het is wel steeds bij de lelijke / dikkerds jaquote:
Ja, ik stop nu met verzoekjes.quote:
Ja he? Het is droevig gesteld met de zingende mannen in Nederland.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het aantal mannen is bij VOH volgens mij nog lager dan bij POP
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:34 schreef Cee het volgende:
Goudkust, Costa. Ah, vandaar dat ik 'r niet ken.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
We hebben Pheno om het aan te passen
quote:
Jij was toch diegene die smileys in de TT kut vond?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:34 schreef Rauzer het volgende:
Er mist een uitroepteken op het eind in de TT.
Jawel johquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:35 schreef -Miauw- het volgende:
Oh Robert please!! Alsof jij zo'n leuk koppie hebt![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:34 schreef Guanabana het volgende:
Jeeezus, even opnoemen waar je allemaal wel niet in gespeeld hebt. Niemand kent je!!
Ja vind ik ook hoor dus we hebben gelijk.quote:
Godver waarom kom ik niet op zulke briljante teksten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:35 schreef Cee het volgende:
Maar ja dan zing je Kane en dan is het net als sex hebben in een viskar.
Miauw vermaakt zich wel vanavondquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:35 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Is geen negerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Een neger die Kane doet, DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
Een neger die Kane doet, DAT DIT KAN IN NEDERLAND.
Blinde audities, jeweets!!!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Robbie Williams? Is Jeroen blind of zo?
is het weer kat-avond?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:35 schreef -Miauw- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het er ook wel een beetje in terugquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Robbie Williams? Is Jeroen blind of zo?
Dat was Pheno.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die smileys in de TT kut vond?
Ik vind d'r erg leuk. Maar dat vind ik ook van Miryanna van Rheeden. Dus ach, slechte smaak he.quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef Karina het volgende:
Een leukerdje? Ik vind het maar een engerd.
neu, niet eens. Je schuift wel veel op me afquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zie het er ook wel een beetje in terug
Hij compenseert het dan weer met zijn praatstem.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:37 schreef Guanabana het volgende:
Dit komt echt niet in de buurt van Dinand hoor, dit was nog veel kutter
Waarschijnlijk dat om weer ergens terecht te komen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik moet piesen. Schiet op met dat derde reclameblok. Ik heb nu al een hekel aan Esmee.
Aha, een goudgele rakker met wit schuim?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:38 schreef Cee het volgende:
Ik moet piesen. Schiet op met dat derde reclameblok. Ik heb nu al een hekel aan Esmee.
ja valt mij vandaag ook op, lijkt net of er meer reclame dan ooit is ofzoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:39 schreef tim1981 het volgende:
lijkt wel of ik tussen de reclame door the voice zit te kijken
Goudkust.quote:
sinds Popstars weg isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja valt mij vandaag ook op, lijkt net of er meer reclame dan ooit is ofzo
Nee, iemand had zijn arm zo via zijn poepert omhoog geduwd en speelde JanKlaas-en?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:40 schreef Karina het volgende:
haha Chiel Montagne, leeft die vent nog?
Ja, lijkt inderdaad. Maar het is elk half uur gewoonquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja, dit was een grapjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
neu, niet eens. Je schuift wel veel op me af
Paar miljoen kijkers, ze zouden gek zijn het niet te doenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik ben autist, dat zie ik nietquote:
Dat is ook zoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:40 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja, he, ze zeggen allemaal goudkust hier, ik denk een triviantvraag goed te kunnen beantwoorden, kom jij met nog een vraag...quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, iemand had zijn arm zo via zijn poepert omhoog geduwd en speelde JanKlaas-en?
Dat zeker...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee slechtste aflevering tot nu toe
Het nummer is bijna net zo kansloos als Wendyquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:42 schreef fratsman het volgende:
[..]
Het nummer, niet dat kutprogramma van Wendy van Dijk.
Ik kijk door de 2e keer, maar tis niksquote:
Ja hoi, ik was er alquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:42 schreef snellejelle het volgende:
Wanneer komt de topper van de avond?
Altijd op het eindequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:42 schreef snellejelle het volgende:
ik hoop snel en meerdere nogquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:42 schreef snellejelle het volgende:
door de mand, toch?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop snel en meerdere nog
Twee professionele zangeressen zijn behoorlijk door het ijs gezakt vanavond
Wakkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hoop snel en meerdere nog
Twee professionele zangeressen zijn behoorlijk door het ijs gezakt vanavond
wildcards.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
En N&S moeten er ook nog een paar... knap als ze dat binnen 3 kwartier allemaal kunnen doen
psst, Jeroen is Topperquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
En N&S moeten er ook nog een paar... knap als ze dat binnen 3 kwartier allemaal kunnen doen
Maar dat is de eerste kijk-ons-eens-een-nieuw-en-goed-programma-zijn-afleveringquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ene BS was ook niet op het eind toch?
Die was toch ook niet de topper?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:44 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ene BS was ook niet op het eind toch?
ga jiij vreemd?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:46 schreef Karina het volgende:
Ik kom er net achter dat tab tab spatie ook op heel andere forums werkt.
Echt hè!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zelfs tijdens de reclame gaat dit topic snel.
Oh, ik hoopte al dat ze op haar tong beet.quote:
Maak eens een goede opmerking.quote:
OMG ROEL LEEST MIJN BERICHTEN!!!!quote:
Houd je muil?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maak eens een goede opmerking.
Nee dat niet. Maar jullie hebben wel gelijk dat ze geen Charlie speelde. Desondanks heeft ze wel in GTST gespeeld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee. Denk dat die door elkaar wordt gehaald met Tamara Brinkman.
Lees mijn berichtop pagina 1 eens, muts.quote:
Ik hoorde hoe slecht het was. Vandaar mijn commentaar.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee man, je hoorde toch hoe slecht het was, ook voor Popstars.
OMG WTF BBQquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
OMG ROEL LEEST MIJN BERICHTEN!!!!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Lees mijn berichtop pagina 1 eens, muts.
Meteenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:50 schreef D. het volgende:
Angela is de enige die haar herkend
Ja, en Miauw natuurlijk
quote:
die heeft "kus" nog steedsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:51 schreef Guanabana het volgende:
Ohh Meike, toch niet Idols-Meike? Waarom zit ze in het donker? Ik snap dat niet.
We kunnen elkaar de hand schudden.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:38 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind d'r erg leuk. Maar dat vind ik ook van Miryanna van Rheeden. Dus ach, slechte smaak he.
Zometeen Nigy!
Btw CA, ik heb woensdag gechilld met....... RAFFA! Ze is echt nog toffer live dan op tv
Antwoord op je volgende vraag: ze is nogal close met Nigel
Alles in het donker is dat toch?quote:
volgens mij is er een shortlist waarvan gekozen moet worden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze zingen wel vaak dezelfde nummers
Een hele korte lijst dan...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
volgens mij is er een shortlist waarvan gekozen moet worden.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:54 schreef MissJ het volgende:
Simon ziet er echt zo geil uit he met die bril
Nou, zo ver is het nog nietquote:
Ja ik had alleen de achterkant ff gezien, het valt idd wel mee jaquote:
quote:
Herkende ze jou ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, zo ver is het nog niet!!!
Maar ze is wel damn funny. Volgende week weer dus
Hij weet hoe je op kan klimmen in de muziekwereld.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
Ik snap echt niet waarom iemand Jeroen kiest.
Nee, dat viel tegen. Maar vergeten zal ze niet meer. Dus, ach...quote:
viel mij ook op.quote:
Nee, dan gaan ze bij de kandidaten thuis. En op werk enzo.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:56 schreef iBenny het volgende:
Krijgen we er dan nog een paar in de RLserie op woensdag?
Nee, die komt zo op de radio... For once in my lifequote:
is hij al op tv geweest dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, die komt zo op de radio... For once in my life!
ik krijg er trek vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
OMG er zijn echt mensen die chips zeggen in plaats van shit.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
Dat doe ik ook somsquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:57 schreef Karina het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |