Yes klopt!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:20 schreef DragonFodder het volgende:
Remake van Mulan toch? Wie de hoofdrol speelt, geen idee.
ik kan er even niemand bij bedenken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:32 schreef Deceit het volgende:
[..]
Yes klopt!
De hoofdrolspeelster is makkelijk te raden!
1 van de grootste en bekendste van deze tijd bij het grote publiek
Uit China he!
Veet: the movie?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:07 schreef wyccie het volgende:
Hehe, eigenlijk heeft Uma Thurman helemaal niks te maken met de film die ik zoek. Het is gewoon toeval dat zij in deze reclame zit.
Klopt! Maar aan het eind van de reclame wordt iets belangrijks gezegd, een quote uit een film.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
Dat is geen film
Het is een reclamespot van Alfa Romeo () giulietta
U vraagt, wij draaienquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef FireFox1 het volgende:
Ander opstarter dan maar?
Dit duurt te lang, en de vraag is te vaag
quote:life's a piece of shit, when you look at it
4 films van dezelfde regisseur als de film van de quote. Dus nu nog eentje, misschien heb je al een goede genoemd.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:09 schreef Patch het volgende:
Wat wil je dan eigenlijk zien voor titel?
De hele dag F5-en lijkt me inderdaad ook niks.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:15 schreef DragonFodder het volgende:
Ik wilde films van dezelfde regisseur als van life of brian. Eerst waren dat er vijf, maar toen kwam ik erachter dat Terry Jones, niet Terry Gilliam die geregisseerd had. Wind in the willows was goed, dus Patch krijgt een punt. Dat dat nu pas komt, komt omdat ik ook een leven naast fok heb, en niet de hele dag op F5 ga zitten klikken tot iemand het goed heeft. Oke Patch?
Ghostbusters 2quote:
"better late, than never"quote:
Gezien je smiley was je zeker van je zaak...quote:
Sorryquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Gezien je smiley was je zeker van je zaak...
Klopt. Flitspaal +1quote:
Bedankt!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:42 schreef DragonFodder het volgende:
wyccie ook maar even in de puntentelling meegenomen omdat iemand te lui was om de tussenstand mee te nemen.
nothing to losequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:27 schreef Flitspaal het volgende:
The Player
City of Ember
2046
Shawshank redemption
Mystic River
Hudsucker Proxy
War of the worldsquote:
quote:damn! Even in the future nothing works!
Tussenstand oktober 2010:quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
War of the worlds
Arlington road
Spaceballsquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:44 schreef DragonFodder het volgende:
Mission to mars maakt 10.
Volgende vraag:
quote uit welke film? +noem drie film die gespoofed worden in deze comedy.
[..]
Flash Gordon zie ik er niet in terug, kun je die beargumenteren?quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Spaceballs
Star Wars
Star Trek
Flash Gordon
Erm? In welk opzich valt Stand by me onder het kopje klasssiek?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef DragonFodder het volgende:
5 films waarvan de titel een klassieke song is, die niet speciaal voor deze film is gecomponeerd.
Voorbeeld: Fame: niet goed.
stand by me: wel goed
Dat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:15 schreef wyccie het volgende:
Je bedoelt filmtitels die ook een songtitel zijn en niet speciaal voor die film is gecomponeerd?
Boys don't cry
Wuthering heights
Dat is inderdaad niet de bedoeling.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:17 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel meer dat er over dat 'klassiek' te discussiëren valt.
Hurricane werd in '75 uitgebracht, de film kwam pas in '99quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef Gillingham het volgende:
Purple Rain zal dan ook niet goed zijn?
Philadelphia?
Dead Man Walking?
Volgens mij zijn die wel speciaal voor de films gecomponeerd.
Hurricane?
Die staan allemaal niet op IMDb vermeld. Misschien in de sequel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:24 schreef Gillingham het volgende:
The Cook, The Thief, His Wife and Her Lover
Die Don Cheadle Iron Man versie doel je op, maar hoe die heet.. Dark Iron Man?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Thor staat er bij, die andere twee nog niet op IMDb en keur ik derhalve ook niet goed
Dat andere karakter wordt gespeeld door één van de Ocean's Eleven/Twelve/Thirteen.
Juistquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:53 schreef Asap het volgende:
[..]
Die Don Cheadle Iron Man versie doel je op, maar hoe die heet.. Dark Iron Man?![]()
SamuelofSEK +1quote:
Dat mag ook, toch maar weinig Van Damme fans online blijkbaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:26 schreef Hulkio het volgende:
Mag de vorige vraag ook nog? Looking for Eric.
Offline zijn er ook niet zoveel hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat mag ook, toch maar weinig Van Damme fans online blijkbaar
Heel erg warm, maar niet goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:39 schreef DragonFodder het volgende:
wilde gok, enkel gebaseerd op JG = Jake Gyllenhaal en RK = Richard Kelly
Donnie Darko?
wat was er warm aan? de twee namen? Of alleen Jake Gyllenhaal?quote:
Dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat het Kelly's Southland Tales isdenk ik...
Hier wel een van Damme fanquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Offline zijn er ook niet zoveel hoor
Ik kwam er ook achter dat ik uiteindelijk een andere versie aan het kijken was dan de bedoeling wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef Asap het volgende:
Phantom of the Opera, veel te veel versies van...
quote:
Het was Murder Set Piecesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik geef het op... Helft van de plaatjes zegt me wel iets, maar de rest weer compleet niet
Die heb ik nog liggen, maar nog niet gekeken. Zag ik staan bij de top-horrors van dat jaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:10 schreef haakon het volgende:
[..]
Het was Murder Set Pieces
Doe jij maar een andere vraag, want ik ben er de rest van de avond niet..
geen top-horrorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:39 schreef Asap het volgende:
[..]
Die heb ik nog liggen, maar nog niet gekeken. Zag ik staan bij de top-horrors van dat jaar
toevallig, die heb ik eergister nog gezienquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef 7eVeNL het volgende:
Opstarter...
Een goof uit welke film;
Whenand
first arrive in Chicago, there is a brief shot of bright silver metal cars on the El. They were introduced in the 1980s. In 1931, the cars would have been made of wood and painted dark brown.
quote:It was the highest-grossing film of all five Best Picture Oscar nominees (2008).
quote:2010 en:
quote:As of 2010, the lowest grossing Best Picture Oscar winner, adjusted for inflation (with a box office take of $14 million).
quote:Flitspaal +1
quote:Patch +1Op donderdag 21 oktober 2010 09:04 schreef Patch het volgende:
Robin Wright (Penn)
Beowulf
Christmas Carol
Toys
The Princess Bride
Unbreakable
Forrest Gump
The Pledge
quote:Ik moet streng op je zijn Patch, en bij deze straf ik je af, hij klopt namelijk niet helemaalOp donderdag 21 oktober 2010 11:07 schreef Patch het volgende:
Dat lijkt me Red.
Karl Urban
Bruce Willis
Morgan Freeman
Mila Jovovich
Hellen Mirren
quote:Schrijffouten?Op donderdag 21 oktober 2010 11:20 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Ik moet streng op je zijn Patch, en bij deze straf ik je af, hij klopt namelijk niet helemaal
quote:Nope, zo lullig ben ik ook weer niet. Check het rijtje.Op donderdag 21 oktober 2010 11:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Schrijffouten?
Milla Jovovich
Helen Mirren
quote:Bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Goed genoeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SamuelofSEK +1
Tussenstand oktober 2010:
13 DragonFodder
10 FireFox1
10 SamuelofSEK
6 Flitspaal
5 InTrePidIvity
4 7eVeNL
4 Sequencial
4 Patch
2 PintuR
2 Asap
2 haakon
1 Gillingham
1 victorinox
1 The_Substitute
1 Deceit
1 Wyccie
1 Hulkio
1 hornage
quote:InTrePidIvity + 1
quote:YellowBlacks +1
quote:De eerste 4 reken ik goed. Wall street 2 is een sequal en reken ik daarom niet goed.Op donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef DragonFodder het volgende:
Platoon
Wall street
Nixon
Born on the 4th of july
Wall street 2
Zo maar een greep uit zijn repertoire, volgens mij geeft hij zichzelf bijna altijd wel een rolletje.
quote:DragonFodder +1
quote:All of the characters are named after prisons: Quentin (San Quentin, California), Holloway (England), Kazan (Russia), Rennes (France), Alderson (Alderson, West Virginia), Leaven and Worth (Leavenworth, Kansas).
quote:Brad Pitt was offered the role of Junuh but turned down.
quote:Die ene, jwz
quote:Geef dan ook geen antwoord.Op donderdag 21 oktober 2010 21:42 schreef single_queen het volgende:
the legend of bagger vance :-)? Ik ken maar 1 film met Junuh, gespeeld door Matt Damon... kan niet missen toch?
ik ga nu naar bed, dus als het goed is mag iemand anders de vraag stellen
quote:Maar ze geeft wel het correcte antwoordOp donderdag 21 oktober 2010 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Geef dan ook geen antwoord.
quote:1. Beverly Hills CopOp donderdag 21 oktober 2010 23:48 schreef DragonFodder het volgende:
Vraagje en dan ga ik slapen. Als je het zeker weet, kun je doorgaan.
soundtrack van welke film?
1. Axel F. - Harold Faltermeyer
2. The heat is on - Glenn Frey
3. Take my breath away - Berlin
4. Eye of the tiger - Survivor
5. Everything i do, I do it for you - Bryan Adams
6. when you say nothing at all - Ronan Keating
7. Love is all around - Wet Wet Wet
8. Conquest of Paradise - Vangelis
9. Mad world - Gary Jules
10. All star - Smashmouth (2 antwoorden mogelijk)
quote:shrek klopt ook, ik dacht zelf aan rat race of mystery men, maar in shrek zit ie inderdaad ook.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:02 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
1. Beverly Hills Cop
2. Beverly Hills Cop
3. Top Gun
4. Rocky welke rocky?
5. Robin Hood: Prince of Thieves
6. Nothing Hill
7. ?
8. 1492
9.Donnie Darko
10. ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zegt heeft een punt en mag doorgaan
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
quote:Geen spooffilm. Deze film heeft wel een spoof gekregen
quote:Jaja, punten scoren en niks ervoor terug geven...
quote:touchéOp vrijdag 22 oktober 2010 09:58 schreef hornage het volgende:
Ik dacht dat ik een tegoed had opgebouwd met al die opstarters die ik de afgelopen jaren heb gesteld....
quote:
quote:Naar The Day After Tomorrow wordt 1 x gerefereerd in Disaster Movie.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:01 schreef haakon het volgende:
Als die goed is, dan is Disaster Movie niet de spoof, want daarin word The Day After Tomorrow belachelijk gemaakt...
maar goed
quote:Oprecht één van de slechtste films die in de afgelopen 10 jaar gemaakt is. Wat een gedrocht was dat zeg.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Naar The Day After Tomorrow wordt 1 x gerefereerd in Disaster Movie.
Dus dat lijkt me ook niet helemaal juist.
Als je het hebt over de ultieme rampenfilm, dan lijkt me 2012 een goede kanshebber
quote:Special Agent Pete Garrison is convinced that a Neo-Nazi Aryan Disciple has managed to infiltrate the White House. When a White House Agent is murdered, Garrison is framed and blackmailed over an affair with the First Lady Sarah Ballentine. He is relieved of his duties, but Garrison won't stop in trying to prove his innocence, and save the life of the President. While attempting to uncover the person behind it all, he comes into confrontation with his protege, Agent Breckinridge.
quote:Klinkt als The Sentinel
quote:Ik heb me super vermaakt, daar ging het volgens mij toch wel om bij 2012.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:20 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Oprecht één van de slechtste films die in de afgelopen 10 jaar gemaakt is. Wat een gedrocht was dat zeg.
quote:Ik heb 'm wel gezien, maar kon me het plot totaal niet herinneren. Vanavond om 20:30 op RTL5!
quote:Ik heb hem ook gezien, en kon je geposte plot wel plaatsen bij The Sentinel behalve dat neo-nazi-gedoe.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:24 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik heb 'm wel gezien, maar kon me het plot totaal niet herinneren. Vanavond om 20:30 op RTL5!
Patch + 1
Tussenstand oktober 2010:
14 DragonFodder
12 FireFox1
10 SamuelofSEK
7 InTrePidIvity
6 Flitspaal
5 Patch
4 7eVeNL
4 Sequencial
2 PintuR
2 Asap
2 haakon
2 hornage
1 Gillingham
1 victorinox
1 The_Substitute
1 Deceit
1 Wyccie
1 Hulkio
1 YellowBlacks
1 single_queen
quote:Ik bedoel eigenlijk dat je zei dat Disaster Movie de spoof was van in dit geval 2012, terwijl het TDAT was, maar maakt niet uit, we gaan furder.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:14 schreef Patch het volgende:
[..]
Naar The Day After Tomorrow wordt 1 x gerefereerd in Disaster Movie.
Dus dat lijkt me ook niet helemaal juist.
Als je het hebt over de ultieme rampenfilm, dan lijkt me 2012 een goede kanshebber
quote:ik zei 'kan men beschouwen als'.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:27 schreef haakon het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat je zei dat Disaster Movie de spoof was van in dit geval 2012, terwijl het TDAT was, maar maakt niet uit, we gaan furder.
quote:Lol, jij hebt de 5e grapjas
quote:Asap + 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |