neo-fascisten hier is wel erg triest. Allemaal door de haat tegen 'links'. Wie is hier nou geïndoctrineerd?
Jij?
pi_87702508
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 08:57 schreef kitao het volgende:

[..]

Hoe zijn ze aan buurtmoeders, buurtvaders, straatcoatches enz. gekomen?
pi_87702539
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 08:57 schreef kitao het volgende:

[..]

Ben blij dat ik mijn reactie heb gepost voordat ik gelijk kreeg.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')