Die staan allemaal niet op IMDb vermeld. Misschien in de sequel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:24 schreef Gillingham het volgende:
The Cook, The Thief, His Wife and Her Lover
Die Don Cheadle Iron Man versie doel je op, maar hoe die heet.. Dark Iron Man?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Thor staat er bij, die andere twee nog niet op IMDb en keur ik derhalve ook niet goed
Dat andere karakter wordt gespeeld door één van de Ocean's Eleven/Twelve/Thirteen.
Juistquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:53 schreef Asap het volgende:
[..]
Die Don Cheadle Iron Man versie doel je op, maar hoe die heet.. Dark Iron Man?![]()
SamuelofSEK +1quote:
Dat mag ook, toch maar weinig Van Damme fans online blijkbaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:26 schreef Hulkio het volgende:
Mag de vorige vraag ook nog? Looking for Eric.
Offline zijn er ook niet zoveel hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat mag ook, toch maar weinig Van Damme fans online blijkbaar
Heel erg warm, maar niet goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:39 schreef DragonFodder het volgende:
wilde gok, enkel gebaseerd op JG = Jake Gyllenhaal en RK = Richard Kelly
Donnie Darko?
wat was er warm aan? de twee namen? Of alleen Jake Gyllenhaal?quote:
Dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat het Kelly's Southland Tales isdenk ik...
Hier wel een van Damme fanquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Offline zijn er ook niet zoveel hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |