De hele dag F5-en lijkt me inderdaad ook niks.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:15 schreef DragonFodder het volgende:
Ik wilde films van dezelfde regisseur als van life of brian. Eerst waren dat er vijf, maar toen kwam ik erachter dat Terry Jones, niet Terry Gilliam die geregisseerd had. Wind in the willows was goed, dus Patch krijgt een punt. Dat dat nu pas komt, komt omdat ik ook een leven naast fok heb, en niet de hele dag op F5 ga zitten klikken tot iemand het goed heeft. Oke Patch?
Ghostbusters 2quote:
"better late, than never"quote:
Gezien je smiley was je zeker van je zaak...quote:
Sorryquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:45 schreef Patch het volgende:
[..]
Gezien je smiley was je zeker van je zaak...
Klopt. Flitspaal +1quote:
Bedankt!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:42 schreef DragonFodder het volgende:
wyccie ook maar even in de puntentelling meegenomen omdat iemand te lui was om de tussenstand mee te nemen.
nothing to losequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:27 schreef Flitspaal het volgende:
The Player
City of Ember
2046
Shawshank redemption
Mystic River
Hudsucker Proxy
War of the worldsquote:
quote:damn! Even in the future nothing works!
Tussenstand oktober 2010:quote:Op zondag 17 oktober 2010 01:37 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
War of the worlds
Arlington road
Spaceballsquote:Op zondag 17 oktober 2010 01:44 schreef DragonFodder het volgende:
Mission to mars maakt 10.
Volgende vraag:
quote uit welke film? +noem drie film die gespoofed worden in deze comedy.
[..]
Flash Gordon zie ik er niet in terug, kun je die beargumenteren?quote:Op zondag 17 oktober 2010 02:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Spaceballs
Star Wars
Star Trek
Flash Gordon
Erm? In welk opzich valt Stand by me onder het kopje klasssiek?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef DragonFodder het volgende:
5 films waarvan de titel een klassieke song is, die niet speciaal voor deze film is gecomponeerd.
Voorbeeld: Fame: niet goed.
stand by me: wel goed
Dat.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:15 schreef wyccie het volgende:
Je bedoelt filmtitels die ook een songtitel zijn en niet speciaal voor die film is gecomponeerd?
Boys don't cry
Wuthering heights
Dat is inderdaad niet de bedoeling.quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:17 schreef wyccie het volgende:
Ik bedoel meer dat er over dat 'klassiek' te discussiëren valt.
Hurricane werd in '75 uitgebracht, de film kwam pas in '99quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:03 schreef Gillingham het volgende:
Purple Rain zal dan ook niet goed zijn?
Philadelphia?
Dead Man Walking?
Volgens mij zijn die wel speciaal voor de films gecomponeerd.
Hurricane?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |