Ik moet naar het noorden he. Dat is nog langer reizen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik ging een keer om 22.30 naar huis vanuit zutphen. Om 1.00 kwam ik in tilburg cs aan.
Russ Meyerquote:
terusten!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
Goed, laat ik toch eens gedag zeggen voor ik ga slapen... Mijn ogen beginnen dicht te vallen
Slaap lekker lieverds![]()
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
Goed, laat ik toch eens gedag zeggen voor ik ga slapen... Mijn ogen beginnen dicht te vallen
slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
Maak er even 38 vanquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
38,5! das niet groot in combinatie met 1,75+
I thought you might like it.quote:
Welterusten, lieve Yukiquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
ooh hijquote:
Little tortilla boy is ook goed.quote:
quote:
Nah, lijkt me geen strak plan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
bij mij ook een beetje.,.... maar mijn ouders gaan een deel sponserenwant jarig...
Fok!meet..... uhm komende zaterdag dus.... utrecht..... ergens in TAL staat het hele verhaal.....
Trustenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:10 schreef Yuki het volgende:
quote:
Ja hij is ook leukquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
terusten allemaal, ik ga er achteraan!
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef Snuitebolletje het volgende:terusten allemaal, ik ga er achteraan!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:15 schreef Snuitebolletje het volgende:terusten allemaal, ik ga er achteraan!
Toch jammer dat je het alleen doet hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik drink nog even de wodka op
Wijn?quote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch jammer dat je het alleen doet hoor
Dan vind je deze ook leukquote:
quote:
die is briljant, had ik een tijdje terug ook gepostquote:
Die is geniaal!quote:
had niet gehoevenquote:
quote:
Ik nietquote:
Als jij dan hier zit te fokken, doe je wat verkeerdquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 00:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Maar ze ligt al sinds 11 uur in bed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |