quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:37 schreef Techno het volgende:
Als dat geen hint isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:41 schreef missbehavin het volgende:Zelfs Pablo heeft het over wodka en jus.
Dat bedoel ik, the spirits are with mequote:
quote:
Enjoyquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, the spirits are with me
Ik vond het igg vies... maar het ritueeltje is leuk om naar te kijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef mahlah het volgende:
Ik heb op een feest in Londen rond 2002 samen met een Zweeds bijna een hele fles absinth van 80% (gaan normaal niet hoger dan 75%) gedronken en liep de volgende 2 dagen in een waas rond. Vaag spul.
o daar ga ik zo naar van dromen!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef mahlah het volgende:
Ik heb op een feest in Londen rond 2002 samen met een Zweeds bijna een hele fles absinth van 80% (gaan normaal niet hoger dan 75%) gedronken en liep de volgende 2 dagen in een waas rond. Vaag spul.
Ik zoek trouwens uniek goeie dance remixes van twee verschillende goeie nummers die op het eerste gezicht niets met elkaar te maken hebben (zoals Blur en Prodigy)
uhm uhm.....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:44 schreef mahlah het volgende:
Ik zoek trouwens uniek goeie dance remixes van twee verschillende goeie nummers die op het eerste gezicht niets met elkaar te maken hebben (zoals Blur en Prodigy)
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:45 schreef YipYip het volgende:
[..]
Enjoy![]()
Nu dan toch ècht naar bedbye
quote:
quote:
-Engel-quote:
Jij met wijntjesquote:
kan niet slapen als k geil benquote:
Ik vind 'm zo leukquote:
quote:
Loom zijnquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:49 schreef Barbusse het volgende:
-Engel-Weer wat gewend aan het weer daar?
ik voel me aangesproken, maar dat kan heul niequote:
I'll sleep when I'm dead bedoel je?quote:
quote:
Het helpt, ik moet lachenquote:
Ghehehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]jawel..... ik kan alleen niet wennen aan de werktijden .... ik mis mijn siesta
AND. IT. IS. ON!!!!quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I'll sleep when I'm dead bedoel je?
ohja, moet zo douchen, morgen van 8 tot 17u geen waterquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik voel me aangesproken, maar dat kan heul nie
quote:
Ik ben morgen vrijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:54 schreef Solique het volgende:
Ik blijf nog maar even 1 avond van de drank af. Nog 1 dag werken daarna maakt het niet uit.
Door dit lig ik dus nog niet op mn nest,maar zit het op You tube alweer te kijkenquote:
Tolk to mie, tell mie you' namequote:
Whud?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tolk to mie, tell mie you' name
A dus morgen gaan we zuipenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:54 schreef Solique het volgende:
Ik blijf nog maar even 1 avond van de drank af. Nog 1 dag werken daarna maakt het niet uit.
Mag ik dan op die bank?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
* Yuki krijgt MI's van banken bij haardvuur en glazen wijn
PM eens een link, kan ik morgen ook kijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Door dit lig ik dus nog niet op mn nest,maar zit het op You tube alweer te kijken
kleintjequote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:55 schreef YipYip het volgende:
[..]
Door dit lig ik dus nog niet op mn nest,maar zit het op You tube alweer te kijken
Engel in mijn mental imagequote:
Pablo Franciscoquote:
Is wel de planning, maar ik maak eigenlijk nooit een planning voor een weekend.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
A dus morgen gaan we zuipen![]()
Goed plan.....
Door voor de bandjes?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:58 schreef -Engel- het volgende:
echt wel.... morgen eerst food.... dan door voor de bandjes.....
Is dat niet de tune van Batman?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:58 schreef Techno het volgende:
Helaas is er geen betere versie te vinden op YT, daarnaast is dit is niet originele versie. dat suffe gerap hoort er er niet doorheen....
Ubercoolquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:58 schreef Techno het volgende:
Helaas is er geen betere versie te vinden op YT, daarnaast is dit is niet originele versie. dat suffe gerap hoort er er niet doorheen....
Ben je niet meer op zoek?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hi FF![]()
Ik ga voorlopig nog steeds geen kaartje invullen hoor![]()
Nope, Peter Gunn. Ik wil ook mijn eigen theme songquote:
Goed idee....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:58 schreef Solique het volgende:
Is wel de planning, maar ik maak eigenlijk nooit een planning voor een weekend.
Elk weekend kan weer anders worden.
Ik heb zin in Zaterdag.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:57 schreef Myraela het volgende:
Morgen eerste dag werken. Zaterdag FOK!meet. Zondag weer naar huis. Zin in dit weekend.
Wie?quote:
om te compenseren voor je lengtequote:
Dat denk ik dus ook de hele tijdquote:
Lijkt er wel op IMOquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, Peter Gunn. Ik wil ook mijn eigen theme song
Ik heb er een voor jouquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, Peter Gunn. Ik wil ook mijn eigen theme song
Zaterdag word tof.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb zin in Zaterdag.
Morgen werken. Daarna freelance werken. Zaterdag rijles en FOK!meet en zondag komt een klant.
Oh god, hebben jullie nog steeds niet geneukt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |