say "what" one more time. I dare you. I double dare you motherfuckerquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:33 schreef Jor_Dii het volgende:
English, do you speak it motherfucker!?!
Engrishquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:35 schreef Doler12 het volgende:
Bus in plaats van Van zegen vind je het dat die Engelsman het niet begrijpt wie hij inhaalde![]()
![]()
![]()
![]()
What - does - Marcellus - Wallace - look - like?!?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
say "what" one more time. I dare you. I double dare you motherfucker
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:36 schreef Karina het volgende:
Wat is daarmee dan? Alsof je niet merkt dat je 50 km te hard rijdt
Af en toe ook eens Drenthe oidquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:37 schreef Viper86 het volgende:
Volgens wmb bestaat Nederland alleen maar uit Gelderland - midden, Limburg, Zuidoost - Brabant en Zuid - Holland.
Tja, bouwvakkerquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:37 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hoe zou ie toch aan zo'n dikke BMW komen
Daar kan je tenminste nog een beetje doorrijden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:37 schreef Viper86 het volgende:
Volgens wmb bestaat Nederland alleen maar uit Gelderland - midden, Limburg, Zuidoost - Brabant en Zuid - Holland.
Die indruk kreeg ik ookquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:37 schreef Viper86 het volgende:
Does he look like a bitch?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
What - does - Marcellus - Wallace - look - like?!?
tis wel relaxed wonen.quote:Limboland
Oh ja, want anders voelt het noorden zich weer achtergesteld natuurlijk.quote:
in Zeeland heb je van die debielen die amper 80 rijden op de snelwegquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar kan je tenminste nog een beetje doorrijden.
wel zwaaien dan hequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:39 schreef tralalala het volgende:
Ik kom echt nog eens een keer in beeld.
Dat doet het hondje welquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:40 schreef teamlead het volgende:
6 kilometer lang links rijden. Waarom niet gewoon rijbewijs laten opeten?
Uit de wind was het wel goed te doen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaag wsa het ook mooi weer hoor, ik heb nog in de zon gezeten vanmiddag.
Maar het was niet t-shirt lekker buiten zit weerquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Vandaag wsa het ook mooi weer hoor, ik heb nog in de zon gezeten vanmiddag.
Bij mij op balcon welquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:42 schreef TheKC het volgende:
[..]
Maar het was niet t-shirt lekker buiten zit weer
En die excuus robot Marokkaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:45 schreef Karina het volgende:
Das je goed recht, dat wordt ook weer leuk. Met de robotadvocaten.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hij speelt helemaal niet bij Twente
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Zat Demy's vriendin ook in de auto?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Zat Demy's vriendin ook in de auto?
Ja ik denk elke keer precies hetzelfde, heb je dan ook schoon vuil?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef teamlead het volgende:
onhygiënisch vuil. Ik blijif het een rare term vinden
is mijn inziens een pleonasmequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef teamlead het volgende:
onhygiënisch vuil. Ik blijif het een rare term vinden
wie is die Nikky eigenlijkquote:
Geen Alberto = Don't carequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:48 schreef dronkeykong het volgende:
Heb van de week via de welbekende nieuwsgroepen de Belgische variant van Red mijn vakantie gedownload genaamd Stressvakantie. Meer mensen die dit ook kennen?
nee, maar klinkt wel geinig, ben wel benieuwd hoe de beleefde belgen het oplossenquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:48 schreef dronkeykong het volgende:
Heb van de week via de welbekende nieuwsgroepen de Belgische variant van Red mijn vakantie gedownload genaamd Stressvakantie. Meer mensen die dit ook kennen?
nee, zegt me niets. Hoe is Alberto met een Vlaams accent?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:48 schreef dronkeykong het volgende:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef TheKC het volgende:
[..]
Hij speelt helemaal niet bij Twente
[ afbeelding ]
Ja, die confrontaties zijn veel beter!quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:48 schreef dronkeykong het volgende:
Nee, is het wat? Klinkt wel leuk, stressvakantie.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:48 schreef dronkeykong het volgende:
Serieus, ik kijk alleen vanwege Alberto. Als hij een programma presenteerde waarbij hij zou laten zien hoe gras groeit zou ik nog kijkenquote:
www.vtm.be/stressvakantiequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, is het wat? Klinkt wel leuk, stressvakantie.
aah wat liefquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Serieus, ik kijk alleen vanwege Alberto. Als hij een programma presenteerde waarbij hij zou laten zien hoe gras groeit zou ik nog kijken
Ja, maar Alberto vindt mij niet liefquote:
hoe durft hijquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar Alberto vindt mij niet lief
Leukere presentatrice om te zien en de confrontaties zijn ook wel leuk. Beter dan 'Rob hier wordt ik niet vrolijk van'quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, is het wat? Klinkt wel leuk, stressvakantie.
Filmpje doet het nu nietquote:Vrouw flipt in 'Stressvakantie'
1 dag geleden
Désiré gaat de confrontatie aan en eist dat de Vlaamse vakantiegangers hun centen terugkrijgen
Ach, het komt wel goedquote:
lekker naiefquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
Ze sturen de bon naar Polen, die wordt vast wel betaald
Die Pool komt gewoon niet meer in Nederlandquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:54 schreef Karina het volgende:
Ze sturen de bon naar Polen, die wordt vast wel betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |