De voice-over zei : De groente zijn zo vers dat de boer ze zelf komt brengen. Vind ik niet goed genoeg, binnenkort gaan ze vast wel weer "De prachtige groentekraam met de mooiste dagverse groente"noemen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:21 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Saus is ook al langs geweest. En Dagver-vers valt mijns inziens in dezelfde categorie als Durven en Durf
Ja dat is tenslotte het 'sponsormomentje''quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:23 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De voice-over zei : De groente zijn zo vers dat de boer ze zelf komt brengen. Vind ik niet goed genoeg, binnenkort gaan ze vast wel weer "De prachtige groentekraam met de mooiste dagverse groente"noemen.
Ik wil je er dan wel even op attenderen dat je het risico loopt een diner van Pascal te krijgen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:24 schreef Dekatria het volgende:
Ik probeer m in 1 aflevering zo vol mogelijk te krijgen, laat me nou even
Inderdaad, zij hebben me ook gesteund tijdens het verwezenlijken van deze bingokaart.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ja dat is tenslotte het 'sponsormomentje''
Ik neem wel een extra mes mee voor in zn rugquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
Ik wil je er dan wel even op attenderen dat je het risico loopt een diner van Pascal te krijgen.
ik hoop met je meequote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik verheug me erg op morgenochtend, ik hoop écht dat ze hem er uit gooien
Is dat een bedreiging?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik wil je er dan wel even op attenderen dat je het risico loopt een diner van Pascal te krijgen.
voor de volgende kaartquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef Paul-89 het volgende:
Oej krokantje was ook een leuke geweest.
en Priscilla serveert het etenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:25 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Golfers.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
Leuke indruk maak je zo ook op de rest van Nederland als je saboteert zoals Pascal
+ Prison Break muziek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan het Arla muziekje niet op de kaart?
Samen met de muziek uit SAW?
Hahaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
En Prison Break niet te vergetenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik dacht ook Dexter muziek te horen deze aflevering (of is dat hetzelfde als SAW muziek?, heb daar niet zo'n voorstelling bij)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
En Prison Break niet te vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |