quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:12 schreef Splutje het volgende:
Het is een teken van God, stop met muziek maken
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:13 schreef Stokstaart het volgende:
Probeer voor de grap eens geen topic te openen.
Probeer voor de grap eens dit topic te sluiten.quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Penisbaard het volgende:
Mooi, dan zijn we eindelijk van bagger als
af.
af.
inderdaad, even langs de gitaar-dealer.quote:
Misschien is je potje goor of defectquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:12 schreef Braddie het volgende:
Pak gistermiddag de Brian May Special even uit zijn hoes, wil spelen dus gooi de Tone en Volume open... en toen kwam ik er achter dat mijn Tone knop kapot is...
Hoort toch niet te kunnen?
Gitaar is net 1 maand oud, al het plastic zit er nog op, hij gaat elke keer na het bespelen weer terug in de hoes, hij word zo nu en dan even stof vrij gemaakt, en tòch is de Tone knop stuk(Hij draait een flink stuk door)..
Wat een non-talent.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Penisbaard het volgende:
af.
af.
Wat een talent.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Penisbaard het volgende:
af.
af.
Nou ja, dat is tenminste niet om je voor rot te schamen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
Vorstelijke vrijestijl dit, Braddie.
Die vind ik nog niet eens zo slechtquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi dit. En alsnog zoek ik die video terug waarin je in je onderbroek een tribute uitbracht naar een gevallen homeboy van je.
Ik ook, vooral omdat TS wel een ontzettende troll moet zijn of anders een labiel persoon met een IQ onder de 90 is.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:43 schreef Symphonic het volgende:
Pfffff ik word wel een beetje moe van deze topics.
Zijn vast dezelfde mensen die haten op Zanger Petro enz, Braddie is de Frans Duijts van de Nederlandse rockscenequote:Op maandag 11 oktober 2010 13:10 schreef Rectum het volgende:
Haten op Braddie.Durven jullie wel? Ga je moeder pesten.
Chubby's met gitaren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Penisbaard het volgende:
af.
Na 1 maand al?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Misschien is je potje goor of defect
Het is verdomme net Oboema.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Penisbaard het volgende:
af.
Hoe hij die band ook om heeftquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Penisbaard het volgende:
af.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi dit. En alsnog zoek ik die video terug waarin je in je onderbroek een tribute uitbracht naar een gevallen homeboy van je.
Zijn vrienden hebben die knop stiekem ook gemold alleen dat weet hij zelf nog niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
BRADDIE TOPIC![]()
Vervelend, man! Maar gelukkig zijn er geen vrienden die je pesten.
Frank, als het ff kan he, als het FF kan, graag die foto verwijderen:-@ wat hadden we nou besproken?, graag wat privacy, dus GEEN foto`s van mij online gooien, THANKS!.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Penisbaard het volgende:
af.
Mooi zeg. ^quote:
Nou, dit dus.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Van Braddie's spel krijg ik ook tranen in mijn ogen. Schitterend hoe hij zijn zieleroerselen te berde brengt,zo met ontblote lichaamsdelen, sereen zittend achter zijn Tyros.
jullie zien het verkeerd, dat is niet in onderbroek, maar gewoon een vrouwenbroekje. snap dat gewoonquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi zeg. ^
Dit is vanuit dezelfde hoek gefilmd, en deze muzikale manifestatie deed echt iets met me.
Wederom in onderbroek.
Ik zie daar juist Braddie in zijn gebruikelijke stijl muziek maken. Des ochtends, rond een uur of half 10, met plakkerige ogen, weder ongewassen en schaarsgekleed achter zijn Tyros gekropen om de engelen aan het janken te brengen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:48 schreef mac_this het volgende:
[..]
jullie zien het verkeerd, dat is niet in onderbroek, maar gewoon een vrouwenbroekje. snap dat gewoon
ontopic, vind het wel een leuk nummer btw!
Hou ons vooral niet op de hoogte van dit avontuur!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef Braddie het volgende:
Morgen het ringetje wat om de knop zit(onder de slagplaat) even aandraaien, die is los gegaan, maar kon er vandaag niet bij!
Waarschijnlijk een maandagmorgen model..quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef Prenzlauer het volgende:
Hoe kan je nou weer een potmeter kapot draaien? Draai jij die dingen met een tang aan ofzo?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef kanslooz het volgende:
waarom draaien braddie-topics 9 vd 10x op een backfire topic uit?
Wie zal het zeggen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef kanslooz het volgende:
Faal? Jij dusquote:
ik snap het ook niet want ik vind het gwn dolkomisch en uitermate kostelijk :s :squote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef kanslooz het volgende:
Die heb ik in het echt gehoordquote:
De Duitsers zijn al omquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bravo klasse gespielt.
Gruß Manitols
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De Duitsers zijn al om [ afbeelding ]. Nu de rest van Europa nog![]()
.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De Duitsers zijn al om [ afbeelding ]. Nu de rest van Europa nog![]()
.
Dat vind ik zelf niet..quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Dat je nog niet wereldberoemd bent verbaast me enigszins.
Iedereen moet gewoon respect hebben voor je skills
Het verbaast mij niets dat jij het sarcasme in zijn post niet snapt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf niet..
Mijn toetsenskills zijn totaal niet goed of zo, tuurlijk kan kan spelen, maar er is een verschil tussen goed spelen gn goed spelen, ik ben geen Klaus Wunderlich, Jean Michel Jarre, Rick Wakeman of wie dan ook van Toetsenisten die beroemd zijn...
Ik speel gewoon voor de lol. Niet de bedoeling om er serieus werk van te maken(Hoogstens een keer in een band of zo)
Misschien ergens tegenaan aangestoten? Het klinkt in ieder geval alsof je potmeter is losgeschoten. Als je een beetje kan solderen kan je het zelf makkelijk fiksen, zou niet een heel groot probleem moeten zijn. Wel de bedrading even opzoeken natuurlijkquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een maandagmorgen model..
Ik haalde hem uit z`n tas, en die tone knop deed het niet meer lekker(terwijl ik hem de avond daarvoor nog gewoon goed werkend had weggezet)
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:35 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Het verbaast mij niets dat jij het sarcasme in zijn post niet snapt.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:35 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Maar hij is niet slecht op de toetsen, als ik die filmpjes zo zie,quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:35 schreef BoerBert het volgende:
[..]
http://www.schoonenberg.nl/quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:46 schreef arucard het volgende:
[..]
Maar hij is niet slecht op de toetsen, als ik die filmpjes zo zie,
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef PeZu het volgende:
mijn gebeden zijn verhoord, langzaam gaan al je spullen stuk en zijn onze oren weer veilig![]()
dank u heer
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef PeZu het volgende:
mijn gebeden zijn verhoord, langzaam gaan al je spullen stuk en zijn onze oren weer veilig![]()
dank u heer
Het ringetje onder de slagplaat bij die potmeter zit los... moet vast gemaakt worden, thats about it..quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:36 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
Misschien ergens tegenaan aangestoten? Het klinkt in ieder geval alsof je potmeter is losgeschoten. Als je een beetje kan solderen kan je het zelf makkelijk fiksen, zou niet een heel groot probleem moeten zijn. Wel de bedrading even opzoeken natuurlijk
We zullen het allemaal meemaken, later vertellen we "ik weet nog waar ik was, toen die Bradley B. nog zo'n kleine was" "Waar dan man, waar dan?" "Op de foks jongen, op de foks en de internetbuis"quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:01 schreef chroestjov het volgende:
Wacht maar haters, eens zal jullie het lachen vergaan.
Ooit zal er een dag komen dat ons Braddie beroemd wordt en veel centjes met zijn muziek gaat verdienen, bitches all over the place en dagelijks echte Braddie muziek op de kijkbuis, radio en in de top download lijsten.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb een nieuw numemr gemaakt
Hij heet Braddy
http://www11.speedyshare.com/files/24652980/download/braddy.wav
Verschil is dat de mensen die er geen hout van kunnen dit ook niet proberen. TS daarentegen maakt van elk leuk geluidje meteen een topic.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:27 schreef Rivalo het volgende:
Het mooiste is nogwel dat 90% van de haters en sarcastische post zelf geen instrument bespelen en geen enkel gevoel voor ritme hebben. Maar die gitaar was wel erg slecht, wat wou je doen, kijken of je delay het doet?
Nou ik kan je zeggen, hij doet het
want alleen als je een instrument bespeelt kun je bepalen dat het totale bagger is en mijn conussen doet laten huilenquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:27 schreef Rivalo het volgende:
Het mooiste is nogwel dat 90% van de haters en sarcastische post zelf geen instrument bespelen en geen enkel gevoel voor ritme hebben. Maar die gitaar was wel erg slecht, wat wou je doen, kijken of je delay het doet?
Klopt, maar zo slecht zijn z'n tyros filmpjes niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Verschil is dat de mensen die er geen hout van kunnen dit ook niet proberen. TS daarentegen maakt van elk leuk geluidje meteen een topic.
Zo van "POINK TRING PLOEP" "HMM LEUK DIT DING MAAKT GELUID , SNEL EVEN FILMEN
"
Inderdaad, sommige durf ik zelfs goed te noemen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:34 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Klopt, maar zo slecht zijn z'n tyros filmpjes niet.
Ze zijn ook goed, en wij hier hopen dan ook dat Braddie zijn muzikale activiteiten zal voort zetten.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:34 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Klopt, maar zo slecht zijn z'n tyros filmpjes niet.
De rest wel wou je zeggen?quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ze zijn ook goed, en wij hier hopen dan ook dat Braddie zijn muzikale activiteiten zal voort zetten.
Maar jij helpt daar niet echt aan mee, want "zo slecht nog niet" is natuurlijk niet echt een oppepper voor Braddie.
Kloptquote:Op maandag 11 oktober 2010 23:27 schreef Rivalo het volgende:
Met gitaar filmpjes wacht ik ook, met serieuze filmpjes dan he.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:47 schreef blckbb het volgende:
Toegegeven, met zijn keyboardspel is niets mis. Hij is een goede toetsenist. Alleen kan hij beter nog even wachten met gitaarfilmpjes
De reden dat ik dit heb gefilmd was puur als Try-Out voor de Webcam van de Laptop.. moet het er alleen nog afhalen, maar nja... dat komt wel, het eet geen brood verder..quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Verschil is dat de mensen die er geen hout van kunnen dit ook niet proberen. TS daarentegen maakt van elk leuk geluidje meteen een topic.
Zo van "POINK TRING PLOEP" "HMM LEUK DIT DING MAAKT GELUID , SNEL EVEN FILMEN
"
Het eet geen brood inderdaad, dat wilde ik net zeggen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
De reden dat ik dit heb gefilmd was puur als Try-Out voor de Webcam van de Laptop.. moet het er alleen nog afhalen, maar nja... dat komt wel, het eet geen brood verder..
Nope, inderdaad, dat klinkt ook best leuk. Maar kom op, wereldberoemdquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:46 schreef arucard het volgende:
[..]
Maar hij is niet slecht op de toetsen, als ik die filmpjes zo zie,
Je ziet het maar aan Klaus Wunderlichquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:09 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nope, inderdaad, dat klinkt ook best leuk. Maar kom op, wereldberoemd
Aan het downloaden als een moederneuker nu.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
De reden dat ik dit heb gefilmd was puur als Try-Out voor de Webcam van de Laptop.. moet het er alleen nog afhalen, maar nja... dat komt wel, het eet geen brood verder..
Dat willen ze op mijn werk welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:16 schreef Pharkus het volgende:
Ben je ook te boeken voor feesten/partijen/bruiloften?
Humor op de werkvloer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat willen ze op mijn werk wel![]()
Ze vragen steeds aan collega`s "Als julie een keer een feestje hebben dan is dit wel de man om julie te entertainen achter de toetsen"
whehehe dat wilde ik net gaan posten?quote:
I agreequote:Op maandag 11 oktober 2010 12:12 schreef Splutje het volgende:
Net goed! Moest hij maar niet raar doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:24 schreef Braddie het volgende:
Hij is klaar!
Heb net een gratis elixer .011 set gekregen voor op die gitaar..
Haal ik de eerste er af, wil hij er niet uit aan de onderkant, geen zin om dit te doen, dus ik wilde de oude snaar er weer opzetten zijn het locking tuners(En ik weet niet hoe dat werkt:() Dus ik set ze nu op de Crafter!
Ik heb ze op de crafter geZET!, niet met een S dus.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:38 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Net goed! Moest hij maar niet raar doen
Een Crafter waaibomenhout gitaar verkiezen boven een USA Strat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:25 schreef Braddie het volgende:
Ik heb op een echte strat gespeeld een weekje.. Vond het toch niet fijn spelen..
Vind de Crafter nu eigenlijk fijner spelen dan de USA strat die in de winkel staat..
Wil er USA Fender CustomShop elementen in gooien als het even kan.
Nog niet nu uiteraard.
Eerst die Tyros 4, dan de gitaar(dan ben ik ook 5 maanden verder en dus beter met gitaar spelen)
Had je geen geld nodig?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:11 schreef Braddie het volgende:
Ik heb de kans gehad/heb nogsteeds elke dag de kans. Om op Mexicaanse Strats te spelen, Japanse/Koreaanse/USA Strats, Tele`s etc etc.
Er is 1 gitaar die ik echt super vind spelen, dat is een Japanse Telecaster met Usa Pickups, dat is een super gitaar... maar is helaas te veel geld voor me.
Mijn Craftertje is misschien niet gemaakt van het beste hout, maar hij klinkt toch echt wel super hoor nu, met die .011 snaren, over een tijd nieuwe pickups, nieuwe slagplaat, likje verf, kan ie d`r wel weer tegen aan.
Dat Braddie de sarcasme van de meeste users hier niet inziet en toch onvermoeid door blijft postenquote:
Wat dan? Moet hij in een hoekje gaan zitten huilen ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:52 schreef Plug.in.baby het volgende:
[..]
Dat Braddie de sarcasme van de meeste users hier niet inziet en toch onvermoeid door blijft posten
Ja je wilde die Crafter toch verkopenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Jawel.
Heb de set gratis gekregen.
Crafter blijft gewoon.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:16 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ja je wilde die Crafter toch verkopen
Bovendien krijg je geen salaris ofzo
Welke nog ontwikkelt moeten worden?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Crafter blijft gewoon.
Omdat:
Ik heb de gitaar van een vriend van me gekocht(het was zijn 1e gitaar) en het is nu mijn 1e gitaar...
Ik heb hem net naar een andere vriend gebracht die gaat hem schuren en zilver spuiten en de slagplaat wordt Hoogglans Zwart en er komen waarschijnlijk 3 single coil Fender CustomShop 70`s pick up`s in(Maar die Pickup`s zijn nog niet zeker).
Oh, dat zal je uitkeringsinstantie interessant vinden!quote:En nee, ik word niet betaald(moet m`n uitkering zien als loon)
Ik bedoelde uiteraard 50`s.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:37 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Welke nog ontwikkelt moeten worden?
[..]
Oh, dat zal je uitkeringsinstantie interessant vinden!
Fat fifties zijn mooi... Ik zou het doen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:38 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik bedoelde uiteraard 50`s.
Sorry.
Typfout.
Fat 50`s van de Custom Shop van Fender zijn 195 eurotjes... Dus zit hèèèl diep te denken of het wel nuttig is.
Kan ook een set Burns Tri-Sonic pickup`s kopen, zijn goedkoper, en klinken ook erg goed.
Dus:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:34 schreef Braddie het volgende:
[..]
Crafter blijft gewoon.
Omdat:
Ik heb de gitaar van een vriend van me gekocht(het was zijn 1e gitaar) en het is nu mijn 1e gitaar...
Ik heb hem net naar een andere vriend gebracht die gaat hem schuren en zilver spuiten en de slagplaat wordt Hoogglans Zwart en er komen waarschijnlijk 3 single coil Fender CustomShop 70`s pick up`s in(Maar die Pickup`s zijn nog niet zeker).
En nee, ik word niet betaald(moet m`n uitkering zien als loon)
Nee, want die dure dingen spelen slechter!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef arucard het volgende:
Van dure dingen erbij kopen ga je niet beter spelen he?
Ibanez is het bazenmerk des bazenmerk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, want die dure dingen spelen slechter!
Crafter >>>> Fender!
Niet. Tokai.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ibanez is het bazenmerk des bazenmerk.
Als je niet kan spelen op een crafter kan je ook niet spelen op een fender.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nee, want die dure dingen spelen slechter!
Crafter >>>> Fender!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ibanez Paul Reed Smith is het bazenmerk des bazenmerk.
Een bazenmerk is wat anders dan een ballenmerk...quote:
Daar ben ik me van bewust.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef arucard het volgende:
Van dure dingen erbij kopen ga je niet beter spelen he?
Om de twee minuten verander jij ook van mening hè?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Daar ben ik me van bewust.
Maar ik wil de gitaar een goede beurt geven.
Die pick-ups heb ik over nagedacht, ook samen met een vriend er over gepraat, en toch maar besloten het niet te doen omdat hij prima klinkt zonder fat 50`s, en het is eigenlijk wel te veel ged.
Dat doe ik sowieso.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:52 schreef BoerBert het volgende:
Ik zou sowieso liever op een Crafter spelen dan op een Brian May Special.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:51 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Een bazenmerk is wat anders dan een ballenmerk...
Intrigerendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:57 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Om de twee minuten verander jij ook van mening hè?
Ik speel er wel op, maar ik laat er niemand anders op spelen, en ik wil hem ook eigenlijk alleen gebruiken bij pure noodzaak(als ik een nummer heb waar ik de Queen sound bij nodig heb, of als ik bijvoorbeeld wat van Santana oefen)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:28 schreef Rivalo het volgende:
Een gitaar kopen om hem zo vaak mogelijk in de hoek te laten staan zodat hij niet beschadigd_!
Mogen je vrienden wel met andere instrumenten spelen, als ze die dan al niet gemold hebben?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speel er wel op, maar ik laat er niemand anders op spelen, en ik wil hem ook eigenlijk alleen gebruiken bij pure noodzaak(als ik een nummer heb waar ik de Queen sound bij nodig heb, of als ik bijvoorbeeld wat van Santana oefen)
Dat zijn vast van die afgeragte showroommodellen waar jij op speelt, iedereen weet dat een Fender Strat beter dan een Crafter speelt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:11 schreef Braddie het volgende:
Ik heb de kans gehad/heb nogsteeds elke dag de kans. Om op Mexicaanse Strats te spelen, Japanse/Koreaanse/USA Strats, Tele`s etc etc.
Er is 1 gitaar die ik echt super vind spelen, dat is een Japanse Telecaster met Usa Pickups, dat is een super gitaar... maar is helaas te veel geld voor me.
Mijn Craftertje is misschien niet gemaakt van het beste hout, maar hij klinkt toch echt wel super hoor nu, met die .011 snaren, over een tijd nieuwe pickups, nieuwe slagplaat, likje verf, kan ie d`r wel weer tegen aan.
Jezelf tegenspreken in de op elkaar volgende zinnen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat doe ik sowieso.
Nou ja niet liever
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:56 schreef Braddie het volgende:
Maar ik wil de gitaar een goede beurt geven.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dus:
Je woont nog bij je moeder
Je werkt (in het gitaristentopic zei je 40 uur per week)
En toch leef je van een uitkeringLeg mij dat eens uit?
Hij zegt gewoon in elk subforum wat anders.quote:
Ja.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:30 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Mogen je vrienden wel met andere instrumenten spelen, als ze die dan al niet gemold hebben?
En laatst beweerde je nog dat je die gitaar meenam naar je sociale werkplaats waar er klanten ook op speeldenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik speel er wel op, maar ik laat er niemand anders op spelen, en ik wil hem ook eigenlijk alleen gebruiken bij pure noodzaak(als ik een nummer heb waar ik de Queen sound bij nodig heb, of als ik bijvoorbeeld wat van Santana oefen)
Ik neem hem soms ook mee naar m`n werk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En laatst beweerde je nog dat je die gitaar meenam naar je sociale werkplaats waar er klanten ook op speelden
Zelf niet kunnen spelen.. LOL.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:37 schreef Rivalo het volgende:
Zelf niet kunnen spelen. Maar als er een kind is die beter speelt, mag hij hem niet testen
Laat ze gewoon spelen, het is immers indirect van hun geld gekocht.
Patsen met dat ze op een bepaalde gitaar hebben gespeeld....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zelf niet kunnen spelen.. LOL.
Maargoed.
Tuurlijk wel.
Maar we hebben de laatste tijd vaak last van die kindjes van 12-13-14 die dan langskomen om een gitaar te kopen, zeggen dat ze het aan hun pa vragen, dan even 2 liedjes spelen op gitaar, vervolgens weer weg gaan, de volgende dag weer met dezelfde smoes komen, dit 2 weken lang doen, en vervolgens zie je ze niet meerMaar ze kunnen wel patsen dat ze op een echte Stratocaster hebben gespeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik die nog had.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:42 schreef Panzermaus het volgende:
Bradley, doe je ook aan verzoekjes? Ik heb misschien nog wel wat leuke nummers die je zou kunnen proberen op de Tyros.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Patsen met dat ze op een bepaalde gitaar hebben gespeeld....
...
waar kwam me dat toch bekend van voor.....
hmmm.....
weet jij het nog ?Ja, dat was een keer omdat ik ook echt blij was dat ik op een Les Paul had gespeelt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik werk in die zaak, en als ik ècht graag op zo`n Les Paul had willen spelen(ook thuis) had ik aan mijn baas gevraagd wat hij kostte en of het eventueel mogelijk was hem een weekendje thuis te proberen.
En niet steeds met een kut smoes terug gaan naar die winkel!
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2010 22:45:04 ]
Ja ik snap het wel dat dat frustrerend is, ik deed vroeger precies hetzelfde. Beetje spelen bij de feedback dan 2 plectrums kopen en weer naar huisquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, dat was een keer omdat ik ook echt blij was dat ik op een Les Paul had gespeelt...
Maar ik werk in die zaak, en als ik ècht graag op zo`n Les Paul had willen spelen(ook thuis) had ik aan mijn baas gevraagd wat hij kostte en of het eventueel mogelijk was hem een weekendje thuis te proberen.
En niet steeds met een kut smoes terug gaan naar die winkel!
Sluit hem dan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:43 schreef Symphonic het volgende:
Pfffff ik word wel een beetje moe van deze topics.
Ja juist, dat bedoel ik ook met dat hij zichzelf tegenspreektquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Als ik van een uitkering moest leven, dan zou ik echt mijn geld niet uitgeven aan fucking dure gitaren en keyboards.
Ik vervang snaren op gitaren, ik stem gitaren, ik verkoop keyboards, test keyboards, doe boodschappen, stofzuigen, afdeling her inrichten etc etc.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik snap het wel dat dat frustrerend is, ik deed vroeger precies hetzelfde. Beetje spelen bij de feedback dan 2 plectrums kopen en weer naar huis
Wat doe je eigenlijk voor werk in die winkel ?
En waarom krijg je daar niet voor betaaldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik vervang snaren op gitaren, ik stem gitaren, ik verkoop keyboards, test keyboards, doe boodschappen, stofzuigen, afdeling her inrichten etc etc.
Ik woon thuis, heb 300euro lasten per maand.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Als ik van een uitkering moest leven, dan zou ik echt mijn geld niet uitgeven aan fucking dure gitaren en keyboards.
Ik moet mijn wajong zien als loon(maar die kreeg ik al ruim voordat ik daar werkte)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:29 schreef blckbb het volgende:
[..]
En waarom krijg je daar niet voor betaald![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef Penisbaard het volgende:
Als je
na kan spelen ben je helemaal mijn held, Braddie.
Op de Tyros wordt het hem niet meer.quote:
Dit jaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef Penisbaard het volgende:
Als je
na kan spelen ben je helemaal mijn held, Braddie.
Volgens mij is die weg ter reparatie.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Op de Tyros wordt het hem niet meer.
Dus je werkt er voor niets?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik moet mijn wajong zien als loon(maar die kreeg ik al ruim voordat ik daar werkte)
Jawel mang nieuwe regeling zoveel mogelijk werken als je kan enzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:42 schreef arucard het volgende:
Ja die krijg je toch als je niet kan werken??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |