abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87695972
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 14:39 schreef spuitje het volgende:

[..]

Af en toe is het best leuk, maar echt uren zitten wachten in de hoop dat er een olifant of giraffe voorbij komt is ook niet aan mij besteed. Net als die cams die op vogelnestjes staan, hartstikke leuk voor mensen die het echt interesseert, maar ik ga er ernstig van geeuwen :)
Maar als mensen er lol aan hebben gun ik ze het plezier van harte! Ik heb liever iets meer reuring. Zoals nu bij Snorremans, die is samen met mevrouw Snorremans bezig iets in de kamer te doen, geen idee wat, maar er moet zelfs een accu-boormachine aan te pas. Of zo iets. Ben niet echt van het gereedschap. Er gebeurt tenminste eens iets daar!
Zelfde hier hoor haha, heb dit jaar de vogen totaal overgeslagen en inderdaad, beestjes zijn leuk maar je krijgt zo'n beetje nekkramp van het wachten op die volgende olifant of nijlpaard die wat komt lurken.
Lurkt opa nog wat? Of is dat een stomme vraag :?
pi_87697291
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Zelfde hier hoor haha, heb dit jaar de vogen totaal overgeslagen en inderdaad, beestjes zijn leuk maar je krijgt zo'n beetje nekkramp van het wachten op die volgende olifant of nijlpaard die wat komt lurken.
Geen idee wat die man doet naast tot een uurtje of twaalf in zijn nest liggen en vanaf een uur of drie bier drinken. Weinig denk ik, drie kratjes per week is ook niet niks natuurlijk. Ja, tegen een webcam schreeuwen en af en toe een rood wijntje drinken, want hij heeft ergens gelezen/gehoord dat 1 a 2 rode wijntjes per dag gezond zouden zijn..
O nee, wacht..............hij sport!! Af en toe gaat hij darten!! En sinds Barney het goed doet is het geen kroegspelletje meer maar een sport! Voor aanvang van de de wedstrijd twee Baco's ( in het geval van Snorremans een pijpie of 4 schat ik) en dan gooien! Echt hoor, supersport dat darten!
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:27:59 #228
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_87698992
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef Kaat38 het volgende:

[..]

Ja. Oop lurkt aan z'n flesje bier. :)

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_87716065
Nieuwe bankstel is er:
pi_87721195
Weird...........Snorremans ineens niet meer in beeld? Wilde zo graag zijn nieuwe meubels zien. En BTW: weet iemand wie RIPpapa is? Staat op diverse chats iemand met die naam ingelogd. Krijg er een beetje kippenvel van?
pi_87721369
En nu is die RIPpapa uitgelogd.
Vanavond moet Aaijaks voetballen? Voorzien van commentaar door Snorremans als hij dan tenminste weer onstream is.
pi_87721543
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef spuitje het volgende:
Weird...........Snorremans ineens niet meer in beeld? Wilde zo graag zijn nieuwe meubels zien. En BTW: weet iemand wie RIPpapa is? Staat op diverse chats iemand met die naam ingelogd. Krijg er een beetje kippenvel van?
Papa dijke is niet meer, RIP
pi_87721769
En die ouwe zal wel op die andere stream zijn, iets van......you_never_walk_alone of zoiets, LB
pi_87722665
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:50 schreef danaqui het volgende:

[..]

Papa dijke is niet meer, RIP
O dat vind ik erg voor Dijkie. Wanneer is zjn vader overleden? Zag Dijkie gisteren nog grappen en grollen bij Snorremans volgens mij?
pi_87722681
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 17:55 schreef danaqui het volgende:

En die ouwe zal wel op die andere stream zijn, iets van......you_never_walk_alone of zoiets, LB
Nog een chat??? Zucht..........
pi_87722813
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:19 schreef spuitje het volgende:

[..]

Nog een chat??? Zucht..........
Yep, de link staat ergens in deze of de andere topics van die ouwe alleen heb geen zin om te zoeken :N
pi_87722879
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:19 schreef spuitje het volgende:

[..]

O dat vind ik erg voor Dijkie. Wanneer is zjn vader overleden? Zag Dijkie gisteren nog grappen en grollen bij Snorremans volgens mij?
Weet niet wanneer, maar zal wel vandaag zijn en niet gister anders was hij niet zo stoer gister.

Wens hem iig sterkte toe.
pi_87723173
Sterkte voor Dijkmans met zijn overleden vader... -O-
Sonnebank en Sauna en Swemme en Schaatsen
pi_87723970
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 18:25 schreef danaqui het volgende:

[..]

Weet niet wanneer, maar zal wel vandaag zijn en niet gister anders was hij niet zo stoer gister.

Wens hem iig sterkte toe.
Weird...............je vader overlijdt en zo ongeveer 1 van de eerste dingen die je dan doet is je nickname veranderen? Gatver, kan daar dus met mijn volle verstand niet bij maar dat zal ongetwijfeld weer 1 van de vele tekortkomingen zijn die ik heb. Inmiddels staat hij geloof ik gewoon weer ingelogd onder zijn eigen naam.
Sterkte vanDijkie. Als je van je ouders hebt gehouden zul je je vader gaan missen.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:15:38 #240
241662 Jian
Well, well, well
pi_87724706
WTF, condoleanceregister ? Kan dat niet op de chats blijven waar het hoort :?
pi_87725295
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Jian het volgende:
Ach, het is zo;n kleine moeite -O-

En na de cake en de koffie kunnen we weer gewoon verder waar we gebleven waren zonder schuldgevoel... *O*
Slimme ondertextjes is voor zieligerts
pi_87725440
quote:
Gaan we voor hard&Zielig?

Sonnebank en Sauna en Swemme en Schaatsen
pi_87726127
quote:
Ach Dijkie heeft zijn vader verloren dus een blijk van meedeleven is wel op zijn plaats denk ik. Maar als jij een condoleanceregister wilt openen zal ik je niet tegenhouden, zal er alleen niet tekenen. Ken Dijkie niet, heb zijn vader ook niet gekend, dus vind het zo wel voldoende :P

Gossamme, jezelf RIPpapa als nick geven net nadat je vader is overleden............
pi_87726667
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:50 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ach Dijkie heeft zijn vader verloren dus een blijk van meedeleven is wel op zijn plaats denk ik. Maar als jij een condoleanceregister wilt openen zal ik je niet tegenhouden, zal er alleen niet tekenen. Ken Dijkie niet, heb zijn vader ook niet gekend, dus vind het zo wel voldoende :P

Gossamme, jezelf RIPpapa als nick geven net nadat je vader is overleden............
Niemand heeft iets met andermans overledenen, maar dat vreselijke dunne laagje opgelegde "beschaving" zegt dat we medeleven tonen moeten, desnoods met geweld! }:|

Dus!

Medeleven Kreng!! }:|
Slimme ondertextjes is voor zieligerts
pi_87727544
Peter is er *O*
pi_87727607
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:21 schreef mootie het volgende:
Peter is er *O*
*O* *O*
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:27:48 #247
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_87730363
En Opa is er ook weer.

Tussenstand Ajax - Auxerre: 2 - 0 :)

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:50:42 #248
241662 Jian
Well, well, well
pi_87731481
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 19:30 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Ach, het is zo;n kleine moeite -O-

En na de cake en de koffie kunnen we weer gewoon verder waar we gebleven waren zonder schuldgevoel... *O*
Okee, maar alleen als die cake zelfgebakken is en als er krentjes inzitten, die kleffe supermarktbende verpest de hele gebeurtenis. -O-
  One tough cookie dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:00:12 #249
169210 liesje1979
pi_87731999
Harry Loco belt Peter. _O-
pi_87732378
Ik ben een kutwijf las ik :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')