Inderdaad..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:51 schreef wolferl het volgende:
Jaspers wilde zeggen: "GADVERDAMME"
Maar toen Kranenborg positief was, reageerde Jaspers ook opeens jolijt.
Ja die vond het te weinig.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:52 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Kranenborg vindt het teveel, Jaspers kijkt twijfelachtig
Ja inderdaad!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef Paul-89 het volgende:
Het gaat tijd worden voor een Topchef-Bingokaart.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:55 schreef wonderer het volgende:
Straks even op RTL-gemist kijken, maar ik heb er vannacht over gedroomd, gister een overdosis gehad geloof ik(de borden van Maartje-Anne waren zo heet dat zelfs de lepeltjes smolten).
Met die glitteroogschaduw.. kan beter aan de slag als cliniclown.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:57 schreef Dekatria het volgende:
Anne eruitheb ik niets meer om naar te kijken
En een kwartier reclame (buiten de prachtige dag verse groente en heerlijke romige arla melk, en de heerlijke en prachtige old amsterdammer kaas.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:57 schreef wonderer het volgende:
Is het nog bezig?Het is toch maar drie kwartier?
+20min reclamequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:57 schreef wonderer het volgende:
Is het nog bezig?Het is toch maar drie kwartier?
quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:02 schreef Djokotron het volgende:
Ik word bang van die Julius, kijkt me aan alsof ie me op wil eten
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij hebt een strenge-secretaresse fantasie?
Niets zo aantrekkelijk als dominantiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij hebt een strenge-secretaresse fantasie?
Als je eenmaal door t ijs gebroken bent is ze inderdaad vast wel bereidt tot een goede spanking van jouw billetjes jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:04 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Niets zo aantrekkelijk als dominantie
Oh jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
En een kwartier reclame (buiten de prachtige dag verse groente en heerlijke romige arla melk, en de heerlijke en prachtige old amsterdammer kaas.
Dominantie tov anderen. Een vrouw zal nooit dominant over mij kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Als je eenmaal door t ijs gebroken bent is ze inderdaad vast wel bereidt tot een goede spanking van jouw billetjes ja
De eerste bingo woorden:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:07 schreef Drassss het volgende:
Wie fixt even de bingo.
Even in het midden; De prachtige groentekraam, zodat we meer kansen hebben op bingo svp
Bastiaan Ragasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh jaDat is in Nederland ook doorgedrongen tegenwoordig.
Weet iemand wie de voice-over van die "mede mogelijk gemaakt door" stukkies is? Het klinkt bekend maar ik kan er even niet opkomen.
Anne is gewoon heetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:59 schreef Djokotron het volgende:
Met die glitteroogschaduw.. kan beter aan de slag als cliniclown.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
De eerste bingo woorden:
Zuurtje
Zoetje
Bittertje
Zoutje
Draadje peper
Korreltje zout
SAUS
Visje
Wie vult me aan?
Thanks! Ja, nu je het zegt, heheh.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:09 schreef Windigo het volgende:
[..]
De eerste bingo woorden:
Zuurtje
Zoetje
Bittertje
Zoutje
Draadje peper
Korreltje zout
SAUS
Durven
Zwart
Wie vult me aan?
Pureetjequote:
quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:18 schreef Dekatria het volgende:
Even gealfabetiseerd, voor uw afstreepgemak
Bittertje
(wees) Creatief
Draadje peper
Durven
Finesse
Ja chef
Korreltje zout
Niet hopen!
Not bat
Maartje-Anne het was weer niet goed!
Pinch of solt
Praat tegen me als ik wat tegen je zeg!
Pureetje
SAUS
Twee borden afmaken!
Uitserveren nu.
Verras (ons)
Visje
Wat ja?
Weten
Wij willen een TOP gerecht zien''
Zoetje
Zo makkelijk komen jullie er niet vanaf!
Zuurtje
Zwart
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:18 schreef Dekatria het volgende:
Even gealfabetiseerd, voor uw afstreepgemak
Bittertje
(wees) Creatief
Draadje peper
Durven
Finesse
Ja chef
Korreltje zout
Niet hopen!
Not bat
Pinch of solt
Praat tegen me als ik wat tegen je zeg!
Pureetje
SAUS
Twee borden afmaken!
Uitserveren nu.
Verras (ons)
Visje
Wat ja?
Weten
Wij willen een TOP gerecht zien''
Zoetje
Zo makkelijk komen jullie er niet vanaf!
Zuurtje
Zwart
Way ahead of youquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
Post even zoveel mogelijk Bingo-woorden maak ik even een overzichtje.
Heb nu écht zin in het strepen morgen, ik lach me straks doodquote:
Mijn koffie wat doe je.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Heb nu écht zin in het strepen morgen, ik lach me straks doodIk laat weten hoeveel ik afgestreept heb
Wel VEEL saus toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Het sausje kwam bijna door mijn neus ja.
Haha mooi.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:50 schreef wolferl het volgende:
http://twitter.com/melkef83/status/27271048119
Ik heb hem even ge-tweet naar de heren chefs.
Paul, held dat je er bentquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
Zo de BingoKaart is klaar uiteraard gemaakt in het legendarische Paint.![]()
[ afbeelding ]
Uiteraard alleen bij een VOLLE kaart.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:56 schreef Dekatria het volgende:
Bij hoeveel op een rij is het Bingo trouwens, het ding is 8x4
Inderdaad, zal ik dat nog even doen ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:01 schreef Djokotron het volgende:
Netjesalleen had je nog even de woorden moeten husselen. Zoetje, zuurtje etc allemaal bij mekaar
Nu wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef Dekatria het volgende:
De Prachtige Groentekraam staat er niet bij zie ik net
Het zijn dan ook stuk voor stuk prachtige bedrijven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Trouwens, de reclame op de bingokaart doen het 'm![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het zijn dan ook stuk voor stuk prachtige bedrijven.
Dankje..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:07 schreef Lesl het volgende:
Paul-89, held _o_ Ik zit elke keer te lachen als ik 't plaatje zie
Internet ftw *nu kijkt*quote:
U vraagt, wij draaien.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:28 schreef wonderer het volgende:
Ik mis eigenlijk nog "bon". Maar verder leuk
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.![]()
Ik heb van Ja Chef, Bon Chef gemaakt. We kunnen nog tot morgen 18.55 aanpassen, daarna gaan we strepen.![]()
[ afbeelding ]
Held!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:33 schreef Paul-89 het volgende:
Zo de BingoKaart is klaar uiteraard gemaakt in het legendarische Paint.![]()
[ afbeelding ]
Ook goeiemorgenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 06:58 schreef Windigo het volgende:We zijn een van de belangrijkste woorden vergeten! Passie!
Ahh juistquote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik kijk altijd s'ochtends de herhaling van de vorige avondIk heb namelijk geen tv, vandaar
Ja als de kandidaten geen 5 keer passie in t eerste interview voor de camera zeggen zie je ze niet zo vaak in beeldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:05 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ahh juist
Maar passie, die hoort eigenlijk ook in het rijtje thuis. Ik hoor het de onderkin van Julius nog zeggen.
Misschien dit topic niet meer lezen met koffie?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:57 schreef Drassss het volgende:
Passie, daar ging ook al mijn ochtend koffie.
Blijft zo lekkerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:59 schreef Windigo het volgende:
[..]
Misschien dit topic niet meer lezen met koffie?
Haha koning!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.![]()
Ik heb van Ja Chef, Bon Chef gemaakt. We kunnen nog tot morgen 18.55 aanpassen, daarna gaan we strepen.![]()
[ afbeelding ]
Bite komt volgens mij niet zo veel voor?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:53 schreef Paul-89 het volgende:
Zal ik passie, garing, lobbig, bite nog even invoegen ? Voor welke zal ik ze ruilen?
Ik heb alleen al 4 willekeurige afleveringen bekeken, en ik heb het woordje 'BITE' al meer dan 10 keer voorbij zien komen. Lobbig ook trouwens, en geschift.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:54 schreef Windigo het volgende:
[..]
Bite komt volgens mij niet zo veel voor?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:03 schreef Paul-89 het volgende:
Zo, ik hoop dat dit de laatste update is.![]()
Overigens tellen de bingowoorden uit het introfilmpje niet mee, dus niet waar ze zeggen : We zoeken creativiteit, passie, etc. Het moet echt in de aflevering zitten.![]()
[ afbeelding ]
Briljantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:03 schreef Paul-89 het volgende:
Overigens tellen de bingowoorden uit het introfilmpje niet mee, dus niet waar ze zeggen : We zoeken creativiteit, passie, etc. Het moet echt in de aflevering zitten.![]()
[ afbeelding ]
komt "schone borden!" er nog op, of is te gemakkelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:03 schreef Paul-89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb met opzet geen Priscilla-woordjes toegevoegd, puur uit zelfbescherming.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
komt "schone borden!" er nog op, of is te gemakkelijk
Ja?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:31 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik heb met opzet geen Priscilla-woordjes toegevoegd, puur uit zelfbescherming.
Nu al?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:39 schreef Djokotron het volgende:
Mooaah Gertjee, ik zit al klaar met de bingo![]()
![]()
hoe moet de eerste Bingo vallen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:48 schreef Paul-89 het volgende:
Zo heb hem nog even snel uitgeprint.
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:05 schreef Djokotron het volgende:
Het is bingo, geen lingo mensen![]()
Alleen volle kaart is een dineetje bij julius
Valse bingo is een diner van Pascal
Dat doen ze expresquote:
Ik vind dat het wel klopt, het moet niet voor de letter kloppen anders duurt het eeuwenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wel maar dat zei hij niet, hij zei de groente zijn zo vers dat de boer ze zelf komt brengen.
Het gaat juist om de verkleinwoorden gebruiken ze geregeld.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind dat het wel klopt, het moet niet voor de letter kloppen anders duurt het eeuwen
Saus is ook al langs geweest. En Dagver-vers valt mijns inziens in dezelfde categorie als Durven en Durfquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Wat is volgens jou de 2e ? En dagvers is niet genoemd.
Nee da's waarquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:22 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja maar dat is te makkelijk, bingokaart hoeft niet binnen 3 dagen vol te zijn.
De voice-over zei : De groente zijn zo vers dat de boer ze zelf komt brengen. Vind ik niet goed genoeg, binnenkort gaan ze vast wel weer "De prachtige groentekraam met de mooiste dagverse groente"noemen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Saus is ook al langs geweest. En Dagver-vers valt mijns inziens in dezelfde categorie als Durven en Durf
Ja dat is tenslotte het 'sponsormomentje''quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De voice-over zei : De groente zijn zo vers dat de boer ze zelf komt brengen. Vind ik niet goed genoeg, binnenkort gaan ze vast wel weer "De prachtige groentekraam met de mooiste dagverse groente"noemen.
Ik wil je er dan wel even op attenderen dat je het risico loopt een diner van Pascal te krijgen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:24 schreef Dekatria het volgende:
Ik probeer m in 1 aflevering zo vol mogelijk te krijgen, laat me nou even
Inderdaad, zij hebben me ook gesteund tijdens het verwezenlijken van deze bingokaart.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat is tenslotte het 'sponsormomentje''
Ik neem wel een extra mes mee voor in zn rugquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
Ik wil je er dan wel even op attenderen dat je het risico loopt een diner van Pascal te krijgen.
ik hoop met je meequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik verheug me erg op morgenochtend, ik hoop écht dat ze hem er uit gooien
Is dat een bedreiging?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wil je er dan wel even op attenderen dat je het risico loopt een diner van Pascal te krijgen.
voor de volgende kaartquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Paul-89 het volgende:
Oej krokantje was ook een leuke geweest.
en Priscilla serveert het etenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Golfers.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Leuke indruk maak je zo ook op de rest van Nederland als je saboteert zoals Pascal
+ Prison Break muziek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan het Arla muziekje niet op de kaart?
Samen met de muziek uit SAW?
Hahaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En Prison Break niet te vergetenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik dacht ook Dexter muziek te horen deze aflevering (of is dat hetzelfde als SAW muziek?, heb daar niet zo'n voorstelling bij)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En Prison Break niet te vergeten
Ik heb deze aflevering al muziek van SAW, American Beauty en Fight Club gehoord.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:40 schreef Don_Gurgen het volgende:
Ik dacht ook Dexter muziek te horen deze aflevering (of is dat hetzelfde als SAW muziek?, heb daar niet zo'n voorstelling bij)
Het was indd Dexterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb deze aflevering al muziek van SAW, American Beauty en Fight Club gehoord.
Nu nog zien of dat een smaakexplosie en een topgerecht wordt!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef Djokotron het volgende:
Voedselpakket van de rifapenrots uit de Atlas, komt ibrahim bekend voor
Dan kan die er ook bijquote:
Heb er nu al zin inquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:51 schreef Paul-89 het volgende:
Bij de beoordelingen zullen wel weer de nodige bingo-woorden genoemd worden. Geen paniek.
Wie wil Vossius na een paar keer níét op zn bek slaan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef Djokotron het volgende:
Ibrahim wil Vossius voor zijn bek slaan.
Ibrahim weer negatief, terwijl het dadelijk ubergoed is
Gelukkig hebben we nog maanden iedere avond een aflevering om hem vol te plempenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in de hoeveelheid woorden die zijn gebruikt die op de bingokaart staan
Ik heb er 6.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in de hoeveelheid woorden die zijn gebruikt die op de bingokaart staan
Truequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog maanden iedere avond een aflevering om hem vol te plempen
Veel woorden die alleen in de kookfabriek worden gebruikt en Priscilla's oneliners zijn geschraptquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Haha jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:02 schreef Dekatria het volgende:
Priscillas Hallo?! is toch wel een klassieker die op de kaart thuishoort lijkt me
wat dacht je van: schone borden!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:02 schreef Dekatria het volgende:
Priscillas Hallo?! is toch wel een klassieker die op de kaart thuishoort lijkt me
Ik ook, die viool bij het proeven van Peters gerechtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:40 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Ik dacht ook Dexter muziek te horen deze aflevering (of is dat hetzelfde als SAW muziek?, heb daar niet zo'n voorstelling bij)
Gewoon rtl gemist gebruiken, da's alleen pas de volgende ochtend beschikbaar. Dat doe ik altijd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:29 schreef Drassss het volgende:
Het is nergens op een stream te volgen?
Nee hoor, paar uur naar de uitzending al, soms direct.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Gewoon rtl gemist gebruiken, da's alleen pas de volgende ochtend beschikbaar. Dat doe ik altijd.
Ja dat ga ik dus vanavond doen, lekker bingoënquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Gewoon rtl gemist gebruiken, da's alleen pas de volgende ochtend beschikbaar. Dat doe ik altijd.
Mitraquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:21 schreef Windigo het volgende:
[..]
OMG ROFLCOPTER PWNED![]()
![]()
![]()
Welke klapjosti heeft dat bedacht??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |