Die staan allemaal niet op IMDb vermeld. Misschien in de sequel.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:24 schreef Gillingham het volgende:
The Cook, The Thief, His Wife and Her Lover
Die Don Cheadle Iron Man versie doel je op, maar hoe die heet.. Dark Iron Man?quote:Op maandag 18 oktober 2010 11:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
Thor staat er bij, die andere twee nog niet op IMDb en keur ik derhalve ook niet goed
Dat andere karakter wordt gespeeld door één van de Ocean's Eleven/Twelve/Thirteen.
Juistquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:53 schreef Asap het volgende:
[..]
Die Don Cheadle Iron Man versie doel je op, maar hoe die heet.. Dark Iron Man?![]()
SamuelofSEK +1quote:
Dat mag ook, toch maar weinig Van Damme fans online blijkbaarquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:26 schreef Hulkio het volgende:
Mag de vorige vraag ook nog? Looking for Eric.
Offline zijn er ook niet zoveel hoorquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat mag ook, toch maar weinig Van Damme fans online blijkbaar
Heel erg warm, maar niet goed.quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:39 schreef DragonFodder het volgende:
wilde gok, enkel gebaseerd op JG = Jake Gyllenhaal en RK = Richard Kelly
Donnie Darko?
wat was er warm aan? de twee namen? Of alleen Jake Gyllenhaal?quote:
Dat denk ik ook!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:20 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat het Kelly's Southland Tales isdenk ik...
Hier wel een van Damme fanquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Offline zijn er ook niet zoveel hoor
Ik kwam er ook achter dat ik uiteindelijk een andere versie aan het kijken was dan de bedoeling wasquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:27 schreef Asap het volgende:
Phantom of the Opera, veel te veel versies van...
quote:
Het was Murder Set Piecesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik geef het op... Helft van de plaatjes zegt me wel iets, maar de rest weer compleet niet
Die heb ik nog liggen, maar nog niet gekeken. Zag ik staan bij de top-horrors van dat jaarquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:10 schreef haakon het volgende:
[..]
Het was Murder Set Pieces
Doe jij maar een andere vraag, want ik ben er de rest van de avond niet..
geen top-horrorquote:Op woensdag 20 oktober 2010 10:39 schreef Asap het volgende:
[..]
Die heb ik nog liggen, maar nog niet gekeken. Zag ik staan bij de top-horrors van dat jaar
toevallig, die heb ik eergister nog gezienquote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:15 schreef 7eVeNL het volgende:
Opstarter...
Een goof uit welke film;
Whenand
first arrive in Chicago, there is a brief shot of bright silver metal cars on the El. They were introduced in the 1980s. In 1931, the cars would have been made of wood and painted dark brown.
quote:It was the highest-grossing film of all five Best Picture Oscar nominees (2008).
quote:2010 en:
quote:As of 2010, the lowest grossing Best Picture Oscar winner, adjusted for inflation (with a box office take of $14 million).
quote:Flitspaal +1
quote:Patch +1Op donderdag 21 oktober 2010 09:04 schreef Patch het volgende:
Robin Wright (Penn)
Beowulf
Christmas Carol
Toys
The Princess Bride
Unbreakable
Forrest Gump
The Pledge
Forum Opties | |
---|---|