quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
quote:
Je zou ook het probleem op kunnen zoeken en repareren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof toch dat we die Mazda maar gaan kopen. We zitten nu in de auto en hij begint nu wel ERG verontrustend te rammelen
.
Maar boven de 100 km p/u hoor je het bijna niet meer.
Klik dan op de link, dan zie je hetquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF?
en wat is het verband tussen het getal, de TT en de OP?
Even op de URL klikkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF?
en wat is het verband tussen het getal, de TT en de OP?
Onzin, er is altijd wel iemand met een band/liefhebberij ervoor. Ik zou jouw Visa en 111 ook in de schrotbak gooien, maar op MP voor weinig is dan blijkbaar beter.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat slecht....
En oude troep moet je weggooien en nieuwe kopen als je er geen band of liefhebberij voor hebt, wat ik me bij een megane voor kan stellen
Topic waar ik later nog wel naar ga kijken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Tieten waarvan ik lekker nog wat nattigheid ga krijgen.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat slecht....
En oude troep moet je weggooien en nieuwe kopen als je er geen band of liefhebberij voor hebt, wat ik me bij een megane voor kan stellen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Topic waar ik later nog wel naar ga kijken.
Maar tieten zijn ook goed
Ja, goed voor het milieu, oude vervuilende troep demonteren en recyclen, en nieuwe schone spulletjes gaan gebruikenquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Topic waar ik later nog wel naar ga kijken.
Maar tieten zijn ook goed
Ik kijk niet zo nauwquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Anno 2010:
[ afbeelding ]
Boooooehhhhh!
*bekijkt weer snel oude foto's*.
eé'n an de redenen dat ik die DVD hebquote:
Alleen niet in combinatie met dat figuur en gezichtje waarschijnlijkquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
zwart haar en dikke tetten, dat ken ik nu wel hoor
mooi koppie wel.. of het fuiguur ONDER de tieten hebben we het maar even niet inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen niet in combinatie met dat figuur en gezichtje waarschijnlijk
Ow. Ik vond het wel een toffe filmquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
Sin City vond ik zo kut dat ik hem heb afgezet![]()
Zo'n geweldige cast, en dan zo'n bagger produceren
Die 1e foto is wauwquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Ik vond het wel een toffe film![]()
.
Vroegâh spamde ik heel de PTA SC vol met JA. Dus ik mag nog wel één plaatje posten.
[ afbeelding ]
Zuchterdezucht.
Ze speelde btw ook nog in Honey:
[ afbeelding ]
quote:
zonder boot is dat een kutkloonquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]Dark Angel heette die serie volgens mij
vroeger waren r nog andere interessante dingen naast je fapplaatjesquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:15 schreef Anne het volgende:
. Vroegah reageerde alleen Bara altijd op mijn plaatjes.
Goth crap zo te zienquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]Dark Angel heette die serie volgens mij
De band die ik met de Mégane heb ik dat ik positief verrast ben over hoe lang hij het heeft uitgehouden. Dat ie twee keer naar Italië en twee keer naar Scandinavië is geweest, en we daar echt niet alleen maar grote wegen hebben gereden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Onzin, er is altijd wel iemand met een band/liefhebberij ervoor. Ik zou jouw Visa en 111 ook in de schrotbak gooien, maar op MP voor weinig is dan blijkbaar beter.
Op MP zetten is voor mij hetzlefde als weggooienquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Onzin, er is altijd wel iemand met een band/liefhebberij ervoor. Ik zou jouw Visa en 111 ook in de schrotbak gooien, maar op MP voor weinig is dan blijkbaar beter.
Er zit zeker leuk spul tussen, maar geloof niet dat ik naar de serie? zou kunnen kijkenquote:
Volgens mij was het meer iets post-apocalyptische serie over een ontsnapt meisje (Alba) als supersoldaat of iets dergelijks, maar wel met cyberpunk invloeden. James Camaron (Avatar, Titanic, Terminator) was in ieder geval de maker.quote:
Nee, leuke actie seriequote:
Oh, zo !quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Op MP zetten is voor mij hetzlefde als weggooienik bedoel "niet blijven opknappen"
niet per sequote:Op zondag 10 oktober 2010 20:38 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oh, zo !
Maar dan knapt de volgende eigenaar het ding wel op
Die sloopt 'm voor dat ene onderdeel.quote:
ik heb idd eens een complete Visa gekocht omdat ik een nieuwe koppeling nodig had, was goedkoper.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die sloopt 'm voor dat ene onderdeel.
Staat nog in de haven van Amsterdam. Belastinggezever.quote:
RDW keuring + kenteken aanvraag kan rustig 3-4 weken durenquote:
Wat een idioot gedoe.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:24 schreef Barcaconia het volgende:
probeer eens een verhuisboedelvrijstelling aan te vragen, dan lach je om 3-4 weken
en zitten je onderbroeken er ook nog tussenquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:24 schreef Barcaconia het volgende:
probeer eens een verhuisboedelvrijstelling aan te vragen, dan lach je om 3-4 jaren
Anne woont in Dldquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:14 schreef lipje het volgende:
heb je eindelijk leuke lampen gezien voor in je nieuwe huis, zijn ze onbetaalbaar
Vind je eindelijk een (Duitse web) winkel met een redelijke prijs, bezorgt ie niet in NL![]()
grmbl gromm scheldt enzovoorts
nee heb ze nu op de Nederlandse versie van Conrad gevonden. Is maar 60 euro duurder (totaalprijs met .de ipv 250 euro met de winkel) ;-)quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:15 schreef Anne het volgende:
Is dat een hint?.
Je mag het hier wel laten bezorgen.
Als ik ze in Dld had willen laten bezorgen had ik Anne wel gespamdquote:
Ben benieuwd hoe dat gaat idd, volgend jaar ook een auto importeren. Gelukkig hoeft ie alleen aan de APK eisen te voldoen, maar ik ben wel enorm benieuwd waarover ze allemaal gaan 'zeuren'quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
RDW keuring + kenteken aanvraag kan rustig 3-4 weken durenen dan moet je zelf nog alle instanties achter hun broek aan zitten
de slechtste overzichtelijke webshop is natuurlijk ook conrad, je vind alleen dingen die je niet zoektquote:Op zondag 10 oktober 2010 22:23 schreef lipje het volgende:
[..]
Als ik ze in Dld had willen laten bezorgen had ik Anne wel gespamd![]()
Vind t alleen klote dat ik eerst de hele bestelzooi moet doorlopen om erachter te komen dat ze die zooi dus WEL in de nederlandse webshop verkopen, terwijl ik ze daar in eerste instantie niet kon vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:18 schreef 2cv het volgende:
Leuk, maar niet genoeg voor een eigen topic:*tien minuten later*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet echt moeite doen om op mn stoel te blijven zittenhet ergste is, ze zijn echt zó extreem herkenbaar
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Dat is dan ook t enigste dat blijft werken?quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:43 schreef 2cv het volgende:
Ik herken ze gelukkig totaal niet. Elektriek bij een BX is wel goed.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 23:18 schreef 2cv het volgende:
Leuk, maar niet genoeg voor een eigen topic:Ik begrijp dat in elke auto wel een Lucas-schakelaartje zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Je UI is ook al zwart-wit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:02 schreef Anne het volgende:
Damn.. ik had net een blackout.
Volgens mij ben ik daarna/tijdens ergens met mijn hoofd op gevallen, want die doet zeer...!
Wat een klotekutdag zeg. En dan moet ik dadelijk nog gaan solliciteren ook. Dat wordt dus 3x niks.
Over hoe beroerd de onderdeel leveringen van de Niva serie is?quote:Op maandag 11 oktober 2010 16:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Zo, ff mooi artikel voor het 100e nummer van de LadActueel getikt
Nee, een samenvatting van mijn tijd samen met de 111.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:40 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Over hoe beroerd de onderdeel leveringen van de Niva serie is?
Dan ben je genaaid.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:39 schreef Paladijn het volgende:
Was http://forums.corvettefor(...)-totalled-vette.html hier al voorbij gekomen? wtf...
Dat heb ik vorig jaar ook gehad. Het ene moment stond ik nog, het andere moment lag ik midden in m'n woonkamer. Geprobeerd op te staan, volgende moment lag ik midden in m'n keuken. En dat om 2 uur 's nachtsquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:02 schreef Anne het volgende:
Damn.. ik had net een blackout.
Volgens mij ben ik daarna/tijdens ergens met mijn hoofd op gevallen, want die doet zeer...!
Wat een klotekutdag zeg. En dan moet ik dadelijk nog gaan solliciteren ook. Dat wordt dus 3x niks.
je lijkt Anne en SD welquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Barafapper
Tering he......... wat heb ik een pijn in mijn harses
Lijkt Flash Forward wel!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat heb ik vorig jaar ook gehad. Het ene moment stond ik nog, het andere moment lag ik midden in m'n woonkamer. Geprobeerd op te staan, volgende moment lag ik midden in m'n keuken. En dat om 2 uur 's nachtsGelukkig wonen mijn ouders niet ver weg, dus die maar uit bed gebeld. Bleek ik ook nog tegen een kast aangevallen te zijn met mijn achterhoofd; 4 hechtingen laten plaatsen bij de huisartsenpost in het ziekenhuis. Was niet echt een briljante nacht
Appels <> peren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:13 schreef densmee het volgende:
toch jammer van de mercedes, alleen echt veilig is hij niet als je die paar krasjes op de bmw ziet http://112brabant.nl/inde(...)ortages&foto_id=4260
dan zit ik toch liever en die BMW met zijn 230 airbags, en alle overige shit zoals wegklappende pedalen en stuurkolom en zo, dan in een auto dat als er uit ziet als een platgeslagen colablikjequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:16 schreef daNpy het volgende:
[..]
Appels <> peren.
Bovendien is de BMW ook totall.
Is een moderne auto echt veiliger dan een auto van zo'n 35 jaar geleden, ja?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:13 schreef densmee het volgende:
toch jammer van de mercedes, alleen echt veilig is hij niet als je die paar krasjes op de bmw ziet http://112brabant.nl/inde(...)ortages&foto_id=4260
Techniek uit 1965 loopt íets achter op die uit 2005. Raar hé?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:22 schreef densmee het volgende:
[..]
dan zit ik toch liever en die BMW met zijn 230 airbags, en alle overige shit zoals wegklappende pedalen en stuurkolom en zo, dan in een auto dat als er uit ziet als een platgeslagen colablikje
De allereerste dodelijke aanrijding was anders met een De Dion-Bouton (wel de goede spelling aanhouden!) uit 1897!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:52 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn 1897 DeDion-Bouton is veel veiliger dan een splinternieuwe S-klasse, ik heb namelijk nog nooit iemand gehoord die er een ongeluk mee gehad heeft.
Ja, maar die vent is het niet tegen mij komen vertellenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De allereerste dodelijke aanrijding was anders met een De Dion-Bouton (wel de goede spelling aanhouden!) uit 1897!
En die was al een stuk veiliger dan de De Dion-Bouton uit 1888!
Probeer het eens met een slecht geïsoleerde ruwe 4-cilinder die op bijna vol vermogen draait vlak achter jequote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat si wel heel erg wennen hoor, neit vlugger dan 90 gaan met de Niva
Nou, dan had ik toch gelijk, jongequote:
Waar is hij naar toe eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:55 schreef Anne het volgende:
En ik ben ook weer thuis.
Had wel verwacht dat Tim weer thuis zou zijn, maar volgens mij komt ie niet meer terug ofzo![]()
.
Hey, je hebt de niet-gefotosoepte-versie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:01 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1151621/b238f098/vraagje.html Sodeju
[ afbeelding ]
Edit: beter foto![]()
tja taxi he.. vanochtend van 7.30 tot 8.30, kindertjes ophalen van een kinderdagverblijf, naar school brengen en de begeleidster weer terugbrengen, vanmiddag van 14.00 tot 17.00 (vroegen of ik wat eerder kon beginnen) paar regioritjes, paar demente mensen en weer een kinderdagverblijfjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Langdurig werk heb jij!
Ben ook net weer thuis
Ik zeg: de gesoepte dan maarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Hey, je hebt de niet-gefotosoepte-versie.
[ afbeelding ]
Mijn broertje heeft juist altijd dagen van 6 in de ochtend tot een uurtje of 11 's avonds als taxichauffeur.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja taxi he.. vanochtend van 7.30 tot 8.30, kindertjes ophalen van een kinderdagverblijf, naar school brengen en de begeleidster weer terugbrengen, vanmiddag van 14.00 tot 17.00 (vroegen of ik wat eerder kon beginnen) paar regioritjes, paar demente mensen en weer een kinderdagverblijfje...,
Een busje dus ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:11 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja taxi he.. vanochtend van 7.30 tot 8.30, kindertjes ophalen van een kinderdagverblijf, naar school brengen en de begeleidster weer terugbrengen, vanmiddag van 14.00 tot 17.00 (vroegen of ik wat eerder kon beginnen) paar regioritjes, paar demente mensen en weer een kinderdagverblijfje...,
Ik zag het jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Hey, je hebt de niet-gefotosoepte-versie.
[ afbeelding ]
mwah ik had laatst ook van 17.00 uur *even* naar schiphol, zeelui ophalen.. was pas om 02.30 weer thuis, terwijl ik rond 23.30 verwachtte thuis te zijn...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft juist altijd dagen van 6 in de ochtend tot een uurtje of 11 's avonds als taxichauffeur.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:01 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
De menukaart bij die afhaalboer was lang zátquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:21 schreef Anne het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten [ afbeelding ] ..
Als het ook een beetje betaalt zijn lange dagen helemaal niet erg, maar volgens mij zijn er maar weinig rijke taxichauffeursquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah ik had laatst ook van 17.00 uur *even* naar schiphol, zeelui ophalen.. was pas om 02.30 weer thuis, terwijl ik rond 23.30 verwachtte thuis te zijn...
Normale uren voor mij zijn za en zo. van c.a. 13.00 tot 21.30, soms 22.00 of 22.30 ofzo.. zonder pauze..
En inderdaad op een busje, een *redelijk* nieuwe Ford Transit. Gelukkig geen rolstoelbus, die zijn kut, veel te sloom, te lang(draait en keert moeilijker) en veel te rammelig...
Ik heb geen geld in huisquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De menukaart bij die afhaalboer was lang zát
Thuis wonen helptquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als het ook een beetje betaalt zijn lange dagen helemaal niet erg, maar volgens mij zijn er maar weinig rijke taxichauffeurs
OKquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen geld in huis. Ik ga zo maar even neuzen in de diepvries.
Die mag ook wel een keer een beetje wat leger worden.
[..]
Thuis wonen helpt.
Hij heeft officieel een 0-uren contract. Maar hij werkt denk ik 60 (of meer zelfs) uur per week.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OK
Dat thuiswonen duurt ook niet eeuwigMaar werkt hij elke dag die tijden dan ?? nee toch zeker ??
22 jaar, volgens het salarisstrookje goed voor een whopping 7,80 per uur.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als het ook een beetje betaalt zijn lange dagen helemaal niet erg, maar volgens mij zijn er maar weinig rijke taxichauffeurs
mjah, ik heb een 3 uren contreact en woon ook nog thuis..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij heeft officieel een 0-uren contract. Maar hij werkt denk ik 60 (of meer zelfs) uur per week.
En dat thuiswonen lijkt wel eeuwig te duren. Maar misschien komt daar nu eindelijk eens verandering in, nu ie een vriendinnetje heeft.
De ketel dan hoop ik ??quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:36 schreef lipje het volgende:
en de koffie voor na het eten?
* lipje zet de pot op het vuur
Ehhmm.. netto dan toch neem ik aan ??quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
22 jaar, volgens het salarisstrookje goed voor een whopping 7,80 per uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
moet je wel het vuurtje aanmakenquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehhmm.. netto dan toch neem ik aan ??geloof het wel, en inderdaad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kreeg altijd 1,nog wat extra als ik tussen 22.00 en 6.00 werkte, dus toen deed ik vaak nachtdiensten, maar die toeslag is niet meer.![]()
Volgens sommigen verdienen we nog minder als busschauffeurs doen. Maar in tegenstelling tot hun, heeft staken niet veel nut. Zijn genoeg chauffeurs namelijk die wel tevreden zijn met het salaris...
oh, en Espresso
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehhmm.. netto dan toch neem ik aan ??Ik ben wel benieuwd wat jij verdient danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
iig meer als datquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat jij verdient dan.
Is dat 2cv's filmdate?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:01 schreef BaraCuda het volgende:
En ik de inhoud van de speciekuip tussen mijn benenquote:
Oeh. *zet persconferentie gelijk uit en klikt op linkje*quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:20 schreef Paladijn het volgende:
voetbal
Wie kijkt daar nou naar als je ook hiernaar kunt kijken
Mya, hij doet een Bojotje/Paladijntjequote:
Is jouw schuldquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Komt doordat sounddragon hier niet meer post
Wie ??quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Komt doordat sounddragon hier niet meer post
Nietquote:
waar jij bam hebt staan heb ik Vitens staanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Niet, dit is een BAM zomerjekkie
Staat geen BAM op; AD freequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waar jij bam hebt staan heb ik Vitens staan
heb er meerdere in zomer en winetr uitvoering, en bijpasende tuinbroeken![]()
![]()
Maar die liggen in een zak in de garage allemaal
Ze komen hun zwarte klusgeld stortenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:23 schreef Anne het volgende:
BAM? Die zijn volgens mij nu ook bij ons in het gebouw aan het werk.
Gelukkig niet. Dan heb ik gene oog meer voor de filmquote:
Okee, nu begin ik toch te twijfelen.quote:
Ja, ik zou willen dat het die vacuüm verpakte babe was.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti doet mee met een eettafel
En nu wil ik dat nog meer. met de huidige info zou ik er misschien wel voor betaald hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En ik de inhoud van de speciekuip tussen mijn benen
Nu niet meer geloof ikquote:
Hey, heb ik gezegd dat ze lelijk is ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:57 schreef Anne het volgende:
Nou wil ze niet meer hoor, na het lezen van bovenstaande post.
Wrom ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:02 schreef Anne het volgende:
Ik maak nooit grapjes.
We moeten alleen nog even de locatie heroverwegen....
Nee, maar ook niet dat ze er leuk uit ziet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:05 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hey, heb ik gezegd dat ze lelijk is ?
Nou ja, jij en SD mogen wel logeren, wel ff zelf slaapzak (wgheghe ) meenemen. 2cv en zijn date kunnen wel thuis slapen, die wonen dicht bij genoeg.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:02 schreef Anne het volgende:
Ik maak nooit grapjes.
We moeten alleen nog even de locatie heroverwegen....
Alles leuk en aardig,maar de vrouw in kwestie ziet er goed uit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet dat ze er leuk uit ziet.
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig,maar de vrouw in kwestie ziet er goed uit.
Omdat ver ??quote:
Mogen we daar zelf over oordelen ??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alles leuk en aardig,maar de vrouw in kwestie ziet er goed uit.
Weet haar huidige accountnaam niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Omdat ver ??
[..]
Mogen we daar zelf over oordelen ??![]()
FoBo linkje ??![]()
Wie woonde er ook al wer op de Veluwe? Gaan we daar logeren met znallenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Omdat het 2 en half uur rijden is naar Cornjum.
Zeurpietquote:
Dat mag.quote:[..]
Mogen we daar zelf over oordelen ??![]()
Nee, is ook zinloos, fotoboek is leeg.quote:FoBo linkje ??![]()
Ik heet geen Piet, en doe die foto uit je telefoon dan maarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zeurpiet
[..]
Dat mag.
[..]
Nee, is ook zinloos, fotoboek is leeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
uhhuh..quote:
ow ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Op een niet nader te noemen site staan wel foto's van haar
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heet geen Piet, en doe die foto uit je telefoon dan maarHoe krijg ik een foto in/uit m'n telefoon ? Foto opvouwen, telefoon open schroeven, uithollen, foto er in, dichtschroeven ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Ow kak, vergeten.. Friesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hoe krijg ik een foto in/uit m'n telefoon ? Foto opvouwen, telefoon open schroeven, uithollen, foto er in, dichtschroeven ?
Geregistreerde gebruikers: 2cv, Alexxxxx, Anne, Baidu [Spider], jojotje, MSN [Bot], Yahoo [Bot]quote:
Er zijn in totaal 13 gebruikers online :: 7 geregistreerde, 0 verborgen en 6 gasten (gebaseerd op de gebruikers die de laatste 5 minuten actief waren)quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:24 schreef Anne het volgende:
Huh, ik zit er helemaal niet. Uurtje geleden wel.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geregistreerde gebruikers: 2cv, Alexxxxx, Anne, Baidu [Spider], jojotje, MSN [Bot], Yahoo [Bot]
quote:Je beschikt niet over de nodige permissies om dit forum te lezen
De fotos van de dame in kwestie staan niet in bee sexy maar in het openbare deel. Zoek smakelijk!quote:
Daar staan mij teveel foto'squote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De fotos van de dame in kwestie staan niet in bee sexy maar in het openbare deel. Zoek smakelijk!Ik ga op bed
^^^^^ wat die kleine zegtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:34 schreef Anne het volgende:
Ik voel dat dit een lange, moeizame dag gaat worden.
Sterktequote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:34 schreef Anne het volgende:
Ik voel dat dit een lange, moeizame dag gaat worden.
quote:
Daaraan werd getwijfeld ??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:46 schreef PeuRac het volgende:
De kat is nog steeds helemaal gezond volgens de dierenarts
Nee, gewoon jaarlijkse check-up. Wel mooi om te zien hoe bang t normaal zo stoere beest wordt in zo'n mand, de auto vond die helemaal niksquote:
Ghehehe, ja, katten zijn meestal niet zo stoerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, gewoon jaarlijkse check-up. Wel mooi om te zien hoe bang t normaal zo stoere beest wordt in zo'n mand, de auto vond die helemaal niks
Bronquote:Een jong ventje uit Groningen verhuist van het platteland naar de grote stad.
Hij besluit een baantje te zoeken bij een groot warenhuis.
Heb je ervaring met verkopen?', vraagt de manager.
'Ja hoor', zegt het ventje. 'In Groningen verkocht ik koeien op de beestenmarkt.
De manager mag het knulletje wel en besluit hem de baan te geven.
Je mag morgen beginnen en aan het eind van de dag kom ik wel even vragen
hoe het gegaan is'.
De eerste dag was een zware dag. Het ventje heeft aan het eind van de
dag het zweet van zijn voorhoofd lopen.
De baas komt naar hem toe en vraagt hoe het gegaan is.
'Nou het ging best aardig', zegt het mannetje.
'Hoeveel klanten heb je geholpen?', vraagt de manager.
'Eentje', antwoordt de knul.
'Eentje?, zegt de manager verbaasd. De meeste verkopers zitten aan de
20 tot 30 verkopen per dag. Voor hoeveel heb je verkocht dan?
'Voor ¤ 589.431,27', zegt het ventje.
De ogen van de manager rollen van verbazing bijna de grond op.
'Wat heb je die klant verkocht dan?'
'Nou', zegt ie. 'Eerst verkocht ik hem een klein vishaakje, daarna een
middelgrote vishaak en als laatste een grote vishaak.
Toen heb ik de man een complete visuitrusting verkocht. Toen vroeg ik
de man waar hij wilde gaan vissen. De man antwoordde dat ie bij zee
wilde vissen.
Ik heb toen voorgesteld of een klein bootje niet handig zou zijn voor
op zee. Dus verkocht ik hem die Twin Engine Power Craft plus trailer,
die op de vierde verdieping staat.
De man zei dat zijn Fiat Uno dat waarschijnlijk niet zou kunnen
trekken, dus toen heb ik de man meegenomen naar de auto afdeling en heb
hem er de 4 X 4 Landcruiser bij verkocht.'
De baas luistert het hele verhaal aan en zegt: 'Dus je vertelt me nu,
dat er een man binnenkwam voor een klein vishaakje en die heb je een
boot en een auto verkocht?'
'Nee', zegt het ventje. 'Hij kwam voor een doos tampons. Toen heb ik
gezegd:
Joh, je weekend is toch naar de kloten, waarom ga je niet lekker vissen?
Mand open krijgen? Lijkt de oude kat bij mn ouders wel, daarbij moesten we de mand altijd zekeren met trekbandjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:11 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ghehehe, ja, katten zijn meestal niet zo stoerIk heb ooit eens een kat in de auto gehad die de hele tent afbrak, die kreeg zelfs zijn transportmand open, dát was pas feest midden op de snelweg
Ik vond net dit in mijn inbox![]()
[..]
Bron
Ik wil de kat niet los in de auto, veel te gevaarlijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:36 schreef Anne het volgende:
Mijn poezzies slapen gewoon in de auto. Of beginnen gezellig te kletsen, as usual.
Waar kom je vandaan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:02 schreef Marco001 het volgende:
pfff, alweer 1.5 uur pauze...![]()
vandaag dan straks al 3 uur pauze gehad zo ongeveer...
Anne, jij zei dat je broer het zo extreem druk had?
110 euro voor een checkup van zo'n beest? Zijn ze wel helemaal lekker?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:06 schreef PeuRac het volgende:
Omdat veel van mn huisgenoten bij hun ouders ook katten hebben en we dus willen voorkomen dat die ziek wordt of ziektes kan overdragen. Daarbij is het gewoon goed om te weten dat die helemaal gezond is en z'n inentingen weer heeft. Voor die 110 euro per jaar is het een kleine moeite. En zoveel stress heeft die er niet van, want ik deed de reismand open, hij ging er uit om te eten en er meteen daarna ging die er weer in liggen slapen
Die heeft een collega van mij ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:16 schreef Anne het volgende:
Oke, ik kom uit Noord-Limburg.
De iPhone 4 icm een abonnement is trouwens niet grappig. 168 euro bijbetalen bij een 2 jarig abonnement. Ik weiger sowieso een 2 jarig abonnement.
Toch maar voor de HTC HD 2 gegaan dus.
Zal mij boeien, k betaal er maar 11 euro van.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
110 euro voor een checkup van zo'n beest? Zijn ze wel helemaal lekker?
oh dan ben ik ook oudquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal mij boeien, k betaal er maar 11 euro van.
Het is officieel, ik ben een ouwe lul, ik heb op dit moment mee bestuursfuncties dan werk-functies
Ik heb mijn telefoon normaal gesproken toch in mijn tas zitten, dus dan maakte de grootte ook niet uitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die heeft een collega van mij ook![]()
Dat ding is groter dan de gemiddelde 24" monitorOngekend dat mensen met zo'n bakbeest rond gaan wandelen
Wel grappig apparaat ja, alleen was m'n collega vanmorgen een uur te laat omdat het kreng was uitgevallen midden in de nacht zonder redenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:43 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb mijn telefoon normaal gesproken toch in mijn tas zitten, dus dan maakte de grootte ook niet uit.
Ik vind hem tot nu toe wel cool.
Hou eens op johquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Wel grappig apparaat ja, alleen was m'n collega vanmorgen een uur te laat omdat het kreng was uitgevallen midden in de nacht zonder reden
Gatver zeg, haal daar eens een schuurpapiertje en een spuitbusje lak doorheenquote:
Nee!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gatver zeg, haal daar eens een schuurpapiertje en een spuitbusje lak doorheen
Waarom nietquote:
Ik ga een beetje de binnenkant van de tankdop lopen poetsen en spuitenquote:
sloop die Visa ;')quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Gatver zeg, haal daar eens een schuurpapiertje en een spuitbusje lak doorheen
Ik ook, maar ik wil de HTC Desire. En die heeft T-Mobile nietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:21 schreef Anne het volgende:
Ha! Ik mag mijn telefoonabonnement per vandaag verlengen.
Eventjes langs de T-mobile shop dus.
Da's wel een beetje zonde van die RAMquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:30 schreef lipje het volgende:
http://www.zie.nl/video/o(...)-foutje/m1fzp1rfs4l8
T-mobile is sowieso kut, tenminste hie rin Noord-oost Groningen... Of geen bereik, of DUits netwerk, terwijl je zeker nog 15 km van Duitsland afzit....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil de HTC Desire. En die heeft T-Mobile niet
Ziet er naar uit dat er ergens een steun onder de auto staat, maar hij lijkt ook ineens vrij snel te zakken het eerste stuk.. ze hebben nog strontmazzel dat ze er allebei heelhuids uitkomen in dat kleine hokkie..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:16 schreef daNpy het volgende:
Mag echt niet gebeuren, ziet er naar uit dat het hefgedeelte gewoon breekt. Maar kan ook zijn dat de auto te zwaar is voor de brug (en dan vraag je er natuurlijk wel een beetje om).
Daar ben jij voor tochquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:26 schreef Sounddragon het volgende:
Iemand al een nieuwe aan het maken trouwens ??
* lipje slurpt er nog een koffie bijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:36 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Goezzoje leert het wel
![]()
* Alfisti aait
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |