Geen gang-bang ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gaan jullie allemaal mee?
Gaan we lekker ouija-en met z'n allen![]()
Ik ga liever gourmetten dan als het mag. Of gangbangen, eh bankhangen bedoel ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:42 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gaan jullie allemaal mee?
Gaan we lekker ouija-en met z'n allen![]()
Kan allemaal hoor in een lang weekendquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ga liever gourmetten dan als het mag. Of gangbangen, eh bankhangen bedoel ik![]()
Ouija jaag je me het bos mee in
Krijg ik zeker weer net zo'n kaart mee als een poosje geleden, toen jij en Led in mijn huis wilden meeten, jaja, nee, daar trap ik niet meer in.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Kan allemaal hoor in een lang weekend. Gangbangen, bankhangen, gourmetten... Darkwolf weet vast ook nog wel wat leuke spelletjes
.
En als we gaan ouija-en ga jij gewoon een boswandeling maken.
You're a real gentlemanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:45 schreef R0N1N het volgende:
Voor een tochtje door 't bos ben ik wel te porren. Wandel ik wel mee om te zorgen dat je niet verdwaald enzo
Allemachtig, waar háál je dit soort types toch vandaanquote:
"Met weinig veel champagnequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:05 schreef Lavenderr het volgende:
Allemachtig, waar háál je dit soort types toch vandaan![]()
Nou, ik denk van niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
"Met weinig veel champagne."
Check ook de reacties bij die filmpjes, vooral die van "Met weinig veel champagne"
Zanger Petro wordt een grote! Let op mijn woorden
Jij gunt Zanger Petro het licht in de ogen gewoon niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:20 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, ik denk van niet.
Een grote flop waarschijnlijk
Ja, sorry hoor, vind zijn muziek niet mooi, om over zijn teksten maar te zwijgenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij gunt Zanger Petro het licht in de ogen gewoon niet.
Maar had je deze geweldige muzZziek nou wel geluisterd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:33 schreef Lavenderr het volgende:
Ja, sorry hoor, vind zijn muziek niet mooi, om over zijn teksten maar te zwijgen
Ja, die vind ik wél goed!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 23:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Maar had je deze geweldige muzZziek nou wel geluisterd?
![]()
Nee. Zo ver wilde ik dan ook weer niet gaan. Is meteen wel erg advanced allemaal.quote:
Maar ik ben een wild paard en duld geen tweevoeters op mijn rug!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:43 schreef Lavenderr het volgende:
Krijg ik zeker weer net zo'n kaart mee als een poosje geleden, toen jij en Led in mijn huis wilden meeten, jaja, nee, daar trap ik niet meer in.
Ik neem gewoon Darkwolf mee, mag vast wel op zijn rug zitten.
En hoe kun je zo'n dag nou beter beginnen dan met Zanger Petroquote:
quote:Prachtig hoe je achter die boom vandaan komt!
Naja zeg.. wat doe je nou?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Even wat tegengif voor die rommel van JP
So sorryquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naja zeg.. wat doe je nou?
Nu slaat mn post nergens meer op!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Even wat tegengif voor die rommel van JP
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
Hier past maar 1 antwoord op:
Eat that
quote:Be kind to unkind people - they need it the most. - Ashleigh Brilliant
quote:Nee, dit:
quote:Ik luister dit nummer nu voor de 3e keer, het heeft mijn acne genezen, ook ben ik dankzij dit lied gestopt met roken.
quote:Doe normaal tegen Petro. Hij heeft een hard van goud en zoals alle kale mannen heeft hij een moeilijke jeugd gehad. Laat hem zich uiten en verlaat dit pand.
quote:Oh ja daar zit jij natuurlijkOp donderdag 21 oktober 2010 12:05 schreef Flammie het volgende:
Lekker die overstromingen in Thailand. Alle zijstraten staan zowat blank op regenachtige dagen maar de grote wegen nog nietHet zal wel snel ophouden (hoop ik) anders kom ik alsnog een zwembroek aan t kopen
quote:Ja, dit is dan wel weer een mooi liedjeOp donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
"een hard van goud"![]()
Goeiemorgenmiddag allemaal![]()
quote:Ja, harde gouden pik waarschijnlijk
quote:Maar het haalt het niet bij deze:Op donderdag 21 oktober 2010 12:26 schreef Bastard het volgende:
Ja, dit is dan wel weer een mooi liedje
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:56 schreef _Led_ het volgende:
Yo yo, geef me eens een Christelijke zij-knuffel.
quote:hoi SaraOp donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef sararaats het volgende:
hoi
ik verdiep me nu in levensvragen van mezelf
quote:omdat ik met vele vragen zit maar ik krijg hulp van een psychologe om m'n leven weer wat op te bouwenOp donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
hoi Sara
dat is altijd goed he?
quote:Er moet dan ook een verbod op borrelnootjes komen!Op donderdag 21 oktober 2010 16:03 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik heb teveel borrelnootjes gegeten, en nu ben ik misselijk.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
<snip>
Ik heb trouwens mijn kast opnieuw ingericht:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 23:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Er moet dan ook een verbod op borrelnootjes komen!
Ik heb trouwens mijn kast opnieuw ingericht:
[ afbeelding ]
quote:Je kunt je dag niet beter beginnen dan met de zoetgevooisde klanken van Zangeres Margreet in de ochtend:Op vrijdag 22 oktober 2010 06:30 schreef Bastard het volgende:
http://www.youtube.com/v/q0kHRrn75nM&fmt=37&hd=1&autoplay=1
quote:Zanger René Devree uit Etterbeek is niet helemaal techno, maar het zit er dicht tegenaanOp vrijdag 22 oktober 2010 08:04 schreef Bastard het volgende:
Nee doe toch maar lekker wat techno dreunen
quote:Nog meer techno:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:38 schreef Bastard het volgende:
http://www.youtube.com/v/4kSgRB9SHxg&fmt=37&hd=1&autoplay=1
Gewoon aanzetten... koffie pakken.. wakker worden![]()
Techno is als het levensritme.
quote:Staat aan.Op vrijdag 22 oktober 2010 08:38 schreef Bastard het volgende:
http://www.youtube.com/v/4kSgRB9SHxg&fmt=37&hd=1&autoplay=1
Gewoon aanzetten... koffie pakken.. wakker worden![]()
Techno is als het levensritme.
quote:Respect
quote:+10 internet points for you!
quote:
quote:Kale mannetjes ... tja, je vraagt er omOp vrijdag 22 oktober 2010 13:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
quote:Zo hey, dat klinkt lekkerOp vrijdag 22 oktober 2010 16:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Kale mannetjes ... tja, je vraagt er om![]()
BONEHEAD's![]()
quote:Iets te uptempo heOp vrijdag 22 oktober 2010 16:10 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Kale mannetjes ... tja, je vraagt er om![]()
BONEHEAD's![]()
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:10 schreef Bastard het volgende:
Iets te uptempo he![]()
Heb wel alle cd's van tunnel of terror nog ergens liggen hoor maar draai ik echt niet meer
quote:KiijjjjkOp vrijdag 22 oktober 2010 18:47 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dit was nog een redelijke. Kwam ook nog een speedcore versie tegen
![]()
Zelf luister ik er eerlijk gezegd ook nog zelden naar, elke keer als ik zo'n clip opzoek dan krijg ik last van 'jeugd sentiment'![]()
... maar het vereist ook nogal wat als tegengif voor die JoepieTroepie
(en ik hou wel van een beetje up-tempo)
What can I say ...
quote:Ja... toppertje.. beste tijd toen.. can't top that.
quote:"Al die handjes in de lucht ... ra ta ta ta ta ta"Op vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef Bastard het volgende:
Ja... toppertje.. beste tijd toen.. can't top that.
In die tijd allemaal goeie platen.. live optredens van Neophyte waren ook zo cool
quote:Of .. je iets mist?Op zaterdag 23 oktober 2010 04:16 schreef naatje_1 het volgende:
Verdeurie, meestal lees ik altijd banmeldtopic, en juist nu![]()
Maar alsnog blijft de vraag staan.
quote:Hallo SusiOp zaterdag 23 oktober 2010 10:37 schreef Susi het volgende:
'Allo. Ik kom infiltreren in deze SC, lijkt me wel gezellig![]()
quote:Dat is het volgens mij ook.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hallo Susi
Infiltreren ? Dat klinkt spannend
quote:TRU ís ook boeiendOp zaterdag 23 oktober 2010 10:47 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat is het volgens mij ook.
Nee, ik heb een goede afleider nodig voor m'n scriptie en ik vind TRU erg boeiend.
quote:Ik heb een heel jaar niets aan m'n studie gedaan, ben nu eindelijk begonnen en het gaat wel redelijk. Ik vind het alleen doodeng, ben bang dat m'n begeleider alles afkeurt wat ik inbreng. Maar m'n onderwerp is wel leuk (vergelijkende mythologie van verschillende volkeren), dus het komt wel goed. Heb een heel jaar ervoor uitgetrokken, omdat ik ook nog m'n minor moet doen.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
TRU ís ook boeiend.
Maar wil je afgeleid worden van je scriptie omdat je vastloopt, of om dat je even geen zin hebt?
quote:Klinkt heel intressant! Kun je er hier ook een topic over openen?Op zaterdag 23 oktober 2010 11:11 schreef Susi het volgende:
Maar m'n onderwerp is wel leuk (vergelijkende mythologie van verschillende volkeren), dus het komt wel goed.
quote:Oh ja zeker, maar dan moet ik er eerst meer van weten: heb zojuist pas m'n literatuurlijst voltooid. Heb 't over de scheppingsmythologieën, erg boeiend.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:40 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klinkt heel intressant! Kun je er hier ook een topic over openen?
quote:Nee tuurlijk, je moet er wat over weten te vertellen,. maar misschien ook leerzaam voor jezelf, je weet nooit welke kennis weer verstopt zit bij de lezersOp zaterdag 23 oktober 2010 11:49 schreef Susi het volgende:
[..]
Oh ja zeker, maar dan moet ik er eerst meer van weten: heb zojuist pas m'n literatuurlijst voltooid. Heb 't over de scheppingsmythologieën, erg boeiend.
En vind het leuker om een topic te openen als ik er zelf ook wat van weet en niet overladen wordt met informatie die ik dan allemaal niet weet, ook niet van de volkeren waar ik het over doe. Dat werkt intimiderend
quote:Da's waar. Maar alsnog erg lastig. Je hebt verschillende soorten mythologie: epossen, heldendichten, ontstaansmythologieën van een dorp/stad/land/volk/wereld etcetera.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, je moet er wat over weten te vertellen,. maar misschien ook leerzaam voor jezelf, je weet nooit welke kennis weer verstopt zit bij de lezers
quote:Lijkt me een geweldige studie.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb een heel jaar niets aan m'n studie gedaan, ben nu eindelijk begonnen en het gaat wel redelijk. Ik vind het alleen doodeng, ben bang dat m'n begeleider alles afkeurt wat ik inbreng. Maar m'n onderwerp is wel leuk (vergelijkende mythologie van verschillende volkeren), dus het komt wel goed. Heb een heel jaar ervoor uitgetrokken, omdat ik ook nog m'n minor moet doen.
quote:ik doe een talen- en culturenstudie. En mijn prof is een diehardtaalkundige, die eigenlijk niets opheeft met volkscultuur en dergelijke. Ach, hij weet al waar ik het over ga doen, dus dat komt wel goed. Het is ook meer dat ik het mezelf erg moeilijk maak.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lijkt me een geweldige studie.
Fijn dat je een heel jaar hebt hiervoor.
Wees niet bang voor je studiebegeleider, denk zomaar -aan je posts hier te zien-dat hij blij zal zijn met wat je inbrengt.
quote:Nee, hoezo ?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:32 schreef naatje_1 het volgende:
Heb je de Griekse scheppingsmythologie al bestudeert?
quote:Hoe gaat ie dan ?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die is heel erg creatiefWellicht creatiefste in de geschiedenis, vanuit mijn ogen gezien dan
quote:Het begint allemaal dat Gaia (moeder aarde) en Uranus (vader hemel) plat op elkaar liggen. Je moet het je voorstellen als 2 eieren die tegen elkaar aan liggen en dan is de zijde waar ze tegen elkaar aanliggen plat. Doordat ze tegen elkaar aanliggen verwekt Gaia heel veel kinderen, dat vind ze niet echt fijn en vraagt op een gegeven moment aan één van haar kinderen om de vader zijn geslachtsdelen af te snijden (ik zie al enkele mannen gevoelig naar hun plek grijpen), daarna neemt Uranus afstand van Gaia, en wat krijg je dan: Juist, de hemelkoepel. (één ei blijft bestaan in je voorstelling, dat is Gaia en het andere komt omhoog en wordt een halve cirkel, waarbij de uiteinden de buitenste delen van Gaia aanraken). Doordat de geslachtsdelen zijn afgesneden is er ook wat spul in de zee terecht gekomen en daar kwam Afrodithe uit voort...
quote:Grappig, Finnen hebben 't ook over eieren.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het begint allemaal dat Gaia (moeder aarde) en Uranus (vader hemel) plat op elkaar liggen. Je moet het je voorstellen als 2 eieren die tegen elkaar aan liggen en dan is de zijde waar ze tegen elkaar aanliggen plat. Doordat ze tegen elkaar aanliggen verwekt Gaia heel veel kinderen, dat vind ze niet echt fijn en vraagt op een gegeven moment aan één van haar kinderen om de vader zijn geslachtsdelen af te snijden (ik zie al enkele mannen gevoelig naar hun plek grijpen), daarna neemt Uranus afstand van Gaia, en wat krijg je dan: Juist, de hemelkoepel. (één ei blijft bestaan in je voorstelling, dat is Gaia en het andere komt omhoog en wordt een halve cirkel, waarbij de uiteinden de buitenste delen van Gaia aanraken). Doordat de geslachtsdelen zijn afgesneden is er ook wat spul in de zee terecht gekomen en daar kwam Afrodithe uit voort...
De schepping van de mensen weet ik niet meer... Ik weet wel waarom Afrikanen zwart zijn, maar dat is geen onderdeel van de schepping neem ik aan
quote:Nouja, dat eieren is wat mijn KCV lerares tekende, dus misschien waren het wel basketbalvormen, maar eieren klinken logischer in dit verhaal.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:50 schreef Susi het volgende:
[..]
Grappig, Finnen hebben 't ook over eieren.
Ohja, dat laatste verhaal ken ik ook nog inderdaad. Er komen flarden van verhalen uit m'n bijvak Griekse Mythologie opzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |