quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:12 schreef Splutje het volgende:
Het is een teken van God, stop met muziek maken
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:13 schreef Stokstaart het volgende:
Probeer voor de grap eens geen topic te openen.
Probeer voor de grap eens dit topic te sluiten.quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Penisbaard het volgende:
Mooi, dan zijn we eindelijk van bagger als
af.
af.
inderdaad, even langs de gitaar-dealer.quote:
Misschien is je potje goor of defectquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:12 schreef Braddie het volgende:
Pak gistermiddag de Brian May Special even uit zijn hoes, wil spelen dus gooi de Tone en Volume open... en toen kwam ik er achter dat mijn Tone knop kapot is...
Hoort toch niet te kunnen?
Gitaar is net 1 maand oud, al het plastic zit er nog op, hij gaat elke keer na het bespelen weer terug in de hoes, hij word zo nu en dan even stof vrij gemaakt, en tòch is de Tone knop stuk(Hij draait een flink stuk door)..
Wat een non-talent.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Penisbaard het volgende:
af.
af.
Wat een talent.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Penisbaard het volgende:
af.
af.
Nou ja, dat is tenminste niet om je voor rot te schamen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
Vorstelijke vrijestijl dit, Braddie.
Die vind ik nog niet eens zo slechtquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi dit. En alsnog zoek ik die video terug waarin je in je onderbroek een tribute uitbracht naar een gevallen homeboy van je.
Ik ook, vooral omdat TS wel een ontzettende troll moet zijn of anders een labiel persoon met een IQ onder de 90 is.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:43 schreef Symphonic het volgende:
Pfffff ik word wel een beetje moe van deze topics.
Zijn vast dezelfde mensen die haten op Zanger Petro enz, Braddie is de Frans Duijts van de Nederlandse rockscenequote:Op maandag 11 oktober 2010 13:10 schreef Rectum het volgende:
Haten op Braddie.Durven jullie wel? Ga je moeder pesten.
Chubby's met gitaren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Penisbaard het volgende:
af.
Na 1 maand al?quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:28 schreef geluidstechnicus het volgende:
[..]
Misschien is je potje goor of defect
Het is verdomme net Oboema.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Penisbaard het volgende:
af.
Hoe hij die band ook om heeftquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Penisbaard het volgende:
af.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:59 schreef Panzermaus het volgende:
Mooi dit. En alsnog zoek ik die video terug waarin je in je onderbroek een tribute uitbracht naar een gevallen homeboy van je.
Zijn vrienden hebben die knop stiekem ook gemold alleen dat weet hij zelf nog niet.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
BRADDIE TOPIC![]()
Vervelend, man! Maar gelukkig zijn er geen vrienden die je pesten.
Frank, als het ff kan he, als het FF kan, graag die foto verwijderen:-@ wat hadden we nou besproken?, graag wat privacy, dus GEEN foto`s van mij online gooien, THANKS!.quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:16 schreef Penisbaard het volgende:
af.
Mooi zeg. ^quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |