Where's my piggy?!quote:
*aai* Aww, that's a good lil' cumpigquote:
Dat klinkt echt te ranzigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*aai* Aww, that's a good lil' cumpig
Ja zijn broer toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:44 schreef Peter het volgende:
KP heeft toch een huisvarkentje? Of onthoud ik dat verkeerd?
Deze?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg net de verkeerde telefoon geleverd
ja, Queenniequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:44 schreef Peter het volgende:
KP heeft toch een huisvarkentje? Of onthoud ik dat verkeerd?
Nee ik kreeg een Samsung Galaxy maar ik had een Sony Experia besteld... maar goed. Morgen komt het alsnog in orde, zal alleen wel niet meer allemaal voor mijn vakantie geregeld kunnen wordenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Deze?Dit was trouwens mijn allereerste
![]()
[ afbeelding ]
Hipquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Deze?Dit was trouwens mijn allereerste
![]()
[ afbeelding ]
1946.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:40 schreef wonderer het volgende:
Ik was serieus, TVIk probeer namelijk te bedenken wanneer Arthur redelijkerwijs een mobiel zou kunnen hebben.
Ja, wat is redelijkerwijs. Een oliemagnaat had in de jaren '60 misschien al een mobiele telefoon.quote:
Volgens mij zijn er afleveringen van Inspector Morse waar ze net wel/net niet mobiele telefoons gebruikten. Dat zou je als referentie kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, hij is rechercheur dus misschien iets eerder, qua bereikbaarheid...
Ja in 1997 zo'n beetje denk ik?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:34 schreef wonderer het volgende:
Was er iemand hier die voor 2000 al een mobieltje had?
Ach meid... wat leuk voor jequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:13 schreef TheVulture het volgende:
Songfestival in Dusseldorf
Da's kei vlak bij enzo
quote:
http://www.imdb.com/title/tt0611661/goofsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:59 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, hij is rechercheur dus misschien iets eerder, qua bereikbaarheid...
Ik vind telefoons anders een erg gay onderwerp.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik wilde het weer even over iets homo's hebben in plaats van telefoons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |