Ehm, wat doe je zondagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Hey Erikjeperikje, wanneer gaan we weer movienighten?
Ja, alhoewel, het is fijn dat je niet 24/7 verplicht bent om het bij te houden. Je kan nog iets met je dag doen enzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Bartjebart het volgende:
Dat hele Maffia-spel gaat me eigenlijk veels te langzaam
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, alhoewel, het is fijn dat je niet 24/7 verplicht bent om het bij te houden. Je kan nog iets met je dag doen enzo.
Awhooohooooowwwwww!quote:
Overdag pap/mam/peetoom/tantequote:
niet van mij. Heb je een (achter)neeg die dirk jan heet en trouwt met rosa uit dom. republiek ?quote:
We kunnen ook iets eerder die middag al beginnen. Ik heb zaterdag een lunchafspraak in de stad met een vriendin, kan op zich best daarna naar jou komen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overdag pap/mam/peetoom/tante
's Avonds biossen met Dick
Zaterdag doe'k niks
Ja, 's avodns stappen met Eef
Maar Eef vindt jou heel leuk, dus die vind een combi vast niet erg
Ik vind 't ook echt sssssssssssssssssssssssssuper grappig, ik krrrrronkel van het lachen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef Bartjebart het volgende:Ik heb echt zo'n lol om dat hele maffia gebeuren...
Ik zal je wel even bellen/sms'en als ik geluncht ben. Weet ook niet precies hoe laat ik daar mee klaar ben, heb om 1 uur afgesproken, dus kan goed uur of 3, 4, 5 wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Ja da's ook goed
Moet alleen heel ff iets halen bij de AH een de Van Piere (selexyz) maar da's alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |