Ik heb sinds het einde van de zomervakantie ook elke keer dat ik beschikbaar was ritten gehad.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:46 schreef Irritatie100 het volgende:
De afgelopen maand ben ik elke dag dat ik beschikbaar was gebeld
Je had stadsbus A (of Atol) moeten nemen. Mij konden ze ook een keer niet ophalen, dus toen heb ik op een plattegrond van een bushalte gekeken welke halte en welke lijn ik moest hebben. Met een beetje hulp van de buschauffeur, die mij vertelde bij welke halte ik moest uitstappen, heb ik het uiteindelijk gevonden. A=Station, B=Bushalte. C=Blankier.quote:Mallet zei: Ik heb maar één keer een auto bij Blankier op moeten halen, in Lelystad. De reden dat ik dat nog weet is dat er in de ritgegevens stond dat ze je op zouden halen vanaf Lelystad CS. Hier wisten ze alleen zelfs niets van en gebeurde ook niet. Vervolgens echt een gedoe gehad om er te komen aangezien het een 80 km/h weg is waar je niet mag lopen. Ben toen ergens door de struiken gegaan en toen via een achteraf pad het industrieterrein op, echt gekloot. Heb dat toen ook doorgestuurd naar EW, maar of er nog steeds in de ritgegevens staat dat ze je op komen halen weet ik dus niet.
Haha ik dus ook niet. Maar heb jij dan geen zgn lesvrije week, na de tentamens? Ik normaal gesproken wel, behalve deze eerste periode. Zucht.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:41 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Pff hebben jullie herfstvakantie? Dat heb ik nog nooit meegemaakt op de uni.
Ja, dan zijn bij ons de herkansingen van de vorige periode. Maar nu is er nog geen vorige periode geweest.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:36 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha ik dus ook niet. Maar heb jij dan geen zgn lesvrije week, na de tentamens? Ik normaal gesproken wel, behalve deze eerste periode. Zucht.
Als je het goed doet heb je geen herkansingen (ahum).quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja, dan zijn bij ons de herkansingen van de vorige periode. Maar nu is er nog geen vorige periode geweest.
Succes!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:06 schreef Caland het volgende:
Ook aangemeld (bij EW). Ben benieuwd, sta voorlopig nog op een wachtlijst maar krijg binnen 3 weken duidelijkheid (omg. Rotterdam).
Volgens mij hebben ze wel mensen nodig in Rotterdam. Eind augustus was het in mijn regio heel rustig, en toen zeiden ze dat ik maar naar Rotterdam moest verhuizen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:06 schreef Caland het volgende:
Ook aangemeld (bij EW). Ben benieuwd, sta voorlopig nog op een wachtlijst maar krijg binnen 3 weken duidelijkheid (omg. Rotterdam).
Ik moet om 9 uur in zwolle zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:50 schreef Irritatie100 het volgende:
6:15 weg?
Ik heb wel eens dat ik 6:15 m'n bed uit moet, maar 6:15 weg is wel erg vroegHoe dat zo?
Ik ga wel aan de slag, maar weet niet wanneer ik het af heb. Volgende week ergens want heb het tot maandag fucking druk met school.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
OP mag van mij ook wel andersWie wil er iets moois maken?
Zo snel loopt het topic nou ook weer nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:26 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik ga wel aan de slag, maar weet niet wanneer ik het af heb. Volgende week ergens want heb het tot maandag fucking druk met school.
Nee dat is ook weer waar. Maar je kan hem maar beter hebben, anders zit je weer met zo'n kut OP. Met die wiki ben ik stiekem al eens begonnen, heb het alleen nooit afgemaakt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo snel loopt het topic nou ook weer niet
Meteen een wiki aanmaken om de OP in te zetten lijkt me ook een goed idee
Gewoon die aanpassen dan. En hopen dat jij de lapo hebt voordat iemand weer deze OP gebruiktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:26 schreef Hojdhopper het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Student_Chauffeur
Dat was hem toen...
Nah ik heb nog 276 posts voordat ik de laaste mag typen in dit topic dus duurt nog wel even.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Gewoon die aanpassen dan. En hopen dat jij de lapo hebt voordat iemand weer deze OP gebruikt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |