Nee, maar mijn laptop zit continue aan netstroom omdat de accu dood is. Dan moet ik de laptop afsluiten en weer opnieuw opstarten als ik hem wil verplaatsen. Daarnaast is hij verbonden met een externe monitor, toetsenbord en muis dus mag ik weer alles losmaken.quote:
ik denk Robben of Sneijderquote:
Komt zeker weer in de laatste 5 minuten van wegmisbruikersquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:30 schreef Karina het volgende:
Net op tijd weer! Met een snelrijdende voetballer
De Zeeuw is toch groter?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iedere klaphark kan toch zien en horen dat dat Demy de Zeeuw is? Wil 'ie onherkenbaar in beeld, als bekende voetballer die elke week op tv is.!!
Duidelijk de Zeeuw, aan de stem te horen.quote:
lieve schat ik kijk bijna geen voetbalquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iedere klaphark kan toch zien en horen dat dat Demy de Zeeuw is? Wil 'ie onherkenbaar in beeld, als bekende voetballer die elke week op tv is.!!
Pardon?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
lieve schat ik kijk bijna geen voetbal
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:32 schreef Viper86 het volgende:
Ik denk dat het Nigel de Jong is die een te langzaam overstekende voetganger een karatetrap heeft gegeven.
ja wat? Zelfde kapper als de Zeeuw hoor...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |