Ehm, wat doe je zondagquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:34 schreef Ang3l het volgende:
Hey Erikjeperikje, wanneer gaan we weer movienighten?
Ja, alhoewel, het is fijn dat je niet 24/7 verplicht bent om het bij te houden. Je kan nog iets met je dag doen enzoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:38 schreef Bartjebart het volgende:
Dat hele Maffia-spel gaat me eigenlijk veels te langzaam
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, alhoewel, het is fijn dat je niet 24/7 verplicht bent om het bij te houden. Je kan nog iets met je dag doen enzo.
Awhooohooooowwwwww!quote:
Overdag pap/mam/peetoom/tantequote:
niet van mij. Heb je een (achter)neeg die dirk jan heet en trouwt met rosa uit dom. republiek ?quote:
We kunnen ook iets eerder die middag al beginnen. Ik heb zaterdag een lunchafspraak in de stad met een vriendin, kan op zich best daarna naar jou komen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overdag pap/mam/peetoom/tante
's Avonds biossen met Dick
Zaterdag doe'k niks
Ja, 's avodns stappen met Eef
Maar Eef vindt jou heel leuk, dus die vind een combi vast niet erg
Ik vind 't ook echt sssssssssssssssssssssssssuper grappig, ik krrrrronkel van het lachen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:26 schreef Bartjebart het volgende:Ik heb echt zo'n lol om dat hele maffia gebeuren...
Ik zal je wel even bellen/sms'en als ik geluncht ben. Weet ook niet precies hoe laat ik daar mee klaar ben, heb om 1 uur afgesproken, dus kan goed uur of 3, 4, 5 wordenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 15:31 schreef Ang3l het volgende:
Ja da's ook goed
Moet alleen heel ff iets halen bij de AH een de Van Piere (selexyz) maar da's alles
Die hebben we toch al?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Goh, Ang3l en Tha_Erik, is het misschien een idee als jullie emailadressen en telefoonnummers uitwisselen?
Ik heb even de maffia hint lijst geupdatequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
Wendy heeft een nieuw typetje
GE-NI-AAL
Kerel... Er is maar 1 ding dat volgens jou naar mij wijst... als dat alles is...quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb even de maffia hint lijst geupdate
Just you waitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Kerel... Er is maar 1 ding dat volgens jou naar mij wijst... als dat alles is...
Ik wacht al de hele tijd op meer overtuigend bewijs van jouw kant...quote:
Heb er een paar meer bijgezetquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik wacht al de hele tijd op meer overtuigend bewijs van jouw kant...
Deadline sluit over 4.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:29 schreef Bartjebart het volgende:
Heeft je maffiagroepje al aangegeven wie ze gaan killen vannacht?
Ja ik zie hetquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Ach en misschien red ik, door je te verdenken, vannacht wel je leven als je dorpeling bent.
Want waarom zou de maffia iemand vermoorden die verdacht wordt en het niet is?
Die houdt nl de aandacht vastHet klinkt net zo ingewikkeld als weerwolven van wakkerdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar heb ik met een stel vrienden nog een gay-versie van gemaakt ooit, online.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Is vrijwel exact hetzelfde spel jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het klinkt net zo ingewikkeld als weerwolven van wakkerdamDaar heb ik met een stel vrienden nog een gay-versie van gemaakt ooit, online.
JA!quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 22:16 schreef Bartjebart het volgende:
Ang3l... Ik heb je verkeerd ingeschat blijkt...
Sorryquote:
Sorry doesn't bring me back to life!!!!!!!!!!!! MAFFIA MAN!quote:
wie hadden de vorige keer 4 stops onderwegquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 00:43 schreef Ang3l het volgende:
*HIPS*
Posters hangen voor Friso werd "We doen ook ff een biertje in de café's"
Het was gezellig, en de posters hangen. Recht ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |