Zelfde hier hoor haha, heb dit jaar de vogen totaal overgeslagen en inderdaad, beestjes zijn leuk maar je krijgt zo'n beetje nekkramp van het wachten op die volgende olifant of nijlpaard die wat komt lurken.quote:Op maandag 18 oktober 2010 14:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
Af en toe is het best leuk, maar echt uren zitten wachten in de hoop dat er een olifant of giraffe voorbij komt is ook niet aan mij besteed. Net als die cams die op vogelnestjes staan, hartstikke leuk voor mensen die het echt interesseert, maar ik ga er ernstig van geeuwen
Maar als mensen er lol aan hebben gun ik ze het plezier van harte! Ik heb liever iets meer reuring. Zoals nu bij Snorremans, die is samen met mevrouw Snorremans bezig iets in de kamer te doen, geen idee wat, maar er moet zelfs een accu-boormachine aan te pas. Of zo iets. Ben niet echt van het gereedschap. Er gebeurt tenminste eens iets daar!
Geen idee wat die man doet naast tot een uurtje of twaalf in zijn nest liggen en vanaf een uur of drie bier drinken. Weinig denk ik, drie kratjes per week is ook niet niks natuurlijk. Ja, tegen een webcam schreeuwen en af en toe een rood wijntje drinken, want hij heeft ergens gelezen/gehoord dat 1 a 2 rode wijntjes per dag gezond zouden zijn..quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zelfde hier hoor haha, heb dit jaar de vogen totaal overgeslagen en inderdaad, beestjes zijn leuk maar je krijgt zo'n beetje nekkramp van het wachten op die volgende olifant of nijlpaard die wat komt lurken.
Lurkt opa nog wat? Of is dat een stomme vraag
Ja. Oop lurkt aan z'n flesje bier.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:12 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Zelfde hier hoor haha, heb dit jaar de vogen totaal overgeslagen en inderdaad, beestjes zijn leuk maar je krijgt zo'n beetje nekkramp van het wachten op die volgende olifant of nijlpaard die wat komt lurken.
Lurkt opa nog wat? Of is dat een stomme vraag
Papa dijke is niet meer, RIPquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:40 schreef spuitje het volgende:
Weird...........Snorremans ineens niet meer in beeld? Wilde zo graag zijn nieuwe meubels zien. En BTW: weet iemand wie RIPpapa is? Staat op diverse chats iemand met die naam ingelogd. Krijg er een beetje kippenvel van?
O dat vind ik erg voor Dijkie. Wanneer is zjn vader overleden? Zag Dijkie gisteren nog grappen en grollen bij Snorremans volgens mij?quote:
Nog een chat??? Zucht..........quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:55 schreef danaqui het volgende:
En die ouwe zal wel op die andere stream zijn, iets van......you_never_walk_alone of zoiets, LB
Yep, de link staat ergens in deze of de andere topics van die ouwe alleen heb geen zin om te zoekenquote:
Weet niet wanneer, maar zal wel vandaag zijn en niet gister anders was hij niet zo stoer gister.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
O dat vind ik erg voor Dijkie. Wanneer is zjn vader overleden? Zag Dijkie gisteren nog grappen en grollen bij Snorremans volgens mij?
Weird...............je vader overlijdt en zo ongeveer 1 van de eerste dingen die je dan doet is je nickname veranderen? Gatver, kan daar dus met mijn volle verstand niet bij maar dat zal ongetwijfeld weer 1 van de vele tekortkomingen zijn die ik heb. Inmiddels staat hij geloof ik gewoon weer ingelogd onder zijn eigen naam.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Weet niet wanneer, maar zal wel vandaag zijn en niet gister anders was hij niet zo stoer gister.
Wens hem iig sterkte toe.
Ach, het is zo;n kleine moeitequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Jian het volgende:
WTF, condoleanceregister ? Kan dat niet op de chats blijven waar het hoort
Gaan we voor hard&Zielig?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Jian het volgende:
Ach Dijkie heeft zijn vader verloren dus een blijk van meedeleven is wel op zijn plaats denk ik. Maar als jij een condoleanceregister wilt openen zal ik je niet tegenhouden, zal er alleen niet tekenen. Ken Dijkie niet, heb zijn vader ook niet gekend, dus vind het zo wel voldoendequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:15 schreef Jian het volgende:
Niemand heeft iets met andermans overledenen, maar dat vreselijke dunne laagje opgelegde "beschaving" zegt dat we medeleven tonen moeten, desnoods met geweld!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ach Dijkie heeft zijn vader verloren dus een blijk van meedeleven is wel op zijn plaats denk ik. Maar als jij een condoleanceregister wilt openen zal ik je niet tegenhouden, zal er alleen niet tekenen. Ken Dijkie niet, heb zijn vader ook niet gekend, dus vind het zo wel voldoende![]()
Gossamme, jezelf RIPpapa als nick geven net nadat je vader is overleden............
Okee, maar alleen als die cake zelfgebakken is en als er krentjes inzitten, die kleffe supermarktbende verpest de hele gebeurtenis.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:30 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ach, het is zo;n kleine moeite![]()
En na de cake en de koffie kunnen we weer gewoon verder waar we gebleven waren zonder schuldgevoel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |