ze zijn vreedzaam omdat ze amper mensen op de been kunnen brengen,.... nog wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:59 schreef italoni het volgende:
[..]
tegen de islamisering kan ik best snappen, maar over het algemeen zijn rechts radicalen complete randdebielen.
beetje samen in een huiskamer hollandia bier zuipen, beetje mussert adoreren en domme uitspraken doen.
en ze demonstreren:
zijn ze gewelddadig tijdens de demonstraties nee....
dus hoe achterlijk ze ook zijn ze demonstreren vreedzaam dus laat ze en lach...
belachelijke post dit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:05 schreef Gia het volgende:
Als die tegendemonstratie niet komt, is er niks aan de hand. Het ligt dus weer eens aan links dat er problemen komen. What else is new!
En ja, iedereen mag demonstreren, als je daar een reden voor hebt. Maar demonstreren om een andere demonstratie te frustreren zou niet moeten mogen. Ik hoop dt rechts zich inhoudt en links flink op zijn donder krijgt van de ME.
EDL heeft lang niet altijd tegendemonstranten nodig om er een teringzooi van te maken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:05 schreef Gia het volgende:
Als die tegendemonstratie niet komt, is er niks aan de hand. Het ligt dus weer eens aan links dat er problemen komen. What else is new!
Ga a.u.b. niet naar rechts wijzen als er problemen van komen, want het is weer eens de schuld van links. Iedereen mag demonstreren, dus rechts ook.quote:
daarom vind ik jouw vorige post ook belachelijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ga a.u.b. niet naar rechts wijzen als er problemen van komen, want het is weer eens de schuld van links. Iedereen mag demonstreren, dus rechts ook.
quote:Museumplein
Een woordvoerder van de gemeente Amsterdam bevestigt de betoging van de English Defence League: 'Er is inderdaad voor 30 oktober een demonstratie aangemeld, op het Museumplein.'
'Een vergunning aanvragen is in Amsterdam niet nodig, wel moet de gemeente over een voorgenomen betoging worden geïnformeerd', aldus de woordvoerder van de gemeente. Over eventuele extra veiligheidsmaatregelen kon zij nog niets zeggen.
dus om een paar relschoppers binnen de groep wil je ze helemaal verbieden?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:09 schreef kitao het volgende:
[..]
ze zijn vreedzaam omdat ze amper mensen op de been kunnen brengen,.... nog wel.
achter de schermen is het een ander verhaal, dan zijn het brandstichters, potentiele moordenaars en laffe grafschenners.
daar komt bij dat indien hooligans hieraan mee gaan doen dat het we dan over duizenden gehersenspoelde idioten hebben die zeer zware criminele misdaden hebben begaan.
waar heb ik het over verbieden gehad ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:20 schreef italoni het volgende:
[..]
dus om een paar relschoppers binnen de groep wil je ze helemaal verbieden?
zaten er ten tijde van de brandstichting dan mensen in het pand?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:25 schreef kitao het volgende:
[..]
waar heb ik het over verbieden gehad ?
en het is al verboden om met nazi-symbolen rond te lopen en met spandoeken zoals 'Juden raus' of iets soortgelijks.
en als jij moordlustigen die panden in de brand steken typeert als relschoppers dan ben je volgens mij niet goed bij je hoofd.
maar dat is ook 1 van de redenen voor een deel van de edl om te gaan demonstrerenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:05 schreef Gia het volgende:
En ja, iedereen mag demonstreren, als je daar een reden voor hebt. Maar demonstreren om een andere demonstratie te frustreren zou niet moeten mogen. Ik hoop dt rechts zich inhoudt en links flink op zijn donder krijgt van de ME.
maakt dat iets uit ? en ik weet dat niet , dat word niet vermeld volgens mij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef italoni het volgende:
[..]
zaten er ten tijde van de brandstichting dan mensen in het pand?
en laat dat 'excuus' nu hééél toevallig wilders zijn en het proces rondom deze opstoker.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar dat is ook 1 van de redenen voor een deel van de edl om te gaan demonstreren
er zit aan beide kanten tuig dat er vooral op uit is om te rellen en ze hebben enkel een excuus nodig
in het filmpje zeggen ze dat ze de krakers eruit meppen en daarna het pand in brand zetten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:34 schreef kitao het volgende:
[..]
maakt dat iets uit ? en ik weet dat niet , dat word niet vermeld volgens mij.
maar ook die laffe moordenaars konden dat niet weten, dat is mijn punt.
en wil je het hiermee goed praten door te beweren dat brandstichting in een heel pand niet erg is zolang er maar niemand levend gebraden wordt ?
![]()
Maakt dat wat uit? Dat is de eigen verantwoordelijkheid van die lui.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:45 schreef kitao het volgende:
edit: en natuurlijk waren die er al , de vraag is nu hoeveel meer er zijn bijgekomen door opruiende politieke leiders zoals gw.
heel wat vermoed ik.
schei toch uit, de meeste mensen zijn gewoon meelopende schapen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:12 schreef waht het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Dat is de eigen verantwoordelijkheid van die lui.
Dat is een manier om geweld goed te praten ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:20 schreef kitao het volgende:
[..]
schei toch uit, demeeste mensen zijn gewoon meelopende schapen.
Of je beschaafd wil doen of niet is jouw keuze.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:31 schreef kitao het volgende:
welke beschaving ?
die van de eskimo's in Lapland want ik zie er verder maar weinig ?
dat die mongole fascisten moeten oprotten naar hun eigen land.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:51 schreef Gulo het volgende:
Kitao, wat ben jij toch een irritante relnicht. Wat hebben toestanden in Griekenland nu weer te maken met deze materie?
Welk punt poog je te maken?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:55 schreef kitao het volgende:
zoniet dan mogen ze er van mij een paar Grieken erbij halen.
Wat mij betreft mogen ze ook op hun eiland blijven en zich daar eens gaan verdiepen in waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:55 schreef kitao het volgende:
[..]
dat die mongole fascisten moeten oprotten naar hun eigen land.
zoniet dan mogen ze er van mij een paar Grieken erbij halen.
je zal het steeds meer zien, in feite spreken we niet meer over landen maar over een verenigd europa.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:07 schreef Gulo het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze ook op hun eiland blijven en zich daar eens gaan verdiepen in waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn.
Echter zie ik die Grieken net zo min graag hierheen komen.
Jij kickt gewoon op dat filmpje om dat was links lui, wat rechtse lui bijtimmeren. Dat vind ik net zo puberaal en inhoudsloos als die hooligans an sich. Jij was al wat ouder (geen puber meer) toch?
Zelfs een stel rellende hooligans is de schuld van de zionisten. Wat een bazen zijn die zionisten toch ook, werkelijk alles op deze wereld hebben ze in de hand.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:12 schreef Gulo het volgende:
[..]
99% zijn wel hersenloze hooligans hoor. De beelden spreken voor zich.
Ze worden gewoon als speelbal van zionisten gebruikt zonder het zelf in de gaten te hebben. Zeer, zeer triest.
Ik denk dat diegenen die niet gewelddadig zijn zich niet laten zien op het Museumplein die dag.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:02 schreef StephanL het volgende:
Burgemeester wil vreedzame Wilders-demonstratie
Er komen steeds en steeds meer tegen geluiden. Verbieden zou een verkeerd signaal afgeven aan de anti-facisten,
Volgens mij is dat waar het op neerkomt ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:26 schreef dylany het volgende:
Begrijp ik nu dat de extreme Groen Linksers, de extreme Wilders aanhangers, de hooligans en de krakers dus eigenlijk iedereen die extreem is en van rellen houdt gaat demonstreren?
Extreemrechts gaat niet bij wijze van demonstratie immigranten aftuigen op die dag. Ze gaan demonstreren om hun steun te getuigen aan Wilders. Niks mis mee. Ook niks aan de hand als je ze gewoon met rust laat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef Nielsch het volgende:
Ik snap dat niet iedereen veel op heeft met links (ik ook niet), maar om dan hier een beetje extreem-rechts hooligantuig dat het blijkbaar normaal vindt om immigranten af te tuigen te gaan steunen is toch echt te misselijkmakend voor woorden. Dan ben je echt geen haar beter dan die kaalkoppen...
dat maakt hier niets uit, zij is verblind door haar haat tegen alles en iedereen wat de 'rechtse' agenda niet volgt dat zij zelfs publiekelijk gaat neerpennen dat mensen die opkomen tegen fascisten bloedend moeten worden afgevoerd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:46 schreef RabbitHeart het volgende:
Gia, EDL heeft terecht een erg slechte reputatie. Een groot deel zijn gewoon hooligans met stadiaverboden... zoeken nu dus een andere uitlaatklep. Zelfs zonder "provocaties van linksen" slopen ze de boel.
Dan pak je ze aan, sla er met de knuppel overheen, zet ze in de bak. Daar heb je dan alle recht toe als staat. Maar een linkse kliek die er expres heen gaat om te rellen, slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:46 schreef RabbitHeart het volgende:
Gia, EDL heeft terecht een erg slechte reputatie. Een groot deel zijn gewoon hooligans met stadiaverboden... zoeken nu dus een andere uitlaatklep. Zelfs zonder "provocaties van linksen" slopen ze de boel.
Joodse extremisten werken samen met extreem rechts'???quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:50 schreef Gulo het volgende:
[..]
Hij is nogal close met de joodse extremisten als Pamela Geller. Die werkt maar wat graag samen met extreem-rechtse bendes. Dus dat distantiëren valt nog wel mee. Het enige waarvan hij zich distantieert is het antisemitisme hetgeen nogal logisch is daar dit niet strookt met zijn zionistische idealen.
Je hebt gelijk. Eigenlijk zijn het gewoon onbegrepen gasten met een hart van goud.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Extreemrechts gaat niet bij wijze van demonstratie immigranten aftuigen op die dag. Ze gaan demonstreren om hun steun te getuigen aan Wilders. Niks mis mee. Ook niks aan de hand als je ze gewoon met rust laat.
Als vervolgens links weleens even zal gaan storen, hoop ik inderdaad ook dat er veel bloed vloeit, maar wel aan linkerzijde.
Doe normaal zeg, ik geloof niet in de goedheid van de EDL, absoluut niet. Maar iedereen mag demonstreren, dus die figuren ook. Een tegendemonstratie organiseren vind ik echter veel kwalijker. Dan lok je geweld uit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:01 schreef IHVK het volgende:
Zo naïef geloven in de goedheid van rechts en de slechtheid van links.
Heeft toch wel iets, interessants. Om te zien dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |