Where's my piggy?!quote:
*aai* Aww, that's a good lil' cumpigquote:
Dat klinkt echt te ranzigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*aai* Aww, that's a good lil' cumpig
Ja zijn broer toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:44 schreef Peter het volgende:
KP heeft toch een huisvarkentje? Of onthoud ik dat verkeerd?
Deze?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg net de verkeerde telefoon geleverd
ja, Queenniequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:44 schreef Peter het volgende:
KP heeft toch een huisvarkentje? Of onthoud ik dat verkeerd?
Nee ik kreeg een Samsung Galaxy maar ik had een Sony Experia besteld... maar goed. Morgen komt het alsnog in orde, zal alleen wel niet meer allemaal voor mijn vakantie geregeld kunnen wordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Deze?Dit was trouwens mijn allereerste
![]()
[ afbeelding ]
Hipquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Deze?Dit was trouwens mijn allereerste
![]()
[ afbeelding ]
1946.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:40 schreef wonderer het volgende:
Ik was serieus, TVIk probeer namelijk te bedenken wanneer Arthur redelijkerwijs een mobiel zou kunnen hebben.
Ja, wat is redelijkerwijs. Een oliemagnaat had in de jaren '60 misschien al een mobiele telefoon.quote:
Volgens mij zijn er afleveringen van Inspector Morse waar ze net wel/net niet mobiele telefoons gebruikten. Dat zou je als referentie kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, hij is rechercheur dus misschien iets eerder, qua bereikbaarheid...
Ja in 1997 zo'n beetje denk ik?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:34 schreef wonderer het volgende:
Was er iemand hier die voor 2000 al een mobieltje had?
Ach meid... wat leuk voor jequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Songfestival in Dusseldorf
Da's kei vlak bij enzo
quote:
http://www.imdb.com/title/tt0611661/goofsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, hij is rechercheur dus misschien iets eerder, qua bereikbaarheid...
Ik vind telefoons anders een erg gay onderwerp.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde het weer even over iets homo's hebben in plaats van telefoons
NIce, thanks! Ik weet dat er in Bassie en Adriaan in Amerika (1994) ook mobieltjes worden gebruikt, maar dat is door de boeven dus ik weet niet hoe mainstream ze al waren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0611661/goofs
Heb je daar wat aan? Een brigadier heeft in 1995 een mobiele telefoon, maar dat is niet iets waar zijn ietwat archaïsche inspecteur aan denkt als hij hem probeert te bereiken.
ahum, ik lees terugquote:
Er wordt zo weinig gepost dat je misschien 2 posts omhoog moest scrollen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef creno het volgende:
[..]
ahum, ik lees terug![]()
Ik leef misschien in een zwijnenstal, dat wil nog niet zeggen dat ik een varken ben
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Er wordt zo weinig gepost dat je misschien 2 posts omhoog moest scrollen.
De gebruiksaanwijzing van een pak Knorr bevat zelfs meer tekst.quote:
Die gebruiksaanwijzing noemt mij iig geen varkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
De gebruiksaanwijzing van een pak Knorr bevat zelfs meer tekst.
Nee varken staat alleen bij de variatietips.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:48 schreef creno het volgende:
[..]
Die gebruiksaanwijzing noemt mij iig geen varken
Ja maar het songfestival?!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde het weer even over iets homo's hebben in plaats van telefoons
Ik ken iemand die zo'n mobiel nog steeds gebruikt!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hah! Da's mijn tweede mobiel geweest
Mja, als het werkt...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik ken iemand die zo'n mobiel nog steeds gebruikt!
bejaardentehuis?quote:
Was echt een geweldig toestel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hah! Da's mijn tweede mobiel geweest
Het is ook wel heeel snel heeel koud gewordenquote:
ja en dat noemen we dan een meteorologische zomerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het ook wel eens nep herfst dan?
what's up? En heb je nog een bepaalde voorkeur qua hoe we moeten sterven?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
tevens goedemorgentevens damn wat een kutdag
tevens iedereen moet dood
![]()
SAJ kennende zal dat bij voorkeur wel weer bloederig en uiterst pijnvol moeten gebeurenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
what's up? En heb je nog een bepaalde voorkeur qua hoe we moeten sterven?
Ik ben dringend op zoek naar een uitdaging. Ik ben te jong om te rentenieren. Ik wil weer studeren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
what's up? En heb je nog een bepaalde voorkeur qua hoe we moeten sterven?
over ongeveer 48 uur richting Schipholquote:
Heeft Mieke je al gevraagd om even zijn appartement in de buurt van het centrale park te controleren om te zien of David en Anthony er geen bende van maken nu hij hier op sabatical is ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
over ongeveer 48 uur richting Schiphol
Ik ben juist daar uitgenodigd om een bende te komen makenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heeft Mieke je al gevraagd om even zijn appartement in de buurt van het centrale park te controleren om te zien of David en Anthony er geen bende van maken nu hij hier op sabatical is ?
Ik denk dat ie maffia isquote:
dat laatste is wel een vooruitgang, of hadden de Party animals anders ook weer Jorinde Moll meegebracht ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Alsnog een kaartje voor het uitverkochte We Love 90's!
Ipv Party Animals komt DUNE trouwens![]()
![]()
Ach die Party Animals daar kan ik zelf wel een reunie voor bij mekaar krijgenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat laatste is wel een vooruitgang, of hadden de Party animals anders ook weer Jorinde Moll meegebracht ?
die moet wel weer terug op de buis met die show van haar De Grote Beurt![]()
dat was toch zulk heerlijk vrijdag avond vermaak samen met die bart
Oh ja dat is waar ook, jij had Abraxis ooit eens gevonden :>)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach die Party Animals daar kan ik zelf wel een reunie voor bij mekaar krijgen![]()
Heb z'n nummer nog
Ik ben ooit in de 013 geweest... dat was toen wel een goeie reflectie van alle muziek die toen populair wasquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:41 schreef creno het volgende:
dat is tenminste een leuke 90's party. Ik ben ooit in utrecht naar zo'n feest geweest, geen één happy hardcore nummer, wat een saai feest was dat.
was hij weer van de poedersuiker gaan snoepen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:15 schreef TheVulture het volgende:
Onze Lord of the Rings blijkt dus een Lord of the Coke te zijn
Waarschijnlijk teruggevallen in zijn oude patroon... hij is niet positief getest maar zijn gedrag riep vragen op... hij heeft bekend weer gebruikt te hebben en ze hebben na gistermiddag de kans gegeven om dit zelf te melden maar dat deed hij niet... dus nu alsnog aan de schandpaalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
was hij weer van de poedersuiker gaan snoepen?
niets geleerd van de vorige keer, of juist old habbits never die ?
Hier gaat het prima, de hondjes zijn op vakantie bij mijn ouders. De keuken en badkamer ligt er hier uit. Dus vanwege herrie en stof zijn ze op vakantie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Goed, en met u en de hondjes?
lang niet gezien
Wadan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:29 schreef Bartjebart het volgende:Ang3l... Jullie* hebben zowaar iets op onderwijsvernieuwing ontwikkeld
*Philips
En Yuri ontkend nu.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Waarschijnlijk teruggevallen in zijn oude patroon... hij is niet positief getest maar zijn gedrag riep vragen op... hij heeft bekend weer gebruikt te hebben en ze hebben na gistermiddag de kans gegeven om dit zelf te melden maar dat deed hij niet... dus nu alsnog aan de schandpaal
Ik lees het net jaquote:
Schoolvisionquote:
gaymovienight, in je eentje?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Pffffffff
Milk & A Single Man op 1 avond
quote:
alle tissues volgesnotterd ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Pffffffff
Milk & A Single Man op 1 avond
Mooi he, die victor/victoria?quote:
Ik hou niet van Kurt's stemquote:
Ik vind Kurt geweldig!quote:
Je wil nu nog alleen maar jongens uit de toekomst?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:25 schreef Ang3l het volgende:
-knip-
Nee geef mij dan maar de homo uit 90210
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wil nu nog alleen maar jongens uit de toekomst?
Ik wel, gebrek aan vibratoquote:
Er zijn wel meer stemmen die geen vibrato hebbenquote:
dat heet dus acterenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hij kan regengoten repareren met echt gereedschap en zo.
daar maakte zijn zus vorige week ook een opmerking overquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..] Behalve bij MikaEn dan ook niet de hele tijd. Ik bedoel... tis knap hoor. Maar prettig om naar te luisteren vind ik 't niet.
Ja, dat hoge hoeft van mij ook niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn wel meer stemmen die geen vibrato hebben
Victor/Victoria vond ik nog wel ok. maar het duet met Rachel... of eerder de Defying Gravity... mijn God
Dat opzettelijk hele hoge geknijp vind ik echt niet om aan te horen. Behalve bij MikaEn dan ook niet de hele tijd. Ik bedoel... tis knap hoor. Maar prettig om naar te luisteren vind ik 't niet.
heb je Nico ooit zien dansen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Nico een vakman was.
Ja, maar toen had ie met een hamer op zijn vinger geslagen.quote:
dat krijg je met zulke losse handjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ie met een hamer op zijn vinger geslagen.
Daar ben ik het steeds meer mee eens eigenlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Kurt eigenlijk een arrogant kutkind. Maar soms heeft ie leuke momenten.
En ik was 't helemaal met Finn en PapaKurt eens dat de schuld voor een groot deel bij Kurt lag.
ik zie Penosa er nog niet tussen staan terwijl dit wel fraai Nederlands drama isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja dat is een hele taak om al die series bij te houden voor mij zijn het er nu wekelijks 10 bijna een dagtaak
Glee
the a-list New York
Gossip girl
90210
vampire diaries
Penoza
modern family
cougar town
merlin
desperate housewives
en dan kijk ik ook nog oh oh cherzo en probeer ik soprano's te kijken
Staat er wel tussen hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zie Penosa er nog niet tussen staan terwijl dit wel fraai Nederlands drama is
als ik nu een kiesoor was ging ik zeuren over Penosa en Penozaquote:
Duhquote:
Plusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja dat is een hele taak om al die series bij te houden voor mij zijn het er nu wekelijks 10 bijna een dagtaak
Glee
the a-list New York
Gossip girl
90210
vampire diaries
Penoza
modern family
cougar town
merlin
desperate housewives
en dan kijk ik ook nog oh oh cherzo en probeer ik soprano's te kijken
zeg dat welquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:44 schreef Cybart het volgende:
[quote]daar maakte zijn zus vorige week ook een opmerking over
hier een site met honderden series die je online kan kijken. (geen download)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het gevoel hopeloos achter te liggen bij Glee omdat ik niet download
Vind ik niet fijn. Downloaden is binnen 10 min binnen en kan ik op de PS3 en dus op de 42" TV kijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hier een site met honderden series die je online kan kijken. (geen download)
zo haal ik ook alles in.![]()
http://www.free-tv-video-online.info/internet/
jezus, hoeveel series volg jij wel niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus
True Blood
Weeds
So you think you can dance USA, Canada, UK, Australia en Lage Landen
Dat staat er toch net?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, hoeveel series volg jij wel niet?
euh,..was retorisch, sweetie.quote:
ik vind het wel handig, maar als het beeld een beetje kut is, neem ik deze link waar trouwens ook de nieuwste films op staan. ja, ik weet het downloaden is handiger.quote:
Ze zijn iig niet aan het werk zoals bepaalde oldbies wel zouden moeten zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:05 schreef Vlarp het volgende:
Wat doen al die oldies hier ineens? Is het Fok reünie?
Het is een seriequote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef Vlarp het volgende:
Maar! Kurt moet inderdaad wel kappen met zijn gehuil, want hij roept het gezeik wel over zichzelf af ja.
Goh!quote:
"ik zou het geen verslaving noemen, gewoon een misstap"quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zeggen drugsverslaafden ook altijd.
Een terugval?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"ik zou het geen verslaving noemen, gewoon een misstap"
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus
True Blood
Weeds
Sinds wanneer volg jij SYTYCD van al die landen?quote:
Als true brood nog zou lopen zou ik die ook wel noemen, maar die is met reces, anders zou ik skins of shameless ook wel noemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus
True Blood
Weeds
De terugkeer van Beaverhausen was ook maar van korte duur.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:05 schreef Vlarp het volgende:
Wat doen al die oldies hier ineens? Is het Fok reünie?
Zeg maar eens heel snel tien keer achter elkaar "premier Rutte".quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:03 schreef Waxxer het volgende:
MARK RUTTE
Minister-President
Ik ga daar niet aan wennen, denk ik..
Is dat een hint?!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, die goeie oude tijd.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zeg maar eens heel snel tien keer achter elkaar "premier Rutte".
Bij mij wordt het gauw iets als prutten.
Ach nee, ik word oud en melancholiek, als ik mij opeens realiseer dat deze topic reeks volgend jaar 10 jaar bestaat.quote:
Dus jij 25 en op kamers en studeren en alles...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach nee, ik word oud en melancholiek, als ik mij opeens realiseer dat deze topic reeks volgend jaar 10 jaar bestaat.
Ik was toen net afgestudeerd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij 25 en op kamers en studeren en alles...
Precies, met 25 ben je toch onderhand wel afgestudeerd zeg!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik was toen net afgestudeerd.
Nou!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, met 25 ben je toch onderhand wel afgestudeerd zeg!
Oh.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik was toen net afgestudeerd.
Ik vergis mij trouwens, het bestaat volgend jaar 9 jaar, geen 10 jaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach nee, ik word oud en melancholiek, als ik mij opeens realiseer dat deze topic reeks volgend jaar 10 jaar bestaat.
Oohh toen had je al wel de baard in de keel idd, lijkt me...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik vergis mij trouwens, het bestaat volgend jaar 9 jaar, geen 10 jaar.
10 jaar geleden studeerde ik nog, 9 jaar geleden was ik net afgestudeerd. En werkeloos, want 11 september zorgde toen voor een min of meer landelijke acute vacaturestop.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik voel me ook kip-jong op 't moment.
Hoeveel scheel je dan met hen, of is dat een te pijnlijke vraag?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:57 schreef Waxxer het volgende:
Of ja, het is kipfit maar ik dacht ik zeg 't maar. Behoed me voor overgenomen breezahtaal trouwens. Alhoewel breezah ook al ouderwets is en ze Breezer niet meer kennen denk ik.
Na mij iemand van 27, een van 24 en verder allemaal zo in de leeftijd 19-21. Vandaag nog een meisje op mijn Hyves toegevoegd van 19.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoeveel scheel je dan met hen, of is dat een te pijnlijke vraag?
Heeft meneer een Fatboy?!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:02 schreef Great.Expectations het volgende:
Als ik met moeite probeer op te staan uit mijn Fatboy, dan voel ik me ook opeens heel oud.
Mjahquote:
En dan zet hij de afzuigkap aan en hop, je begint ook nog te spinnen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah
En hij zit lekker.
Ik word dan alleen vergeleken met een poes, hoe ik daar dan half opgerold in lig, bij de verwarming.
Zo'n ding is heel licht hoor, ik kan die wel tillen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan zet hij de afzuigkap aan en hop, je begint ook nog te spinnen!
Stoere!Mijn living is er te klein voor denk ik. En ik kom er niet meer uit.
Niet omdat ik dat niet wil, maar... enfin.
Hoe heb je 'm boven gekregen?
Ik dacht dat er Henk du Jour stond.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik wil 21 jaar zijn en er dan zo uitzien () :
[ afbeelding ]
Kan iemand dat voor mij regelen?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zo'n ding is heel licht hoor, ik kan die wel tillen.
Kewl.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n eentje.
Henk du Jour, dat lijkt me wel een goeie naam voor jouw weblog.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik dacht dat er Henk du Jour stond.![]()
Maar bel eens met dokter Schumacher. Ander kapsel en hóp, klaar.
Ja, gewoon op de achterbank. Die auto is wel eens voller geweest.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
"JIJ wilde zo'n ding, dus JIJ tilt 'm maar!"
![]()
Past zoiets ook zo in de auto dan?Of heb je een imperiaal?
Kárretje gehuurd..?
Oh oh oh of in dleeblegeipsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat een hint?!![]()
![]()
Maar dan gingen we, om niet té snel op Google te vinden te zijn, Oud-Hollandsch communiceren of in c0d3t44l.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:25 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, de feestdagen komen er behoorlijk weer aan he, als ik zo door de supermarkt wandel?
Bartjebartenbartelsebartje, je boompje mág weer hoor!
Hey, die speelt in Weedsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik wil 21 jaar zijn en er dan zo uitzien () :
[ afbeelding ]
Kan iemand dat voor mij regelen?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En hij is uit '87. 11 jaar jonger dan ik.
Jeumiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En hij is uit '87. 11 jaar jonger dan ik.
Have funquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga alvast zwaaien.... morgen ben ik op weg naar NY en de rest van de avond druk met spullen pakken
Tot volgende week
Veel plezierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga alvast zwaaien.... morgen ben ik op weg naar NY en de rest van de avond druk met spullen pakken
Tot volgende week
Maagdenbloed, placenta en l'oreal crèmequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..].
Wrijf het maar in mijn rimpelige huid.
En dan voel ik me nog oud... terwijl ik maar uit 1983 kom...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..].
Wrijf het maar in mijn rimpelige huid.
Heb ik gedaan hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef Waxxer het volgende:
Ga maar eens studie-herintreden. Dán mag je pas klagen.
Ach, ik ben nog redelijk strak. Wat donkere kringen onder m'n ogen, that's it.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maagdenbloed, placenta en l'oreal crème
Waaaat! Bij jij uit 1983!?!?!?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dan voel ik me nog oud... terwijl ik maar uit 1983 kom...
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat is ánders!Je zit niet in een klasje met alles d'r op en d'r an!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |