Vanaf de 23ste.. dan heb ik dus vanaf begin juni vakantie gehad.. tot vorige week en dan weer vakantiequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hebben jullie ook volgende week vakantie
Ik ga ook niet meepostenquote:
nee, moet gewoon werken en niet soggen aangezien de tentamenweek er aan komtquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hebben jullie ook volgende week vakantie
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:25 schreef Viper86 het volgende:
Studieontwijkend gedrag (werkwoord: SOGgen) is een studentikoze benaming voor het vervullen van welke vervangende bezigheid dan ook om maar niet te hoeven studeren. De vervangende activiteiten zélf worden binnen sommige studentenkringen ook wel een SOA (studieontwijkende activiteit) genoemd.
neee maracaquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meepostenGa in de woonkamer kijken en heb geen zin om mijn laptop weer los te koppelen
Ik moet echt een accu aanschaffenquote:
Me too, komende 2 weken worden extreem druk, daarna gelukkig wel een weekje vrijquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
nee, moet gewoon werken en niet soggen aangezien de tentamenweek er aan komt
quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:26 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga ook niet meepostenGa in de woonkamer kijken en heb geen zin om mijn laptop weer los te koppelen
Ebayquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moet echt een accu aanschaffennu is het zo ontzettend veel gedoe om de laptop te verplaatsen
hoezo laptop is toch niet zo zwaarquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik moet echt een accu aanschaffennu is het zo ontzettend veel gedoe om de laptop te verplaatsen
helaas daarna geen weekje vrij voor mequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Me too, komende 2 weken worden extreem druk, daarna gelukkig wel een weekje vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |