'quote:Brussel (RNW) - De EDL, de Britse fel anti-islamitische 'English Defence League', wil op 30 oktober demonstreren in Amsterdam. Dat meldt de website EUobserver.com.
De EDL bestaat vooral uit voetbalhooligans, en kwam vorig jaar in Engeland groot in het nieuws vanwege hun vaak gewelddadige demonstraties.
Dutch Defence League
Met de betoging in Amsterdam wil de EDL Geert Wilders steunen, die twee dagen later het vonnis zal horen in de rechtszaak die tegen hem is aangespannen wegens 'aanzetten tot racisme'.
De Nederlandse tegenhanger van de EDL, de Dutch Defence League, zal zich volgens de eigen website bij de demonstratie aansluiten, evenals de Franse, de FDL. Ook andere anti-islamitische militante groeperingen uit heel Europa zouden willen meedoen.
Museumplein
Een woordvoerder van de gemeente Amsterdam bevestigt de betoging van de English Defence League: 'Er is inderdaad voor 30 oktober een demonstratie aangemeld, op het Museumplein.'
'Een vergunning aanvragen is in Amsterdam niet nodig, wel moet de gemeente over een voorgenomen betoging worden geïnformeerd', aldus de woordvoerder van de gemeente. Over eventuele extra veiligheidsmaatregelen kon zij nog niets zeggen.
bron: http://antifaamsterdam.wordpress.com/quote:Persbericht: Amsterdamse anti-fascisten roepen op tot verzet tegen pro-Wilders EDL demonstratie.
oktober 15, 2010
Op 30 Oktober a.s. zijn de beruchte Engelse racistische hooligans van de English Defence League (EDL) van plan om een demonstratieve bijeenkomst te houden op het Museumplein in Amsterdam. Dit om steun te betuigen aan Geert Wilders in afwachting van de uitspraak in het proces waarin Wilders vervolgd wordt voor aanzetten tot haat en discriminatie. Ook willen ze deze bijeenkomst gebruiken om een pan-europees beweging te lanceren met nieuwe afdelingen in o.a. Nederland en Frankrijk.
De EDL bestaat uit een bonte collectie racisten, neonazi’s en zware hooligans die in Groot-Brittannië regelmatig demonstraties organiseren die vaker wel dan niet uitlopen in bruut geweld tegen willekeurige voorbijgangers, de politie en tegendemonstranten.
Zo konden afgelopen weekeinde 1500 agenten in Leicester niet voorkomen dat stomdronken en doorgesnoven EDL leden uit hun demonstratie braken en meerdere winkels vernielden, een moskee probeerden te bestormen, journalisten aanvielen en migranten molesteerden.
Ook bij een eerdere solidariteits demonstratie met Wilders in London waren de racistische spreekkoren door gemaskerde EDL’rs niet van de lucht.
Onder de leidende figuren binnen de EDL bevinden zich meerdere leden van de fascistische BNP partij, veel voetbalhooligans die in Engeland veroordeeld zijn voor zware geweldpleging en de beruchte Noord-Ierse terrorist Johnny “Mad Dog” Adair.
Ook binnen de recent opgerichte Nederlandse tak, de “Dutch Defence League”, bevinden zich uiterst discutabele figuren. Zo lijkt een prominente rol weg gelegd voor de extreem-rechtse beroeps activist Ben van der Kooi, een veel geziene gast op alles van Fortuijn herdenkingen tot uitgesproken nazistische demonstraties die in 2006 alleen op vormfouten werd vrijgesproken van brandstichting in een Rotterdamse moskee.
Net als Wilders zelf bied de EDL/DDL geen oplossing voor reële problemen in onze samenleving maar verspreiden ze slechts hun gif van haat en intolerantie.
Antifa!-Amsterdam en AFA (AntiFascistische Aktie)-Nederland roepen dan ook iedereen op om 30 Oktober op en rond het Museumplein in verzet te komen tegen de komst van dit racistisch tuig. Zij doen een beroep op een ieder die de buik vol heeft van de tsunami van discriminatie, haat en intolerantie die Nederland momenteel overspoelt. Een beroep op iedereen die niet meer lijdzaam wil toezien hoe mensen verdrukt en tegen elkaar uit gespeeld worden. Zij doen een oproep om op die dag, ieder op zijn of haar eigen manier maar luid en duidelijk te laten zien dat genoeg, meer dan genoeg is.
Want zoals een aanwezige onlangs bij een door AFA georganiseerde voorlichtings bijeenkomst opmerkte “Als de EDL een indicatie is van wat we ons te wachten staat van Wilders met zijn stadscomando’s is breed maar compromisloos verzet een bittere noodzaak”.
Voor meer informatie over de achtergronden van de EDL verwijzen wij u graag naar een recent artikel in de AFA publicatie “Alert!”: http://www.xs4all.nl/~afa/alert/3_14/edl.html
Ja precies, zo dacht ik er vanmiddag ook over. Aan de andere kant iedereen mag demonstreren dus ook een tegen demonstratie houden. AFA zoekt altijd de confrontatie op lijkt het wel, terwijl het niet nodig is,quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:33 schreef rulerofdeath het volgende:
als die AFA nou eens een keer oprot
hek erom heen, uitzendrechten aan SBS6 verkopen, cashen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:13 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ah, het ene tuig wil knokken met het andere tuig. Er is op de Maasvlakte vast nog wel een leeg terrein te vinden.
Aangezien de rechtszaak van Wilders bij het Europees gerechtshof kan uitmonden, kan het een leuke serie gaan worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 23:14 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
hek erom heen, uitzendrechten aan SBS6 verkopen, cashen.
Lees: trek je zwarte capuchonjas aan en neem je knuppel mee, want we gaan weer matten tegen een groep waar we het niet mee eens zijn.quote:Zij doen een oproep om op die dag, ieder op zijn of haar eigen manier maar luid en duidelijk te laten zien dat genoeg, meer dan genoeg is.
99% zijn wel hersenloze hooligans hoor. De beelden spreken voor zich.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:02 schreef Woodsman het volgende:
Op radio 1 was gisteren een interview met een Sikh van de EDL, leek me geen hooligan...
Je idealen verdedigen heet datquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:26 schreef dylany het volgende:
Begrijp ik nu dat de extreme Groen Linksers, de extreme Wilders aanhangers, de hooligans en de krakers dus eigenlijk iedereen die extreem is en van rellen houdt gaat demonstreren?
quote:Antifa!-Amsterdam en AFA (AntiFascistische Aktie)-Nederland roepen dan ook iedereen op om 30 Oktober op en rond het Museumplein in verzet te komen tegen de komst van dit racistisch tuig
ik denk dat het dan ook een kwestie is van de pot verwijt de ketel.quote:Als de EDL een indicatie is van wat we ons te wachten staat van Wilders met zijn stadscomando’s is breed maar compromisloos verzet een bittere noodzaak”
Heb je die bronnen gezien?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
het persbericht van de linksmenschen is echter het enige welke verkapt aanzet tot geweld..
[..]
[..]
ik denk dat het dan ook een kwestie is van de pot verwijt de ketel.
Alsof bepaalde Moslims daar zelf niet een veel grotere bijdrage aanleveren. Het lijkt me dat zaken als de aanslagen van 2005 een veel grotere rol spelen in de gevoelens van deze mensen dan de zionisten die jij overal achter ziet.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:55 schreef Gulo het volgende:
Overduidelijk gevolg overigens van pogingen van bepaalde mensen, om groepen tegen elkaar op te zetten. Moslims tegen autochtonen. En de simpelsten trappen er in. Jammer.
Hij is nogal close met de joodse extremisten als Pamela Geller. Die werkt maar wat graag samen met extreem-rechtse bendes. Dus dat distantiëren valt nog wel mee. Het enige waarvan hij zich distantieert is het antisemitisme hetgeen nogal logisch is daar dit niet strookt met zijn zionistische idealen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:41 schreef sunny16947 het volgende:
Wilders heeft zich meerdere keren van extreemrechts gedistantieerd. Hij is voor vrije meningsuiting en het debat. Hij zit denk ik ook niet op dit soort lui te wachten, die zijn zaak alleen maar kwaad kan doen.
Ik heb die beelden bekeken, het loopt pas uit op rellen op het moment dat tegendemonstranten erbij komen. Natuurlijk staat iedereen vrij om zijn mening te geven, maar een demonstratie van de NVU is nog nooit uit de hand gelopen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:25 schreef StephanL het volgende:
Alvast vooruit kijkend naar een historische dag, dit bericht
[..]
'
bron: http://www.rnw.nl/nederla(...)monstreren-amsterdam
Maar wacht, dit is nog niet alles. De tegen beweging komt ook in actie
[..]
bron: http://antifaamsterdam.wordpress.com/
Omdat beelden meer zeggen dan worden![]()
Onderstaand filmpje is van nog geen week geleden, 9 oktober.
Ik zeg er bij dat er natuurlijk niks hoeft te gebeuren. Het is namelijk niet bekend met hoeveel zij komen. Feit is wel dat bij elke demonstratie in Engeland die georganiseerd is door de EDL, uitgemond is in vechtpartijen. Echter komen er nog wel meer partijen uit het binnen-, en buitenland, die wellicht de politie in Nederland maar al te graag willen uitproberen. Niet dat ze perse iets tegen de politie hebben, maar wel tegen de anti-fascisten die hebben aangekondigd ook te komen.
!? Bijna elke keer toch? (al dan niet door tegendemonstranten)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:25 schreef ouderejongere het volgende:
Natuurlijk staat iedereen vrij om zijn mening te geven, maar een demonstratie van de NVU is nog nooit uit de hand gelopen.
Door extreem links jaquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:29 schreef Gulo het volgende:
[..]
!? Bijna elke keer toch? (al dan niet door tegendemonstranten)
Is niet correct. Lang voordat Wilders was geboren bestonden er al dergelijke lieden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:31 schreef kitao het volgende:
Ik hoop dat de edl via het IJ de noordzee terug ingedreven wordt want er zijn al fascisten genoeg in dit land.
en zet gw meteen ook in een roeiboot, die trekt die schoften blijkbaar allemaal aan.
Dat is waar. De vraag is dan wie er begint. Ik wil niemand de schuld geven nu, maar er moet altijd één groep beginnen.quote:
Want normaal demonstreren mag nietquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:40 schreef kitao het volgende:
ik hoop dat ze er een paar neerknallen van dat extreemrechtse hooligantuig.
oprotten naar hun eigen land.
dat is toch duidelijk ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:39 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is waar. De vraag is dan wie er begint. Ik wil niemand de schuld geven nu, maar er moet altijd één groep beginnen.
Blijf je je zelf nu herhalen in andere termen? Wordt er niet genoeg gehapt naar jouw zin of zo?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:40 schreef kitao het volgende:
ik hoop dat ze er een paar neerknallen van dat extreemrechtse hooligantuig.
oprotten naar hun eigen land.
ik ga af op de beschrijving die wordt gegeven in de OP.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:40 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Want normaal demonstreren mag niet
Ja en door wie kwam die rellenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:42 schreef kitao het volgende:
[..]
ik ga af op de beschrijving die wordt gegeven in de OP.
en jij noemt dat 'normaal demonstreren'?
kan zijn , maar het is geen toeval dat GW in engeland door diezelfde lieden in Engeland werd onthaald als held toen de regering door de rechter gedwongen werd heer wilders het land binnen te halen een jaar geleden ofzoiets.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:39 schreef waht het volgende:
[..]
Is niet correct. Lang voordat Wilders was geboren bestonden er al dergelijke lieden.
quote:
hoe ver moet je zakken als anti-links figuur om het zelfs nog voor dit soort honden op te gaan nemen ?quote:De EDL bestaat vooral uit voetbalhooligans, en kwam vorig jaar in Engeland groot in het nieuws vanwege hun vaak gewelddadige demonstraties.
Zo konden afgelopen weekeinde 1500 agenten in Leicester niet voorkomen dat stomdronken en doorgesnoven EDL leden uit hun demonstratie braken en meerdere winkels vernielden, een moskee probeerden te bestormen, journalisten aanvielen en migranten molesteerden.
Ook bij een eerdere solidariteits demonstratie met Wilders in London waren de racistische spreekkoren door gemaskerde EDL’rs niet van de lucht.
Onder de leidende figuren binnen de EDL bevinden zich meerdere leden van de fascistische BNP partij, veel voetbalhooligans die in Engeland veroordeeld zijn voor zware geweldpleging en de beruchte Noord-Ierse terrorist Johnny “Mad Dog” Adair.
Zal ik er maar eens gemiddelde extreem links incidenten bijhalenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:48 schreef kitao het volgende:
[..]
[..]
hoe ver moet je zakken als anti-links figuur om het zelfs nog voor dit soort honden op te gaan nemen ?
mag je zelf weten, maar je wijkt dan wel af van het topic.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:49 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Zal ik er maar eens gemiddelde extreem links incidenten bijhalenMaar zij doe het ook bheeee
Niks afwijken van topic in op staat ook iets met tegen demonstratie van linksquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:56 schreef kitao het volgende:
[..]
mag je zelf weten, maar je wijkt dan wel af van het topic.
en hoe ver wil je terug gaan , tot godwin aan toe ?
ja, dus ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:56 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Niks afwijken van topic in op staat ook iets met tegen demonstratie van links
tegen de islamisering kan ik best snappen, maar over het algemeen zijn rechts radicalen complete randdebielen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:56 schreef kitao het volgende:
[..]
mag je zelf weten, maar je wijkt dan wel af van het topic.
en hoe ver wil je terug gaan , tot godwin aan toe ?
alles waar extreem achter staat is debiel dom Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar waar zie jij rellen danquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:59 schreef italoni het volgende:
[..]
tegen de islamisering kan ik best snappen, maar over het algemeen zijn rechts radicalen complete randdebielen.
beetje samen in een huiskamer hollandia bier zuipen, beetje mussert adoreren en domme uitspraken doen.
en ze demonstreren:
zijn ze gewelddadig tijdens de demonstraties nee....
dus hoe achterlijk ze ook zijn ze demonstreren vreedzaam dus laat ze en lach...
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:01 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
alles waar extreem achter staat is debiel dom Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar waar zie jij rellen dan
ze zijn vreedzaam omdat ze amper mensen op de been kunnen brengen,.... nog wel.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:59 schreef italoni het volgende:
[..]
tegen de islamisering kan ik best snappen, maar over het algemeen zijn rechts radicalen complete randdebielen.
beetje samen in een huiskamer hollandia bier zuipen, beetje mussert adoreren en domme uitspraken doen.
en ze demonstreren:
zijn ze gewelddadig tijdens de demonstraties nee....
dus hoe achterlijk ze ook zijn ze demonstreren vreedzaam dus laat ze en lach...
belachelijke post dit.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:05 schreef Gia het volgende:
Als die tegendemonstratie niet komt, is er niks aan de hand. Het ligt dus weer eens aan links dat er problemen komen. What else is new!
En ja, iedereen mag demonstreren, als je daar een reden voor hebt. Maar demonstreren om een andere demonstratie te frustreren zou niet moeten mogen. Ik hoop dt rechts zich inhoudt en links flink op zijn donder krijgt van de ME.
EDL heeft lang niet altijd tegendemonstranten nodig om er een teringzooi van te maken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:05 schreef Gia het volgende:
Als die tegendemonstratie niet komt, is er niks aan de hand. Het ligt dus weer eens aan links dat er problemen komen. What else is new!
Ga a.u.b. niet naar rechts wijzen als er problemen van komen, want het is weer eens de schuld van links. Iedereen mag demonstreren, dus rechts ook.quote:
daarom vind ik jouw vorige post ook belachelijk.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Ga a.u.b. niet naar rechts wijzen als er problemen van komen, want het is weer eens de schuld van links. Iedereen mag demonstreren, dus rechts ook.
quote:Museumplein
Een woordvoerder van de gemeente Amsterdam bevestigt de betoging van de English Defence League: 'Er is inderdaad voor 30 oktober een demonstratie aangemeld, op het Museumplein.'
'Een vergunning aanvragen is in Amsterdam niet nodig, wel moet de gemeente over een voorgenomen betoging worden geïnformeerd', aldus de woordvoerder van de gemeente. Over eventuele extra veiligheidsmaatregelen kon zij nog niets zeggen.
dus om een paar relschoppers binnen de groep wil je ze helemaal verbieden?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:09 schreef kitao het volgende:
[..]
ze zijn vreedzaam omdat ze amper mensen op de been kunnen brengen,.... nog wel.
achter de schermen is het een ander verhaal, dan zijn het brandstichters, potentiele moordenaars en laffe grafschenners.
daar komt bij dat indien hooligans hieraan mee gaan doen dat het we dan over duizenden gehersenspoelde idioten hebben die zeer zware criminele misdaden hebben begaan.
waar heb ik het over verbieden gehad ?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:20 schreef italoni het volgende:
[..]
dus om een paar relschoppers binnen de groep wil je ze helemaal verbieden?
zaten er ten tijde van de brandstichting dan mensen in het pand?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:25 schreef kitao het volgende:
[..]
waar heb ik het over verbieden gehad ?
en het is al verboden om met nazi-symbolen rond te lopen en met spandoeken zoals 'Juden raus' of iets soortgelijks.
en als jij moordlustigen die panden in de brand steken typeert als relschoppers dan ben je volgens mij niet goed bij je hoofd.
maar dat is ook 1 van de redenen voor een deel van de edl om te gaan demonstrerenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:05 schreef Gia het volgende:
En ja, iedereen mag demonstreren, als je daar een reden voor hebt. Maar demonstreren om een andere demonstratie te frustreren zou niet moeten mogen. Ik hoop dt rechts zich inhoudt en links flink op zijn donder krijgt van de ME.
maakt dat iets uit ? en ik weet dat niet , dat word niet vermeld volgens mij.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef italoni het volgende:
[..]
zaten er ten tijde van de brandstichting dan mensen in het pand?
en laat dat 'excuus' nu hééél toevallig wilders zijn en het proces rondom deze opstoker.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:31 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
maar dat is ook 1 van de redenen voor een deel van de edl om te gaan demonstreren
er zit aan beide kanten tuig dat er vooral op uit is om te rellen en ze hebben enkel een excuus nodig
in het filmpje zeggen ze dat ze de krakers eruit meppen en daarna het pand in brand zetten.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 13:34 schreef kitao het volgende:
[..]
maakt dat iets uit ? en ik weet dat niet , dat word niet vermeld volgens mij.
maar ook die laffe moordenaars konden dat niet weten, dat is mijn punt.
en wil je het hiermee goed praten door te beweren dat brandstichting in een heel pand niet erg is zolang er maar niemand levend gebraden wordt ?
![]()
Maakt dat wat uit? Dat is de eigen verantwoordelijkheid van die lui.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:45 schreef kitao het volgende:
edit: en natuurlijk waren die er al , de vraag is nu hoeveel meer er zijn bijgekomen door opruiende politieke leiders zoals gw.
heel wat vermoed ik.
schei toch uit, de meeste mensen zijn gewoon meelopende schapen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:12 schreef waht het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Dat is de eigen verantwoordelijkheid van die lui.
Dat is een manier om geweld goed te praten ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:20 schreef kitao het volgende:
[..]
schei toch uit, demeeste mensen zijn gewoon meelopende schapen.
Of je beschaafd wil doen of niet is jouw keuze.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:31 schreef kitao het volgende:
welke beschaving ?
die van de eskimo's in Lapland want ik zie er verder maar weinig ?
dat die mongole fascisten moeten oprotten naar hun eigen land.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:51 schreef Gulo het volgende:
Kitao, wat ben jij toch een irritante relnicht. Wat hebben toestanden in Griekenland nu weer te maken met deze materie?
Welk punt poog je te maken?
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:55 schreef kitao het volgende:
zoniet dan mogen ze er van mij een paar Grieken erbij halen.
Wat mij betreft mogen ze ook op hun eiland blijven en zich daar eens gaan verdiepen in waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:55 schreef kitao het volgende:
[..]
dat die mongole fascisten moeten oprotten naar hun eigen land.
zoniet dan mogen ze er van mij een paar Grieken erbij halen.
je zal het steeds meer zien, in feite spreken we niet meer over landen maar over een verenigd europa.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:07 schreef Gulo het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze ook op hun eiland blijven en zich daar eens gaan verdiepen in waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn.
Echter zie ik die Grieken net zo min graag hierheen komen.
Jij kickt gewoon op dat filmpje om dat was links lui, wat rechtse lui bijtimmeren. Dat vind ik net zo puberaal en inhoudsloos als die hooligans an sich. Jij was al wat ouder (geen puber meer) toch?
Zelfs een stel rellende hooligans is de schuld van de zionisten. Wat een bazen zijn die zionisten toch ook, werkelijk alles op deze wereld hebben ze in de hand.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:12 schreef Gulo het volgende:
[..]
99% zijn wel hersenloze hooligans hoor. De beelden spreken voor zich.
Ze worden gewoon als speelbal van zionisten gebruikt zonder het zelf in de gaten te hebben. Zeer, zeer triest.
Ik denk dat diegenen die niet gewelddadig zijn zich niet laten zien op het Museumplein die dag.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:02 schreef StephanL het volgende:
Burgemeester wil vreedzame Wilders-demonstratie
Er komen steeds en steeds meer tegen geluiden. Verbieden zou een verkeerd signaal afgeven aan de anti-facisten,
Volgens mij is dat waar het op neerkomt ja.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 09:26 schreef dylany het volgende:
Begrijp ik nu dat de extreme Groen Linksers, de extreme Wilders aanhangers, de hooligans en de krakers dus eigenlijk iedereen die extreem is en van rellen houdt gaat demonstreren?
Extreemrechts gaat niet bij wijze van demonstratie immigranten aftuigen op die dag. Ze gaan demonstreren om hun steun te getuigen aan Wilders. Niks mis mee. Ook niks aan de hand als je ze gewoon met rust laat.quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef Nielsch het volgende:
Ik snap dat niet iedereen veel op heeft met links (ik ook niet), maar om dan hier een beetje extreem-rechts hooligantuig dat het blijkbaar normaal vindt om immigranten af te tuigen te gaan steunen is toch echt te misselijkmakend voor woorden. Dan ben je echt geen haar beter dan die kaalkoppen...
dat maakt hier niets uit, zij is verblind door haar haat tegen alles en iedereen wat de 'rechtse' agenda niet volgt dat zij zelfs publiekelijk gaat neerpennen dat mensen die opkomen tegen fascisten bloedend moeten worden afgevoerd.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:46 schreef RabbitHeart het volgende:
Gia, EDL heeft terecht een erg slechte reputatie. Een groot deel zijn gewoon hooligans met stadiaverboden... zoeken nu dus een andere uitlaatklep. Zelfs zonder "provocaties van linksen" slopen ze de boel.
Dan pak je ze aan, sla er met de knuppel overheen, zet ze in de bak. Daar heb je dan alle recht toe als staat. Maar een linkse kliek die er expres heen gaat om te rellen, slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:46 schreef RabbitHeart het volgende:
Gia, EDL heeft terecht een erg slechte reputatie. Een groot deel zijn gewoon hooligans met stadiaverboden... zoeken nu dus een andere uitlaatklep. Zelfs zonder "provocaties van linksen" slopen ze de boel.
Joodse extremisten werken samen met extreem rechts'???quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:50 schreef Gulo het volgende:
[..]
Hij is nogal close met de joodse extremisten als Pamela Geller. Die werkt maar wat graag samen met extreem-rechtse bendes. Dus dat distantiëren valt nog wel mee. Het enige waarvan hij zich distantieert is het antisemitisme hetgeen nogal logisch is daar dit niet strookt met zijn zionistische idealen.
Je hebt gelijk. Eigenlijk zijn het gewoon onbegrepen gasten met een hart van goud.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Extreemrechts gaat niet bij wijze van demonstratie immigranten aftuigen op die dag. Ze gaan demonstreren om hun steun te getuigen aan Wilders. Niks mis mee. Ook niks aan de hand als je ze gewoon met rust laat.
Als vervolgens links weleens even zal gaan storen, hoop ik inderdaad ook dat er veel bloed vloeit, maar wel aan linkerzijde.
Doe normaal zeg, ik geloof niet in de goedheid van de EDL, absoluut niet. Maar iedereen mag demonstreren, dus die figuren ook. Een tegendemonstratie organiseren vind ik echter veel kwalijker. Dan lok je geweld uit.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:01 schreef IHVK het volgende:
Zo naïef geloven in de goedheid van rechts en de slechtheid van links.
Heeft toch wel iets, interessants. Om te zien dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |