Nou, dit dus.quote:Op maandag 11 oktober 2010 00:03 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Van Braddie's spel krijg ik ook tranen in mijn ogen. Schitterend hoe hij zijn zieleroerselen te berde brengt,zo met ontblote lichaamsdelen, sereen zittend achter zijn Tyros.
jullie zien het verkeerd, dat is niet in onderbroek, maar gewoon een vrouwenbroekje. snap dat gewoonquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:00 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mooi zeg. ^
Dit is vanuit dezelfde hoek gefilmd, en deze muzikale manifestatie deed echt iets met me.
Wederom in onderbroek.
Ik zie daar juist Braddie in zijn gebruikelijke stijl muziek maken. Des ochtends, rond een uur of half 10, met plakkerige ogen, weder ongewassen en schaarsgekleed achter zijn Tyros gekropen om de engelen aan het janken te brengen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:48 schreef mac_this het volgende:
[..]
jullie zien het verkeerd, dat is niet in onderbroek, maar gewoon een vrouwenbroekje. snap dat gewoon
ontopic, vind het wel een leuk nummer btw!
Hou ons vooral niet op de hoogte van dit avontuur!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef Braddie het volgende:
Morgen het ringetje wat om de knop zit(onder de slagplaat) even aandraaien, die is los gegaan, maar kon er vandaag niet bij!
Waarschijnlijk een maandagmorgen model..quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:39 schreef Prenzlauer het volgende:
Hoe kan je nou weer een potmeter kapot draaien? Draai jij die dingen met een tang aan ofzo?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef kanslooz het volgende:
waarom draaien braddie-topics 9 vd 10x op een backfire topic uit?
Wie zal het zeggen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef kanslooz het volgende:
Faal? Jij dusquote:
ik snap het ook niet want ik vind het gwn dolkomisch en uitermate kostelijk :s :squote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef kanslooz het volgende:
Die heb ik in het echt gehoordquote:
De Duitsers zijn al omquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Bravo klasse gespielt.
Gruß Manitols
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |