Welke?quote:
Hangt voor mij van mijn geld af.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef -Engel- het volgende:
Goed idee....
maar ik ben van plan om van oktober mijn feestmaand te maken... net als november en december trouwens
Oude Batman van de jaren '70 seriequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb die film niet gezien. Heb het niet zo op die comics verfilmingen.
Ik denk dat het haar Rollo Tomasi isquote:
stand up comedianquote:
Ze is niet de kleinste, zeker niet op hakkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]nu zie ik een reus voor me!
Is gewoon een nummer dat me aan jou doet denkenquote:
Ik ga met Patje, pgferrari en bos etc.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zaterdag word tof.Heb je nou al mensen gevonden om mee te reizen? Hoelaat ga je weer terug?
Met hakken langer dan mijquote:
De Kelder>>>>>quote:
TV serie uit eind jaren ´50/begin jaren ´60. De muziek uit die tijd rouleert, Henri Mancini is baasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb die film niet gezien. Heb het niet zo op die comics verfilmingen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is niet de kleinste, zeker niet op hakken
Ah tof.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga met Patje, pgferrari en bos etc.
Ja, FF zei het al. Dacht even dat hij die film bedoelde.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Barbusse het volgende:
TV serie uit eind jaren ´50/begin jaren ´60. De muziek uit die tijd rouleert, Henri Mancini is baas
Via pm mag ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is gewoon een nummer dat me aan jou doet denkenMaar de titel is echt heel stom (gezien de associatie)
Ga je naar de meet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb zin in Zaterdag.
Morgen werken. Daarna freelance werken. Zaterdag rijles en FOK!meet en zondag komt een klant.
valt mee hoor, zonder hakken voel ik me tenminste nog langquote:
Ook jaquote:
Neuh ik ga ook niet te laat. Dan rijden er geen treinen meer.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar ik ga niet al te laat want moet dag daarna helemaal fris zijn.
Kom je wel eens in TALquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ga je naar de meet?
Zal ik dan daar ook heen gaan?
linkje?quote:
ukkiequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
valt mee hoor, zonder hakken voel ik me tenminste nog lang
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
TV serie uit eind jaren ´50/begin jaren ´60. De muziek uit die tijd rouleert, Henri Mancini is baas
Cocktail musicquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, FF zei het al. Dacht even dat hij die film bedoelde.
die ik heb gezien zijn 10cm ofsoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ooooooooh, dan kan je nog 7 cm hakken aan voor je langer bent dan ik! Prima te handelen
bij mij ook een beetje.,.... maar mijn ouders gaan een deel sponserenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Hangt voor mij van mijn geld af.![]()
En fok!meet, heb weer wat gemist dus.
klachten?quote:
Ik ging een keer om 22.30 naar huis vanuit zutphen. Om 1.00 kwam ik in tilburg cs aan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neuh ik ga ook niet te laat. Dan rijden er geen treinen meer.
hoezo zijn mijn voeten mini?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jouw voeten zijn wel mini in combinatie met je lengte! val je niet vaak om?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
Hell yeah..die stukken dat hij die filmtrailer voice over nadoetquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:08 schreef Evie het volgende:
[..]
hoezo zijn mijn voeten mini?38,5! das niet groot in combinatie met 1,75+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee....quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:07 schreef Graseter het volgende:
Kom je wel eens in TAL? Zoja, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
Moet ik die hebben dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:09 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hell yeah..die stukken dat hij die filmtrailer voice over nadoetOf extasy in een nachtclub
slaap lekker!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
Goed, laat ik toch eens gedag zeggen voor ik ga slapen... Mijn ogen beginnen dicht te vallen
Slaap lekker lieverds![]()
Donequote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
PM eens een link, kan ik morgen ook kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |