quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Voor mij was het een beetje teenage sluts meets back-door bangers XI en daarom drukte ik ook!
Idd.. wat kilootjes, maar de vetrollen zag je zo zitten.quote:
Ook dat kanquote:
Waarschijnlijk hetzelfde verhaal als die ADHD-er.. redactie probeert van elke afwijking een verhaaltje te maken, denk je nou echt dat die meid uit zichzelf begint 'ja, sorry dat ik er zo uitzie.. ik heb er geen moeite mee hoor.. maar er mogen wel wat kilo's af.. aangenaam trouwens!'quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:11 schreef Karina het volgende:
Iemand die het steeds over haar lijf heeft
En daarom kijk ik het dus liever op zaterdag gewoon terug. Dan hoef ik al die reclames niet te doorstaanquote:
nooit van gehoord..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:13 schreef Dragonwizard het volgende:
Esmee de la bretoniere. Sinds Goudkust nooit meer wat van gehoord.
Hebben we een skype orgie?quote:
Ah, daarvan herinner ik me die naam dusquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:13 schreef Dragonwizard het volgende:
Ohw wacht... dat had ik vandaag nog ergens gepostquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
oordeel zelf
http://nl.wikipedia.org/wiki/Esm%C3%A9e_de_la_Bretoni%C3%A8re
Ja, dat is een nare ziekte!quote:
Toneel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:13 schreef Dragonwizard het volgende:
Laat dat skype maar wegquote:
Doe maar wild, lekker gek!quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Van?
Oh wacht ik zwengel wikipedia maar aan.
- edit. 't Zegt me nog niks.
En die moeten we kennen??quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:13 schreef Dragonwizard het volgende:
Behalve dan dat ze daarna nog in GTST en Bonaire-soap heeft gespeeldquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:13 schreef Dragonwizard het volgende:
Tsja kan ik niks aandoen dat je ontwikkeling wat achterloopt met de rest.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:15 schreef Maitje het volgende:
[..]
En die moeten we kennen??![]()
Ik was 11 toen goudkust nog bestond... ik was 12 toen was het weg. En verder dan 12 gaat mijn geheugen niet meer naar het verleden.
Nope... na de reclamequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:17 schreef Rauzer het volgende:
Heb 't laatste stuk voor de reclame gemist, is die Esmee al geweest?
Wat is er met de TAL-mods aan de hand danquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:17 schreef Cee het volgende:
Pheen, wil je de kut-TT weer aanpassen? Naar 'Wist je dat we ADHD hebben?'
Ooit een bloemenbon gehad. Ik zet hem in de vaas, meteen kapot! Doe mij maar echte bloemen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Bloemenbon. Dat is toch stom? "Ja ik ben te lui om bloemen te halen, dus hier een bon zodat je zelf een bos kan uitzoeken"...
Ze zijn niet zo snel.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is er met de TAL-mods aan de hand dan!!!!
Ganz geil.quote:
Bij mij ging het mis toen ik het water gaf.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ooit een bloemenbon gehad. Ik zet hem in de vaas, meteen kapot! Doe mij maar echte bloemen.
Jammer. Dan maar naar de biosquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef Karina het volgende:
Helaas, alleen nog maar cams van The Town.
Kan er toch niks aan doen dat ik geen adhd hebquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is er met de TAL-mods aan de hand dan!!!!
BIJ DEZE ZOU DAT KUNNENquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:19 schreef Maartel het volgende:
Ik wil een omgekeerde Voice waar de jury alleen op uiterlijk mag beoordelen en dan hun mooiboys en bimbo's aan het zingen moeten krijgen
Notorious BIGquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:20 schreef Karina het volgende:
Een BEETJE aangekomen na de bevalling? Ze lijkt Mama Cash wel.
*Kuch* liedjes van een vaste lijst zodat de band mee kan spelen *kuch*.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:20 schreef MissJ het volgende:
ik word gvd zo moe van die liedjeskeuze he, steeds zooo origineel weer, NOT
"Ik kon er ook niks aan doen hoor, kon niks aan die 30 kilo extra doen"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:20 schreef Karina het volgende:
Aaaahhhhquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:20 schreef Karina het volgende:
Laatste 13 audities gaan gewoon allemaal door.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:21 schreef Karina het volgende:
Zijn ze bang dat ze niet genoeg kandidaten krijgen?
Als ik blind was vond ik er ook vast tof!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:22 schreef Cee het volgende:
Ik vind haar tof. Goede zangeres, goede uitstraling, pittige moeder, veel beter dan het gepeupel dan dat nu toe door is gedrukt vandaag.
Ze mogen toch maar 14 per jury lid?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Laatste 13 audities gaan gewoon allemaal door.
Wat vond je er slecht aan dan? Ik vond het goed hoor, ik zou wel zo willen kunnen zingen!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:22 schreef Maitje het volgende:
ROEL!!??
Net zoals die 2 mumbai meisjes van vorige week met Jeroen, snap je toch niet dat ze drukken
27, way too old.quote:
het zijn er 15 gewordenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ze mogen toch maar 14 per jury lid?
lol, dat dacht ik ook gelijk toen ze zei "ik ben blij dat Roel je heeft gekozen"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nee, Angela. Jij bent blij dat je d'r niet hebt.
Onzuivere momenten en soms maken mensen vooral vrouwen een soort rare stem op. Deze vrouw die nu ook aan het zingen is doet dat ook, vind ik niet mooi.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat vond je er slecht aan dan? Ik vond het goed hoor, ik zou wel zo willen kunnen zingen!
Nog meer?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:23 schreef egeltje1985 het volgende:
Gekke jurk. Had wel meer tiet ingekund.
quote:
Nee joh! Angela wist het echt niet hoor! Dat zag ik aan haar stoel!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:24 schreef Cee het volgende:
"JA JAAAA JOU KEN IK JAAAA, DRUKKEN JAAAA IK KEN JOU!"
Ik vind het eerder Tommie. "Heujjjj Ienemienie!"quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Voor een professioneel zangeres zingt ze best kut.
Dit is Kermit van het Sesamstraat journaal
DAT NEEM JE TERUG! DATKANJENIEMAKEN! WAT HEEFT KERMIT JE OOIT MISDAAN?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Je dist kermit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
Warm, schel, diep, vol. Dat soort termen volgens mij.quote:
groen en geel kotsen tijdens het zingenquote:
Oooohw zo... ik nam het te letterlijkquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Warm, schel, diep, vol. Dat soort termen volgens mij.
c_aquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
Wie zit daar op de wc te poepen op de achtergrond?
Mijn vriendjequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
En daar trots op zijnquote:
Oh.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:27 schreef Maitje het volgende:
Wat me opvalt is dat bijna elke kandidaat die meedoet zo rond de 30 is... gemiddels zal het wel 31 zijn..
In de zak van zwarte piet!quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:26 schreef Pheno het volgende:
Wie zit daar op de wc te poepen op de achtergrond?
Ga je nu al?quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een kutwijf! Houd je bek. Je bent slecht!!
ja, verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:30 schreef fratsman het volgende:
Oh god, weer zo'n assertief independent wijf wat vragen moet stellen.
Ownee tis echt zo'n loederquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:29 schreef Desmonkey het volgende:
Ze zal wel een goede huismoeder zijn. :s .
Miauwquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
Als je zo je bakkes opentrekt zegt dat wel iets over je karakter jaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:30 schreef D. het volgende:
Ze heeft ook een naar karakter, dat past dan wel weer bij d'r
Zodat mensen niet meteen schrikken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:32 schreef Guanabana het volgende:
Waarom zitten sommigen in het donker? Dat heb ik even gemist. Ze zijn daarna toch sowieso in beeld?
Het aantal mannen is bij VOH volgens mij nog lager dan bij POPquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
Komen er nog leuke mannen, of zit dat er niet meer in?
Evers kan niet meer drummen.quote:
leuke mannen zijn opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:32 schreef Karina het volgende:
Komen er nog leuke mannen, of zit dat er niet meer in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |