Ik hou niet van Kurt's stemquote:
Ik vind Kurt geweldig!quote:
Je wil nu nog alleen maar jongens uit de toekomst?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:25 schreef Ang3l het volgende:
-knip-
Nee geef mij dan maar de homo uit 90210
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wil nu nog alleen maar jongens uit de toekomst?
Ik wel, gebrek aan vibratoquote:
Er zijn wel meer stemmen die geen vibrato hebbenquote:
dat heet dus acterenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
hij kan regengoten repareren met echt gereedschap en zo.
daar maakte zijn zus vorige week ook een opmerking overquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..] Behalve bij MikaEn dan ook niet de hele tijd. Ik bedoel... tis knap hoor. Maar prettig om naar te luisteren vind ik 't niet.
Ja, dat hoge hoeft van mij ook niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er zijn wel meer stemmen die geen vibrato hebben
Victor/Victoria vond ik nog wel ok. maar het duet met Rachel... of eerder de Defying Gravity... mijn God
Dat opzettelijk hele hoge geknijp vind ik echt niet om aan te horen. Behalve bij MikaEn dan ook niet de hele tijd. Ik bedoel... tis knap hoor. Maar prettig om naar te luisteren vind ik 't niet.
heb je Nico ooit zien dansen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:47 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat Nico een vakman was.
Ja, maar toen had ie met een hamer op zijn vinger geslagen.quote:
dat krijg je met zulke losse handjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, maar toen had ie met een hamer op zijn vinger geslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |