Welke?quote:
Hangt voor mij van mijn geld af.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:00 schreef -Engel- het volgende:
Goed idee....
maar ik ben van plan om van oktober mijn feestmaand te maken... net als november en december trouwens
Oude Batman van de jaren '70 seriequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb die film niet gezien. Heb het niet zo op die comics verfilmingen.
Ik denk dat het haar Rollo Tomasi isquote:
stand up comedianquote:
Ze is niet de kleinste, zeker niet op hakkenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]nu zie ik een reus voor me!
Is gewoon een nummer dat me aan jou doet denkenquote:
Ik ga met Patje, pgferrari en bos etc.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zaterdag word tof.Heb je nou al mensen gevonden om mee te reizen? Hoelaat ga je weer terug?
Met hakken langer dan mijquote:
De Kelder>>>>>quote:
TV serie uit eind jaren ´50/begin jaren ´60. De muziek uit die tijd rouleert, Henri Mancini is baasquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, heb die film niet gezien. Heb het niet zo op die comics verfilmingen.
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is niet de kleinste, zeker niet op hakken
Ah tof.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ga met Patje, pgferrari en bos etc.
Ja, FF zei het al. Dacht even dat hij die film bedoelde.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:05 schreef Barbusse het volgende:
TV serie uit eind jaren ´50/begin jaren ´60. De muziek uit die tijd rouleert, Henri Mancini is baas
Via pm mag ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is gewoon een nummer dat me aan jou doet denkenMaar de titel is echt heel stom (gezien de associatie)
Ga je naar de meet?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb zin in Zaterdag.
Morgen werken. Daarna freelance werken. Zaterdag rijles en FOK!meet en zondag komt een klant.
valt mee hoor, zonder hakken voel ik me tenminste nog langquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |