quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:55 schreef wonderer het volgende:
Straks even op RTL-gemist kijken, maar ik heb er vannacht over gedroomd, gister een overdosis gehad geloof ik(de borden van Maartje-Anne waren zo heet dat zelfs de lepeltjes smolten).
Met die glitteroogschaduw.. kan beter aan de slag als cliniclown.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:57 schreef Dekatria het volgende:
Anne eruitheb ik niets meer om naar te kijken
En een kwartier reclame (buiten de prachtige dag verse groente en heerlijke romige arla melk, en de heerlijke en prachtige old amsterdammer kaas.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:57 schreef wonderer het volgende:
Is het nog bezig?Het is toch maar drie kwartier?
+20min reclamequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:57 schreef wonderer het volgende:
Is het nog bezig?Het is toch maar drie kwartier?
quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:02 schreef Djokotron het volgende:
Ik word bang van die Julius, kijkt me aan alsof ie me op wil eten
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij hebt een strenge-secretaresse fantasie?
Niets zo aantrekkelijk als dominantiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:02 schreef Windigo het volgende:
[..]
Jij hebt een strenge-secretaresse fantasie?
Als je eenmaal door t ijs gebroken bent is ze inderdaad vast wel bereidt tot een goede spanking van jouw billetjes jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:04 schreef Djokotron het volgende:
[..]
Niets zo aantrekkelijk als dominantie
Oh jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:59 schreef wolferl het volgende:
[..]
En een kwartier reclame (buiten de prachtige dag verse groente en heerlijke romige arla melk, en de heerlijke en prachtige old amsterdammer kaas.
Dominantie tov anderen. Een vrouw zal nooit dominant over mij kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:05 schreef Windigo het volgende:
[..]
Als je eenmaal door t ijs gebroken bent is ze inderdaad vast wel bereidt tot een goede spanking van jouw billetjes ja
De eerste bingo woorden:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:07 schreef Drassss het volgende:
Wie fixt even de bingo.
Even in het midden; De prachtige groentekraam, zodat we meer kansen hebben op bingo svp
Bastiaan Ragasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh jaDat is in Nederland ook doorgedrongen tegenwoordig.
Weet iemand wie de voice-over van die "mede mogelijk gemaakt door" stukkies is? Het klinkt bekend maar ik kan er even niet opkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |