zo zijn er wel meer die dat niet prettig vinden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dunno, ik prefereer iig geen pakken shag.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga trouwens solliciteren op een functie binnen dit bedrijf
Dus allemaal duimen, dat ik die baan krijg
Ja iemand met veel borsthaar zal nooit net zo lekker zacht zijn als iemand zonder borsthaar, stoppels enzo...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:01 schreef kitao het volgende:
[..]
zo zijn er wel meer die dat niet prettig vinden.
hoe kun je als man eigenlijk het beste overtollig haar verwijderen op gevoelige plekken?
ik vind een tondeuse niet echt optimaal.
Ik ga heel hard duimen C_Aquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga trouwens solliciteren op een functie binnen dit bedrijf
Dus allemaal duimen, dat ik die baan krijg
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:07 schreef JJH het volgende:
Ik houd van topics als ze nog nieuw en glimmend zijn.
is niet echt een antwoord op de vraag , mijn borst is niet gevoelig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja iemand met veel borsthaar zal nooit net zo lekker zacht zijn als iemand zonder borsthaar, stoppels enzo...
Wat lief, groetjes terug Koenquote:
Naar die rij stilstaande auto's voor me bedoel je.....quote:
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:08 schreef kitao het volgende:
[..]
is niet echt een antwoord op de vraag , mijn borst is niet gevoelig.
is de trein niets voor je , je staat iedere dag stil.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Naar die rij stilstaande auto's voor me bedoel je.....
ik zie vrouwen het met een scheermesje doen , maar met al die uitsteeksels is dat toch lastiger bij mannen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen
Ik heb geen oplossing, misschien andere mannen hier?
Yep, maar zelfs met stilstaan ben ik aanmerkelijk sneller dan het OV zonder problemen....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:10 schreef kitao het volgende:
[..]
is de trein niets voor je , je staat iedere dag stil.
Mannen die echt voor overal glad gaan gebruiken ook een scheermesjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:11 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zie vrouwen het met een scheermesje doen , maar met al die uitsteeksels is dat toch lastiger bij mannen.
Laat maar, Benny moet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:12 schreef Rauzer het volgende:
c_a, doe eens een nieuwe vraag verzinnen!
ze zouden een regel moeten maken dat iedereen die niet een dringende reden heeft van de weg verdwijnt naar andere tijden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, maar zelfs met stilstaan ben ik aanmerkelijk sneller dan het OV zonder problemen....
geen mes aan mijn ballen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen die echt voor overal glad gaan gebruiken ook een scheermesje
Zit je in de categorie onhandig?quote:
Het is alleen totaal iets andersquote:
Ik rij al zoveel mogelijk voor of na de spitsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:15 schreef kitao het volgende:
[..]
ze zouden een regel moeten maken dat iedereen die niet een dringende reden heeft van de weg verdwijnt naar andere tijden.
![]()
tegelijkertijd besef ik dat je dan mensen enorm in hun vrijheid beperk.
Ciao C_Aquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
ik ga richting huis
Doei doei!
Is dat alweer 2 weken geleden dat die op de bus ging? Jee zegquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:19 schreef pgrferrari het volgende:![]()
Lekker weer heeld de middag GH gespeelt![]()
En mijn kaart naar Maleisie is aangekomen na 15 dagen
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat alweer 2 weken geleden dat die op de bus ging? Jee zeg
Succes met rijdenquote:
Lijkt net een week geleden..quote:
neuh , ben alleen niet zo lenig meer.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zit je in de categorie onhandig?
Die heb ik niet meegekregen, heb speesjijaal die van Maleisië onthoudenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:22 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee, die van 1 week geleden was de kaart naar Amerika![]()
Ik heb liever ook geen mes aan m'n kut maar als ik er goed wil uitzien moet het toch.quote:
Dat laatste scheelt wel veel meer dan die paar oudjes natuurlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik rij al zoveel mogelijk voor of na de spits
Maar zelfs in de spits zie je nog oudjes die bij hun familie op bezoek gaan oid.....
En als bedrijven niet massaal zouden staan op nine to five werktijden zouden er veel minder files zijn......
Die naar Indonesie is al 22 dagen onderwegquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegekregen, heb speesjijaal die van Maleisië onthouden
ik heb me ook wel eens afgevraagd waarom bijv. dat vrachtverkeer niet verkast naar de nacht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik rij al zoveel mogelijk voor of na de spits
Maar zelfs in de spits zie je nog oudjes die bij hun familie op bezoek gaan oid.....
En als bedrijven niet massaal zouden staan op nine to five werktijden zouden er veel minder files zijn......
lijkt me alleen niet te vergelijken , maar goed , genoeg over banaliteiten geluld wmb.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb liever ook geen mes aan m'n kut maar als ik er goed wil uitzien moet het toch.
Harsen for de winst.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb liever ook geen mes aan m'n kut maar als ik er goed wil uitzien moet het toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |