Omdat ik haar de Hatelijkste vindt van allemaal hier.Altijd opaatje de grond in trappen dat heb ik tegen haar.Heb zij niks anders te doen dan.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:02 schreef danaqui het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen Spuitje.
Alleen als Spuitje er is geef je commentaar en verder op niemand.
Heb je niks anders te doen?
Dat is een eind trappen hoor ..naar ik begreep is ie bijna 2 meter langquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:33 schreef annie68 het volgende:
[..]
Omdat ik haar de Hatelijkste vindt van allemaal hier.Altijd opaatje de grond in trappen dat heb ik tegen haar.Heb zij niks anders te doen dan.
Moet je toch eens beter lezen annie68.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:33 schreef annie68 het volgende:
[..]
Omdat ik haar de Hatelijkste vindt van allemaal hier.Altijd opaatje de grond in trappen dat heb ik tegen haar.Heb zij niks anders te doen dan.
Is toch niet jou probleem spruitje wat opaatje doet met zijn eigen lichaam,waarom maak je,,je daar zo druk om.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:43 schreef spuitje het volgende:
Dus als ik zeg dat Snorremans dol is op alcohol is dat hatelijk? Zal het nog iets aansterken dan: die man is in mijn ogen alcoholist en dat is met zijn zwakke gezondheid een behoorlijk probleem. En dat is niet hatelijk Annie, dat is wat die man dagelijks op stream laat zien! Gewoon constatering van een feit, niets anders!
En nee, zoals ik al eerder gezegd heb, ik haat hem niet, ik ken de man verder niet dus waarom zou ik hem haten?
Ho ho ho, Spuitje het hatelijkst, da's een eretitel hier hè, wie geeft jou het recht om die zomaar aan Spuitje te gevenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:33 schreef annie68 het volgende:
[..]
"spruitje" ghèghèghè, die is wel geniepig hoor, effe stiekem die naam verbasteren, hoe vileinquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:01 schreef annie68 het volgende:
[..]
Is toch niet jou probleem spruitje wat opaatje doet met zijn eigen lichaam,waarom maak je,,je daar zo druk om.
I Love Jianquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:10 schreef Jian het volgende:
[..]
"spruitje" ghèghèghè, die is wel geniepig hoor, effe stiekem die naam verbasteren, hoe vilein
Komt dat door je oor nummer ..al die posters met een oornummer ..kunnen nl niet velen dat er kommentaar op de stream is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:01 schreef annie68 het volgende:
[..]
Is toch niet jou probleem spruitje wat opaatje doet met zijn eigen lichaam,waarom maak je,,je daar zo druk om.
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:01 schreef annie68 het volgende:
[..]
Is toch niet jou probleem spuitje wat opaatje doet met zijn eigen lichaam,waarom maak je,,je daar zo druk om.
nou tik foutje moet kunnen toch.en weet je spruitjes zijn best lekker hoor.Maar heb liever geen spuitje.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:10 schreef Jian het volgende:
[..]
"spruitje" ghèghèghè, die is wel geniepig hoor, effe stiekem die naam verbasteren, hoe vilein
Gezellie piet en proost he op je gezondheid.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe met oop mee, mooie voetbalavond tot nu toe.
nou Pietje, je hebt er een nieuwe vriend bij lees ikquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik doe met oop mee, mooie voetbalavond tot nu toe.
Nou tiet ik ben ook niet boos op jou geworden he toen ik ban kreeg dus kunnen wij toch gewoon contact houden.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou Pietje, je hebt er een nieuwe vriend bij lees ik
Weird??? Tita mag toch niet meer op je chat en toch wil je contact houden?? Of begrijp ik het nu verkeerd?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:52 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Nou tiet ik ben ook niet boos op jou geworden he toen ik ban kreeg dus kunnen wij toch gewoon contact houden.
And I love Annie, echtquote:
Ik heb een ban bij haar maar bleef gewoon praten met haar hoor.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Weird??? Tita mag toch niet meer op je chat en toch wil je contact houden?? Of begrijp ik het nu verkeerd?
En zij heeft een ban bij jou of begrijp ik het nu weer verkeerd? Dat gedoe met al die verschillende chats ook, een mens zou er volledig van in de war raken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:20 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ik heb een ban bij haar maar bleef gewoon praten met haar hoor.![]()
zelf verwijderd want anders wordt het oorlogquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:20 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Wat een likker is het toch he ..quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:20 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Denk dat hij een beetje geschrokken is van het laatste bericht van vandijkie op zijn chat "mn rampestamper gaat strax weer hevig te keer in ton dr bloesempje"quote:Op zondag 17 oktober 2010 00:54 schreef Chanel5 het volgende:
Opa ziet het niet meer zitten?
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Denk dat hij een beetje geschrokken is van het laatste bericht van vandijkie op zijn chat "mn rampestamper gaat strax weer hevig te keer in ton dr bloesempje"
Mwahhhh dat denk ik dus niet, hij deed zijn handjes al voor zijn ogen voor dat dat gezegd werd, dus wat triggerde hem om dat te doen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Denk dat hij een beetje geschrokken is van het laatste bericht van vandijkie op zijn chat "mn rampestamper gaat strax weer hevig te keer in ton dr bloesempje"
Nou wil ik het weten lees je nou niet of luister je niet ppppppppffffffff.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik gok dat Tita zei: Opa, IK heb de keuze niet alleen gemaakt om je te bannen, dat was dus niet persoonlijk, jij hebt mij om een kulreden gebant, wel persoonlijk dus. En dat is een groot verschil.quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:15 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Nou wil ik het weten lees je nou niet of luister je niet ppppppppffffffff.
Wereld wijf die omi.quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:53 schreef tonja het volgende:
Omaatje swingt op "Like a puppet on a string"![]()
[ link | afbeelding ]
Oop doet de Hilde loopquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:30 schreef tonja het volgende:
Opa gaat even een biertje halenEn nog 1 en nog 1 en nog 1.....
[ link | afbeelding ]
Heej Roev, da's lang geleden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 05:14 schreef akveor het volgende:
Toch fokking grappig dat opaatje al bij #18 is...
Doe eens een update?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:24 schreef SeventhDay het volgende:
Zoveel gerel bij Opa en niemand zet hier iets neer...raar zeg
Ik kijk wel uit, ik heb al een Ban bij die ouwe en zo ook mijn informant, ik doe niets meer!quote:
Ohhw dat zal vast het Doorlopende Medische Enceclopedie Mevr. A zijn, gok ik zo?quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:53 schreef spuitje het volgende:
Nah, ben er voor vandaag wel even klaar meeEr schijnt, van wie dan ook,
A. een voorstel te zijn gekomen om tot een samenstelling van diverse chats te komen
B. iemand heeft afscheid genomen van een chat om een voor hem/haar krenkende opmerking
C. en ik denk: zoek het lekker uit allemaal, waar gaat het over????
D.tot morgen!
Geen idee, was niet op de chat op dat moment dus mij zul je geen namen horen noemen! Dat is ook het nadeel van een chat he? Je logt in en valt midden in een gesprek en hebt geen flauw benul waar het over gaatquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:59 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ohhw dat zal vast het Doorlopende Medische Enceclopedie Mevr. A zijn, gok ik zo?
Dat zal me niets vebazen, ik zag haar dramatisch afscheid nemen na wat lichte kritiek op haar continue medische probleemposts...quote:Op zondag 17 oktober 2010 22:59 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ohhw dat zal vast het Doorlopende Medische Enceclopedie Mevr. A zijn, gok ik zo?
Ik zie geen enkel communicatieprobleem hier, probeer je nou een beetje stemming te maken om nix?quote:Op zondag 17 oktober 2010 23:29 schreef mootie het volgende:
En we zitten weer midden in de soap CW/Opa. Waar een beperkt vermogen tot communiceren al niet tot kan leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |