Ach nee, ik word oud en melancholiek, als ik mij opeens realiseer dat deze topic reeks volgend jaar 10 jaar bestaat.quote:

Dus jij 25 en op kamers en studeren en alles...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach nee, ik word oud en melancholiek, als ik mij opeens realiseer dat deze topic reeks volgend jaar 10 jaar bestaat.

Ik was toen net afgestudeerd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij 25 en op kamers en studeren en alles...

Precies, met 25 ben je toch onderhand wel afgestudeerd zeg!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik was toen net afgestudeerd.

Nou!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, met 25 ben je toch onderhand wel afgestudeerd zeg!
 De kinderen uit mijn klas accepteren mij.
 De kinderen uit mijn klas accepteren mij.  

Oh.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik was toen net afgestudeerd.

Ik vergis mij trouwens, het bestaat volgend jaar 9 jaar, geen 10 jaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:29 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ach nee, ik word oud en melancholiek, als ik mij opeens realiseer dat deze topic reeks volgend jaar 10 jaar bestaat.

Oohh toen had je al wel de baard in de keel idd, lijkt me...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:48 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ik vergis mij trouwens, het bestaat volgend jaar 9 jaar, geen 10 jaar.
10 jaar geleden studeerde ik nog, 9 jaar geleden was ik net afgestudeerd. En werkeloos, want 11 september zorgde toen voor een min of meer landelijke acute vacaturestop.

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik voel me ook kip-jong op 't moment.

Hoeveel scheel je dan met hen, of is dat een te pijnlijke vraag?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:57 schreef Waxxer het volgende:
Of ja, het is kipfit maar ik dacht ik zeg 't maar. Behoed me voor overgenomen breezahtaal trouwens. Alhoewel breezah ook al ouderwets is en ze Breezer niet meer kennen denk ik.

Na mij iemand van 27, een van 24 en verder allemaal zo in de leeftijd 19-21. Vandaag nog een meisje op mijn Hyves toegevoegd van 19.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:00 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hoeveel scheel je dan met hen, of is dat een te pijnlijke vraag?
 Vieze man!!! (ja maar ZIJ nam het initiatief!) Maar die jongen van 27 zit ook weer in mijn groepje (
 Vieze man!!! (ja maar ZIJ nam het initiatief!) Maar die jongen van 27 zit ook weer in mijn groepje (  ) dus dat loopt allemaal wel oke. Maar ze willen allemaal massaal geinformeerd worden over mijn vriendje en foto's zien.
 ) dus dat loopt allemaal wel oke. Maar ze willen allemaal massaal geinformeerd worden over mijn vriendje en foto's zien.

Heeft meneer een Fatboy?!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:02 schreef Great.Expectations het volgende:
Als ik met moeite probeer op te staan uit mijn Fatboy, dan voel ik me ook opeens heel oud.

Mjahquote:

) :
 ) : 

En dan zet hij de afzuigkap aan en hop, je begint ook nog te spinnen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:08 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah
En hij zit lekker.
Ik word dan alleen vergeleken met een poes, hoe ik daar dan half opgerold in lig, bij de verwarming.

Mijn living is er te klein voor denk ik. En ik kom er niet meer uit.
 Mijn living is er te klein voor denk ik. En ik kom er niet meer uit.  Niet omdat ik dat niet wil, maar... enfin.
 Niet omdat ik dat niet wil, maar... enfin. 

Zo'n ding is heel licht hoor, ik kan die wel tillen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En dan zet hij de afzuigkap aan en hop, je begint ook nog te spinnen!
Stoere!Mijn living is er te klein voor denk ik. En ik kom er niet meer uit.
Niet omdat ik dat niet wil, maar... enfin.
Hoe heb je 'm boven gekregen?

Ik dacht dat er Henk du Jour stond.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik wil 21 jaar zijn en er dan zo uitzien () :
[ afbeelding ]
Kan iemand dat voor mij regelen?

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zo'n ding is heel licht hoor, ik kan die wel tillen.

"JIJ wilde zo'n ding, dus JIJ tilt 'm maar!"

Of heb je een imperiaal?
 Of heb je een imperiaal?  Kárretje gehuurd..?
 Kárretje gehuurd..?  

Kewl.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:17 schreef Great.Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n eentje.

Henk du Jour, dat lijkt me wel een goeie naam voor jouw weblog.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik dacht dat er Henk du Jour stond.
Maar bel eens met dokter Schumacher. Ander kapsel en hóp, klaar.

Ja, gewoon op de achterbank. Die auto is wel eens voller geweest.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]

Past zoiets ook zo in de auto dan?Of heb je een imperiaal?
Kárretje gehuurd..?

Oh oh oh of in dleeblegeipsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Is dat een hint?!

Maar dan gingen we, om niet té snel op Google te vinden te zijn, Oud-Hollandsch communiceren of in c0d3t44l.

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:25 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, de feestdagen komen er behoorlijk weer aan he, als ik zo door de supermarkt wandel?
Bartjebartenbartelsebartje, je boompje mág weer hoor!

Hey, die speelt in Weedsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:12 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik wil 21 jaar zijn en er dan zo uitzien () :
[ afbeelding ]
Kan iemand dat voor mij regelen?

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En hij is uit '87. 11 jaar jonger dan ik.
 BEN JIJ UIT 1976
 BEN JIJ UIT 1976  

Jeumiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
En hij is uit '87. 11 jaar jonger dan ik.

Have funquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga alvast zwaaien.... morgen ben ik op weg naar NY en de rest van de avond druk met spullen pakken
Tot volgende week

Veel plezierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga alvast zwaaien.... morgen ben ik op weg naar NY en de rest van de avond druk met spullen pakken
Tot volgende week

Maagdenbloed, placenta en l'oreal crèmequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..].
Wrijf het maar in mijn rimpelige huid.

En dan voel ik me nog oud... terwijl ik maar uit 1983 kom...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..].
Wrijf het maar in mijn rimpelige huid.

Heb ik gedaan hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef Waxxer het volgende:
Ga maar eens studie-herintreden. Dán mag je pas klagen.

Ach, ik ben nog redelijk strak. Wat donkere kringen onder m'n ogen, that's it.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maagdenbloed, placenta en l'oreal crème

Waaaat! Bij jij uit 1983!?!?!?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
En dan voel ik me nog oud... terwijl ik maar uit 1983 kom...

quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja maar dat is ánders!Je zit niet in een klasje met alles d'r op en d'r an!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |