Geniet van van de onzin of blijf lekker weg was het toch he?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:45 schreef Laysa het volgende:
[..]
Whaha en dat komt uit jouw strot....mens ga paddestoelen plukken ofzo
Ik kom dan ook alleen op FOK...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Geniet van van de onzin of blijf lekker weg was het toch he?
Ow vandaar die paddestoelenquote:
quote:
Kom mee naar buiten alleeeemaal zoiets? Nah tis nou lekker buiten, ga je lekker een frisse neus halen, tot morgen weerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
nee ik bedoelde meer dat je eens moet proberen naar buiten te gaan...ik doe dat wel.....Naar buiten gaan
Ah fijn je gaat weg...daahaaagquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kom mee naar buiten alleeeemaal zoiets? Nah tis nou lekker buiten, ga je lekker een frisse neus halen, tot morgen weer
Lezen is een vak apart maar goed ik blijf nog ff tot het nieuwe topicquote:
maar jij plukt dus echt paddestoelen begrijp ik?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Kom mee naar buiten alleeeemaal zoiets? Nah tis nou lekker buiten, ga je lekker een frisse neus halen, tot morgen weer
Nog zo'n lezerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef gomi het volgende:
[..]
maar jij plukt dus echt paddestoelen begrijp ik?
Dank U dank Uquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en jij nog zo een nitwit poster
Laat gaan....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah en jij nog zo een nitwit poster
Zo werkt FOK...je typt een zin...en dan een ander weer...zo werkt elk forumquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Margo37 het volgende:
Ik reageer op iets en andere komen er op af als "eeehh ik heb ff niks te doen" dus ik typ maar ff wat, hmm aandacht of zo.
Inmiddels alweer een pagina verder zoiets met die oneliners
ja je gooit er ook gewoon een hoop onzin op. onzin wat je gewoon lekker op irc af had kunnen handelen. jij kiest ervoor okm t hier te posten en moet dan niet raar staan te kijken als er reacties op komen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Margo37 het volgende:
Ik reageer op iets en andere komen er op af als "eeehh ik heb ff niks te doen" dus ik typ maar ff wat, hmm aandacht of zo.
Inmiddels alweer een pagina verder zoiets met die oneliners
Ja en je adviseert mij om naar buiten te gaan, pas het op jezelf toe indien mogelijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zo werkt FOK...je typt een zin...en dan een ander weer...zo werkt elk forum
Geen probleem hoor en je hebt mij niet zien typen van laat gaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:05 schreef gomi het volgende:
[..]
ja je gooit er ook gewoon een hoop onzin op. onzin wat je gewoon lekker op irc af had kunnen handelen. jij kiest ervoor okm t hier te posten en moet dan niet raar staan te kijken als er reacties op komen.
wil je dat niet mail je t gewoon lekker van je ene mailaccount naar je andere.
kun je t lekker lezen en tevreden kijken hoe er geen reacties op komen
LE-ZEN!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja en je adviseert mij om naar buiten te gaan, pas het op jezelf toe indien mogelijk.
Ik lees en je zegt tegen een ander van "laat gaan" dat kan jezelf ook toepassen heyquote:
ik laat je ook gaan....ik heb nb nog gezwaaid....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:10 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik lees en je zegt tegen een ander van "laat gaan" dat kan jezelf ook toepassen hey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |