De voice-over zei : De groente zijn zo vers dat de boer ze zelf komt brengen. Vind ik niet goed genoeg, binnenkort gaan ze vast wel weer "De prachtige groentekraam met de mooiste dagverse groente"noemen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Saus is ook al langs geweest. En Dagver-vers valt mijns inziens in dezelfde categorie als Durven en Durf
Ja dat is tenslotte het 'sponsormomentje''quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De voice-over zei : De groente zijn zo vers dat de boer ze zelf komt brengen. Vind ik niet goed genoeg, binnenkort gaan ze vast wel weer "De prachtige groentekraam met de mooiste dagverse groente"noemen.
Ik wil je er dan wel even op attenderen dat je het risico loopt een diner van Pascal te krijgen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:24 schreef Dekatria het volgende:
Ik probeer m in 1 aflevering zo vol mogelijk te krijgen, laat me nou even
Inderdaad, zij hebben me ook gesteund tijdens het verwezenlijken van deze bingokaart.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat is tenslotte het 'sponsormomentje''
Ik neem wel een extra mes mee voor in zn rugquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
Ik wil je er dan wel even op attenderen dat je het risico loopt een diner van Pascal te krijgen.
ik hoop met je meequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik verheug me erg op morgenochtend, ik hoop écht dat ze hem er uit gooien
Is dat een bedreiging?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wil je er dan wel even op attenderen dat je het risico loopt een diner van Pascal te krijgen.
voor de volgende kaartquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Paul-89 het volgende:
Oej krokantje was ook een leuke geweest.
en Priscilla serveert het etenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Golfers.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Leuke indruk maak je zo ook op de rest van Nederland als je saboteert zoals Pascal
+ Prison Break muziek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan het Arla muziekje niet op de kaart?
Samen met de muziek uit SAW?
Hahaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En Prison Break niet te vergetenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik dacht ook Dexter muziek te horen deze aflevering (of is dat hetzelfde als SAW muziek?, heb daar niet zo'n voorstelling bij)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En Prison Break niet te vergeten
Ik heb deze aflevering al muziek van SAW, American Beauty en Fight Club gehoord.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:40 schreef Don_Gurgen het volgende:
Ik dacht ook Dexter muziek te horen deze aflevering (of is dat hetzelfde als SAW muziek?, heb daar niet zo'n voorstelling bij)
Het was indd Dexterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb deze aflevering al muziek van SAW, American Beauty en Fight Club gehoord.
Nu nog zien of dat een smaakexplosie en een topgerecht wordt!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:41 schreef Djokotron het volgende:
Voedselpakket van de rifapenrots uit de Atlas, komt ibrahim bekend voor
Dan kan die er ook bijquote:
Heb er nu al zin inquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:51 schreef Paul-89 het volgende:
Bij de beoordelingen zullen wel weer de nodige bingo-woorden genoemd worden. Geen paniek.
Wie wil Vossius na een paar keer níét op zn bek slaan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:54 schreef Djokotron het volgende:
Ibrahim wil Vossius voor zijn bek slaan.
Ibrahim weer negatief, terwijl het dadelijk ubergoed is
Gelukkig hebben we nog maanden iedere avond een aflevering om hem vol te plempenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in de hoeveelheid woorden die zijn gebruikt die op de bingokaart staan
Ik heb er 6.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in de hoeveelheid woorden die zijn gebruikt die op de bingokaart staan
Truequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog maanden iedere avond een aflevering om hem vol te plempen
Veel woorden die alleen in de kookfabriek worden gebruikt en Priscilla's oneliners zijn geschraptquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Haha jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:02 schreef Dekatria het volgende:
Priscillas Hallo?! is toch wel een klassieker die op de kaart thuishoort lijkt me
wat dacht je van: schone borden!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:02 schreef Dekatria het volgende:
Priscillas Hallo?! is toch wel een klassieker die op de kaart thuishoort lijkt me
Ik ook, die viool bij het proeven van Peters gerechtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:40 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Ik dacht ook Dexter muziek te horen deze aflevering (of is dat hetzelfde als SAW muziek?, heb daar niet zo'n voorstelling bij)
Gewoon rtl gemist gebruiken, da's alleen pas de volgende ochtend beschikbaar. Dat doe ik altijd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:29 schreef Drassss het volgende:
Het is nergens op een stream te volgen?
Nee hoor, paar uur naar de uitzending al, soms direct.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Gewoon rtl gemist gebruiken, da's alleen pas de volgende ochtend beschikbaar. Dat doe ik altijd.
Ja dat ga ik dus vanavond doen, lekker bingoënquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Gewoon rtl gemist gebruiken, da's alleen pas de volgende ochtend beschikbaar. Dat doe ik altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |