quote:Nope, zo lullig ben ik ook weer niet. Check het rijtje.Op donderdag 21 oktober 2010 11:21 schreef Patch het volgende:
[..]
Schrijffouten?
Milla Jovovich
Helen Mirren
quote:Bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef SamuelofSEK het volgende:
Goed genoeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SamuelofSEK +1
Tussenstand oktober 2010:
13 DragonFodder
10 FireFox1
10 SamuelofSEK
6 Flitspaal
5 InTrePidIvity
4 7eVeNL
4 Sequencial
4 Patch
2 PintuR
2 Asap
2 haakon
1 Gillingham
1 victorinox
1 The_Substitute
1 Deceit
1 Wyccie
1 Hulkio
1 hornage
quote:InTrePidIvity + 1
quote:YellowBlacks +1
quote:De eerste 4 reken ik goed. Wall street 2 is een sequal en reken ik daarom niet goed.Op donderdag 21 oktober 2010 19:45 schreef DragonFodder het volgende:
Platoon
Wall street
Nixon
Born on the 4th of july
Wall street 2
Zo maar een greep uit zijn repertoire, volgens mij geeft hij zichzelf bijna altijd wel een rolletje.
quote:DragonFodder +1
quote:All of the characters are named after prisons: Quentin (San Quentin, California), Holloway (England), Kazan (Russia), Rennes (France), Alderson (Alderson, West Virginia), Leaven and Worth (Leavenworth, Kansas).
quote:Brad Pitt was offered the role of Junuh but turned down.
quote:Die ene, jwz
quote:Geef dan ook geen antwoord.Op donderdag 21 oktober 2010 21:42 schreef single_queen het volgende:
the legend of bagger vance :-)? Ik ken maar 1 film met Junuh, gespeeld door Matt Damon... kan niet missen toch?
ik ga nu naar bed, dus als het goed is mag iemand anders de vraag stellen
quote:Maar ze geeft wel het correcte antwoordOp donderdag 21 oktober 2010 21:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Geef dan ook geen antwoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |