Bier is er van het huismerkquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:46 schreef LaatsteReus het volgende:
Congrats!
Rekent tong80 eigenlijk wel in jaren? Ik dacht dat hij alleen in postcounts rekende?
Ik reken nog steeds in guldens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 01:46 schreef LaatsteReus het volgende:
Congrats!
Rekent tong80 eigenlijk wel in jaren? Ik dacht dat hij alleen in postcounts rekende?
Dacht je echt dat tong alleen postte?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:01 schreef ZheDeviLL het volgende:
Wat is hij vaak jarig..istie schizofreen ofzo?
Nou ja gefeliciteerd dan maar weer voor de zoveelste keer dit jaar..zucht
eh ja?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 02:02 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dacht je echt dat tong alleen postte?
Bijna...als ik mij zijn geboortejaar goed herinner.quote:
Wat een oldtimer, mijn moeder is geboren in '65quote:Op donderdag 14 oktober 2010 03:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Bijna...als ik mij zijn geboortejaar goed herinner.
Niks mis met oldtimersquote:Op donderdag 14 oktober 2010 03:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een oldtimer, mijn moeder is geboren in '65
Nee Drentz, jij bent gewoon nog een snotneusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 03:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat een oldtimer, mijn moeder is geboren in '65
Dat was ongetwijfeld even zoeken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
Gefeliciteerd!
Taart!
[ afbeelding ]
wat ben je toch zorgzaam en attent Liesjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 03:52 schreef liesje1979 het volgende:
Gefeliciteerd!
Taart!
[ afbeelding ]
Smiley cake, hit 4 ofzo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 03:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat was ongetwijfeld even zoeken.
OK, iets minder heftig zoeken.quote:
quote:Op woensdag 29 september 2010 05:06 schreef Clan het volgende:
In het gezin waar ik uitkwam was er geen geld voor school, ik ben geboren in 1943, en heb avondschool metaal in eind vijftiger jsren gedaan, ik zorgde in die tijd voor mijn alleenstaande moeder en zussen. ik was een bastaard, een 'hoerenjong' zoals jullie 'begrijpen'.
quote:Op woensdag 29 september 2010 05:16 schreef tong80 het volgende:
Klopt ik ken je moeder nog. Dat was me er ééntje.
Hahahaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:04 schreef Stink-ui het volgende:
tong gefeliciteerd!!!
bij deze jat ik voor de komende dagen je UI
" boobs, boobs,boobs... "quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:40 schreef tong80 het volgende:
Allemaal bedankt.
Ben overmand door emoties.
Wow daar heb je iets aan zo'n mooi kado..Wel lief van je broerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:54 schreef tong80 het volgende:
Net een mooi kado gekregen van mijn broer. Ik mag op zijn kosten een nieuwe vloerbedekking uitzoeken.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:56 schreef Bluezz het volgende:
enneh mannen zijn net whisky, hoe ouder hoe lekkerder
Een douchegordijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:04 schreef shmoopy het volgende:Tongie!!!
Gefeliciteerd, liefie.
Wat heb je van je moeder gekregen? Een lijmpistool?
Kusje op een zelf uit te kiezen plek.
En popcorn!
En rosbief!
En boerenkool!
De tong is de verkeerde kant opquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef DiegoRibasdaCunha het volgende:
Gefeliciteerd.
[ afbeelding ]
Ik liep zelf op m'n laatste benen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 02:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb je er nog een bij de achterbenen gehad dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |