Het orgineel heeft me nooit kunnen pakken, begin 2009 niet en nu nog steeds niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Er komt een Headhunterz & Wildstylez remix aan van DBSTF's Music Made Addict... Weet nou niet of ik hier blij mee moet zijn. Origineel was aardig plaatje maar zwaar overplayed waardoor ik die vocals niet meer kan uitstaan. Maar wellicht word het wel een vette plaat, ik geef het voordeel van de twijfel![]()
http://twitter.com/#!/djheadhunterz/status/26837862188
Jammer alleen van dat house in het begin, had van mij niet gehoeven. Voor de rest klinkt hij best lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:24 schreef ElDani het volgende:
Hier een stukje herrie van de MMA Remix:
[..]
Het orgineel heeft me nooit kunnen pakken, begin 2009 niet en nu nog steeds niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Volgens mij draaien ze die alleen nog als ze jou in de zaal spottenquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister nog ff een bezoekje aan TBYD. Ondanks 16+ een niet onaardig feestje. DBSTF, tja, plaatjes die me niet zoveel deden. Draaide ook weer Sound of the thunder
Major Lazer - Pon The Floor.quote:
Mwoah... Vind 't niet zoquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 20:59 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jammer alleen van dat house in het begin, had van mij niet gehoeven. Voor de rest klinkt hij best lekker
de kicks klinken wel leuk jah, verder boeit het nummer me totaal niet meerquote:
origineel is echt vetquote:
en voor mij!quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:58 schreef eQuaL het volgende:
Toch wel dé track van Q-Base 2010 voor mij
Was goed te doen ja, hing goede sfeer en zeer lekker setjes, vooral van Dualdriven & Zatox. Had alleen meer van Psyko Punkz verwachtquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:13 schreef haakon het volgende:
gister lekker feestje @ Atak, wat een geluid daarEcht baas
Zatox draaide best fraai, op het einde ging ie hardcore draaien![]()
Dat was wel een harde faal, ging nergens over..
Ge-Wel-Digquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:36 schreef Da_Ripper het volgende:
en ik heb me toch freaky gedroomd vannacht![]()
![]()
Ik zat in een soort Expeditie Robison maar dan in een huis en toen we bezig waren met een opdracht hoorde ik over de radio dat Ran-D dodelijk verongelukt was
Ik was helemaal geshockeerd en niemand anders snapte de impact (--> maar dit kan ik nog wel verklaren, Antonie's zelfmoord hoorde we tijdens sportdag - de docenten waren allemaal verrast terwijl de leerlingen zoiets hadden van: wie?).
En later werd als laatste onverwachte tegenstander ineens Dov Elkabas toegevoegd
Jij hebt hem al gehoord?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Die remix wahaha wat gayMijn god zo knalt hardstyle misschien nog wel sneller de top40 in dan ik dacht. Oja, Brennan Baard heeft waarsch het anthem voor qlimax gemaakt. Althans, zo klinktie. En als het als BH klinkt is het sowiso al een faal
Edit: Het is niet het anthemquote:Op maandag 11 oktober 2010 01:25 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik ben ook heel erg benieuwd. Hint waar ik hem kan vinden?
01~ Marked For Life 05:48quote:Op maandag 11 oktober 2010 04:00 schreef Levitas het volgende:
A-Lusion's nieuwe tracks
Vind alleen die melo in de intro/outro niet echt heel lekker klinken..
Leuke melodie, en die kicks![]()
quote:Op maandag 11 oktober 2010 07:35 schreef T-Force het volgende:
Neophobia / Sleepwalker is uitgebracht door Fusion
Wát een plaat zeg...quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
nieuwe A-lusion nummers laten me koud, standaard tracks, veel blij, weinig hard.
Ze bevestigen voor mij mijn gevoel over releases tegenwoordig: 70% is ronduit Kut, 20% is leuk om een paar keer te luisteren maar niet meer dan dat en 10% is echt kwaliteit.
en dan vind ik mezerlf nog redelijk gul qua percentages![]()
link naar Qlimax 2010 anthem?quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Die remix wahaha wat gayMijn god zo knalt hardstyle misschien nog wel sneller de top40 in dan ik dacht. Oja, Brennan Baard heeft waarsch het anthem voor qlimax gemaakt. Althans, zo klinktie. En als het als BH klinkt is het sowiso al een faal
Haal je nu je eigen smaak niet in de war met kwaliteit?quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
nieuwe A-lusion nummers laten me koud, standaard tracks, veel blij, weinig hard.
Ze bevestigen voor mij mijn gevoel over releases tegenwoordig: 70% is ronduit Kut, 20% is leuk om een paar keer te luisteren maar niet meer dan dat en 10% is echt kwaliteit.
en dan vind ik mezerlf nog redelijk gul qua percentages![]()
zie:quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 06:47 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Edit: Het is niet het anthemNevermind, mijn fout.
Wel grappig, ik zie steeds vaker dat mensen ook daadwerkelijk denken dat je het woord climax met een Q schrijft. Maar verder idd: Ruffianquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:06 schreef Tristaann het volgende:
Ruffian![]()
Hij is zo'n irritante mc imo, elke keer door de qlimax heenlullen
Idd, die MC was om te jankenquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Was goed te doen ja, hing goede sfeer en zeer lekker setjes, vooral van Dualdriven & Zatox. Had alleen meer van Psyko Punkz verwachtZatox draaide nog wel even deze hardcore plaat
![]()
Ik heb veel MC's meegemaakt maar gisteren was toch echt wel het toppunt (MC Apster), als je bij mij veel bier naar binnen gooit sta ik er ook zo bij. Heb me mateloos geërgerd en Haakon geloof ik ook. Heb geen goed woord over voor deze man en liefst trok ik hem van het podium af.
En vandaag ook nog zo Goed Te Passe Machiel?
Truequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:17 schreef T_Killer het volgende:
TT = mwah
Give it up is beter, ik kwam er op Q-BASE pas achter dat t een Alphaverb remix was (shame on me)
Die remix van Music made addict klinkt zo slecht nog niet, ook lekker geluidje daar in de T.O.
Het house stukje vind ik idd een beetje te. Bij Toneshiterz-Electro shock vond ik dat beter geslaagd.
[..]
Wel grappig, ik zie steeds vaker dat mensen ook daadwerkelijk denken dat je het woord climax met een Q schrijft. Maar verder idd: Ruffian![]()
Verder wil ik nog melden dat ik dit weekend weer verliefd ben geworden op de set van Psyko Punkz op MysteryLand 2010.
Na hun doorbraak met de Defqon set in 2009 was ik enthousiast. Maar na verloop van tijd, en de 100e keer After MF, 2 Follow etc. was ik bang dat het een eendagsvlieg was. Maar die set op ML 2010. Nieuwe platen zijn echt te dik. Pull your strings 2010, Bass Boom, Bass Mechanics, Feel the rhythm. Wat een geweld
Die Techno Prime mix is ook echt goed gelukt.
Sorry,quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:17 schreef T_Killer het volgende:
TT = mwah
Give it up is beter, ik kwam er op Q-BASE pas achter dat t een Alphaverb remix was (shame on me)
boh gek, The Machine komt weer naar Nederlandquote:AVIO
B-Front
Chris One
Crypsis
Digital Punk
Frontliner
The Machine
Zatox
MC Da Syndrome
True.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Haal je nu je eigen smaak niet in de war met kwaliteit?
Oeh oeh... die ene... van die Dj.. jeweetwel..quote:Op maandag 11 oktober 2010 12:43 schreef eQuaL het volgende:
Welk nummer doe ik na: tudududu tudududu tudududu, met op de achtergrond BAM BAM BAM BAM
Frontliner - Tuuduuquote:Op maandag 11 oktober 2010 12:43 schreef eQuaL het volgende:
Welk nummer doe ik na: tudududu tudududu tudududu, met op de achtergrond BAM BAM BAM BAM
Godver, wat een baasquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:34 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Was goed te doen ja, hing goede sfeer en zeer lekker setjes, vooral van Dualdriven & Zatox. Had alleen meer van Psyko Punkz verwachtZatox draaide nog wel even deze hardcore plaat
![]()
Ik heb veel MC's meegemaakt maar gisteren was toch echt wel het toppunt (MC Apster), als je bij mij veel bier naar binnen gooit sta ik er ook zo bij. Heb me mateloos geërgerd en Haakon geloof ik ook. Heb geen goed woord over voor deze man en liefst trok ik hem van het podium af.
En vandaag ook nog zo Goed Te Passe Machiel?
Imaginequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:19 schreef Sethje het volgende:
Sorry ik had niet door dat ik de laatste was
Ik vind die for the kill eigenlijk best wel vet die bootleg, zaterdag voor het eerst goed gehoord tijdens b-front
het is voor mij geen zekerheidje, zelfs geen (voorzichtige) optie; afstand is gewoon te grootquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:11 schreef Baronpilsener het volgende:
Ja, loudness wordt een zekerheidje!
Voor mij is het een paar stations verderquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
het is voor mij geen zekerheidje, zelfs geen (voorzichtige) optie; afstand is gewoon te groot
voor mij is het ruim 200km en ruim 2 uur rijdenquote:Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Voor mij is het een paar stations verder
Die is zeker nicequote:Op maandag 11 oktober 2010 14:19 schreef Sethje het volgende:
Sorry ik had niet door dat ik de laatste was
Ik vind die for the kill eigenlijk best wel vet die bootleg, zaterdag voor het eerst goed gehoord tijdens b-front
Ja hey mogen wij nou ook eens een mooi feestje hebben aan deze kant van het land?quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor mij is het ruim 200km en ruim 2 uur rijden
ik gun het jullie van harte, don't get me wrongquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:01 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja hey mogen wij nou ook eens een mooi feestje hebben aan deze kant van het land?![]()
Normaal is het aan jouw kant of in het zuiden
Zit die Remco PP @ ML2010 af te kraken? Wanne gek zegquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:21 schreef haakon het volgende:
[..]
TrueML2010 is idd een hele dikke set.
Ik zei het toch, Remco
ik weet zo niet meer wat ik over PP @ ML2010 heb gezegd, maar heb ze echt niet afgekraakt hoor!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Zit die Remco PP @ ML2010 af te kraken? Wanne gek zeg
Ik zag gister posters hangen van Inshock Overdose in Boxmeer. Nu is mijn vraag of daar mensen heengaan en via Nijmegen gaan met de auto. Treinen rijden pas weer vanaf half 8 zondag, en feestje duur tot 5
Wil zelf namelijk graag erheen, maar aangezien dat OV niet echt een optie is hoop ik met iemand mee te kunnen bobben![]()
![]()
(zag op PF dat t feestje bij een aantal van jullie in de agenda staat als optie)
Nee niet af te krakenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Zit die Remco PP @ ML2010 af te kraken? Wanne gek zeg
bla
Ik ben benieuwd, Isaac & DBSTF.. zou daar iets leuks uitkomen?quote:RT @DBSTF: In the studio starting up a new track together with one of our personal heroes ; @djisaac .. What kind of track shall we make!?
Mijn verwachtingen zijn iig laag...quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, Isaac & DBSTF.. zou daar iets leuks uitkomen?
Doordeweeks hoor je ook uit te slapenquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:19 schreef haakon het volgende:
[..]
Idd, die MC was om te jankenWat een droeftoeter: "Iedereen die handjes in de lucht!"
Hier, heb je m'n middelvinger, eikel !
Wat een zielevuist
Gister lag ik om 8 uur in bedwas zo brak als wat.
Lag om half5 in bed, 9 uur er weer uit om te voetballen, stond nog met dronken kop het veld
Toen van 12 uur tot 5uur 3e helft in de kantine. toen van 5 tot half8 ofzo in het café gezeten.
Kon niet meer recht lopen, dus was maar goed dat ik naar bed ben gegaan
Kan jou kijk op Hardstyle altijd wel zeer waarderenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn iig laag...
Die samenwerking op hun album was anders wel dikquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, Isaac & DBSTF.. zou daar iets leuks uitkomen?
Heb je dat niet over voor een goed feestje?!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Muah, gewoon aardig vind ik.. Ik verwacht iig ook niet al te veel van deze 'collab'quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Die samenwerking op hun album was anders wel dik
Jij zegt wat ik dachtquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heb je dat niet over voor een goed feestje?!
Dat noemt zich een liefhebber
Hier in het Oosten is de spoeling ook dun hoor, voor ''grote'' feesten zijn we altijd sowieso 1,5 uur onderweg. Heb ik het nog niet eens over de tripjes naar Decibel, Defqon en Silverdome gehad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:01 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja hey mogen wij nou ook eens een mooi feestje hebben aan deze kant van het land?![]()
Normaal is het aan jouw kant of in het zuiden
Euuh, van m'n oude school volgens mijquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Doordeweeks hoor je ook uit te slapenWaar ken je Tim trouwens van? Was aan het twijfelen op het begin of jij dat wel was.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:19 schreef Sethje het volgende:
Wederom naar jouw maatstaven?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mijn verwachtingen zijn iig laag...
wederom same here, maar deze kan ik echt niet missen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
Geen auto maar wel kunnen rijden, das knap, Harmquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef Da_Ripper het volgende:
wederom same here, maar deze kan ik echt niet missen.
Misschien een Noord/Oost-NL-FOK!-taxi regelen?
Ik wil mee maar heb geen auto ... kan wel heenrijden
K beloof nog niks..... maaruh...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Dat wordt muntjes gooien, wantikweetookniet!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef T-Force het volgende:
Ik zit ook te twijfelen tussen Loudness en Pandemic
Loudness --> ver weg/te lekkere lijn voor 20 euro
Pandemic --> heel dichtbij/goede lijn (Alpha2, B-Front, Ran-D en wat locals) voor 14,50
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:56 schreef 16meter het volgende:
Loudness ben ik echt wel bij.. wat er ook gebeurd.
anders splitsen jullie je..quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat wordt muntjes gooien, wantikweetookniet!
Ik meld me ook maar eens.... Heb een auto (op gas, lekker goedkoop) kan rijden en heb 2 of 3 plaatsen over. ;-)quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef Da_Ripper het volgende:
vanaf waar ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Ik meld me ook maar eens.... Heb een auto (op gas, lekker goedkoop) kan rijden en heb 2 of 3 plaatsen over. ;-)
Dus... als ik nou naar NS-station fietsquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Bertje_NL het volgende:
Emmen, maar kan wel een klein rondritje doen... ;-)
almelo...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Bertje_NL het volgende:
mwoahquote:
Leuk ploattiequote:
Via Assen zou heldig zijn!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Bertje_NL het volgende:
OV naar feestenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:26 schreef T-Force het volgende:
Waarom gaan jullie geen van allen met den trein eigenlijk?
ff snel gekeken voor de zaterdag:quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:26 schreef T-Force het volgende:
omdat ik meestal solo ga, is dat nogal n suffe rit heen, met matige muziek ivm geluidsoverlast... zeikerige mensen in de trein, overstap-ellende, afhankelijk van treintijden op de heen- maar vooral terugweg. Nuchter blijven boeit niet gezien ik toch niks gebruik (ok ok, zelden) muziek kan zo hard als ik wil, het zit beter dan n treinbank... Dat zijn de voornaamste redenenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:26 schreef T-Force het volgende:
Hahah idd !quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
omdat ik meestal solo ga, is dat nogal n suffe rit heen, met matige muziek ivm geluidsoverlast... zeikerige mensen in de trein, overstap-ellende, afhankelijk van treintijden op de heen- maar vooral terugweg. Nuchter blijven boeit niet gezien ik toch niks gebruik (ok ok, zelden) muziek kan zo hard als ik wil, het zit beter dan n treinbank... Dat zijn de voornaamste redenen
EDIT: rip vat de duidelijkste reden eigenlijk veel korter samen![]()
Zou super chill zijn, laat maar weten als je wat meer weetquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn route naar Inshock (kans dat ik ga is 75%, denk ook met meerdere lui) is dezedus om Nijmegen heen richting Boxmeer, als ik ga en ik een plekje overheb in de Polo, zou je wel meekunnen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef Bertje_NL het volgende:
Ga effe checken of ik alleen / met z'n 2en ga, maar moet allemaal wel lukken denk ik, en als een ieder er geen probleem mee heeft om even over Almelo en Assen te knallen vind ik het allemaal best...
Ik hou jullie op de hoogte...
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef Bertje_NL het volgende:
Ga effe checken of ik alleen / met z'n 2en ga, maar moet allemaal wel lukken denk ik, en als een ieder er geen probleem mee heeft om even over Almelo en Assen te knallen vind ik het allemaal best...
Ik hou jullie op de hoogte...
Ik kom misschien in mn eentje vanuit Leeuwarden...quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hier ook dikke zin. Intro is af en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke 1e track uitgezochtquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef T-Force het volgende:
Overigens echt vet veel zin in Strangerz!
Hele dikke TT![]()
22:00 t/m 23:00 The Z.
23:00 t/m 00:00 The Pope (be)
00:00 t/m 01:00 Spana vs Dstrbr
01:00 t/m 01:45 Mind.Illusion
01:45 t/m 02:45 B-Front
02:45 t/m 03:45 Degos & Re-Done vs The Geminizers
Kom jij ook Huig? (woont in EHV toch?)
Juistquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik kom misschien in mn eentje vanuit Leeuwarden...
Vanaf waar moet jij ookalweer?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
JuistAlles voor de muziek!
Ik heb zojuist besloten dat ik Loudness eigenlijk niet KAN en MAG missen dus ga ik er alles aan doen om er te geraken en gezellig met jullie een stampje te doen
Edit: Hmmm....vervoer is wel echt kut met OV... Ben benieuwd of het nu wel door kan gaan![]()
Dat probleem heb/had ik dus ook.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef T-Force het volgende:
Edit: Hmmm....vervoer is wel echt kut met OV... Ben benieuwd of het nu wel door kan gaan![]()
Ligt in de Maashaven, ten zuiden van het centrum, niet bepaald op loopafstand.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Vanaf waar moet jij ookalweer?
Weet iemand trouwens ook of Factory 10 beetje dicht bij het station ligt etc.? Hier vanuit Leeuwarden ongeveer 3 uur reizen met 0 of 1 keer overstappen naar Rotterdam Centraal...
ik minder wat met de feestjes, kan het geld goed gebruiken voor m'n eigen huisjequote:Op maandag 11 oktober 2010 18:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heb je dat niet over voor een goed feestje?!
Dat noemt zich een liefhebber
heb je hem ook weerquote:
zie net dat ik vrijdag de 22e afscheidsetentje heb van collega, daarna gaan we de stad in en ik blijf daar dan ook ergens slapen; dus ff kijken of ik dan zaterdagavond ook nog weggaquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:10 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Zou super chill zijn, laat maar weten als je wat meer weet
dat moet je zelf wetenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik kom misschien in mn eentje vanuit Leeuwarden...
Dat dus. Plus ik moet eigenlijk werken en ook van het volk uit Rotterdam wat naar feesten in die omgeving gaat ben ik over het algemeen niet zo enthousiast..quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef T-Force het volgende:
Zie het als een soort KEMA keurmerkquote:
Het BEMO- Keurmerk.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:06 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zie het als een soort KEMA keurmerk
I ask you.....why.....quote:
Stimulate Your Curiosity: Totaal niet AVIO-like, maar toch gruwelijk lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Nieuwe AVIO: Chaotisch, hou ik wel van, maar misschien iets TE.
Warphole edit: Mist de kracht die het origineel wel had
Ik zeg met alle fokkers een huisje huren voor een weekend in de buurt van R'dam, weekend lang knallen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:29 schreef T-Force het volgende:
[..]
Stimulate Your Curiosity: Totaal niet AVIO-like, maar toch gruwelijk lekkerWaarom stellen deze gasten mij nooit teleur
Straks denk ik nog dat ze onmenselijk zijn ofzo
![]()
Warphole Edit: Nog steeds een fijn plaatje! Niks mis mee![]()
The Machine - Times Like These:Fijn hoor!
Ik wil naar Loudness
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:45 schreef Koepert het volgende:
[..]
Het BEMO- Keurmerk.
Barts
Eigen
Mening
Ongefilterd
Originele deuntje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:48 schreef Koepert het volgende:
Die Avio is misschien niet zo "Avio" maar wel een HEERLIJKE ZAAGPLAAT!!![]()
![]()
![]()
The Machine is velly velly nice![]()
En Psycho (het originele deuntje dan) is mn ringtone. Nuff Said..
Yepquote:
Dat hij niet de creatiefste is qua melodieën is al bekend hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:03 schreef Baronpilsener het volgende:
Whahah @ 0.29 duidelijk: We are possessed!
Die melo doet me ook altijd aan BustaAAHHH denkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:03 schreef Baronpilsener het volgende:
Whahah @ 0.29 duidelijk: We are possessed!
In Belgie ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:06 schreef Gezicht het volgende:
Dit weekend misschien naar Toneshifterz.
Time-Out, Gemert. Kan ook zijn dat het volgend weekend is, dan vergis ik me.quote:
* ReMcOrE loves raw hardstylequote:
die Psycho gaat lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://www.b2s.nl/loudness2010/ > Audio
Nieuwe AVIO: Chaotisch, hou ik wel van, maar misschien iets TE.
Warphole edit: Mist de kracht die het origineel wel had
ik zou er wel op stampen hoor!quote:
inderdaad stukje We Are Possessedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:38 schreef Koepert het volgende:
[..]
Yep
Waar deze mee begint.. komt uit een film.. als k t goed heb is het een getweakte versie van de theme uit Psycho
Hoewel de vocals aan t begin weer uit Scream 2 lijken te komen
maar eens kijken wie er meewillen, aan de lijn zal het zeker niet liggenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef haakon het volgende:
Fantasy Island: Winter Wonderland line-up is bekend gemaakt:
- Zany
- Ran-D
- Deepack
- Psyko punkz (live)
- Luna vs Crypsis
- The Prophet
- Alpha Twins vs B-front
- Angerfist vs T-junction
- Evil Avtivities
- Mc Syco
- Mc da Syndrome
- Vj Roger
precies, stampen kun je er wel opquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:20 schreef T-Force het volgende:
Hihihi![]()
Van Leemhuizen![]()
Is wel fraai stampwerk eigenlijk![]()
Mijn jeugdsentiment, wat doe je.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:20 schreef T-Force het volgende:
Hihihi![]()
Van Leemhuizen![]()
Is wel fraai stampwerk eigenlijk![]()
Geluid in Go Planet is echt bijzonder mooiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef haakon het volgende:
Fantasy Island: Winter Wonderland line-up is bekend gemaakt:
- Zany
- Ran-D
- Deepack
- Psyko punkz (live)
- Luna vs Crypsis
- The Prophet
- Alpha Twins vs B-front
- Angerfist vs T-junction
- Evil Avtivities
- Mc Syco
- Mc da Syndrome
- Vj Roger
Heb jij je naam veranderd?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:49 schreef Spaulding het volgende:
Er is nog niet eens een Qountdown aangekondigd of wat ook, maar neem aan dat het dit jaar ook weer georganiseerd wordt? Q-Dance heeft altijd een feest met oud en nieuw (vroeger nog Qrimetime).
Vorig jaar was zeker een van de vettere feestjes. Maar de dag erna wordt ook een vet early hardcore feest in de Hemkade gehouden dus misschien wel daarheen
alleen maar scantraxxboyzz op qountdown straksquote:Scantraxxnl Scantraxx Recordz
We will be closing 2010 with a big bang! More info soon...
scantraxx mooiboyzzquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef de_huig het volgende:
in het kader van oud en nieuw:
Scantraxx twitter:
[..]
alleen maar scantraxxboyzz op qountdown straks
Als dat is dan..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef de_huig het volgende:
Scantraxx twitter:
[..]
Dan ga ik wat anders doen met oud en nieuw.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef de_huig het volgende:
Scantraxx twitter:
[..]
Wat? Want dan doe ik mee!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dan ga ik wat anders doen met oud en nieuw.
Zoals eerder in dit topic: Fantasy Island: Winter Wonderlandquote:
Don't Let It Go gevolgd door Pump & Loud beter kan je niet beginnen, toon is gelijk gezetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... Wake you from your boredom #6 staat online op m'n website
01. Activator & Zatox - Don't Let It Go
02. Smashing Guys - Pump & Loud (Zatox Remix)
03. Arboza & Solutio - The Tree Of Life
04. Crypsis - Chaser
05. Zatox - A New Dimension
06. Technoboy - Catfight
07. Bassdealer & Mash - Eternity
08. Zairon - Stand Up (Piano Mix)
09. Alphaverb - Never Enough
10. Zatox & Activator - Can't Stop
11. ABW - Origins Of War
12. Crypsis - Jealousy
13. Low-E & Alter Egosz - WTF
14. Catatonic Overload - Paralyzed
En nog meer goed nieuws... Sets van mij zullen nu regelmatig op Q-dance & Dance-Tunes radio worden uitgezonden
HiepHoiHiepHoiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... Wake you from your boredom #6 staat online op m'n website
01. Activator & Zatox - Don't Let It Go
02. Smashing Guys - Pump & Loud (Zatox Remix)
03. Arboza & Solutio - The Tree Of Life
04. Crypsis - Chaser
05. Zatox - A New Dimension
06. Technoboy - Catfight
07. Bassdealer & Mash - Eternity
08. Zairon - Stand Up (Piano Mix)
09. Alphaverb - Never Enough
10. Zatox & Activator - Can't Stop
11. ABW - Origins Of War
12. Crypsis - Jealousy
13. Low-E & Alter Egosz - WTF
14. Catatonic Overload - Paralyzed
En nog meer goed nieuws... Sets van mij zullen nu regelmatig op Q-dance & Dance-Tunes radio worden uitgezonden
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:35 schreef ReMcOrE het volgende:
zie net dat ik vrijdag de 22e afscheidsetentje heb van collega, daarna gaan we de stad in en ik blijf daar dan ook ergens slapen; dus ff kijken of ik dan zaterdagavond ook nog wegga
quote:
congrats.quote:En nog meer goed nieuws... Sets van mij zullen nu regelmatig op Q-dance & Dance-Tunes radio worden uitgezonden
Heb je geen linkje?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
ik ga mezelf morgen trakteren op al je sets en ze achter elkaar luisterenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
*tracklist*
ik niet aan jouquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:46 schreef Levitas het volgende:
Ik verwacht dit jaar oud en nieuw met salsa/merengue/cumbia/reggaeton door te brengen. Welliswaar met 30 graden en een lekker zonnetje.
Ik zal aan jullie denken
onbeperkt pils? Goud en nieuw!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:36 schreef Baronpilsener het volgende:
Enschede.... Te ver:( 65 euro, onbeperkt pils is wel heel verleidelijk...
Whehe, en hun enige 2 bazenacts staan in Enschede.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef de_huig het volgende:
Scantraxx twitter:
[..]
Jazeker! Heb die plaat veel gedraait, heerlijk plaatjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Uit die tracklist en onder de noemer: "Kennen jullie deze nog nog nog nog ...."
[..]
c
beter dan dood maken met een blije musquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
dus je hebt me blij gemaakt met een dode mus
![]()
ik ben trots op je kerelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:36 schreef de_huig het volgende:
een remcorepost van mijn hand..ik ben toch een beetje trots nu
preciesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Whehe, en hun enige 2 bazenacts staan in Enschede.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:13 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dan ga ik wat anders doen met oud en nieuw.
Dit dus...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vond Qountdown vorig jaar zware redelijke tegenvaller...Waarschijnlijk dus niet heen dit jaar...
en hoe voel je je nu?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 04:57 schreef Koepert het volgende:
Na al die hardstyle vond ik t tijd voor n etentje met t werk.. dat was goed... daarna met n collega Groningen in.. dat was ook GOED!! hihihi..
Als jij voor mij een kaartje regelt haal ik je op en zet ik je persoonlijk weer thuis afquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
dus je hebt me blij gemaakt met een dode mus
![]()
heuujquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:45 schreef haakon het volgende:
Geck-O - Forces of the Universe:
01 forces of the universe 07:06
02 to the core 05:50
03 don't you lose it (wooze mix) 05:51
04 don't you lose it (looze mix) 05:50
TOTAL[ 24:37 min
Prima eigenlijkquote:
Ik ben dan wel geen bekende fokker, maar ik ben erbij! 2e keer Twistedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:04 schreef Sethje het volgende:
den timetable voor den zaterdagh!
Timetable
20:30 - 21:00 Loudness
21:00 - 21:45 Zentiments
21:45 - 22:30 Kevin Kaos
22:30 - 23:30 Frequencerz
23:30 - 00:30 Mystery Guest
00:30 - 01:30 Frontliner
01:30 – 02:30 Ran-D
02:30 - 03:00 AVIO : live
Komen er nog fokkers?
Haha oke goed bezig, 2e keer udenhout? Of ben je ook weleens in haaren geweest?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:34 schreef viz het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen bekende fokker, maar ik ben erbij! 2e keer Twisted
bekend is ook maar relatief natuurlijk hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:34 schreef viz het volgende:
[..]
Ik ben dan wel geen bekende fokker, maar ik ben erbij! 2e keer Twisted
Ik vind het een zeer nette lineup en zou zeker zijn gekomen, als mijn portemonnee het toelietquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:04 schreef Sethje het volgende:
Timetable
Komen er nog fokkers?
Valt niet echt te doen met het OV, anders zeker.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:04 schreef Sethje het volgende:
Timetable
Komen er nog fokkers?
Ik ben aanwezigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:04 schreef Sethje het volgende:
Timetable
Komen er nog fokkers?
haha das een hele reis voor jou of niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Fuck it, dit zie ik graag .... dansende mensenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef Koepert het volgende:
Dus..... de aftermovie van Elementz festival staat ook online... k heb ze wel ns beter gezienmaar t blijft leuk in bijna elk shot van de menigte wel iemand te kennen
![]()
http://www.youtube.com/us(...)9225B/26/dApWtc1tNOU
dat is wel flink bijstellen elke keerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hijs is nog erger dan frontlinerstart vanaf 3:57. Record aan knopjes zitten tussen 2 tracks denk ik.
whahaha, die livebandquote:
Mijn god zeg, toen dozer zijn 2de nummer erop gooide op Fusion (Tatanka - Tokyo) ontplofte de zaal gewoon. Dat gevoel van geluk wat ik toen kreeg was heerlijkquote:
Liveband was de aankondiging van elke nieuwe DJ. Echt super feestje Mysterylandquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahaha, die livebanden vet om dat vierkante blok mensen te zien met daarachter van de strepen op de niveaus van de heuvel
Sliep ik toen? Want dat heb ik zeg maar totaal niet meegekregenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Mijn god zeg, toen dozer zijn 2de nummer erop gooide op Fusion (Tatanka - Tokyo) ontplofte de zaal gewoon.
K hoorde m vanochtend al idd... Hij is erg lekker vind ik... heeft iets herkenbaars, maar niet in 'a cheesy way'quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:04 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Sliep ik toen? Want dat heb ik zeg maar totaal niet meegekregenSowieso niet veel zaal-ontploffingen gezien op Fusion
![]()
Hier wordt ik dan weer blijer van:
klinkt wel fijn jahquote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:04 schreef Krulliewullie het volgende:
Pff hier nog een. Had af en toe echt het idee dat ik de enige was van de 5500 man... Tokyo ging best. Bijna niemand herkent van Fok! maar dat zal zo zijn omdat ik nog nooit eerder gemeet heb met een van jullie ofzo.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Mijn god zeg, toen dozer zijn 2de nummer erop gooide op Fusion (Tatanka - Tokyo) ontplofte de zaal gewoon. Dat gevoel van geluk wat ik toen kreeg was heerlijk![]()
De laatste tijd zie ik dat helaas maar bar weinigIK WIL MEER MENSEN DIE LOSGAAN!!!!!
Interessant...Ben je van plan te gaan dan? Waar woon je en hoe rij je erheen?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als jij voor mij een kaartje regelt haal ik je op en zet ik je persoonlijk weer thuis af
mocht ik besluiten om te gaan, kan ik je dan bellen/smsen/PM-en?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als jij voor mij een kaartje regelt haal ik je op en zet ik je persoonlijk weer thuis af
Ik gok op T-forcequote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef Baronpilsener het volgende:
Is toevallig een van jullie ook naar zowel hysteria als fusion gegaan, en op fusion een praatje met mij gedaan over favo labels? (de mijne was fusion, die van *denk een van jullie* theracords)
delen we de kosten voor z'n kaartje ok?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mocht ik besluiten om te gaan, kan ik je dan bellen/smsen/PM-en?
\quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:58 schreef T-Force het volgende:
[..]
Mijn god zeg, toen dozer zijn 2de nummer erop gooide op Fusion (Tatanka - Tokyo) ontplofte de zaal gewoon. Dat gevoel van geluk wat ik toen kreeg was heerlijk![]()
De laatste tijd zie ik dat helaas maar bar weinigIK WIL MEER MENSEN DIE LOSGAAN!!!!!
primaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:24 schreef T_Killer het volgende:
[..]
delen we de kosten voor z'n kaartje ok?
Mijn favoriete label is helemaal niet Theracordsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik gok op T-force![]()
Als het er 1 van hier is ten minste
Ik wil wel gaan, maar arbeitloos dus geldloos vandaarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:10 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Interessant...Ben je van plan te gaan dan? Waar woon je en hoe rij je erheen?
Ja even kijken dan, ik wil het wel maar waar woonde jij ook alweer? Hengelo ergens? Mijn huis > Hengelo > Nijmegen > Boxmeer is voor een enkeltje 290 kmquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
prima(mits hij natuurlijk mij ook kan/wil meenemen
)
Hebben jullie het over Loudness ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik wil wel gaan, maar arbeitloos dus geldloos vandaarIk woon tussen Boxmeer en Nijmegen in. Het is dus wel een thuisfeestje met een lekkere lineup
![]()
[..]
Ja even kijken dan, ik wil het wel maar waar woonde jij ook alweer? Hengelo ergens? Mijn huis > Hengelo > Nijmegen > Boxmeer is voor een enkeltje 290 kmdan sta ik ergens bij Arnhem met een lege tank
Prima nummertje!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:04 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Sowieso niet veel zaal-ontploffingen gezien op Fusion![]()
Dat moet wel raggen worden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Edit 2: Er komt een collab aan tussen High Voltage en B-Front, dat kan haast niet anders als een topper worden toch![]()
Bron: http://twitter.com/HighVoltageSysX
raggueeeh! Ik zie zon samenwerking ook wel zitten!quote:
ik woon in Haaksbergen, iets onder Hengelo/Enschede inderdaadquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ja even kijken dan, ik wil het wel maar waar woonde jij ook alweer? Hengelo ergens? Mijn huis > Hengelo > Nijmegen > Boxmeer is voor een enkeltje 290 kmdan sta ik ergens bij Arnhem met een lege tank
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:26 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik zou btw wel zon poppetje op fok willen die helemaal uit z'n plaat gaat!zou ik iig vaak gebruiken.
Als ik dat zo goed heb uitgerekend gaat dat dan ongeveer ¤60 aan benzine kosten... dan zou ik beter op de fiets kunnen gaan en zelf m'n kaartje kopenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik woon in Haaksbergen, iets onder Hengelo/Enschede inderdaaddat wordt dan te ver omrijden voor jou, als ik ga zal ik dus zelf moeten rijden... al ken ik wel 2 mensen hier uit de buurt die Inshock ook wel zien zitten!
dan hoef je zeker niet langs mij te rijden!! regel ik zelf wel wat, mocht ik besluiten te gaanquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Als ik dat zo goed heb uitgerekend gaat dat dan ongeveer ¤60 aan benzine kosten... dan zou ik beter op de fiets kunnen gaan en zelf m'n kaartje kopenDaarom deed ik het voorstel aan T_Killer, Nijmegen is namelijk maar 25 km hier vandaan
Dus laat maar even weten wat jullie doen
Dat wel maar we gaan met de autoquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:34 schreef Sethje het volgende:
[..]
haha das een hele reis voor jou of niet?
hehe oke coolquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Dat wel maar we gaan met de auto. Ik moet er nu gewoon een keer heen, lineup voor die prijs
!
3 incl. mijquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik woon in Haaksbergen, iets onder Hengelo/Enschede inderdaaddat wordt dan te ver omrijden voor jou, als ik ga zal ik dus zelf moeten rijden... al ken ik wel 2 mensen hier uit de buurt die Inshock ook wel zien zitten!
Yeeey!! Superthanksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uit de OP
Jeumig, mocht eens tijd worden!quote:
Lachen idd veel bekenden.. Jammer dat er volgend jaar geen nieuwe editie komt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef Koepert het volgende:
Dus..... de aftermovie van Elementz festival staat ook online... k heb ze wel ns beter gezienmaar t blijft leuk in bijna elk shot van de menigte wel iemand te kennen
![]()
http://www.youtube.com/us(...)9225B/26/dApWtc1tNOU
Volgens mij moet dat nummer bij Bob zelf zoooo hard z'n strot uitkomen .. iedere set van 'm draait tie 'm welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Prima nummertje!![]()
Enkele echte ontploffing op Fusion was toch weer tijdens Magic aan het eind van B-Front en Titan. Dat nummer gaat er altijd lekker op en omdat iedereen hem wel kent ging de hele zaal goed los voorzover ik zag
Edit: Nu Frequencerz @ Magic Show aan het naluisteren, wat blijft "Hyperdrive - The Punishment" ook een heerlijk nummer!![]()
![]()
![]()
setjes op mn spelert:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:11 schreef haakon het volgende:
Iemand hier die nog goeie livesetjes weet ?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef Da_Ripper het volgende:
en 1 voor de tegeltjes:
[ afbeelding ][ afbeelding ]Van het feest des levens heeft niemand een Time-Table[ afbeelding ]
Die is geniaal, wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef Da_Ripper het volgende:
en 1 voor de tegeltjes:
[ afbeelding ][ afbeelding ]Van het feest des levens heeft niemand een Time-Table[ afbeelding ]
Amen!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
en 1 voor de tegeltjes:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef Da_Ripper het volgende:
en 1 voor de tegeltjes:
* 16meter pinkt een traantje weg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef Da_Ripper het volgende:
en 1 voor de tegeltjes:
Voor jou ook veel bekenden? Betekent dat dat je ook uit de buurt komt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:19 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Jeumig, mocht eens tijd worden!
[..]
Lachen idd veel bekenden.. Jammer dat er volgend jaar geen nieuwe editie komt.
Vaag.... Zie PBquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef poiuytr het volgende:
@Mind Illusion
Op de een of andere manier krijg ik jou setje niet van Speedyshare af, elke keer begint de wachttijd overnieuw. Wil hem graag downloaden. Als je eventueel nog mirrors heb wil je ze dan keer door pmen?
Zeker aanwezig! Vanaf 22.30 denk ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gingen er overigens nog mensen van hier naar Strangerz morgen?
Jouw studie lijkt wel een beetje op de mijne, alleen ga ik meestal planten bestuderen, hamsters zoeken in holletjes of bijvoorbeeld vlindereitjes tellenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef ElDani het volgende:
Zo, ook maar weer terug uit de ardennen stenen kijken voor de studie. Ga maar verder blijezen.
Gezelligquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:51 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Zeker aanwezig! Vanaf 22.30 denk ikIk hoop op veel gouwe ouwe en geen popiejopiehardcore op 't eind
![]()
quote:
Grappig! Ik ben dus vooral geinteresseerd dan in het hoe en wat van de aarde een x aantal miljoen jaar geleden enzo, maar het was wel prima!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:54 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Jouw studie lijkt wel een beetje op de mijne, alleen ga ik meestal planten bestuderen, hamsters zoeken in holletjes of bijvoorbeeld vlindereitjes tellen
Artiesten van Vanderkleij:quote:DBSTF
From today, D-Block & S-te-Fan will join van der Kleij agency. For all info and bookings, please visit http://www.vanderkleij.com/
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Doet het forumindex het ook niet bij jullie?
Meer een mash-up dan een mix, zo snel als het gaatquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:11 schreef klaasvaak123 het volgende:
voor de beste hardstyle mixen zou ik naar youtube gaan en dan age705 inypen,
Als er iemand is die mixen kan maken is hij dat.![]()
![]()
leuk dat ie het probeertquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dan nog een intens slechte mash up ook..![]()
Wat die man doet slaat echt als Kut op Dirk.
Moeilijk hoor, fade in/fade out. totaal uit de beat.. Nee.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:11 schreef klaasvaak123 het volgende:
voor de beste hardstyle mixen zou ik naar youtube gaan en dan age705 inypen,
Als er iemand is die mixen kan maken is hij dat.![]()
![]()
Gaiaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
iets van de Noisecontrollers
Just a track dus...quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Toch vind ik het geen verkeerde plaat... maar niks vernieuwends ofzo..
quote:
Die jaquote:
Ja iddquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:54 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Just a track dus...
Ik luister hem wel als ik daar fatsoenlijk toe in staat ben
dat heb ik ook donders vaak bij hardstyle nummers.. in tegenstelling tot Remcoquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die ja![]()
Ik heb dat wel vaker dat ik wel weet dat een nummer van een bepaalde artiest is, maar geen idee hoe die dan heet
Alleen als de titel ook als tekst uitgesproken/zongen wordt heb ik er geen last van.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:08 schreef haakon het volgende:
[..]
dat heb ik ook donders vaak bij hardstyle nummers.. in tegenstelling tot Remco
Ik kende de titel, ken het nummer, maar wist ook niet dat die bij elkaar hoorden.quote:
ja, lijkt inderdaad een beetje op Pump It Loud en dat middenstuk is gewoon zo goed als gejat van Gaiaquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Begin doet me denken aan Pump It Loud, en dat stukje van 1:00 doet me denken aan iets van de Noisecontrollers ofzo? Kan er alleen niet opkomen.
Toch vind ik het geen verkeerde plaat... maar niks vernieuwends ofzo..
de oude versie heer-lijkquote:
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:08 schreef haakon het volgende:
[..]
dat heb ik ook donders vaak bij hardstyle nummers.. in tegenstelling tot Remco
Frontliner; oei, die gaat fijnquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:32 schreef ElDani het volgende:
Just A Track doet precies wat de titel zegt.. Gewoon een track, niets meer, niets minder. Niet speciaal dus.
En ook de tweede:
Deze is een heel stukkie beter al zeg ik het zelf. Tof!
edit:
Ook officieel een preview. Deze vind ik ook niet heel geweldig als ik eerlijk mag zijn. Midintro trekt me in het begin nog wel, maar melodietje is niet mijn ding.
Wat blijft het ook een geniaal lekker nummer.. jammer dat deze nooit uitgebracht "mocht" worden.quote:
quote:Qountdown 2010: De eerste informatie
Nu de donkere maanden weer invallen en het binnenseizoen losgebarsten is, komt ook langzamerhand het einde van 2010 dichterbij. 2010, het jaar waarin Q-dance haar tienjarig bestaan vierde, een jaar wat bol stond van festiviteiten en het jaar waarin voor één keer de poorten van de Feestfabriek open gingen. Q-dance kijkt met veel plezier en voldoening terug op haar jubileum en grijpt daarom de laatste kans om dit jaar groots uit te pakken met beide handen aan.
Op vrijdag 31 december wordt het dubbel feest: Q-dance sluit tijdens Qountdown haar jubileum af en knalt met de harde kern hardstyle liefhebbers 2011 in. Traditiegetrouw gebeurt dit weer volledig in stijl en wordt er weer een dresscode voor Qountdown gehanteerd: black tie & cocktail dress. De dresscode is niet verplicht maar wel gewenst.
Tickets voor Qountdown zijn vanaf 23 oktober 0:00 verkrijgbaar bij Q-dance.nl. Reserveer tijdig, want het aantal tickets is beperkt. Q-dance hoopt je ook op Qountdown te kunnen begroeten en samen het nieuwe Q-dance decennium in te luiden.
misschien wel, line-up is niet top maar wel nicequote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef poiuytr het volgende:
Remcore & Haakon nog aanwezig op volgende DM?
19 November:
22:00 - 23:00: Double Dutch
23:00 - 00:00: ArmenianBoy
23:00 - 00:00: Vecino
00:00 - 01:30: Josh & Wesz
00:00 - 01:30: Low-E
01:30 - 02:30: The Pitcher
02:30 - 04:00: Zatox
04:00 - 05:00: Tha Playah
00:00 - 00:00: Villain
Weet zelf ook nog niet of ik ga, Josh & Wesz is wel lekkerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien wel, line-up is niet top maar wel nice
00:00 - 01:30: Josh & Wesz
00:00 - 01:30: Low-E![]()
![]()
Rare melodie... klinkt niet echt prettig om een of andere reden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 17:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog een nieuwe van frontie
Frontliner - Good & Evil
Edit: Kut net iets te laat
Vond het persoonlijk best een supertof feesie. Was gezellig druk, sfeer was prima, t ging lekker los en een vette lichtshowquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 21:20 schreef T-Force het volgende:
Over een half uurtje ofzo richting EHV voor StrangerzGodverdomme veel zin in! Ben benieuwd naar B-Front (hoop dat ook hij andere nummers draait als normaal omdat het maar een klein feestje is). Ach, wordt sowieso rammen.
Succes Mind.Illusion
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 08:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tracklist voor zover ik nog weet...
01. Intro (Globus - Preliator)
02. Wash - Radio Alarm (Zatox Remix)
03. Chain Reaction - Answers
04. Alphaverb & Intractable One - T.B.A.
05. Zatox & Kingsman - Smokin 'n Pourin
06. Chain Reaction - Out With A Bang
07. Catatonic Overload - Paralyzed
08. The R3bels - Temptation
09. Digital Punk & Marlon S - Bringing The Funk
10. Desnar - 2H2H
11. ABW - Origins Of War
12. Crypsis - Strike
Dat was dus W.A.S.H.? Lekkere binnenkomerquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier ook dikke zin. Intro is af en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke 1e track uitgezochtHopelijk gaat 't dak eraf
Hehe maak het maar weer spannender dan het is.. ik smste dat ik showtek beter vind dan brennan heart. showtek heeft een beste gave ouwe reverb sound in een nieuwe verpakking met relatief weinig breaks. gister draaiden ze bijv. generation kick and bass.. nou dat klinkt lekker hoorop zown geluidsinstallatie.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:29 schreef T_Killer het volgende:
Kreeg gister smsje van NLS04 dat hij Showtek goed vond (Revelations in Arnhem).
You've got some 'xplaining to do
Doe ff een pb sturen dan... luister ik hem 1 dezer dagen ffquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:28 schreef RiKe het volgende:
[calimero] Ja pff doe maar zo jullie, alleen maar aandacht voor M.I. en niet mijn mix[/calimero]
Thnx!quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 12:02 schreef T-Force het volgende:
Strangerz was echt heerlijkHeb me eigenlijk beter vermaakt als op Fusion omdat ik hier niet moe werd gelukkig
Ging best los ook! En het geluid zat dit keer wat beter als de vorige keer (nog steeds geen goed geluid, maar wel om aan te horen zeg maar)
Mind.Illusion...voor mij had jij echt de set van de avond! Openen met Radio Alaram...Krulliewullie en ik kijken elkaar aan..."Je KUNT toch niet openen met Radio Alarm?! WTF JONGE!!! BAM"Heerlijk gedraaid kerel.
Stond op het einde wel te tollen op mijn benen, biertjes smaakten goed
Ik zit hier anders met kippenvel achter m'n pc met 8. Donkey Rollers - Immeasurablyquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:28 schreef RiKe het volgende:
[calimero] Ja pff doe maar zo jullie, alleen maar aandacht voor M.I. en niet mijn mix[/calimero]
Dat vind ik wel vies, een kippenvel achter je pcquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 16:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik zit hier anders met kippenvel achter m'n pc met 8. Donkey Rollers - Immeasurably
K heb m nu n paar keer geluisterd.....quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 15:28 schreef RiKe het volgende:
Zal niet aanwezig zijn maar heb ook gestemd, puur om die artiesten wat extra steun te geven.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:31 schreef Krulliewullie het volgende:
OOOEHHH we mogen weer stemmen!!!![]()
http://www.reverze.be/
Ik heb voor artiesten gekozen die niet echt heel vaak worden uitgenodigd, maar mij in 2010 erg hebben verrast:
- Dj Thera
- Activator
- Intractable One
- Chain Reaction
- Fausto
ik kan wel vettere Abject-platen bedenkenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:04 schreef Krulliewullie het volgende:
Edit: Het is toch ook wel het vermelden waard dat Dstrbr naar mn verzoekje heeft geluisterd een een Abject-plaatje heeft gedraaitnämlich My Dome. Jeeeeezus wat knalt die kick er extra hard op als je em op een party hoort
![]()
Uhu, klopt. Maar sowieso is iets van Abject beter dan niks van Abjectquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik kan wel vettere Abject-platen bedenken
zeer netjesquote:
Ah oke, opzich prima vermaak in mijn slapeloze zaterdagnachtquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:15 schreef RiKe het volgende:
Headhunterz heeft net schade gereden met zijn auto omdat een hert zijn auto van dichtbij wilde zien.
[ afbeelding ]
Ik dacht, ik meld het ff
Hier ook nog 1 wakkerquote:Op zondag 17 oktober 2010 02:54 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ah oke, opzich prima vermaak in mijn slapeloze zaterdagnacht
en het gewei op de plaats van z'n grill plaatsen?quote:Zou hij het hert in de vriezer hebben gedaan?
Ik blijf wss nog wel even wakker helaas, echt balen als je dan gaat liggen in je bed en 1 uur erover doet om in slaap te vallen, vervolgens 1,5 uur slaapt en daarna weer 1,5 uur lang naar het plafon ligt te staren.quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Hier ook nog 1 wakker...nog even dan.
HC luisteren is niet bevorderlijk voor je slaapgevoel![]()
[..]
en het gewei op de plaats van z'n grill plaatsen?
Gister een chauffeur gevonden, dus zal em wel wordenquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Avondjes plafond-staren ken ik wel... maar dat is nu niet zo
![]()
Motivatie met goede muziek is een goede drijfveer.
Zag dat em-de-em-aa [11-12-2010] LOUDNESS geopend had, waar jullie natuurlijk gewoon bij aanwezig gaan zijn...nix pandemic doen --> B2S puts the auw back in Loudness
quote:Op zondag 17 oktober 2010 03:15 schreef Krulliewullie het volgende:
Gister een chauffeur gevonden, dus zal em wel worden.
neej, des een goede drijfveer om wakker te blijven. Als je wil gaan slapen werkt het al oude warme glas melk. Wat ook een aanrader is om even te gaan douchen, jezelf niet helemaal droogwrijven maar meer deppen en dan in bed liggen. En als ik snel wil gaan slapen zet ik een serie aan van 45min met weinig actie ...quote:Maar wat bedoel je met motivatie + goeie muziek? Is dat dé formule, muziek aanzetten en denken; ik heb zin om te slapen?
Thanks, ik ga denk ik maar even een filmpje opzetten ofzo, en anders wordt het zonsopgang kijkenquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:23 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
met BOB =
![]()
![]()
[..]
neej, des een goede drijfveer om wakker te blijven. Als je wil gaan slapen werkt het al oude warme glas melk. Wat ook een aanrader is om even te gaan douchen, jezelf niet helemaal droogwrijven maar meer deppen en dan in bed liggen. En als ik snel wil gaan slapen zet ik een serie aan van 45min met weinig actie ...![]()
Wat ik zo maar 's ga doen want even kletsen hiero en tis weer een half uur later![]()
succes d'r mee
Is dit het Fok-Is-Wakker-En-Luistert-Hardstyle topic geworden?quote:
+1quote:Op zondag 17 oktober 2010 12:42 schreef Koepert het volgende:
Om half 4 was k ook nog wel wakker... maar niet bewust van wat voor of achter was...
Je hoeft neit naar hardstyle te luisteren in dit topic, Hardstyle is doodquote:Op zondag 17 oktober 2010 13:09 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Is dit het Fok-Is-Wakker-En-Luistert-Hardstyle topic geworden?
Ah Crusty is nu een Zen meisterquote:In dat geval, na een bedrijfsuitje (karate en oosterse filosofie) en twee dagen bock-bier-festival@ Utrecht heeeerlijk geslaoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan lieg ik het niet als ik zeg dat ieder nummer perfect is uitgekozen en dat het mixwerk om van te smullen is
[ Bericht 84% gewijzigd door T-Force op 17-10-2010 16:34:39 ]
quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
Deeltjesversneller, gefeliciteerd
Edit: Whooohoooo! Ik zit me toch een partij te stuiteren op mijn bureaustoelThera @ Project N50
Boh die ramt flink door zo te zien! Die ga ik checken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan lieg ik het niet als ik zeg dat ieder nummer perfect is uitgekozen en dat het mixwerk om van te smullen is![]()
![]()
En van mij ook:quote:gr gr
Gefeliciteerd Deeltjesversneller, het cadeautje van mij staat in je PM boxquote:
quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
Edit: Whooohoooo! Ik zit me toch een partij te stuiteren op mijn bureaustoelThera @ Project N50
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |