Was het niet beter geweest helemaal niks neer te zetten.Als je zelfs al over de dood moet spotten ben je toch wel heel diep gezonken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach Dijkie heeft zijn vader verloren dus een blijk van meedeleven is wel op zijn plaats denk ik. Maar als jij een condoleanceregister wilt openen zal ik je niet tegenhouden, zal er alleen niet tekenen. Ken Dijkie niet, heb zijn vader ook niet gekend, dus vind het zo wel voldoende![]()
Gossamme, jezelf RIPpapa als nick geven net nadat je vader is overleden............
Je moet even beter lezen Annie, ik spot niet met de dood! Ik vind het oprecht erg voor Dijkie dat hij zijn vader is verloren. Als je van je ouders houdt wil je ze niet kwijt!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 22:07 schreef annie68 het volgende:
[..]
Was het niet beter geweest helemaal niks neer te zetten.Als je zelfs al over de dood moet spotten ben je toch wel heel diep gezonken.
quote:Ja, en nu?Op woensdag 20 oktober 2010 18:28 schreef danaqui het volgende:
En sjaggo is er weer![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Sjaggo? Oop is echt niet sjaggo hoor. Hij bleef zelfs lachen toen hij in zijn verzoekuurtje een nummer van Demonoid voor me draaide (Hoewel hij tijdens de openingsakkoorden wel een meter de lucht in schoot).Op woensdag 20 oktober 2010 18:28 schreef danaqui het volgende:
En sjaggo is er weer![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
quote:nou, dan mag hij er toch een beetje vrolijker bij kijken, het is net of hij denkt, hebben ze me nu vergiftigd of niet met deze soep:POp woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Vandaag stond er groentesoep op het menu en dat beviel Oop kennelijk goed, getuige zijn uitroep "SODETERING, DAT WAS LEKKER"
[ afbeelding ]
quote:Hij had net Demonoid gedraaidOp woensdag 20 oktober 2010 19:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, dan mag hij er toch een beetje vrolijker bij kijken, het is net of hij denkt, hebben ze me nu vergiftigd of niet met deze soep:P
quote:o oke dat verklaard veel ( wie is Demoinoid PB
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o oke dat verklaard veel ( wie is Demoinoid PB)
quote:Hmm.. dát wel? En Rammstein heeft die druiloor nooit voor me willen draaien..
quote:HahahaOp woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm.. dát wel? En Rammstein heeft die druiloor nooit voor me willen draaien..![]()
Je moet wel een érg geil wijf zijn om dat gedaan te krijgen bij Oop..
quote:En je kwam er mee weg zónder Ban? Gefeliciteerd...Op woensdag 20 oktober 2010 20:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
HahahaDit kende Oop niet en hij startte het nietsvermoedend in. Hij schoot zowat twee meter de hoogte in.
quote:Haha.. Bij Oop krijg je niet zomaar eeb ban hoor. Daar moet je echt wel wat voor doen.Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En je kwam er mee weg zónder Ban? Gefeliciteerd...
quote:Ik snap het ook niet. Daarnet was hij er nog.Op woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef spuitje het volgende:
Is ie de hort op vanavond? Zie alleen een zwart scherm?
quote:misschien was die soep toch niet zo goed bevallenOp woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Daarnet was hij er nog.
quote:Ohhw? Dan ben je zwaar mis geďnfomeerd hoor tante bijhante...Op woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. Bij Oop krijg je niet zomaar eeb ban hoor. Daar moet je echt wel wat voor doen.
quote:Jaja, weet ik alles van, een paar slappe klappies voor Oops bekkie en de beledigde Bant als ware het een executie betreft...Páng wegOp woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. Bij Oop krijg je niet zomaar eeb ban hoor. Daar moet je echt wel wat voor doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |