quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:37 schreef Techno het volgende:
Als dat geen hint isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef missbehavin het volgende:Zelfs Pablo heeft het over wodka en jus.
Dat bedoel ik, the spirits are with mequote:
quote:
Enjoyquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, the spirits are with me
Ik vond het igg vies... maar het ritueeltje is leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef mahlah het volgende:
Ik heb op een feest in Londen rond 2002 samen met een Zweeds bijna een hele fles absinth van 80% (gaan normaal niet hoger dan 75%) gedronken en liep de volgende 2 dagen in een waas rond. Vaag spul.
o daar ga ik zo naar van dromen!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef mahlah het volgende:
Ik heb op een feest in Londen rond 2002 samen met een Zweeds bijna een hele fles absinth van 80% (gaan normaal niet hoger dan 75%) gedronken en liep de volgende 2 dagen in een waas rond. Vaag spul.
Ik zoek trouwens uniek goeie dance remixes van twee verschillende goeie nummers die op het eerste gezicht niets met elkaar te maken hebben (zoals Blur en Prodigy)
uhm uhm.....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef mahlah het volgende:
Ik zoek trouwens uniek goeie dance remixes van twee verschillende goeie nummers die op het eerste gezicht niets met elkaar te maken hebben (zoals Blur en Prodigy)
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Nu dan toch ècht naar bedbye
quote:
quote:
-Engel-quote:
Jij met wijntjesquote:
kan niet slapen als k geil benquote:
Ik vind 'm zo leukquote:
quote:
Loom zijnquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:49 schreef Barbusse het volgende:
-Engel-Weer wat gewend aan het weer daar?
ik voel me aangesproken, maar dat kan heul niequote:
I'll sleep when I'm dead bedoel je?quote:
quote:
Het helpt, ik moet lachenquote:
Ghehehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]jawel..... ik kan alleen niet wennen aan de werktijden .... ik mis mijn siesta
AND. IT. IS. ON!!!!quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'll sleep when I'm dead bedoel je?
ohja, moet zo douchen, morgen van 8 tot 17u geen waterquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik voel me aangesproken, maar dat kan heul nie
quote:
Ik ben morgen vrijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:54 schreef Solique het volgende:
Ik blijf nog maar even 1 avond van de drank af. Nog 1 dag werken daarna maakt het niet uit.
Door dit lig ik dus nog niet op mn nest,maar zit het op You tube alweer te kijkenquote:
Tolk to mie, tell mie you' namequote:
Whud?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tolk to mie, tell mie you' name
A dus morgen gaan we zuipenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:54 schreef Solique het volgende:
Ik blijf nog maar even 1 avond van de drank af. Nog 1 dag werken daarna maakt het niet uit.
Mag ik dan op die bank?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki krijgt MI's van banken bij haardvuur en glazen wijn
PM eens een link, kan ik morgen ook kijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Door dit lig ik dus nog niet op mn nest,maar zit het op You tube alweer te kijken
kleintjequote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Door dit lig ik dus nog niet op mn nest,maar zit het op You tube alweer te kijken
Engel in mijn mental imagequote:
Pablo Franciscoquote:
Is wel de planning, maar ik maak eigenlijk nooit een planning voor een weekend.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A dus morgen gaan we zuipen![]()
Goed plan.....
Door voor de bandjes?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:58 schreef -Engel- het volgende:
echt wel.... morgen eerst food.... dan door voor de bandjes.....
Is dat niet de tune van Batman?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:58 schreef Techno het volgende:
Helaas is er geen betere versie te vinden op YT, daarnaast is dit is niet originele versie. dat suffe gerap hoort er er niet doorheen....
Ubercoolquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:58 schreef Techno het volgende:
Helaas is er geen betere versie te vinden op YT, daarnaast is dit is niet originele versie. dat suffe gerap hoort er er niet doorheen....
Ben je niet meer op zoek?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi FF![]()
Ik ga voorlopig nog steeds geen kaartje invullen hoor![]()
Nope, Peter Gunn. Ik wil ook mijn eigen theme songquote:
Goed idee....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:58 schreef Solique het volgende:
Is wel de planning, maar ik maak eigenlijk nooit een planning voor een weekend.
Elk weekend kan weer anders worden.
Ik heb zin in Zaterdag.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:57 schreef Myraela het volgende:
Morgen eerste dag werken. Zaterdag FOK!meet. Zondag weer naar huis. Zin in dit weekend.
Wie?quote:
om te compenseren voor je lengtequote:
Dat denk ik dus ook de hele tijdquote:
Lijkt er wel op IMOquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, Peter Gunn. Ik wil ook mijn eigen theme song
Ik heb er een voor jouquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, Peter Gunn. Ik wil ook mijn eigen theme song
Zaterdag word tof.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb zin in Zaterdag.
Morgen werken. Daarna freelance werken. Zaterdag rijles en FOK!meet en zondag komt een klant.
Oh god, hebben jullie nog steeds niet geneukt?quote:
Welke?quote:
Hangt voor mij van mijn geld af.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef -Engel- het volgende:
Goed idee....
maar ik ben van plan om van oktober mijn feestmaand te maken... net als november en december trouwens
Oude Batman van de jaren '70 seriequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb die film niet gezien. Heb het niet zo op die comics verfilmingen.
Ik denk dat het haar Rollo Tomasi isquote:
stand up comedianquote:
Ze is niet de kleinste, zeker niet op hakkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]nu zie ik een reus voor me!
Is gewoon een nummer dat me aan jou doet denkenquote:
Ik ga met Patje, pgferrari en bos etc.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zaterdag word tof.Heb je nou al mensen gevonden om mee te reizen? Hoelaat ga je weer terug?
Met hakken langer dan mijquote:
De Kelder>>>>>quote:
TV serie uit eind jaren ´50/begin jaren ´60. De muziek uit die tijd rouleert, Henri Mancini is baasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb die film niet gezien. Heb het niet zo op die comics verfilmingen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is niet de kleinste, zeker niet op hakken
Ah tof.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga met Patje, pgferrari en bos etc.
Ja, FF zei het al. Dacht even dat hij die film bedoelde.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Barbusse het volgende:
TV serie uit eind jaren ´50/begin jaren ´60. De muziek uit die tijd rouleert, Henri Mancini is baas
Via pm mag ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is gewoon een nummer dat me aan jou doet denkenMaar de titel is echt heel stom (gezien de associatie)
Ga je naar de meet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb zin in Zaterdag.
Morgen werken. Daarna freelance werken. Zaterdag rijles en FOK!meet en zondag komt een klant.
valt mee hoor, zonder hakken voel ik me tenminste nog langquote:
Ook jaquote:
Neuh ik ga ook niet te laat. Dan rijden er geen treinen meer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar ik ga niet al te laat want moet dag daarna helemaal fris zijn.
Kom je wel eens in TALquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je naar de meet?
Zal ik dan daar ook heen gaan?
linkje?quote:
ukkiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
valt mee hoor, zonder hakken voel ik me tenminste nog lang
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TV serie uit eind jaren ´50/begin jaren ´60. De muziek uit die tijd rouleert, Henri Mancini is baas
Cocktail musicquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, FF zei het al. Dacht even dat hij die film bedoelde.
die ik heb gezien zijn 10cm ofsoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ooooooooh, dan kan je nog 7 cm hakken aan voor je langer bent dan ik! Prima te handelen
bij mij ook een beetje.,.... maar mijn ouders gaan een deel sponserenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Hangt voor mij van mijn geld af.![]()
En fok!meet, heb weer wat gemist dus.
klachten?quote:
Ik ging een keer om 22.30 naar huis vanuit zutphen. Om 1.00 kwam ik in tilburg cs aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neuh ik ga ook niet te laat. Dan rijden er geen treinen meer.
hoezo zijn mijn voeten mini?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jouw voeten zijn wel mini in combinatie met je lengte! val je niet vaak om?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Hell yeah..die stukken dat hij die filmtrailer voice over nadoetquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:08 schreef Evie het volgende:
[..]
hoezo zijn mijn voeten mini?38,5! das niet groot in combinatie met 1,75+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef Graseter het volgende:
Kom je wel eens in TAL? Zoja, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Moet ik die hebben dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hell yeah..die stukken dat hij die filmtrailer voice over nadoetOf extasy in een nachtclub
slaap lekker!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
Goed, laat ik toch eens gedag zeggen voor ik ga slapen... Mijn ogen beginnen dicht te vallen
Slaap lekker lieverds![]()
Donequote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
PM eens een link, kan ik morgen ook kijken
Ik moet naar het noorden he. Dat is nog langer reizen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ging een keer om 22.30 naar huis vanuit zutphen. Om 1.00 kwam ik in tilburg cs aan.
Russ Meyerquote:
terusten!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
Goed, laat ik toch eens gedag zeggen voor ik ga slapen... Mijn ogen beginnen dicht te vallen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
Maak er even 38 vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
38,5! das niet groot in combinatie met 1,75+
I thought you might like it.quote:
Welterusten, lieve Yukiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
ooh hijquote:
Little tortilla boy is ook goed.quote:
quote:
Nah, lijkt me geen strak plan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bij mij ook een beetje.,.... maar mijn ouders gaan een deel sponserenwant jarig...
Fok!meet..... uhm komende zaterdag dus.... utrecht..... ergens in TAL staat het hele verhaal.....
Trustenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
quote:
Ja hij is ook leukquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
terusten allemaal, ik ga er achteraan!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef Snuitebolletje het volgende:terusten allemaal, ik ga er achteraan!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef Snuitebolletje het volgende:terusten allemaal, ik ga er achteraan!
Toch jammer dat je het alleen doet hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik drink nog even de wodka op
Wijn?quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch jammer dat je het alleen doet hoor
Dan vind je deze ook leukquote:
quote:
die is briljant, had ik een tijdje terug ook gepostquote:
Die is geniaal!quote:
had niet gehoevenquote:
quote:
Ik nietquote:
Als jij dan hier zit te fokken, doe je wat verkeerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar ze ligt al sinds 11 uur in bed
jij ging lieve JP kijkenquote:
Ben jij allang terug hier?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar ze ligt al sinds 11 uur in bed
En geen sex gehad vanavond, en dat gaat er ook niet van komenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als jij dan hier zit te fokken, doe je wat verkeerd
Alleen als ik me écht verveelquote:
quote:
wekker om half 6 zetten en em er nog ff in hangenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En geen sex gehad vanavond, en dat gaat er ook niet van komen![]()
Ze moet morgen om 6 uur opstaan
JP?quote:
Jan-Peter Balkenendequote:
quote:
quote:
True....morgen weer een kans!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I know.... maar happy hour is nu al lang voorbij....
Jurassic parkquote:
Ochtendseksquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wekker om half 6 zetten en em er nog ff in hangen
Dan ken je mijn vriendin niet. Zwarte band karate, ze whooped my assquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wekker om half 6 zetten en em er nog ff in hangen
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan ken je mijn vriendin niet. Zwarte band karate, ze whooped my ass
Ik vrees dat ik er niet bij kan zijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Morgen gooi ik de bar wel open bij mij thuis
nog nooit nee gehoordquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan ken je mijn vriendin niet. Zwarte band karate, ze whooped my ass
Voor jou deze dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:28 schreef missbehavin het volgende:![]()
Als ik ergens een schijthekel aan heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ook niet mijn ding. Zo zoet dat mijn vullingen uit mijn bek vallenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
![]()
Als ik ergens een schijthekel aan heb...
Waar is die bar te vinden?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Morgen gooi ik de bar wel open bij mij thuis
Lillyquote:
quote:
Zegquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het het ouwe lullen uurtje ofzo?
blijkbaarquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is het het ouwe lullen uurtje ofzo?
Cognac, nog nooit gedronken. Is dat niet iets wat alleen oudere mannen bestellen?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:30 schreef knapser het volgende:
Zo, cognac op tafel.
Get messed up today, be okay tomorrow.
Moet lukken. Niet te messed trouwens haha.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor jou deze dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.er mag wel iets meer boom in
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Tanken nog wel!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nou....... als je een keer in NL bent gaan we wel bij Lobbes bier tanken ja?
ze ziet er alleen 6 jaar jonger dan jou uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
ZegJij bent 4 jaar ouder dan ik.
Dit is potverdrie JOU generatie
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
ZegJij bent 4 jaar ouder dan ik.
Dit is potverdrie JOU generatie
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze ziet er alleen 6 jaar jonger dan jou uit
Geen idee, het was het enige wat nog in de drankkast stond hehe.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Cognac, nog nooit gedronken. Is dat niet iets wat alleen oudere mannen bestellen?
Zo toe maar.... Cognac.... dat is een groot probleem die je verzuipen moet of niet dan?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:30 schreef knapser het volgende:
Zo, cognac op tafel.
Get messed up today, be okay tomorrow.
Moet lukken. Niet te messed trouwens haha.
Lekker na een goed 6 gangen dinerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Cognac, nog nooit gedronken. Is dat niet iets wat alleen oudere mannen bestellen?
Nu ben je me gewoon aan het jennenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
Krijg ik nu een foto in mn PM? Eentje die niet in je FoBo staat?quote:
Slijmbalquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ze ziet er alleen 6 jaar jonger dan jou uit
SLIJMBALquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Krijg ik nu een foto in mn PM? Eentje die niet in je FoBo staat?
Beide stemmen bezorgen mij kippenvel. And not in a good way.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:33 schreef FireFox1 het volgende:
Haha nee zo veel gaat er ook weer niet doorheen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zo toe maar.... Cognac.... dat is een groot probleem die je verzuipen moet of niet dan?
oja en HOI
Dat spul is best goed te drinken.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:31 schreef Natalie78 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Krijg ik nu een foto in mn PM? Eentje die niet in je FoBo staat?
Net als Portquote:
En het gaat eindigen opquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja ... want kleinere glazen.... of we moet gewoon pullen bestellen
Wat is er toch met die 30+ dames hierquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:34 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Beide stemmen bezorgen mij kippenvel. And not in a good way.![]()
Die hebben smaakquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat is er toch met die 30+ dames hier
nee, ik heb een doel en probeer er heen te werken, totaal vruchteloos trouwensquote:
quote:
Smaak heeft werkelijk niets met leeftijd te maken, jongeman.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze hebben smaak?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Beter, maar nog niet helemaal tevreden.quote:
quote:
Jamaar...wanneerkomjelangsdan?quote:
Tsjaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:34 schreef knapser het volgende:
[..]
Haha nee zo veel gaat er ook weer niet doorheen.
Ach, dacht dat het eindelijk eens goed ging, blijkt dat ze niet verder wil dan vrienden. Ik had er eerlijk gezegd vooraf al een beetje op gerekend gezien haar reputatie, maar het is toch jammer.
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef L-E het volgende:
Ik ging na het douchen even knuffelen op bed met Peuter. Word net wakker, beide nog in de kleren, bed nat want Peuter is snachts nog niet zindelijk, en zere ogen omdat ik mijn lenzen nog in had (en heb). Dat zal me leren.!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik bedoelde t lief, niks raars ofso.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, ik heb een doel en probeer er heen te werken, totaal vruchteloos trouwens
Ja, volgende keer wel op mn pm reageren.. Je wordt onmiddellijk gestraft!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef L-E het volgende:
Ik ging na het douchen even knuffelen op bed met Peuter. Word net wakker, beide nog in de kleren, bed nat want Peuter is snachts nog niet zindelijk, en zere ogen omdat ik mijn lenzen nog in had (en heb). Dat zal me leren.!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef missbehavin het volgende:
Beter, maar nog niet helemaal tevreden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He get!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef L-E het volgende:
Deze is beter?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Smaak heeft werkelijk niets met leeftijd te maken, jongeman.
quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef Techno het volgende:
[..]Ik kon die ene van net niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lief Snuitje, je weet dat die PM heus wel komt. Ellendig verwend rotjong.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, volgende keer wel op mn pm reageren.. Je wordt onmiddellijk gestraft!
Weet ik niet.... vertel jij het eens????quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:35 schreef FireFox1 het volgende:
jamaar, stuur dan een sms dat het wat langer duurtquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Lief Snuitje, je weet dat die PM heus wel komt. Ellendig verwend rotjong.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef L-E het volgende:
Oh oohquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:36 schreef L-E het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef missbehavin het volgende:Gay gangs: they were homies, they were homiesexuals
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:39 schreef Techno het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good boy!
En ik kan een Pet Duo'tje op zijn tijd wel waarderen
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |