quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:
quote:
Je zou ook het probleem op kunnen zoeken en repareren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof toch dat we die Mazda maar gaan kopen. We zitten nu in de auto en hij begint nu wel ERG verontrustend te rammelen
.
Maar boven de 100 km p/u hoor je het bijna niet meer.
Klik dan op de link, dan zie je hetquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF?
en wat is het verband tussen het getal, de TT en de OP?
Even op de URL klikkenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
WTF?
en wat is het verband tussen het getal, de TT en de OP?
Onzin, er is altijd wel iemand met een band/liefhebberij ervoor. Ik zou jouw Visa en 111 ook in de schrotbak gooien, maar op MP voor weinig is dan blijkbaar beter.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat slecht....
En oude troep moet je weggooien en nieuwe kopen als je er geen band of liefhebberij voor hebt, wat ik me bij een megane voor kan stellen
Topic waar ik later nog wel naar ga kijken.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Tieten waarvan ik lekker nog wat nattigheid ga krijgen.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat slecht....
En oude troep moet je weggooien en nieuwe kopen als je er geen band of liefhebberij voor hebt, wat ik me bij een megane voor kan stellen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Topic waar ik later nog wel naar ga kijken.
Maar tieten zijn ook goed
Ja, goed voor het milieu, oude vervuilende troep demonteren en recyclen, en nieuwe schone spulletjes gaan gebruikenquote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:23 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Topic waar ik later nog wel naar ga kijken.
Maar tieten zijn ook goed
Ik kijk niet zo nauwquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:35 schreef Anne het volgende:
[..]
Anno 2010:
[ afbeelding ]
Boooooehhhhh!
*bekijkt weer snel oude foto's*.
eé'n an de redenen dat ik die DVD hebquote:
Alleen niet in combinatie met dat figuur en gezichtje waarschijnlijkquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
zwart haar en dikke tetten, dat ken ik nu wel hoor
mooi koppie wel.. of het fuiguur ONDER de tieten hebben we het maar even niet inderdaadquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alleen niet in combinatie met dat figuur en gezichtje waarschijnlijk
Ow. Ik vond het wel een toffe filmquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:49 schreef BaraCuda het volgende:
Sin City vond ik zo kut dat ik hem heb afgezet![]()
Zo'n geweldige cast, en dan zo'n bagger produceren
Die 1e foto is wauwquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow. Ik vond het wel een toffe film![]()
.
Vroegâh spamde ik heel de PTA SC vol met JA. Dus ik mag nog wel één plaatje posten.
[ afbeelding ]
Zuchterdezucht.
Ze speelde btw ook nog in Honey:
[ afbeelding ]
quote:
zonder boot is dat een kutkloonquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]Dark Angel heette die serie volgens mij
vroeger waren r nog andere interessante dingen naast je fapplaatjesquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:15 schreef Anne het volgende:
. Vroegah reageerde alleen Bara altijd op mijn plaatjes.
Goth crap zo te zienquote:Op zondag 10 oktober 2010 20:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]Dark Angel heette die serie volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |