Daar ben ik het steeds meer mee eens eigenlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Kurt eigenlijk een arrogant kutkind. Maar soms heeft ie leuke momenten.
En ik was 't helemaal met Finn en PapaKurt eens dat de schuld voor een groot deel bij Kurt lag.
ik zie Penosa er nog niet tussen staan terwijl dit wel fraai Nederlands drama isquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja dat is een hele taak om al die series bij te houden voor mij zijn het er nu wekelijks 10 bijna een dagtaak
Glee
the a-list New York
Gossip girl
90210
vampire diaries
Penoza
modern family
cougar town
merlin
desperate housewives
en dan kijk ik ook nog oh oh cherzo en probeer ik soprano's te kijken
Staat er wel tussen hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik zie Penosa er nog niet tussen staan terwijl dit wel fraai Nederlands drama is
als ik nu een kiesoor was ging ik zeuren over Penosa en Penozaquote:
Duhquote:
Plusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja dat is een hele taak om al die series bij te houden voor mij zijn het er nu wekelijks 10 bijna een dagtaak
Glee
the a-list New York
Gossip girl
90210
vampire diaries
Penoza
modern family
cougar town
merlin
desperate housewives
en dan kijk ik ook nog oh oh cherzo en probeer ik soprano's te kijken
zeg dat welquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:44 schreef Cybart het volgende:
[quote]daar maakte zijn zus vorige week ook een opmerking over
hier een site met honderden series die je online kan kijken. (geen download)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb het gevoel hopeloos achter te liggen bij Glee omdat ik niet download
Vind ik niet fijn. Downloaden is binnen 10 min binnen en kan ik op de PS3 en dus op de 42" TV kijkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hier een site met honderden series die je online kan kijken. (geen download)
zo haal ik ook alles in.![]()
http://www.free-tv-video-online.info/internet/
jezus, hoeveel series volg jij wel niet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus
True Blood
Weeds
So you think you can dance USA, Canada, UK, Australia en Lage Landen
Dat staat er toch net?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:49 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jezus, hoeveel series volg jij wel niet?
euh,..was retorisch, sweetie.quote:
ik vind het wel handig, maar als het beeld een beetje kut is, neem ik deze link waar trouwens ook de nieuwste films op staan. ja, ik weet het downloaden is handiger.quote:
Ze zijn iig niet aan het werk zoals bepaalde oldbies wel zouden moeten zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:05 schreef Vlarp het volgende:
Wat doen al die oldies hier ineens? Is het Fok reünie?
Het is een seriequote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef Vlarp het volgende:
Maar! Kurt moet inderdaad wel kappen met zijn gehuil, want hij roept het gezeik wel over zichzelf af ja.
Goh!quote:
"ik zou het geen verslaving noemen, gewoon een misstap"quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:38 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat zeggen drugsverslaafden ook altijd.
Een terugval?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
"ik zou het geen verslaving noemen, gewoon een misstap"
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus
True Blood
Weeds
Sinds wanneer volg jij SYTYCD van al die landen?quote:
Als true brood nog zou lopen zou ik die ook wel noemen, maar die is met reces, anders zou ik skins of shameless ook wel noemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus
True Blood
Weeds
De terugkeer van Beaverhausen was ook maar van korte duur.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:05 schreef Vlarp het volgende:
Wat doen al die oldies hier ineens? Is het Fok reünie?
Zeg maar eens heel snel tien keer achter elkaar "premier Rutte".quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:03 schreef Waxxer het volgende:
MARK RUTTE
Minister-President
Ik ga daar niet aan wennen, denk ik..
Is dat een hint?!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, die goeie oude tijd.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:14 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Zeg maar eens heel snel tien keer achter elkaar "premier Rutte".
Bij mij wordt het gauw iets als prutten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |