Naja zeg.. wat doe je nou?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Even wat tegengif voor die rommel van JP
So sorryquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Naja zeg.. wat doe je nou?
Nu slaat mn post nergens meer op!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:20 schreef Lavenderr het volgende:
Goedemiddag allemaal![]()
Even wat tegengif voor die rommel van JP
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:24 schreef Lavenderr het volgende:
Hier past maar 1 antwoord op:
Eat that
quote:Be kind to unkind people - they need it the most. - Ashleigh Brilliant
quote:Nee, dit:
quote:Ik luister dit nummer nu voor de 3e keer, het heeft mijn acne genezen, ook ben ik dankzij dit lied gestopt met roken.
quote:Doe normaal tegen Petro. Hij heeft een hard van goud en zoals alle kale mannen heeft hij een moeilijke jeugd gehad. Laat hem zich uiten en verlaat dit pand.
quote:Oh ja daar zit jij natuurlijkOp donderdag 21 oktober 2010 12:05 schreef Flammie het volgende:
Lekker die overstromingen in Thailand. Alle zijstraten staan zowat blank op regenachtige dagen maar de grote wegen nog nietHet zal wel snel ophouden (hoop ik) anders kom ik alsnog een zwembroek aan t kopen
quote:Ja, dit is dan wel weer een mooi liedjeOp donderdag 21 oktober 2010 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
"een hard van goud"![]()
Goeiemorgenmiddag allemaal![]()
quote:Ja, harde gouden pik waarschijnlijk
quote:Maar het haalt het niet bij deze:Op donderdag 21 oktober 2010 12:26 schreef Bastard het volgende:
Ja, dit is dan wel weer een mooi liedje
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:56 schreef _Led_ het volgende:
Yo yo, geef me eens een Christelijke zij-knuffel.
quote:hoi SaraOp donderdag 21 oktober 2010 15:21 schreef sararaats het volgende:
hoi
ik verdiep me nu in levensvragen van mezelf
quote:omdat ik met vele vragen zit maar ik krijg hulp van een psychologe om m'n leven weer wat op te bouwenOp donderdag 21 oktober 2010 15:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
hoi Sara
dat is altijd goed he?
quote:Er moet dan ook een verbod op borrelnootjes komen!Op donderdag 21 oktober 2010 16:03 schreef Kroketvulling het volgende:
Ik heb teveel borrelnootjes gegeten, en nu ben ik misselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |