quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, hou je vast ik doe het gefaseerd en ik begin vandaag met Vandijkie1974, alias Vanzijkie, Dijkie of Dijkmans. Deze modderige chatmodder is de intrigant van het verhaal, één van de sterren van de soap en de side-kick van Oop, de kwade genius achter dit alles. Dit alles?, ja dit alles! 1974 staat overigens voor het jaar van z'n laatste zaadlozing, daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Dijkmans heeft het dus gedaan, wat?, nou 't! Als ie dus aanwezig is, is het alle balluh op Dijkmans, gewoon omdat het kan! Dijkmans houdt van stijldansen en heeft als specialiteit doodverwensingen.
Geslacht: mannelijk of iets in die richting in elk geval.
Geen commentaar op de Regie, hè Dijkmans anders schrijven we je subiet uit de seriequote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:11 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
De storthoop heeft gesproken en toch knap... Als baby een zaadlozing krijgen, jij werd geboren met t zaad van je vader op je kop en is nooit meer goedgekomen lol
Niet door Piet...Maar wel laten die grote ubermeister Gert nog wel even spreken danquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen commentaar op de Regie, hè Dijkmans anders schrijven we je subiet uit de serie
Ho ho, niet zo snel Noek, we zijn momenteel nog aan het uitzoeken of ie uberhaupt wel een moeder heeftquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:06 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Wow! Klinkt als aangenaam gezelschap. Hij is dus de slechterik uit het stuk. Komt zijn moeder uit Volkel?
Tja kort door de bocht zoals altijd die snor..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:36 schreef danaqui het volgende:
Jacq vraagt aan opa of heksje een ban heeft.
Dit was het antwoord van opa 1:33 wilma170: ze kwam weer rellen hier en ik had afspraak met haar he
Laat zijn moeder erbuiten man die is goud waard voor hem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo snel Noek, we zijn momenteel nog aan het uitzoeken of ie uberhaupt wel een moeder heeft
Nou Jian je heb het gelezen denk ik hij heeft nog een moeder ,maar een onderzoek ernaar is niet gewenst..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo snel Noek, we zijn momenteel nog aan het uitzoeken of ie uberhaupt wel een moeder heeft
Het ligt gewoon aan Kempi, Amanda en Brian. Moeders zijn een kindje van God. Free Kempi.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:03 schreef mootie het volgende:
Waarom staan mensen meteen op hun achterste benen als het woord moeder valt? Nooit begrepen eigenlijk.
ene bier na wijn geeft hoe dan ook chagarijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:57 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe sjaggo drinkt geen Aldi wijn maar de enige echte Canei. Kolere, hoofdpjinwijn pur sang.
En Dijkie mag niet meer schelden. Doet die ouwe ook nooit.![]()
Maar, maar hij heeft het de post daarvoor over mijn vadertje, ga je hem daar nu ook op aansprekenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:59 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Laat zijn moeder erbuiten man die is goud waard voor hem.
Waarschijnlijk niet hèquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:11 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
jij werd geboren met t zaad van je vader op je kop en is nooit meer goedgekomen lol
Uh ik weet het niet zeker, maar ik denk dat Bompa zich al verbaast als iemand van 50 nog werkt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:08 schreef beequeen het volgende:
Die ouwe verbaast zich over het feit dat iemand van 62 nog in een mijn werkt. Tsja, in Chili kennen ze geen WAO. Simplist!
Wow... Helemaal zelf getypt ook? Kwakkie!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar, maar hij heeft het de post daarvoor over mijn vadertje, ga je hem daar nu ook op aanspreken
[..]
Waarschijnlijk niet hè![]()
Kijk beste man, ik heb het niet eens echt over z'n moeder, buiten het feit dan dat ik me afvraag of hij er ééntje heeft. Dus doe me lol en laat de, "my mother is an angel, and nobody talks bad about my mama crap" die je in je "stoere jongens, blanke pit" filmpjes hebt gezien lekker achterwege
Ik vind het wel leuk dat "het" er is Tita, is wel leuk zo'n speeltjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:27 schreef Toverheks het volgende:*het* houd het niet lang vol hahaha ja opa nee opa kom niet meer op FOK, nee opa zal ik niet meer doen,nee opa zal niet meer schelden, en ja hoor daar is *het* weer.
het kwam vanmiddag op opa zijn chat binnen, het eerste wat *het* typte was FOK hahha er was ook iemand die daar riep, goh *het* komt binnen en weg is de gezelligheid
Supercaps Ton!!!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:51 schreef tonja het volgende:
Sneak Attack van Omaatje
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wat een ongewoon hoge belangstelling voor dit zoveelste "Blaiuwe Eikel" Topic, verveeld?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar, maar hij heeft het de post daarvoor over mijn vadertje, ga je hem daar nu ook op aanspreken
[..]
Waarschijnlijk niet hè![]()
Kijk beste man, ik heb het niet eens echt over z'n moeder, buiten het feit dan dat ik me afvraag of hij er ééntje heeft. Dus doe me lol en laat de, "my mother is an angel, and nobody talks bad about my mama crap" die je in je "stoere jongens, blanke pit" filmpjes hebt gezien lekker achterwege
ja laten we het anders weer eens over kruidenboterstokbrood van de Lidl hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:58 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Wat een ongewoon hoge belangstelling voor dit zoveelste "Blaiuwe Eikel" Topic, verveeld?
Hij zegt kwakkie tegen mequote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:22 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Wow... Helemaal zelf getypt ook? Kwakkie!
Joah, een bietje, weet jij niet ergens een echt leuke relquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:58 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Wat een ongewoon hoge belangstelling voor dit zoveelste "Blaiuwe Eikel" Topic, verveeld?
Kwakkie heeft weer gespot... ehm gesproken hoor, voel je je al beter?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij zegt kwakkie tegen me![]()
Kom op Shit for Brains, kan je nou echt niet met wat originelers komen, heeft Mummy je niet geleerd om een beetje van je af te bijten of heeft ze je gewoon te vroeg van de tiet gehaald, waardoor die pap daar boven in je hoofd niet de kans heeft gehad om zich volledig te ontwikkelen? Okee, best lullig voor je dat je daardoor je hele leven al niet echt mee kan komen, maar daar kunnen de mensen hier natuurlijk niets aan doen. Dus, kom wees eens lief en doe de users hier een groot plezier! Als je weer wat gefrustreerd bent over wat je uiteindelijk bent geworden of juist niet, ga dan rustig een half uurtje in een hoekje met je zeentje zitten spelen of leef je een poosje uit op die Tokkie-chat, i.p.v. mensen hier lastig te vallen! Je kan 't
Nou nee maar je bent anders lekker bezig zie ik, je hebt de onverdeelde belangstelling van Blauwe Eikel himself, dat moet bijna klaarkomerig aanvoelen toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Joah, een bietje, weet jij niet ergens een echt leuke rel
Ga je zo nog meer aanvullen? eerst die ene zin, dan een tijdje niks, dan een zinnetje erbij ! Je bent er wel mee bezig hè of doe je er altijd zo lang over om een simpele reply te formuleren?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Kwakkie heeft weer gespot... ehm gesproken hoor, voel je je al beter?
Het meest zielige voor je is dat je alleen maar met persoonlijke dingen kunt gooien... Ben je bij Tita in de leer ofzo?![]()
Verziek jij t maar weer... Nu reageer ik door jou ook niet meer op Jianquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:28 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Nou nee maar je bent anders lekker bezig zie ik, je hebt de onverdeelde belangstelling van Blauwe Eikel himself, dat moet bijna klaarkomerig aanvoelen toch?
Zelfs van jou, in je beste tijd, ben ik nog nooit opgewonden geraakt, laat staan van de één of andere Blauwe Eikelquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:28 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Nou nee maar je bent anders lekker bezig zie ik, je hebt de onverdeelde belangstelling van Blauwe Eikel himself, dat moet bijna klaarkomerig aanvoelen toch?
Zou ik ook niet doen als ik jou was, valt echt geen eer voor je te behalenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:31 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Verziek jij t maar weer... Nu reageer ik door jou ook niet meer op Jian
Tss.. al die moeiten voor nix...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelfs van jou, in je beste tijd, ben ik nog nooit opgewonden geraakt, laat staan van de één of andere Blauwe Eikel
Yup, en je gaat het hier ook niet meer vinden..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, okee, in je beste tijd misschien een beetje,..... maar die is lang voorbij, hè
Hebben we nou het topic dood gemaaktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:48 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Yup, en je gaat het hier ook niet meer vinden..
Nee wat jij niet hebt kan ik niet behalen idd...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Zou ik ook niet doen als ik jou was, valt echt geen eer voor je te behalen
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Kwakkie heeft weer gespot... ehm gesproken hoor, voel je je al beter?
Het meest zielige voor je is dat je alleen maar met persoonlijke dingen kunt gooien... Ben je bij Tita in de leer ofzo?![]()
O ja gut, dat is waar, scherp hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:03 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Nee wat jij niet hebt kan ik niet behalen idd...
Ahw... heb je sesje nodig? Kruip in z'n reet johquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja gut, dat is waar, scherp hoor![]()
Gvd Ses, dat wordt nooit wat hoor, wat een koekebakker
1x in de week wil ik het nog wel proberen, met flink drank op dat ik de volgende dag niet meer weet wat ik neergezet heb..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
O ja gut, dat is waar, scherp hoor![]()
Gvd Ses, dat wordt nooit wat hoor, wat een koekebakker
Ja nou, dat kun je me toch niet kwalijk nemen tegen zo'n woordkunstenaar als jij kan ik wel wat steun gebruiken natuurlijk, wie niet zou ik bijna zeggen, bijna dan hèquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ahw... heb je sesje nodig? Kruip in z'n reet joh![]()
![]()
![]()
Dat gewauwel van die jongen spoel ik met een fles Stroh Rum nog niet weg, ben ik bangquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:18 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
1x in de week wil ik het nog wel proberen, met flink drank op dat ik de volgende dag niet meer weet wat ik neergezet heb..
ben bang van niet, het komt steeds terug en gaat lopen mierenneuken hier, jammer hoor, het wonderschone topic over Opa heeft nu toch een klein smetje opgelopen.quote:
Over Snorremans bedoel je? Wat mij betreft wel, maar het 1 of ander vaag geval, luisterend naar de naam vanDijkiie, lijkt dit topic te hebben over genomen?quote:
Het toetsenbord denk ik, na een paar liter drank is het soms moeilijk de juiste toetsen te vindenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
Oke oke, ik blif bij het lijdend voorwerp, waar hij zich over buigt is me een raadsel:
[ link | afbeelding ]
Tja Piet, denk dat velen dat wel willen, ik in ieder geval wel.quote:
Nu pas?niet beetje laat na eerst de hele avond dat persoonsgerichte gewauwel van Meneer Deikie alias De Blauwe Eikel aangezien te hebben?quote:
En je keek nooit muts.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:45 schreef spuitje het volgende:
Lees net bij Snorremans dat vandijkie hier niet meer gaat komen, hij heeft wel iets beters te doen dan "die stumperdjes" te voeren .![]()
En Snor zit weer op zijn vast plek, vogel op de stoel naast hem.
We zullen hem niet missen ..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:45 schreef spuitje het volgende:
Lees net bij Snorremans dat vandijkie hier niet meer gaat komen, hij heeft wel iets beters te doen dan "die stumperdjes" te voeren .![]()
who the fuck is Fred??? vormen jullie een duo soms Wilma170..zoiets als Fred en Wilma170quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:53 schreef ditisOPAATJE het volgende:
He stuiter gaat u mij eens vertellen waarom ik fred niet meer gedag mag zeggen en waarom mijn grt verwijderd aan fred.
Je bent echt een kreng geworden he.
Ach gut, wat naar nouquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:45 schreef spuitje het volgende:
Dit past veel beter bij Huub:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:39 schreef beequeen het volgende:
Dit nummer past toch meer bij ons Huubske.
Zolang het in 'bashmode' is, is het onderwerp 'Huub' overal ontopic, zeker hier!quote:Oeps, off topic.![]()
Aaaaah Leo de man van de thuiszorgquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Het leven heeft z'n ups en z'n downs. Goede tijden en slechte tijden. Soms zit het mee, soms zit het tegen.. Maar dan komt er licht in de duisternis... Een baken in de woelige zee. Iemand waar je altijd op kunt bouwen:
Bierleverancier Leo komt de nieuwe weekvoorraad brengen!!!!
[ afbeelding ]
Vrouwen een vieze vuile sloerie noemen, internetheldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:52 schreef ditisOPAATJE het volgende:
beequeen: Hij wast ook nooit zijn handen na het plassen. Jakkes.
Wel eens gehoord van een wastafeltje op het toilet.ppppppppppppppffffffffffff
Mootie ik was midden in een zin naar jou toe toen sloerien in mijn been hing he vandaar.ik bedoelde jou niet al zal je dat wel niet geloven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Vrouwen een vieze vuile sloerie noemen, internetheld
Kostelijk!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Mootie ik was midden in een zin naar jou toe toen sloerien in mijn been hing he vandaar.ik bedoelde jou niet al zal je dat wel niet geloven.
Er zijn mensen zat die weten dat mijn kat zo heet stuiter bvb.
Hilarisch!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Mootie ik was midden in een zin naar jou toe toen sloerien in mijn been hing he vandaar.ik bedoelde jou niet al zal je dat wel niet geloven.
Ga lekker fietsen man, als er iemand is die dat gelooft, dan moet diegene zich na laten kijken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Zelfs barney zonk jankend door zn knieenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop gaat vanavond weer darten. De man die ooit Barney op de knieën kreeg heeft er zin an en heeft zijn gevechtstenue al aan.
[ afbeelding ]
Dubbele reactie nog wel. Ga naar Cam 4 en kom klaar op camwijven. Oh, soppen kan ook nog. Jouw favoriete woord.quote:
telepathie ....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me af hoe opa midden in een zin tegen mij bezig was. Ik kan zijn chat niet lezen en hij kan SIO niet lezen.
wat deed barney op zijn knieën voor opaatje?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop gaat vanavond weer darten. De man die ooit Barney op de knieën kreeg heeft er zin an en heeft zijn gevechtstenue al aan.
[ afbeelding ]
Al meer dan 18 topics lang reuringquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een lafaard gekkie is het ook, he?
Ik ook van jou hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dubbele reactie nog wel. Ga naar Cam 4 en kom klaar op camwijven. Oh, soppen kan ook nog. Jouw favoriete woord.
Ik krijg hier beelden bij die ik niet wilquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
wat deed barney op zijn knieën voor opaatje?
Joh...ga dat ff op SIO vragenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:38 schreef Margo37 het volgende:
3 foute aannames in 3 zinnen hoe is het mogelijk:
7:31 beequeen: Pb is van het Mirc gebeuren. Margo is hoofd van KK. Do your maths.
7:31 Stuiter: knippen en plakken
7:32 joke31: dan is het niet moeilijk meer om te raden wie er kopieerd
1. Pb plakt niet naar kieken, laat de eerste maar zien en ik ben niet het hoofd van kieken.
2. Poezewoes het is kopieren en plakken.
3. Joke de namen zijn te lezen die er kopieren en plakken.
Nog een vraag aan houtvester waarom zuignap een ban heeft op sio? voor kopieren en plakken dus? jij gooit zelf geen dingen de chat in he
Dat mogen ze doen...maar ik ben niet zo van dat kinderachtige gedrag...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon kopieren en plakken en vervolgens op sio posten?
Doe niet zo onnozel na 18 topicsquote:
ik snap dat hele gedoe niet tbhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat mogen ze doen...maar ik ben niet zo van dat kinderachtige gedrag...
Whaha en dat komt uit jouw strot....mens ga paddestoelen plukken ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Doe niet zo onnozel na 18 topics
Geniet van van de onzin of blijf lekker weg was het toch he?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whaha en dat komt uit jouw strot....mens ga paddestoelen plukken ofzo
Ik kom dan ook alleen op FOK...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Geniet van van de onzin of blijf lekker weg was het toch he?
Ow vandaar die paddestoelenquote:
quote:
Kom mee naar buiten alleeeemaal zoiets? Nah tis nou lekker buiten, ga je lekker een frisse neus halen, tot morgen weerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
nee ik bedoelde meer dat je eens moet proberen naar buiten te gaan...ik doe dat wel.....Naar buiten gaan
Ah fijn je gaat weg...daahaaagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kom mee naar buiten alleeeemaal zoiets? Nah tis nou lekker buiten, ga je lekker een frisse neus halen, tot morgen weer
Lezen is een vak apart maar goed ik blijf nog ff tot het nieuwe topicquote:
maar jij plukt dus echt paddestoelen begrijp ik?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kom mee naar buiten alleeeemaal zoiets? Nah tis nou lekker buiten, ga je lekker een frisse neus halen, tot morgen weer
Nog zo'n lezerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef gomi het volgende:
[..]
maar jij plukt dus echt paddestoelen begrijp ik?
Dank U dank Uquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en jij nog zo een nitwit poster
Laat gaan....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en jij nog zo een nitwit poster
Zo werkt FOK...je typt een zin...en dan een ander weer...zo werkt elk forumquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Margo37 het volgende:
Ik reageer op iets en andere komen er op af als "eeehh ik heb ff niks te doen" dus ik typ maar ff wat, hmm aandacht of zo.
Inmiddels alweer een pagina verder zoiets met die oneliners
ja je gooit er ook gewoon een hoop onzin op. onzin wat je gewoon lekker op irc af had kunnen handelen. jij kiest ervoor okm t hier te posten en moet dan niet raar staan te kijken als er reacties op komen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Margo37 het volgende:
Ik reageer op iets en andere komen er op af als "eeehh ik heb ff niks te doen" dus ik typ maar ff wat, hmm aandacht of zo.
Inmiddels alweer een pagina verder zoiets met die oneliners
Ja en je adviseert mij om naar buiten te gaan, pas het op jezelf toe indien mogelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo werkt FOK...je typt een zin...en dan een ander weer...zo werkt elk forum
Geen probleem hoor en je hebt mij niet zien typen van laat gaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ja je gooit er ook gewoon een hoop onzin op. onzin wat je gewoon lekker op irc af had kunnen handelen. jij kiest ervoor okm t hier te posten en moet dan niet raar staan te kijken als er reacties op komen.
wil je dat niet mail je t gewoon lekker van je ene mailaccount naar je andere.
kun je t lekker lezen en tevreden kijken hoe er geen reacties op komen
LE-ZEN!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja en je adviseert mij om naar buiten te gaan, pas het op jezelf toe indien mogelijk.
Ik lees en je zegt tegen een ander van "laat gaan" dat kan jezelf ook toepassen heyquote:
ik laat je ook gaan....ik heb nb nog gezwaaid....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik lees en je zegt tegen een ander van "laat gaan" dat kan jezelf ook toepassen hey
Je zwaait ja maar reageert nog steeds, hoe moeilijk kan het zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik laat je ook gaan....ik heb nb nog gezwaaid....
cool zie je zoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:14 schreef Laysa het volgende:echt he...en nu ga ik ff lekker ergens anders kletsen....waar over het algemeen wel mensen komen die een normaal leven leiden...Zie je daar Gomi
Wat is dat toch met die mensen met een serienummer in hun naam?quote:
Lig onderhand gestrekt van het lachen hier..............mag dat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je zwaait ja maar reageert nog steeds, hoe moeilijk kan het zijn.
ff voor de goede orde ik zit er niet mee.
Daaraan herkennen ze elkaar, als je een nummer hebt hoor je bij "het clubke"quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:10 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Wat is dat toch met die mensen met een serienummer in hun naam?
Dat vind ik nou eens een heerlijk berichtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:22 schreef spuitje het volgende:
[..]
Lig onderhand gestrekt van het lachen hier..............mag dat?
Nou is het wachten op een foto van die vieze vuile sloeriequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:07 schreef tonja het volgende:
Opaatje en zijn kat Beer
[ link | afbeelding ]
Opaatje en zijn kat Pebbles
[ link | afbeelding ]
Denk eerder een frisse douche. Zag hem gisteren of eergisteren met iets in zijn oren peuteren en vervolgens smeerde hij dat ding waarmee hij zat te peuteren af op zijn knar. Denk dat datgene wat hij uit zijn oren heeft gehaald en op zijn hoofd heeft gesmeerd nu begint te jeuken?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Hoog tijd voor de kapper, zie je Oop denken..
[ afbeelding ]
Ook nog weer tegen Barney?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is zijn wedstrijdschema aan het bestuderen. Hij heeft veel darttoernooien de komende tijd
[ afbeelding ]
Nee meid, alcohol. Muziek interesseert die ouwe niet echtquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:09 schreef tonja het volgende:
Heineken, daar zit muziek in!!![]()
[ link | afbeelding ]
Jawel..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee meid, alcohol. Muziek interesseert die ouwe niet echt
Ton!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:09 schreef tonja het volgende:
Heineken, daar zit muziek in!!![]()
[ link | afbeelding ]
Hatelijk mensquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 00:48 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee meid, alcohol. Muziek interesseert die ouwe niet echt
Wat heb jij toch tegen Spuitje.quote:
Omdat ik haar de Hatelijkste vindt van allemaal hier.Altijd opaatje de grond in trappen dat heb ik tegen haar.Heb zij niks anders te doen dan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:02 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Spuitje.
Alleen als Spuitje er is geef je commentaar en verder op niemand.
Heb je niks anders te doen?
Dat is een eind trappen hoor ..naar ik begreep is ie bijna 2 meter langquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:33 schreef annie68 het volgende:
[..]
Omdat ik haar de Hatelijkste vindt van allemaal hier.Altijd opaatje de grond in trappen dat heb ik tegen haar.Heb zij niks anders te doen dan.
Moet je toch eens beter lezen annie68.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:33 schreef annie68 het volgende:
[..]
Omdat ik haar de Hatelijkste vindt van allemaal hier.Altijd opaatje de grond in trappen dat heb ik tegen haar.Heb zij niks anders te doen dan.
Is toch niet jou probleem spruitje wat opaatje doet met zijn eigen lichaam,waarom maak je,,je daar zo druk om.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:43 schreef spuitje het volgende:
Dus als ik zeg dat Snorremans dol is op alcohol is dat hatelijk? Zal het nog iets aansterken dan: die man is in mijn ogen alcoholist en dat is met zijn zwakke gezondheid een behoorlijk probleem. En dat is niet hatelijk Annie, dat is wat die man dagelijks op stream laat zien! Gewoon constatering van een feit, niets anders!
En nee, zoals ik al eerder gezegd heb, ik haat hem niet, ik ken de man verder niet dus waarom zou ik hem haten?
Ho ho ho, Spuitje het hatelijkst, da's een eretitel hier hè, wie geeft jou het recht om die zomaar aan Spuitje te gevenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:33 schreef annie68 het volgende:
[..]
"spruitje" ghèghèghè, die is wel geniepig hoor, effe stiekem die naam verbasteren, hoe vileinquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:01 schreef annie68 het volgende:
[..]
Is toch niet jou probleem spruitje wat opaatje doet met zijn eigen lichaam,waarom maak je,,je daar zo druk om.
I Love Jianquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:10 schreef Jian het volgende:
[..]
"spruitje" ghèghèghè, die is wel geniepig hoor, effe stiekem die naam verbasteren, hoe vilein
Komt dat door je oor nummer ..al die posters met een oornummer ..kunnen nl niet velen dat er kommentaar op de stream is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:01 schreef annie68 het volgende:
[..]
Is toch niet jou probleem spruitje wat opaatje doet met zijn eigen lichaam,waarom maak je,,je daar zo druk om.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:01 schreef annie68 het volgende:
[..]
Is toch niet jou probleem spuitje wat opaatje doet met zijn eigen lichaam,waarom maak je,,je daar zo druk om.
nou tik foutje moet kunnen toch.en weet je spruitjes zijn best lekker hoor.Maar heb liever geen spuitje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:10 schreef Jian het volgende:
[..]
"spruitje" ghèghèghè, die is wel geniepig hoor, effe stiekem die naam verbasteren, hoe vilein
Gezellie piet en proost he op je gezondheid.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe met oop mee, mooie voetbalavond tot nu toe.
nou Pietje, je hebt er een nieuwe vriend bij lees ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe met oop mee, mooie voetbalavond tot nu toe.
Nou tiet ik ben ook niet boos op jou geworden he toen ik ban kreeg dus kunnen wij toch gewoon contact houden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou Pietje, je hebt er een nieuwe vriend bij lees ik
Weird??? Tita mag toch niet meer op je chat en toch wil je contact houden?? Of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:52 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Nou tiet ik ben ook niet boos op jou geworden he toen ik ban kreeg dus kunnen wij toch gewoon contact houden.
And I love Annie, echtquote:
Ik heb een ban bij haar maar bleef gewoon praten met haar hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Weird??? Tita mag toch niet meer op je chat en toch wil je contact houden?? Of begrijp ik het nu verkeerd?
En zij heeft een ban bij jou of begrijp ik het nu weer verkeerd? Dat gedoe met al die verschillende chats ook, een mens zou er volledig van in de war raken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:20 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ik heb een ban bij haar maar bleef gewoon praten met haar hoor.![]()
zelf verwijderd want anders wordt het oorlogquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:20 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Wat een likker is het toch he ..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:20 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Denk dat hij een beetje geschrokken is van het laatste bericht van vandijkie op zijn chat "mn rampestamper gaat strax weer hevig te keer in ton dr bloesempje"quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:54 schreef Chanel5 het volgende:
Opa ziet het niet meer zitten?
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Denk dat hij een beetje geschrokken is van het laatste bericht van vandijkie op zijn chat "mn rampestamper gaat strax weer hevig te keer in ton dr bloesempje"
Mwahhhh dat denk ik dus niet, hij deed zijn handjes al voor zijn ogen voor dat dat gezegd werd, dus wat triggerde hem om dat te doen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Denk dat hij een beetje geschrokken is van het laatste bericht van vandijkie op zijn chat "mn rampestamper gaat strax weer hevig te keer in ton dr bloesempje"
Nou wil ik het weten lees je nou niet of luister je niet ppppppppffffffff.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik gok dat Tita zei: Opa, IK heb de keuze niet alleen gemaakt om je te bannen, dat was dus niet persoonlijk, jij hebt mij om een kulreden gebant, wel persoonlijk dus. En dat is een groot verschil.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:15 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Nou wil ik het weten lees je nou niet of luister je niet ppppppppffffffff.
Wereld wijf die omi.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:53 schreef tonja het volgende:
Omaatje swingt op "Like a puppet on a string"![]()
[ link | afbeelding ]
Oop doet de Hilde loopquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:30 schreef tonja het volgende:
Opa gaat even een biertje halenEn nog 1 en nog 1 en nog 1.....
[ link | afbeelding ]
Heej Roev, da's lang geleden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 05:14 schreef akveor het volgende:
Toch fokking grappig dat opaatje al bij #18 is...
Doe eens een update?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:24 schreef SeventhDay het volgende:
Zoveel gerel bij Opa en niemand zet hier iets neer...raar zeg
Ik kijk wel uit, ik heb al een Ban bij die ouwe en zo ook mijn informant, ik doe niets meer!quote:
Ohhw dat zal vast het Doorlopende Medische Enceclopedie Mevr. A zijn, gok ik zo?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:53 schreef spuitje het volgende:
Nah, ben er voor vandaag wel even klaar meeEr schijnt, van wie dan ook,
A. een voorstel te zijn gekomen om tot een samenstelling van diverse chats te komen
B. iemand heeft afscheid genomen van een chat om een voor hem/haar krenkende opmerking
C. en ik denk: zoek het lekker uit allemaal, waar gaat het over????
D.tot morgen!
Geen idee, was niet op de chat op dat moment dus mij zul je geen namen horen noemen! Dat is ook het nadeel van een chat he? Je logt in en valt midden in een gesprek en hebt geen flauw benul waar het over gaatquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:59 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ohhw dat zal vast het Doorlopende Medische Enceclopedie Mevr. A zijn, gok ik zo?
Dat zal me niets vebazen, ik zag haar dramatisch afscheid nemen na wat lichte kritiek op haar continue medische probleemposts...quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:59 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ohhw dat zal vast het Doorlopende Medische Enceclopedie Mevr. A zijn, gok ik zo?
Ik zie geen enkel communicatieprobleem hier, probeer je nou een beetje stemming te maken om nix?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:29 schreef mootie het volgende:
En we zitten weer midden in de soap CW/Opa. Waar een beperkt vermogen tot communiceren al niet tot kan leiden.
Phoeh, ik ben m'n verstand kwijt mocht je de toevallig ook ergens vinden, ik houd me aanbevolen...quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:34 schreef Noelle06 het volgende:
ptvr. ben me wachtwoord kwijt van ustream.
Iemand enig idee hoe je die kan opvragen?
Onder je kussenquote:Op zondag 17 oktober 2010 23:37 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Phoeh, ik ben m'n verstand kwijt mocht je de toevallig ook ergens vinden, ik houd me aanbevolen...
Iets met die beesten in Afrika een suggestie?quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Roev, da's lang geleden.![]()
Tsja, Opa is zowat bezig populair te worden, een aantal vaste "medewerkers" hier vullen braaf dagelijks de benodigde pagina's in om het Topic in leven te houden, verder is Opa in de Ban van de macht, of in de macht van de Ban, in iedergeval geniet 'ie ervan om als Heerser over zijn chatje te regeren, ieder zijn meug zou ik zeggen.
Jij weet toevallig geen leukere rls dan dit hier?
Heej Kaat, da's (ook) lang geleden zeg...quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:30 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Iets met die beesten in Afrika een suggestie?
Af en toe is het best leuk, maar echt uren zitten wachten in de hoop dat er een olifant of giraffe voorbij komt is ook niet aan mij besteed. Net als die cams die op vogelnestjes staan, hartstikke leuk voor mensen die het echt interesseert, maar ik ga er ernstig van geeuwenquote:Op maandag 18 oktober 2010 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Kaat, da's (ook) lang geleden zeg...nee dat met die Afrikacam heb ik een tijdje gevolgd maar dat is niets voor mij.
Nou, dat is precies Oop ten voeten uit... Ik mis wel een groen flesje trouwens!quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:12 schreef SeventhDay het volgende:
Opa is aan het " verbouwen" dat wil zeggen , hier zit Opa, en dáár is Oma aan het boenen....![]()
[ link | afbeelding ]
Nog een half uurtje wachten denk ik, dan is het groene flesje er ookquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:34 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Nou, dat is precies Oop ten voeten uit... Ik mis wel een groen flesje trouwens!
Nah Nah wat heeft die man gewerkt zeg, hij zal eens wat minder moeten zuipen krijgtie wat meer adem van.quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:27 schreef spuitje het volgende:
[ afbeelding ]
na het broodje kroket gaat Snorremans doesen![]()
Misschien niet onverstandig? Hij heeft zo hard gewerkt vanmiddag, was helemaal buiten adem!
En gelijk heeft iequote:Op maandag 18 oktober 2010 19:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Nah Nah wat heeft die man gewerkt zeg, hij zal eens wat minder moeten zuipen krijgtie wat meer adem van.
Zei ik van de week ook op de chat tegen hem, je moet eens wat minder zuipen dan kan je je wel dingen herinneren (hij wist iets niet meer)
En tja..............gelijk een ban had ik![]()
![]()
Zo is dat!quote:
Oh ja, dat is ook waar, hij mag iedereen doodwensen en voor van alles uitmaken, maar een beetje kritiek die kant op, en het is klaar.quote:
Tja en wat zingt Marco Borsato ...................... tis de waarheid, alleen jammer dat hij daar niet tegen kan.quote:
Kindertjes die willen krijgen voor de billenquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:15 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Nou wil ik het weten lees je nou niet of luister je niet ppppppppffffffff.
Echt niet?? Waarom is hij dan zo ongeveer 12 uur per dag onstream? O wacht.............quote:Op maandag 18 oktober 2010 20:11 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Zo is dat!Iedereen met kritiek oprotten want Opa wil voetballen kijken of een biertje zuipen en daar heeft Opa géén pottekijkers bij nodig....
Polletje plaatsen van hoe lang nogquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
En straks ben jij nog zijn enige streamer. Wat enig zal dat zijn
Nou bij gebrek aan beter kan dat best nog even duren denk ikquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:04 schreef danaqui het volgende:
[..]
Polletje plaatsen van hoe lang nog
lang ben ik bang.. heel lang!quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou bij gebrek aan beter kan dat best nog even duren denk ik![]()
Zozo, ik kon het je niet verbeteren...quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:55 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
lang ben ik bang.. heel lang!
een voordeel wel, alle gebande anti-Opa's kunnen hier nog ongestraft gasgeven!![]()
En alle Opa-Blauwe Eikels mogen het hier ongestraft blijven verdedigen!![]()
En alle BezemPietjes mogen hier ongestaft over Topic blijven zeiken!![]()
En het zal ondergetekende verder geen zier uitmaken!
Thanks ses, maar nog wel bij Wien en Peter toch hé?quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:11 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Zozo, ik kon het je niet verbeteren...![]()
Ik wens Opa en Oma nog vele kratjes plezier bij hun overgebleven gasten aan tafel..
Jahh maar dat is maar 1x per week, en die druiloor Peter komt toch nooit..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Thanks ses, maar nog wel bij Wien en Peter toch hé?
Haha, ja hoor, ben trouw lid hier maar eeeeh over een opa schrijven boeit mij niet erg.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heej Kaat, da's (ook) lang geleden zeg...nee dat met die Afrikacam heb ik een tijdje gevolgd maar dat is niets voor mij.
Zelfde hier hoor haha, heb dit jaar de vogen totaal overgeslagen en inderdaad, beestjes zijn leuk maar je krijgt zo'n beetje nekkramp van het wachten op die volgende olifant of nijlpaard die wat komt lurken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Af en toe is het best leuk, maar echt uren zitten wachten in de hoop dat er een olifant of giraffe voorbij komt is ook niet aan mij besteed. Net als die cams die op vogelnestjes staan, hartstikke leuk voor mensen die het echt interesseert, maar ik ga er ernstig van geeuwen
Maar als mensen er lol aan hebben gun ik ze het plezier van harte! Ik heb liever iets meer reuring. Zoals nu bij Snorremans, die is samen met mevrouw Snorremans bezig iets in de kamer te doen, geen idee wat, maar er moet zelfs een accu-boormachine aan te pas. Of zo iets. Ben niet echt van het gereedschap. Er gebeurt tenminste eens iets daar!
Geen idee wat die man doet naast tot een uurtje of twaalf in zijn nest liggen en vanaf een uur of drie bier drinken. Weinig denk ik, drie kratjes per week is ook niet niks natuurlijk. Ja, tegen een webcam schreeuwen en af en toe een rood wijntje drinken, want hij heeft ergens gelezen/gehoord dat 1 a 2 rode wijntjes per dag gezond zouden zijn..quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zelfde hier hoor haha, heb dit jaar de vogen totaal overgeslagen en inderdaad, beestjes zijn leuk maar je krijgt zo'n beetje nekkramp van het wachten op die volgende olifant of nijlpaard die wat komt lurken.
Lurkt opa nog wat? Of is dat een stomme vraag
Ja. Oop lurkt aan z'n flesje bier.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zelfde hier hoor haha, heb dit jaar de vogen totaal overgeslagen en inderdaad, beestjes zijn leuk maar je krijgt zo'n beetje nekkramp van het wachten op die volgende olifant of nijlpaard die wat komt lurken.
Lurkt opa nog wat? Of is dat een stomme vraag
Papa dijke is niet meer, RIPquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef spuitje het volgende:
Weird...........Snorremans ineens niet meer in beeld? Wilde zo graag zijn nieuwe meubels zien. En BTW: weet iemand wie RIPpapa is? Staat op diverse chats iemand met die naam ingelogd. Krijg er een beetje kippenvel van?
O dat vind ik erg voor Dijkie. Wanneer is zjn vader overleden? Zag Dijkie gisteren nog grappen en grollen bij Snorremans volgens mij?quote:
Nog een chat??? Zucht..........quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:55 schreef danaqui het volgende:
En die ouwe zal wel op die andere stream zijn, iets van......you_never_walk_alone of zoiets, LB
Yep, de link staat ergens in deze of de andere topics van die ouwe alleen heb geen zin om te zoekenquote:
Weet niet wanneer, maar zal wel vandaag zijn en niet gister anders was hij niet zo stoer gister.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
O dat vind ik erg voor Dijkie. Wanneer is zjn vader overleden? Zag Dijkie gisteren nog grappen en grollen bij Snorremans volgens mij?
Weird...............je vader overlijdt en zo ongeveer 1 van de eerste dingen die je dan doet is je nickname veranderen? Gatver, kan daar dus met mijn volle verstand niet bij maar dat zal ongetwijfeld weer 1 van de vele tekortkomingen zijn die ik heb. Inmiddels staat hij geloof ik gewoon weer ingelogd onder zijn eigen naam.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Weet niet wanneer, maar zal wel vandaag zijn en niet gister anders was hij niet zo stoer gister.
Wens hem iig sterkte toe.
Ach, het is zo;n kleine moeitequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Jian het volgende:
WTF, condoleanceregister ? Kan dat niet op de chats blijven waar het hoort
Gaan we voor hard&Zielig?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Jian het volgende:
Ach Dijkie heeft zijn vader verloren dus een blijk van meedeleven is wel op zijn plaats denk ik. Maar als jij een condoleanceregister wilt openen zal ik je niet tegenhouden, zal er alleen niet tekenen. Ken Dijkie niet, heb zijn vader ook niet gekend, dus vind het zo wel voldoendequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Jian het volgende:
Niemand heeft iets met andermans overledenen, maar dat vreselijke dunne laagje opgelegde "beschaving" zegt dat we medeleven tonen moeten, desnoods met geweld!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach Dijkie heeft zijn vader verloren dus een blijk van meedeleven is wel op zijn plaats denk ik. Maar als jij een condoleanceregister wilt openen zal ik je niet tegenhouden, zal er alleen niet tekenen. Ken Dijkie niet, heb zijn vader ook niet gekend, dus vind het zo wel voldoende![]()
Gossamme, jezelf RIPpapa als nick geven net nadat je vader is overleden............
Okee, maar alleen als die cake zelfgebakken is en als er krentjes inzitten, die kleffe supermarktbende verpest de hele gebeurtenis.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:30 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ach, het is zo;n kleine moeite![]()
En na de cake en de koffie kunnen we weer gewoon verder waar we gebleven waren zonder schuldgevoel...
Was het niet beter geweest helemaal niks neer te zetten.Als je zelfs al over de dood moet spotten ben je toch wel heel diep gezonken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach Dijkie heeft zijn vader verloren dus een blijk van meedeleven is wel op zijn plaats denk ik. Maar als jij een condoleanceregister wilt openen zal ik je niet tegenhouden, zal er alleen niet tekenen. Ken Dijkie niet, heb zijn vader ook niet gekend, dus vind het zo wel voldoende![]()
Gossamme, jezelf RIPpapa als nick geven net nadat je vader is overleden............
Je moet even beter lezen Annie, ik spot niet met de dood! Ik vind het oprecht erg voor Dijkie dat hij zijn vader is verloren. Als je van je ouders houdt wil je ze niet kwijt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:07 schreef annie68 het volgende:
[..]
Was het niet beter geweest helemaal niks neer te zetten.Als je zelfs al over de dood moet spotten ben je toch wel heel diep gezonken.
quote:Ja, en nu?Op woensdag 20 oktober 2010 18:28 schreef danaqui het volgende:
En sjaggo is er weer![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Sjaggo? Oop is echt niet sjaggo hoor. Hij bleef zelfs lachen toen hij in zijn verzoekuurtje een nummer van Demonoid voor me draaide (Hoewel hij tijdens de openingsakkoorden wel een meter de lucht in schoot).Op woensdag 20 oktober 2010 18:28 schreef danaqui het volgende:
En sjaggo is er weer![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:nou, dan mag hij er toch een beetje vrolijker bij kijken, het is net of hij denkt, hebben ze me nu vergiftigd of niet met deze soep:POp woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag stond er groentesoep op het menu en dat beviel Oop kennelijk goed, getuige zijn uitroep "SODETERING, DAT WAS LEKKER"
[ afbeelding ]
quote:Hij had net Demonoid gedraaidOp woensdag 20 oktober 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, dan mag hij er toch een beetje vrolijker bij kijken, het is net of hij denkt, hebben ze me nu vergiftigd of niet met deze soep:P
quote:o oke dat verklaard veel ( wie is Demoinoid PB
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o oke dat verklaard veel ( wie is Demoinoid PB)
quote:Hmm.. dát wel? En Rammstein heeft die druiloor nooit voor me willen draaien..
quote:HahahaOp woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. dát wel? En Rammstein heeft die druiloor nooit voor me willen draaien..![]()
Je moet wel een érg geil wijf zijn om dat gedaan te krijgen bij Oop..
quote:En je kwam er mee weg zónder Ban? Gefeliciteerd...Op woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
HahahaDit kende Oop niet en hij startte het nietsvermoedend in. Hij schoot zowat twee meter de hoogte in.
quote:Haha.. Bij Oop krijg je niet zomaar eeb ban hoor. Daar moet je echt wel wat voor doen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En je kwam er mee weg zónder Ban? Gefeliciteerd...
quote:Ik snap het ook niet. Daarnet was hij er nog.Op woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef spuitje het volgende:
Is ie de hort op vanavond? Zie alleen een zwart scherm?
quote:misschien was die soep toch niet zo goed bevallenOp woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Daarnet was hij er nog.
quote:Ohhw? Dan ben je zwaar mis geïnfomeerd hoor tante bijhante...Op woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. Bij Oop krijg je niet zomaar eeb ban hoor. Daar moet je echt wel wat voor doen.
quote:Jaja, weet ik alles van, een paar slappe klappies voor Oops bekkie en de beledigde Bant als ware het een executie betreft...Páng wegOp woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. Bij Oop krijg je niet zomaar eeb ban hoor. Daar moet je echt wel wat voor doen.
quote:Tja..........eh.....eh, dit is gewoon zijn dagelijkse smoelOp woensdag 20 oktober 2010 22:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Van de 100 keer dat ik een blikje werp op deze site zie ik 99x dit:
[ afbeelding ]
of iets dat hier nauwelijks van afwijkt.
Kan iemand me motiveren om mijn blikken op te sparen om daar naar toe te gooien
quote:O das gemeen, jij had beeld! :-) Spannend!Op woensdag 20 oktober 2010 22:34 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ben niet de enige die mateloos geboeid is door het gebeuren![]()
[ afbeelding ]
(en ik ga nu echt iets anders bekijken![]()
![]()
)
quote:Is weinig te testen vink ik kan nl nergens op hahahahahaha.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:56 schreef Blinddevink het volgende:
Bompa is best wel veel op stream.
Kan me voorstellen dat hij soms niet meer weet hoe hij op de diverse chats reageert.
Eens kijken met dit kleine testje of het Bompa helpt
quote:Kun je het hier toch lezen en horen BompaOp zaterdag 23 oktober 2010 13:16 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Is weinig te testen vink ik kan nl nergens op hahahahahaha.
quote:Ja, nou we hier toch gezellig zitten, hoe voelt dan nou Opa? nergens op kunnen?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:16 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Is weinig te testen vink ik kan nl nergens op hahahahahaha.
quote:Het is redelijk treurig met je gesteld als je vrolijk wordt van 't feit dan anderen geen plezier hebbenOp zaterdag 23 oktober 2010 14:03 schreef danaqui het volgende:
Gister even ingelogt en het enige wat ik zag was een ouwe sjaggo met een gezicht op onweer onstream omdat er niks was verder op de chat, niks nadda nopes, lekker gevoel he ouwe![]()
![]()
quote:Goe heOp zaterdag 23 oktober 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is redelijk treurig met je gesteld als je vrolijk wordt van 't feit dan anderen geen plezier hebben.
quote:Het lijkt het nieuwe kabinet wel.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is redelijk treurig met je gesteld als je vrolijk wordt van 't feit dan anderen geen plezier hebben.
quote:En had ze nou maar een punt ik zat VI te kijken en live voetbal dus plezier zat.Op zaterdag 23 oktober 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
quote:Kan je nagaan hoe leuk dat wasOp zaterdag 23 oktober 2010 14:40 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
En had ze nou maar een punt ik zat VI te kijken en live voetbal dus plezier zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |