Gelukkig hebben we nog maanden iedere avond een aflevering om hem vol te plempenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in de hoeveelheid woorden die zijn gebruikt die op de bingokaart staan
Ik heb er 6.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in de hoeveelheid woorden die zijn gebruikt die op de bingokaart staan
Truequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Windigo het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog maanden iedere avond een aflevering om hem vol te plempen
Veel woorden die alleen in de kookfabriek worden gebruikt en Priscilla's oneliners zijn geschraptquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Haha jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:02 schreef Dekatria het volgende:
Priscillas Hallo?! is toch wel een klassieker die op de kaart thuishoort lijkt me
wat dacht je van: schone borden!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:02 schreef Dekatria het volgende:
Priscillas Hallo?! is toch wel een klassieker die op de kaart thuishoort lijkt me
Ik ook, die viool bij het proeven van Peters gerechtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:40 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Ik dacht ook Dexter muziek te horen deze aflevering (of is dat hetzelfde als SAW muziek?, heb daar niet zo'n voorstelling bij)
Gewoon rtl gemist gebruiken, da's alleen pas de volgende ochtend beschikbaar. Dat doe ik altijd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:29 schreef Drassss het volgende:
Het is nergens op een stream te volgen?
Nee hoor, paar uur naar de uitzending al, soms direct.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Gewoon rtl gemist gebruiken, da's alleen pas de volgende ochtend beschikbaar. Dat doe ik altijd.
Ja dat ga ik dus vanavond doen, lekker bingoënquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 18:34 schreef Windigo het volgende:
[..]
Gewoon rtl gemist gebruiken, da's alleen pas de volgende ochtend beschikbaar. Dat doe ik altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |