Vrouwen een vieze vuile sloerie noemen, internetheldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:52 schreef ditisOPAATJE het volgende:
beequeen: Hij wast ook nooit zijn handen na het plassen. Jakkes.
Wel eens gehoord van een wastafeltje op het toilet.ppppppppppppppffffffffffff
Mootie ik was midden in een zin naar jou toe toen sloerien in mijn been hing he vandaar.ik bedoelde jou niet al zal je dat wel niet geloven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Vrouwen een vieze vuile sloerie noemen, internetheld
Kostelijk!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Mootie ik was midden in een zin naar jou toe toen sloerien in mijn been hing he vandaar.ik bedoelde jou niet al zal je dat wel niet geloven.
Er zijn mensen zat die weten dat mijn kat zo heet stuiter bvb.
Hilarisch!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Mootie ik was midden in een zin naar jou toe toen sloerien in mijn been hing he vandaar.ik bedoelde jou niet al zal je dat wel niet geloven.
Ga lekker fietsen man, als er iemand is die dat gelooft, dan moet diegene zich na laten kijken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:30 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Zelfs barney zonk jankend door zn knieenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop gaat vanavond weer darten. De man die ooit Barney op de knieën kreeg heeft er zin an en heeft zijn gevechtstenue al aan.
[ afbeelding ]
Dubbele reactie nog wel. Ga naar Cam 4 en kom klaar op camwijven. Oh, soppen kan ook nog. Jouw favoriete woord.quote:
telepathie ....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:57 schreef mootie het volgende:
Ik vraag me af hoe opa midden in een zin tegen mij bezig was. Ik kan zijn chat niet lezen en hij kan SIO niet lezen.
wat deed barney op zijn knieën voor opaatje?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop gaat vanavond weer darten. De man die ooit Barney op de knieën kreeg heeft er zin an en heeft zijn gevechtstenue al aan.
[ afbeelding ]
Al meer dan 18 topics lang reuringquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een lafaard gekkie is het ook, he?
Ik ook van jou hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dubbele reactie nog wel. Ga naar Cam 4 en kom klaar op camwijven. Oh, soppen kan ook nog. Jouw favoriete woord.
Ik krijg hier beelden bij die ik niet wilquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:25 schreef gomi het volgende:
[..]
wat deed barney op zijn knieën voor opaatje?
Joh...ga dat ff op SIO vragenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:38 schreef Margo37 het volgende:
3 foute aannames in 3 zinnen hoe is het mogelijk:
7:31 beequeen: Pb is van het Mirc gebeuren. Margo is hoofd van KK. Do your maths.
7:31 Stuiter: knippen en plakken
7:32 joke31: dan is het niet moeilijk meer om te raden wie er kopieerd
1. Pb plakt niet naar kieken, laat de eerste maar zien en ik ben niet het hoofd van kieken.
2. Poezewoes het is kopieren en plakken.
3. Joke de namen zijn te lezen die er kopieren en plakken.
Nog een vraag aan houtvester waarom zuignap een ban heeft op sio? voor kopieren en plakken dus? jij gooit zelf geen dingen de chat in he
Dat mogen ze doen...maar ik ben niet zo van dat kinderachtige gedrag...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef gomi het volgende:
[..]
gewoon kopieren en plakken en vervolgens op sio posten?
Doe niet zo onnozel na 18 topicsquote:
ik snap dat hele gedoe niet tbhquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat mogen ze doen...maar ik ben niet zo van dat kinderachtige gedrag...
Whaha en dat komt uit jouw strot....mens ga paddestoelen plukken ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:44 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Doe niet zo onnozel na 18 topics
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |