abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87363352

De hardstyle liefhebbers onder ons O+

Welkom! :W
Welkom in het FOK!-Hardstyle topic. Hét topic voor alle hardstyle liefhebbers onder ons. Discussiëren over de nieuwste platen, even vertellen wat je van die ene liveset vindt of gewoon lekker ouwehoeren over hardstyle en alles wat er bij komt kijken... hier is het aan de orde van de dag.

Newbies zijn altijd welkom en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hardstylers in dit topic te vinden dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.

Wat is Hardstyle? :?
Hardstyle is een muziekgenre dat overeenkomsten vertoont met trance, hardcore en hardtrance. Hardstyle, ook wel hard dance, hard trance of hardbass in het buitenland genoemd, klinkt qua melodie en opbouw ongeveer als de moderne hardcore, maar is vaak ongeveer 30 BPM langzamer. Het gemiddelde tempo ligt tussen de 140 en de 160 beats per minuut. Vaak worden de nummers wel versneld afgespeeld door DJ's.

De sound is karakteristiek voor de stijl en kan omschreven worden als harde beats gecombineerd met erg aanwezige (in tegenstelling tot hardcore) melodielijnen. Veel hardcore-artiesten produceren ook hardstyle tracks, die vergelijkbaar klinken maar toegankelijker zijn. Hardstyle wordt in het Verenigd Koninkrijk vaak gecombineerd met hardhouse. In de rest van de wereld echter vindt men vaker de combinatie met hardtrance of hardcore.

Geschiedenis (8>
Hardstyle is ontstaan uit Duitse, Italiaanse, en Nederlandse hardhouse en Rave die zijn vermengd met invloeden van hardtrance en oldschool-hardcore rond 2000. De oorsprong vindt zijn plaats in Nederland, waar de eerste hardstyle evenementen werden gehouden op het einde van 1999, begin 2000.

Één van de sleutelfiguren in de ontwikkeling van de stijl is Dana van Dreven (met name onder Danamite), bekend onder haar hardstyle dj-alias Dana (Lady Dana voor hardcore). Later hielpen meer van haar collega's uit het hardcore-tijdperk, zoals Pavo, Darkraver, Luna (met name onder Straight On), Zany, DJ Isaac en The Prophet.

Bekende Feesten _O_

Bekende producers en DJ's~:)
*A-lusion*Donkey Rollers *Project One
*Abyss*Dozer (f.k.a. Tony)*Pulse
*Activator*Dutch Master*Scope DJ
*Alpha Twins*Faistos (a.k.a. Frequencerz)*Showtek
*Alphaverb*Francesco Zeta*Southstylers
*Alter Egosz*Frontliner (f.k.a. Abject)*Super Marco May
*B-Front*Genius*Tatanka
*Balistic*Gizmo*Technoboy
*Beholder*Grandmaster Q*The Partycrushers
*Blackmail*HardOnez*The Pitcher
*Blutonium Boy*Hardstyle Masterz*The Prophet
*Brainkicker*Headhunterz*The Revivals
*Brennan Heart*Isaac*The Scientist
*Calypso*Jones*The Vision
*Carnifex*Josh & Wesz*Trilok
*Charly Lownoise*Kold Konexion*Vekta
*Chiren*Lady Tom*Vince
*Clive King*Luna*Wildstylez
*D-Block & S-te-Fan*Max B. Grant*Xavi
*Dana*Max Enforcer*Zany
*Daniele Mondello*Mind Hunterz*Zatox
*Darkraver*Noisecontrollers*Zenith
*Davide Sonar*Pavo*Zero Sanity
*Deepack*Philippe Rochard
*DHHD*Pila

MC's ^)
MC Da Syndrome
MC DV8
MC Linez
MC Rems
MC Renegade
MC Ruffian
MC Villain

Hardstyle op Twitter oO<
DJ's & ProducersIsaacWildstylez
A-LusionJonesZany
Abyss & JudgeJosh & Wesz
Alpha TwinsJowan van KorvenMC's
B-FrontKutskiDa Syndrome
BioweaponLow-EDV8
Charly LownoiseLuna
D-Block + S-Te-FanNoisecontrollersOverig
DeepackPavoB2S
Digital PunkProfylerFusion Records
FrontlinerScope DJHardstyle.com
GostosaShowtekScantraxx Records
HeadhunterzThe PitcherQ-Dance

Links ^O^
Partyflock
Wiki

Downloads/Fora
0daymusic
HarderState
HardTraxx
LSDB (Liveset Database)
MusicInControl
Screamer Hardstyle

Organisaties
Art of Dance
B2S
Bass Events
ID&T
Multigroove
Q-dance
UDC

Platenlabels
AVIO-Records
FreakyMusic
M!d!fy
Mythica
Q-dance
Rytmic Records
Saifam
Scantraxx
Seismic
StraightOn Recordings
Zanzatraxx

Luister NU! hardstyle *O*
Digitally Imported - winamp / Digitally Imported - wmp
FreshFM Alleen op de woens(Showtek-Bash)dag-avond
HardFM
Real Hardstyle Radio
Hardshockers
Q-Dance radio

Oude topics :z
#1 - #100
#101 - #150
[Hardstyle #151] No time to waste!
[Hardstyle #152] It's about time..
[Hardstyle #153] You want some shit for your brain?
[Hardstyle #154] Ground Zero
[Hardstyle #155] We gonna get dirty!
[Hardstyle #156] Last night a DJ saved my life.
[Hardstyle #157] We don't care!
[Hardstyle #158] When the sky is bright we dance to infinity
[Hardstyle #159] Bum Bapi
[Hardstyle] Best of 2008
[Hardstyle] Best of 2009

De OP

Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_87364527
Hier een stukje herrie van de MMA Remix:
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Er komt een Headhunterz & Wildstylez remix aan van DBSTF's Music Made Addict... Weet nou niet of ik hier blij mee moet zijn. Origineel was aardig plaatje maar zwaar overplayed waardoor ik die vocals niet meer kan uitstaan. Maar wellicht word het wel een vette plaat, ik geef het voordeel van de twijfel :)

http://twitter.com/#!/djheadhunterz/status/26837862188
Het orgineel heeft me nooit kunnen pakken, begin 2009 niet en nu nog steeds niet.
Mixes onder de naam Khadber
pi_87365405
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:24 schreef ElDani het volgende:
Hier een stukje herrie van de MMA Remix:
[..]

Het orgineel heeft me nooit kunnen pakken, begin 2009 niet en nu nog steeds niet.
Jammer alleen van dat house in het begin, had van mij niet gehoeven. Voor de rest klinkt hij best lekker :)
pi_87370327
Er komt een nieuwe mix van mij aan!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87371755
Ben benieuwd naar de MMA remix. Op dit moment geen geluid :(
  zondag 10 oktober 2010 @ 13:54:39 #7
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_87383009
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 11:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gister nog ff een bezoekje aan TBYD. Ondanks 16+ een niet onaardig feestje. DBSTF, tja, plaatjes die me niet zoveel deden. Draaide ook weer Sound of the thunder

Volgens mij draaien ze die alleen nog als ze jou in de zaal spotten ;)

Die mids van mma edit klinken wel nice maar dat house gebeuren had niet gehoeven. Sowieso hadden ze trouwes wel een jaartje mogen wachten met een remix.. :|W Laat dan Keep it coming of guilty remix maken..

TT is trouwens wel aangenaam op een goed soundsystem ^O^
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  zondag 10 oktober 2010 @ 13:58:23 #8
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_87383103
quote:
Major Lazer - Pon The Floor.
There is no rehab for stupidity.
  Redactie Frontpage zondag 10 oktober 2010 @ 14:06:29 #9
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_87383322
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 20:59 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Jammer alleen van dat house in het begin, had van mij niet gehoeven. Voor de rest klinkt hij best lekker :)
Mwoah... Vind 't niet zo
pi_87387831
Toch wel dé track van Q-Base 2010 voor mij _O_
pi_87387895
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 18:22 schreef Sethje het volgende:
die mma edit is echt dik, leuke kicks :)
de kicks klinken wel leuk jah, verder boeit het nummer me totaal niet meer :+

quote:
origineel is echt vet _O_ maar deze mix is ook wel lekker :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87387912
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 16:58 schreef eQuaL het volgende:
Toch wel dé track van Q-Base 2010 voor mij _O_
en voor mij! :D O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87389672
What do you think?
Let me know in a comment, video response
Or rewind it
And enjoy

BAM BAM BAM oO< oO< oO<
(mijn ouders worden helemaal gek hier c_/ )
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:02:49 #14
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87391665
K was da gekke topic Kwait...

Gister Hollands Hard in Huize Maas.. Hardcore dus niet hier, maar toch, lekker feestje.. Alleen the Prophet :') Begon om te janken... Hitjes parade, maar dan wel platen als "Dirt" dus niet helemaal Nothing else matters, wel 'nie best' .. K heb de mc nog gevraagd of t geen hitjesparade ging worden.. "Nee man, dit is Hardcore!!" ... Ja mooi... draaide die wel dus... ik zeg zo tegen die MC; wtf.. wel hitjes dus.. Kerel maakt n "kill-gebaar" over zn keel.. Paar platen later begint de Prophet, na een halve set van break naar break gehakt te hebben gedraaid(perfect voorbeeld van de uitspraak: "De break is om uit te rusten van t los te gaan en niet los gaan tussen breaks" ) me toch een kneiters van een Classics te draaien.. Echte dikke vette oldschool...

Zo dit was mijn offtopic geneuzel.. K was om half 8 thuis, nu na een verjaardag weer wat bij..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:13:37 #15
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_87392073
gister lekker feestje @ Atak, wat een geluid daar O+ Echt baas :7
Zatox draaide best fraai, op het einde ging ie hardcore draaien :')
Dat was wel een harde faal, ging nergens over..
The Outside Agency
pi_87392811
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:13 schreef haakon het volgende:
gister lekker feestje @ Atak, wat een geluid daar O+ Echt baas :7
Zatox draaide best fraai, op het einde ging ie hardcore draaien :')
Dat was wel een harde faal, ging nergens over..
Was goed te doen ja, hing goede sfeer en zeer lekker setjes, vooral van Dualdriven & Zatox. Had alleen meer van Psyko Punkz verwacht ;( Zatox draaide nog wel even deze hardcore plaat _O_

Ik heb veel MC's meegemaakt maar gisteren was toch echt wel het toppunt (MC Apster), als je bij mij veel bier naar binnen gooit sta ik er ook zo bij. Heb me mateloos geërgerd en Haakon geloof ik ook. Heb geen goed woord over voor deze man en liefst trok ik hem van het podium af.

En vandaag ook nog zo Goed Te Passe Machiel?
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:23:52 #17
301430 Baronpilsener
twitter.com/black_outmedia
pi_87394827
Die remix wahaha wat gay _O- Mijn god zo knalt hardstyle misschien nog wel sneller de top40 in dan ik dacht. Oja, Brennan Baard heeft waarsch het anthem voor qlimax gemaakt. Althans, zo klinktie. En als het als BH klinkt is het sowiso al een faal _O-
Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:57:11 #18
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87399758
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 11:36 schreef Da_Ripper het volgende:

en ik heb me toch freaky gedroomd vannacht :? :X 8)7 Ik zat in een soort Expeditie Robison maar dan in een huis en toen we bezig waren met een opdracht hoorde ik over de radio dat Ran-D dodelijk verongelukt was :o Ik was helemaal geshockeerd en niemand anders snapte de impact (--> maar dit kan ik nog wel verklaren, Antonie's zelfmoord hoorde we tijdens sportdag - de docenten waren allemaal verrast terwijl de leerlingen zoiets hadden van: wie?).
En later werd als laatste onverwachte tegenstander ineens Dov Elkabas toegevoegd :D
Ge-Wel-Dig _O- , dit soort dromen heb ik ook altijd :) . Ik hou sinds een tijdje ook een droom-dagboek bij :Y
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
pi_87400414
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:23 schreef Baronpilsener het volgende:
Die remix wahaha wat gay _O- Mijn god zo knalt hardstyle misschien nog wel sneller de top40 in dan ik dacht. Oja, Brennan Baard heeft waarsch het anthem voor qlimax gemaakt. Althans, zo klinktie. En als het als BH klinkt is het sowiso al een faal _O-
Jij hebt hem al gehoord?
pi_87406814
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 22:08 schreef RiKe het volgende:

[..]

Jij hebt hem al gehoord?
Ik ben ook heel erg benieuwd. Hint waar ik hem kan vinden? :D
  maandag 11 oktober 2010 @ 01:48:47 #21
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_87407038
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_87407752
A-Lusion's nieuwe tracks *O*

Vind alleen die melo in de intro/outro niet echt heel lekker klinken..

Leuke melodie, en die kicks _O_

[ Bericht 35% gewijzigd door Levitas op 11-10-2010 04:07:28 ]
  maandag 11 oktober 2010 @ 06:47:13 #23
301430 Baronpilsener
pi_87407962
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 01:25 schreef Levitas het volgende:

[..]

Ik ben ook heel erg benieuwd. Hint waar ik hem kan vinden? :D
Edit: Het is niet het anthem :') Nevermind, mijn fout.

[ Bericht 5% gewijzigd door Baronpilsener op 11-10-2010 07:11:47 ]
Aka Black/Out
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
pi_87408147
Neophobia / Sleepwalker is uitgebracht door Fusion *;
pi_87408768
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 04:00 schreef Levitas het volgende:

Vind alleen die melo in de intro/outro niet echt heel lekker klinken..

Leuke melodie, en die kicks _O_
01~ Marked For Life 05:48
02~ Fortuna (The In Between) 05:50
03~ Veritas (Scantraxx HMH 2008 Edit) 06:32
04~ Veritas (Zany Rmx) 05:22

:9 ^O^

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 07:35 schreef T-Force het volgende:
Neophobia / Sleepwalker is uitgebracht door Fusion *;
O+ _O_ O+ _O_ O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:24:14 #26
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87409359
nieuwe A-lusion nummers laten me koud, standaard tracks, veel blij, weinig hard.

Ze bevestigen voor mij mijn gevoel over releases tegenwoordig: 70% is ronduit Kut, 20% is leuk om een paar keer te luisteren maar niet meer dan dat en 10% is echt kwaliteit.

en dan vind ik mezerlf nog redelijk gul qua percentages :P
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_87409840
quote:
Wát een plaat zeg... :9~

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
nieuwe A-lusion nummers laten me koud, standaard tracks, veel blij, weinig hard.

Ze bevestigen voor mij mijn gevoel over releases tegenwoordig: 70% is ronduit Kut, 20% is leuk om een paar keer te luisteren maar niet meer dan dat en 10% is echt kwaliteit.

:Y

quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:23 schreef Baronpilsener het volgende:
link naar Qlimax 2010 anthem?
pi_87409868
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:24 schreef Tha_Bartman het volgende:

Haal je nu je eigen smaak niet in de war met kwaliteit? :P
pi_87409905
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:50 schreef 16meter het volgende:
[..]

link naar Qlimax 2010 anthem?
zie:
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 06:47 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Edit: Het is niet het anthem :') Nevermind, mijn fout.
:P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87410163
Ruffian :r
Hij is zo'n irritante mc imo, elke keer door de qlimax heenlullen :(
U like fishsticks?
What are you, gayfish? :O
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:17:56 #31
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_87410372
TT = mwah
Give it up is beter, ik kwam er op Q-BASE pas achter dat t een Alphaverb remix was (shame on me)

Die remix van Music made addict klinkt zo slecht nog niet, ook lekker geluidje daar in de T.O.
Het house stukje vind ik idd een beetje te. Bij Toneshiterz-Electro shock vond ik dat beter geslaagd.

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:06 schreef Tristaann het volgende:
Ruffian :r
Hij is zo'n irritante mc imo, elke keer door de qlimax heenlullen :(
Wel grappig, ik zie steeds vaker dat mensen ook daadwerkelijk denken dat je het woord climax met een Q schrijft. Maar verder idd: Ruffian :'(

Verder wil ik nog melden dat ik dit weekend weer verliefd ben geworden op de set van Psyko Punkz op MysteryLand 2010.
Na hun doorbraak met de Defqon set in 2009 was ik enthousiast. Maar na verloop van tijd, en de 100e keer After MF, 2 Follow etc. was ik bang dat het een eendagsvlieg was. Maar die set op ML 2010 O+ . Nieuwe platen zijn echt te dik. Pull your strings 2010, Bass Boom, Bass Mechanics, Feel the rhythm. Wat een geweld
Die Techno Prime mix is ook echt goed gelukt.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:19:39 #32
213010 haakon
pi_87410416
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:34 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Was goed te doen ja, hing goede sfeer en zeer lekker setjes, vooral van Dualdriven & Zatox. Had alleen meer van Psyko Punkz verwacht ;( Zatox draaide nog wel even deze hardcore plaat _O_

Ik heb veel MC's meegemaakt maar gisteren was toch echt wel het toppunt (MC Apster), als je bij mij veel bier naar binnen gooit sta ik er ook zo bij. Heb me mateloos geërgerd en Haakon geloof ik ook. Heb geen goed woord over voor deze man en liefst trok ik hem van het podium af.

Idd, die MC was om te janken :'( Wat een droeftoeter: "Iedereen die handjes in de lucht!"
Hier, heb je m'n middelvinger, eikel !
Wat een zielevuist :')

Gister lag ik om 8 uur in bed :P was zo brak als wat.
Lag om half5 in bed, 9 uur er weer uit om te voetballen, stond nog met dronken kop het veld :P
Toen van 12 uur tot 5uur 3e helft in de kantine. toen van 5 tot half8 ofzo in het café gezeten.
Kon niet meer recht lopen, dus was maar goed dat ik naar bed ben gegaan :P
The Outside Agency
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:21:43 #33
213010 haakon
pi_87410471
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:17 schreef T_Killer het volgende:
TT = mwah
Give it up is beter, ik kwam er op Q-BASE pas achter dat t een Alphaverb remix was (shame on me)

Die remix van Music made addict klinkt zo slecht nog niet, ook lekker geluidje daar in de T.O.
Het house stukje vind ik idd een beetje te. Bij Toneshiterz-Electro shock vond ik dat beter geslaagd.
[..]

Wel grappig, ik zie steeds vaker dat mensen ook daadwerkelijk denken dat je het woord climax met een Q schrijft. Maar verder idd: Ruffian :'(

Verder wil ik nog melden dat ik dit weekend weer verliefd ben geworden op de set van Psyko Punkz op MysteryLand 2010.
Na hun doorbraak met de Defqon set in 2009 was ik enthousiast. Maar na verloop van tijd, en de 100e keer After MF, 2 Follow etc. was ik bang dat het een eendagsvlieg was. Maar die set op ML 2010 O+ . Nieuwe platen zijn echt te dik. Pull your strings 2010, Bass Boom, Bass Mechanics, Feel the rhythm. Wat een geweld
Die Techno Prime mix is ook echt goed gelukt.
True _O_ ML2010 is idd een hele dikke set.

Ik zei het toch, Remco :P
The Outside Agency
pi_87412111
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:17 schreef T_Killer het volgende:
TT = mwah

Sorry, ;( ik zag dat Sethje het topic had volgegooid, maar 30 minuten later was er nog geen nieuwe o|O

Dus uit allerijl snel een nieuwe gemaakt. Op zo'n moment weet ik gewoon ff geen tekst. In de auto nooit last van. Maar geen mogelijkheid om het op te schrijven. Dus even mijn favorieten van Youtube geraadpleegd.

Over youtube gesproken:
Nooit gedacht dat er 21 mensen met mij eens waren over showtek haha. Zelfs vandaag nog een reactie gehad van een showtekliefhebber _O-
pi_87413069
http://partyflock.nl/party/186141:Loudness.html

quote:
AVIO
B-Front
Chris One
Crypsis
Digital Punk
Frontliner
The Machine
Zatox
MC Da Syndrome
boh gek, The Machine komt weer naar Nederland *; :9~
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 oktober 2010 @ 12:19:40 #36
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87413808
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Haal je nu je eigen smaak niet in de war met kwaliteit? :P
True.
Dan maak ik ervan "Kwaliteit naar mijn maatstaven."
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_87414150
Hij zal hier wel bekend zijn, maar:

Wat een heldentrack _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_87414493
Welk nummer doe ik na: tudududu tudududu tudududu, met op de achtergrond BAM BAM BAM BAM oO<
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:02:03 #39
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87415049
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:43 schreef eQuaL het volgende:
Welk nummer doe ik na: tudududu tudududu tudududu, met op de achtergrond BAM BAM BAM BAM oO<
Oeh oeh... die ene... van die Dj.. jeweetwel..
pi_87415897
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 12:43 schreef eQuaL het volgende:
Frontliner - Tuuduu :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:34:41 #41
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_87416164
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:34 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Godver, wat een baas _O_ !
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:11:47 #42
301430 Baronpilsener
pi_87417404
Ja, loudness wordt een zekerheidje! :)
Aka Black/Out
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:19:02 #43
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_87417677
Sorry ik had niet door dat ik de laatste was :P

Ik vind die for the kill eigenlijk best wel vet die bootleg, zaterdag voor het eerst goed gehoord tijdens b-front
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:22:53 #44
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87417840
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:19 schreef Sethje het volgende:

Ik vind die for the kill eigenlijk best wel vet die bootleg, zaterdag voor het eerst goed gehoord tijdens b-front
Imagine _O_ _O_ Die Vocals O+

En welke bootleg bedoel je? Die van La Roux- In for the kill? Die hoorde ik op Q-Base voor t eerst, die is zoo dik _O_
pi_87417985
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:11 schreef Baronpilsener het volgende:
Ja, loudness wordt een zekerheidje! :)
het is voor mij geen zekerheidje, zelfs geen (voorzichtige) optie; afstand is gewoon te groot ;(
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:34:50 #46
301430 Baronpilsener
pi_87418278
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:26 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

het is voor mij geen zekerheidje, zelfs geen (voorzichtige) optie; afstand is gewoon te groot ;(
Voor mij is het een paar stations verder :P
Aka Black/Out
pi_87418381
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:34 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Voor mij is het een paar stations verder :P
voor mij is het ruim 200km en ruim 2 uur rijden -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:41:31 #48
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87418518
quote:

Die is zeker nice :9~

Net zoals het releaseje van B-Front *O*
pi_87419221
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Ja hey mogen wij nou ook eens een mooi feestje hebben aan deze kant van het land? :o
Normaal is het aan jouw kant of in het zuiden :(
pi_87419294
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:01 schreef RiKe het volgende:

[..]

Ja hey mogen wij nou ook eens een mooi feestje hebben aan deze kant van het land? :o
ik gun het jullie van harte, don't get me wrong ;) :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:17:31 #52
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_87419738
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:21 schreef haakon het volgende:

[..]

True _O_ ML2010 is idd een hele dikke set.

Ik zei het toch, Remco :P
Zit die Remco PP @ ML2010 af te kraken? Wanne gek zeg

Ik zag gister posters hangen van Inshock Overdose in Boxmeer. Nu is mijn vraag of daar mensen heengaan en via Nijmegen gaan met de auto. Treinen rijden pas weer vanaf half 8 zondag, en feestje duur tot 5
Wil zelf namelijk graag erheen, maar aangezien dat OV niet echt een optie is hoop ik met iemand mee te kunnen bobben O-) O-) O-) (zag op PF dat t feestje bij een aantal van jullie in de agenda staat als optie)
pi_87420111
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Ik zag gister posters hangen van Inshock Overdose in Boxmeer. Nu is mijn vraag of daar mensen heengaan en via Nijmegen gaan met de auto. Treinen rijden pas weer vanaf half 8 zondag, en feestje duur tot 5
Wil zelf namelijk graag erheen, maar aangezien dat OV niet echt een optie is hoop ik met iemand mee te kunnen bobben O-) O-) O-) (zag op PF dat t feestje bij een aantal van jullie in de agenda staat als optie)
ik weet zo niet meer wat ik over PP @ ML2010 heb gezegd, maar heb ze echt niet afgekraakt hoor! :o :@

mijn route naar Inshock (kans dat ik ga is 75%, denk ook met meerdere lui) is deze :) dus om Nijmegen heen richting Boxmeer, als ik ga en ik een plekje overheb in de Polo, zou je wel meekunnen :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 11 oktober 2010 @ 15:54:39 #54
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87421041
The Machine - Butterfly is zooo dik O+ hij gaat ook maar harder en harder op hier... volume knop is te kort, kan niet ver genoeg omhoog...

ok granted, bijna elke plaat van the machine is dat....
  maandag 11 oktober 2010 @ 16:08:49 #55
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87421521
The machine - Green Forest _O_
1 van mijn favorieten van vorig jaar :Y

maandag 11 oktober 2010 @ 18:06:49 #56
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87426053
Volgens mij is meneer Pavo een echte chihuahua-liefhebber :Y)

Wat een hoop leuke early-setjes op LSDB trouwens ^O^

[ Bericht 12% gewijzigd door Krulliewullie op 11-10-2010 18:24:18 ]
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:24:22 #57
213010 haakon
pi_87426638
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef T_Killer het volgende:

[..]

bla
Nee niet af te kraken :P Ik had hem het setje al aanbevolen, maar hij had em nog niet geluisterd ;)
The Outside Agency
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:32:51 #58
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87426935
quote:
RT @DBSTF: In the studio starting up a new track together with one of our personal heroes ; @djisaac .. What kind of track shall we make!?
Ik ben benieuwd, Isaac & DBSTF.. zou daar iets leuks uitkomen? :{
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:34:32 #59
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87427021
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Mijn verwachtingen zijn iig laag... :{w
pi_87427335
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:19 schreef haakon het volgende:

[..]

Idd, die MC was om te janken :'( Wat een droeftoeter: "Iedereen die handjes in de lucht!"
Hier, heb je m'n middelvinger, eikel !
Wat een zielevuist :')

Gister lag ik om 8 uur in bed :P was zo brak als wat.
Lag om half5 in bed, 9 uur er weer uit om te voetballen, stond nog met dronken kop het veld :P
Toen van 12 uur tot 5uur 3e helft in de kantine. toen van 5 tot half8 ofzo in het café gezeten.
Kon niet meer recht lopen, dus was maar goed dat ik naar bed ben gegaan :P
Doordeweeks hoor je ook uit te slapen ;) Waar ken je Tim trouwens van? Was aan het twijfelen op het begin of jij dat wel was.

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Kan jou kijk op Hardstyle altijd wel zeer waarderen *)

[ Bericht 13% gewijzigd door poiuytr op 11-10-2010 18:50:21 ]
  Redactie Frontpage maandag 11 oktober 2010 @ 18:45:19 #61
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_87427426
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Die samenwerking op hun album was anders wel dik :)
pi_87427474
quote:

[..]

Heb je dat niet over voor een goed feestje?!

Dat noemt zich een liefhebber -O-
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:47:54 #63
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87427510
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:

[..]

Die samenwerking op hun album was anders wel dik :)
Muah, gewoon aardig vind ik.. Ik verwacht iig ook niet al te veel van deze 'collab' :N

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:46 schreef Levitas het volgende:

[..]

Jij zegt wat ik dacht ^O^
pi_87427602
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:01 schreef RiKe het volgende:

[..]

Hier in het Oosten is de spoeling ook dun hoor, voor ''grote'' feesten zijn we altijd sowieso 1,5 uur onderweg. Heb ik het nog niet eens over de tripjes naar Decibel, Defqon en Silverdome gehad.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:50:45 #65
213010 haakon
pi_87427617
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:42 schreef poiuytr het volgende:

[..]

Doordeweeks hoor je ook uit te slapen ;) Waar ken je Tim trouwens van? Was aan het twijfelen op het begin of jij dat wel was.
Euuh, van m'n oude school volgens mij :)
The Outside Agency
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:31:34 #66
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_87429484
Zoo geen tijd om terug te lezen, heel et weekend weg geweest, was een maat van mij Engeland hier in NL voor me broertjes verjaardag, had ik als surprise geregeld :D

Q-Base aftermove O+
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_87429839
Kom ik me net toch weer een pareltje tegen O+ Heerlijke doorram-plaat, niet te lange breaks maar gewoon lekker knallen :) Niet heel hard, maar stoomtreinHardstyle jwtzelf _O_

maandag 11 oktober 2010 @ 19:42:56 #68
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87430064
quote:
O+ heerlijke spacen op de zang en dan ... >:)
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wederom naar jouw maatstaven? :P
Same here btw met die verwachtingen :N
quote:
wederom same here, maar deze kan ik echt niet missen.
Misschien een Noord/Oost-NL-FOK!-taxi regelen?
Ik wil mee maar heb geen auto ... kan wel heenrijden :9
Wat je vindt, ...
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:47:32 #69
213010 haakon
pi_87430279
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef Da_Ripper het volgende:

wederom same here, maar deze kan ik echt niet missen.
Geen auto maar wel kunnen rijden, das knap, Harm :P
Ik zit ook sterk te twijfelen, maar heb ook nog geen vervoer en medemensen met wie ik zou kunnen...
The Outside Agency
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:51:45 #70
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87430477
quote:

K beloof nog niks..... maaruh... O-) O-)
pi_87430507
Ik zit ook te twijfelen tussen Loudness en Pandemic
Loudness --> ver weg/te lekkere lijn voor 20 euro
Pandemic --> heel dichtbij/goede lijn (Alpha2, B-Front, Ran-D en wat locals) voor 14,50

Overigens echt vet veel zin in Strangerz!
Hele dikke TT _O_
22:00 t/m 23:00 The Z.
23:00 t/m 00:00 The Pope (be)
00:00 t/m 01:00 Spana vs Dstrbr
01:00 t/m 01:45 Mind.Illusion
01:45 t/m 02:45 B-Front
02:45 t/m 03:45 Degos & Re-Done vs The Geminizers

Kom jij ook Huig? (woont in EHV toch?)
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:55:00 #72
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87430630
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:51 schreef Koepert het volgende:
K beloof nog niks..... maaruh... O-) O-)
Ik juich nog niet..... maaruh... w/

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:50 schreef 16meter het volgende:
Wát een plaat zeg... :9~
Wat je vindt, ...
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:56:13 #73
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87430684
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef T-Force het volgende:
Ik zit ook te twijfelen tussen Loudness en Pandemic
Loudness --> ver weg/te lekkere lijn voor 20 euro
Pandemic --> heel dichtbij/goede lijn (Alpha2, B-Front, Ran-D en wat locals) voor 14,50

Dat wordt muntjes gooien, wantikweetookniet! :{
pi_87430718
Loudness ben ik echt wel bij.. wat er ook gebeurd. :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:03:00 #75
213010 haakon
pi_87431003
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:56 schreef 16meter het volgende:
Loudness ben ik echt wel bij.. wat er ook gebeurd. :)
The Outside Agency
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:06:21 #76
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_87431155
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:56 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Dat wordt muntjes gooien, wantikweetookniet! :{
anders splitsen jullie je.. :+
fok! overal vertegenwoordigd, jeweethet.

ik denk trouwens niet dat ik naar strangerz ga..maargewittutnooitnie
The only limit is your own imagination
pi_87431358
quote:

Ik meld me ook maar eens.... Heb een auto (op gas, lekker goedkoop) kan rijden en heb 2 of 3 plaatsen over. ;-)
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:13:13 #78
213010 haakon
pi_87431440
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef Bertje_NL het volgende:

[..]

Ik meld me ook maar eens.... Heb een auto (op gas, lekker goedkoop) kan rijden en heb 2 of 3 plaatsen over. ;-)
vanaf waar ? :D
The Outside Agency
pi_87431554
Emmen, maar kan wel een klein rondritje doen... ;-)
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:20:01 #80
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87431767
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Bertje_NL het volgende:
Dus... als ik nou naar NS-station fiets :P en Rip komt ook naar t station vanuit Assen ;) :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:20:24 #81
213010 haakon
pi_87431781
quote:
almelo...
The Outside Agency
pi_87431794
Rijd er geen GTP bus?
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:22:29 #83
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87431882
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 04:00 schreef Levitas het volgende:

mwoah :{
quote:
Leuk ploattie :)

quote:
Via Assen zou heldig zijn!! _O_ Anders is een pick-up in Hoogeveen/Emmen ook nog wel te doen :D
Wat je vindt, ...
pi_87432062
Waarom gaan jullie geen van allen met den trein eigenlijk? :@
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:30:08 #85
213010 haakon
pi_87432227
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:26 schreef T-Force het volgende:
OV naar feesten ;(
The Outside Agency
pi_87432400
Ik ga gewoon naar Pandemic, is ten minste om de hoek en is een zeer acceptabele line-up.
Rotterdam is te fur als het ook in EHV kan.
gr gr
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:35:08 #87
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87432468
quote:
ff snel gekeken voor de zaterdag:
reistijd 3:15 uur
3 x overstappen (1x trein - 1x tram - 1x metro) .... en dan zondags ook nog terug 8)7 8)7
Auto FTW *O*
Wat je vindt, ...
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:39:13 #88
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87432669
quote:
omdat ik meestal solo ga, is dat nogal n suffe rit heen, met matige muziek ivm geluidsoverlast... zeikerige mensen in de trein, overstap-ellende, afhankelijk van treintijden op de heen- maar vooral terugweg. Nuchter blijven boeit niet gezien ik toch niks gebruik (ok ok, zelden) muziek kan zo hard als ik wil, het zit beter dan n treinbank... Dat zijn de voornaamste redenen :P

EDIT: rip vat de duidelijkste reden eigenlijk veel korter samen :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 20:58:18 #89
213010 haakon
pi_87433574
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:39 schreef Koepert het volgende:

[..]

omdat ik meestal solo ga, is dat nogal n suffe rit heen, met matige muziek ivm geluidsoverlast... zeikerige mensen in de trein, overstap-ellende, afhankelijk van treintijden op de heen- maar vooral terugweg. Nuchter blijven boeit niet gezien ik toch niks gebruik (ok ok, zelden) muziek kan zo hard als ik wil, het zit beter dan n treinbank... Dat zijn de voornaamste redenen :P

EDIT: rip vat de duidelijkste reden eigenlijk veel korter samen :')
Hahah idd !
Oversta(m)ppen is echt zwaar kut
The Outside Agency
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:10:53 #90
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_87434198
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

mijn route naar Inshock (kans dat ik ga is 75%, denk ook met meerdere lui) is deze :) dus om Nijmegen heen richting Boxmeer, als ik ga en ik een plekje overheb in de Polo, zou je wel meekunnen :Y
Zou super chill zijn, laat maar weten als je wat meer weet
pi_87434261
Ga effe checken of ik alleen / met z'n 2en ga, maar moet allemaal wel lukken denk ik, en als een ieder er geen probleem mee heeft om even over Almelo en Assen te knallen vind ik het allemaal best...
Ik hou jullie op de hoogte...
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:15:16 #92
213010 haakon
pi_87434399
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef Bertje_NL het volgende:
Ga effe checken of ik alleen / met z'n 2en ga, maar moet allemaal wel lukken denk ik, en als een ieder er geen probleem mee heeft om even over Almelo en Assen te knallen vind ik het allemaal best...
_O_
The Outside Agency
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:22:14 #93
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87434743
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef Bertje_NL het volgende:
:*
Wat je vindt, ...
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:27:57 #94
238230 em-dee-em-aa
pi_87435038
quote:

[..]

Ik kom misschien in mn eentje vanuit Leeuwarden... :D
pi_87436448
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef T-Force het volgende:

Overigens echt vet veel zin in Strangerz!
Hele dikke TT _O_
22:00 t/m 23:00 The Z.
23:00 t/m 00:00 The Pope (be)
00:00 t/m 01:00 Spana vs Dstrbr
01:00 t/m 01:45 Mind.Illusion
01:45 t/m 02:45 B-Front
02:45 t/m 03:45 Degos & Re-Done vs The Geminizers

Kom jij ook Huig? (woont in EHV toch?)
Hier ook dikke zin. Intro is af en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke 1e track uitgezocht :D Hopelijk gaat 't dak eraf 8-)
pi_87437485
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Juist _O_ Alles voor de muziek!

Ik heb zojuist besloten dat ik Loudness eigenlijk niet KAN en MAG missen dus ga ik er alles aan doen om er te geraken en gezellig met jullie een stampje te doen ^O^

Edit: Hmmm....vervoer is wel echt kut met OV... Ben benieuwd of het nu wel door kan gaan :{

[ Bericht 10% gewijzigd door T-Force op 11-10-2010 22:18:38 ]
  maandag 11 oktober 2010 @ 22:32:36 #97
238230 em-dee-em-aa
pi_87438872
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef T-Force het volgende:

[..]

Juist _O_ Alles voor de muziek!

Ik heb zojuist besloten dat ik Loudness eigenlijk niet KAN en MAG missen dus ga ik er alles aan doen om er te geraken en gezellig met jullie een stampje te doen ^O^

Edit: Hmmm....vervoer is wel echt kut met OV... Ben benieuwd of het nu wel door kan gaan :{
Vanaf waar moet jij ookalweer?

Weet iemand trouwens ook of Factory 10 beetje dicht bij het station ligt etc.? Hier vanuit Leeuwarden ongeveer 3 uur reizen met 0 of 1 keer overstappen naar Rotterdam Centraal...
pi_87438934
quote:
Dat probleem heb/had ik dus ook.
(vanuit EHV of vanuit een random dorpje bij UTR)
gr gr
pi_87440251
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Vanaf waar moet jij ookalweer?

Weet iemand trouwens ook of Factory 10 beetje dicht bij het station ligt etc.? Hier vanuit Leeuwarden ongeveer 3 uur reizen met 0 of 1 keer overstappen naar Rotterdam Centraal...
Ligt in de Maashaven, ten zuiden van het centrum, niet bepaald op loopafstand.

Wij zijn ook nog aan het kijken hoe of wat, OV is sowieso kut.
pi_87447173
OV kan je in principe zo uitzoeken op 9292ov.nl

Let er wel op: het OV kan je alleen gebruiken met OV-chipkaart...
pi_87447198
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:46 schreef Levitas het volgende:

[..]

ik minder wat met de feestjes, kan het geld goed gebruiken voor m'n eigen huisje ;)

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:03 schreef haakon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
heb je hem ook weer _O-

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:10 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Zou super chill zijn, laat maar weten als je wat meer weet
zie net dat ik vrijdag de 22e afscheidsetentje heb van collega, daarna gaan we de stad in en ik blijf daar dan ook ergens slapen; dus ff kijken of ik dan zaterdagavond ook nog wegga O-)

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

dat moet je zelf weten :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:28:29 #102
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_87449425
quote:

Dat dus. Plus ik moet eigenlijk werken en ook van het volk uit Rotterdam wat naar feesten in die omgeving gaat ben ik over het algemeen niet zo enthousiast.. :{ Nee dat wordt um niet.
pi_87450468
Dit weekend misschien naar Toneshifterz.
Flesje bier
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:06:58 #104
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87450469
quote:
Wederom naar jouw maatstaven? :P
Zie het als een soort KEMA keurmerk :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:37:52 #105
213010 haakon
pi_87451395
Ik luister nu Mind.Illusion @ realhardstyleradio 29-7-2010.

Zeer lekker setje ! :D
The Outside Agency
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:45:28 #106
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87451633
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:06 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Zie het als een soort KEMA keurmerk :P
Het BEMO- Keurmerk.

Barts
Eigen
Mening
Ongefilterd
pi_87451862
http://www.b2s.nl/loudness2010/ > Audio

Nieuwe AVIO: Chaotisch, hou ik wel van, maar misschien iets TE.
Warphole edit: Mist de kracht die het origineel wel had -O-
pi_87452577
Nieuwe AVIO vind ik wel lekker, al komt hij inderdaad wat onsamenhangend over qua opbouw. Geen typische AVIO plaat qua sound, een pluspunt m.i..

Warphole edit is wel te pruimen, maar idd lang niet de kracht en drive van het origineel.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 12:58:35 #109
238230 em-dee-em-aa
pi_87453734
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:08:59 #110
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87454026
quote:
I ask you.....why..... :') t storende is.. het hardstyle gedeelte vin k nog wel oke ook... kick enz... of laat ik t anders zeggen. De stijl van de kick vind k wel oke... "gas erop momentje' is wel prima...
pi_87454748
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Stimulate Your Curiosity: Totaal niet AVIO-like, maar toch gruwelijk lekker _O_ Waarom stellen deze gasten mij nooit teleur :'( Straks denk ik nog dat ze onmenselijk zijn ofzo :o
Warphole Edit: Nog steeds een fijn plaatje! Niks mis mee :)
The Machine - Times Like These: *O* Fijn hoor!

Ik wil naar Loudness :(
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:37:15 #112
301430 Baronpilsener
pi_87455047
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:29 schreef T-Force het volgende:

[..]

Stimulate Your Curiosity: Totaal niet AVIO-like, maar toch gruwelijk lekker _O_ Waarom stellen deze gasten mij nooit teleur :'( Straks denk ik nog dat ze onmenselijk zijn ofzo :o
Warphole Edit: Nog steeds een fijn plaatje! Niks mis mee :)
The Machine - Times Like These: *O* Fijn hoor!

Ik wil naar Loudness :(
Ik zeg met alle fokkers een huisje huren voor een weekend in de buurt van R'dam, weekend lang knallen! ^O^
Aka Black/Out
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:42:21 #113
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87455212
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:45 schreef Koepert het volgende:

[..]

Het BEMO- Keurmerk.

Barts
Eigen
Mening
Ongefilterd
O-) :Y

Nieuwe AVIO klinkt vet _O_
Nieuwe Machine klinkt vet :Y
Frontliner voegt voor niets toe aan origneel, en die heb ik veel te vaak gehoord, dus mwah...

Chris One - Psycho is _O_
Komt in een keer hoog binnen in het rijtje favoriete platen van het jaar.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:48:15 #114
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87455445
Die Avio is misschien niet zo "Avio" maar wel een HEERLIJKE ZAAGPLAAT!! _O_ _O_ _O_

The Machine is velly velly nice :)

En Psycho (het originele deuntje dan) is mn ringtone. Nuff Said..
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:01:27 #115
301430 Baronpilsener
pi_87457976
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:48 schreef Koepert het volgende:
Die Avio is misschien niet zo "Avio" maar wel een HEERLIJKE ZAAGPLAAT!! _O_ _O_ _O_

The Machine is velly velly nice :)

En Psycho (het originele deuntje dan) is mn ringtone. Nuff Said..
Originele deuntje?
Aka Black/Out
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:38:45 #116
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87459309
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Baronpilsener het volgende:

[..]

Originele deuntje?
Yep

Waar deze mee begint.. komt uit een film.. als k t goed heb is het een getweakte versie van de theme uit Psycho

Hoewel de vocals aan t begin weer uit Scream 2 lijken te komen
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:03:43 #117
301430 Baronpilsener
pi_87460131
Whahah @ 0.29 duidelijk: We are possessed!
Aka Black/Out
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:06:36 #118
213010 haakon
pi_87460235
wat een dikke plaat ist ook :7
The Outside Agency
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:10:06 #119
213010 haakon
pi_87462640
Fantasy Island: Winter Wonderland line-up is bekend gemaakt:

- Zany
- Ran-D
- Deepack
- Psyko punkz (live)
- Luna vs Crypsis
- The Prophet
- Alpha Twins vs B-front
- Angerfist vs T-junction
- Evil Avtivities
- Mc Syco
- Mc da Syndrome
- Vj Roger
The Outside Agency
pi_87465542
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:03 schreef Baronpilsener het volgende:
Dat hij niet de creatiefste is qua melodieën is al bekend he ;) (Project One o.a.) Niet dat me dat heel erg stoort... ik vind zijn nummers van 2008 en eerder goed te pruimen :Y
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:43:51 #121
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87465748
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:03 schreef Baronpilsener het volgende:
Die melo doet me ook altijd aan BustaAAHHH denken
Wat je vindt, ...
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:51:34 #122
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_87466039
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:06 schreef Gezicht het volgende:
Dit weekend misschien naar Toneshifterz.
In Belgie ?
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
Mijn party reviews
pi_87466191
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:51 schreef Sethje het volgende:

[..]

In Belgie ?
Time-Out, Gemert. Kan ook zijn dat het volgend weekend is, dan vergis ik me. :')

Kut ja is volgend weekend pas. Nja dan volgende week maar. *O*
Flesje bier
pi_87467242
Hihihi :@
Van Leemhuizen _O_
Is wel fraai stampwerk eigenlijk :D
pi_87467475
quote:
* ReMcOrE loves raw hardstyle *; :9~

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:53 schreef Deeltjesversneller het volgende:
http://www.b2s.nl/loudness2010/ > Audio

die Psycho gaat lekker :9
die AVIO is vet :D _O_
die Warphole Edit is wel grappig :P
die The Machine is O+
die Elements is ook nice :Y

quote:
ik zou er wel op stampen hoor! :D :@

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:38 schreef Koepert het volgende:

[..]

Yep

Waar deze mee begint.. komt uit een film.. als k t goed heb is het een getweakte versie van de theme uit Psycho

Hoewel de vocals aan t begin weer uit Scream 2 lijken te komen
inderdaad stukje We Are Possessed :P maar vind die van Chris One wel fijn :9

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef haakon het volgende:

- Zany
- Ran-D
- Deepack
- Psyko punkz (live)
- Luna vs Crypsis
- The Prophet
- Alpha Twins vs B-front
- Evil Avtivities
- Mc Syco
- Mc da Syndrome
- Vj Roger
maar eens kijken wie er meewillen, aan de lijn zal het zeker niet liggen ^O^ en als ze in Enschede moeten draaien, is er niet veel kans dat ze op Qountdown staan :+

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:20 schreef T-Force het volgende:
Van Leemhuizen _O_
precies, stampen kun je er wel op _O- >:O *)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87467535
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:20 schreef T-Force het volgende:
Van Leemhuizen _O_
Mijn jeugdsentiment, wat doe je. :')
Flesje bier
pi_87467558
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:28 schreef Gezicht het volgende:
Mijn jeugdsentiment, wat doe je. :')
~:)
Samson en Gert *O*
pi_87468230
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef haakon het volgende:

- Zany
- Ran-D
- Deepack
- Psyko punkz (live)
- Luna vs Crypsis
- The Prophet
- Alpha Twins vs B-front
- Evil Avtivities
- Mc Syco
- Mc da Syndrome
- Vj Roger
Geluid in Go Planet is echt bijzonder mooi c_/ Dacht dat er geen feesten meer mochten worden gegeven. Denk dat ik niet aanwezig ben, 65 euro voor VIP en gratis bier drinken is trouwens best chill *;
pi_87468423
Er is nog niet eens een Qountdown aangekondigd of wat ook, maar neem aan dat het dit jaar ook weer georganiseerd wordt? Q-Dance heeft altijd een feest met oud en nieuw (vroeger nog Qrimetime).

Vorig jaar was zeker een van de vettere feestjes. Maar de dag erna wordt ook een vet early hardcore feest in de Hemkade gehouden dus misschien wel daarheen :9~
pi_87468708
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:49 schreef Spaulding het volgende:
Er is nog niet eens een Qountdown aangekondigd of wat ook, maar neem aan dat het dit jaar ook weer georganiseerd wordt? Q-Dance heeft altijd een feest met oud en nieuw (vroeger nog Qrimetime).

Vorig jaar was zeker een van de vettere feestjes. Maar de dag erna wordt ook een vet early hardcore feest in de Hemkade gehouden dus misschien wel daarheen :9~
Heb jij je naam veranderd? :P
Flesje bier
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:19:03 #131
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_87469787
in het kader van oud en nieuw:

Scantraxx twitter:
quote:
Scantraxxnl Scantraxx Recordz
We will be closing 2010 with a big bang! More info soon...
alleen maar scantraxxboyzz op qountdown straks })
pi_87469868
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef de_huig het volgende:

Scantraxx twitter:
[..]

scantraxx mooiboyzz :') _O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:25:08 #133
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87470118
quote:

Scantraxx twitter:
[..]

Als dat is dan.. :r Hoppaa zo over heel Scantraxx heen }:|
pi_87472398
quote:

Scantraxx twitter:
[..]

Dan ga ik wat anders doen met oud en nieuw. :)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:14:59 #135
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87472466
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:13 schreef 16meter het volgende:

[..]

Wat? Want dan doe ik mee! *O*
pi_87472842
Voor de liefhebbers... Wake you from your boredom #6 staat online op m'n website ;)

01. Activator & Zatox - Don't Let It Go
02. Smashing Guys - Pump & Loud (Zatox Remix)
03. Arboza & Solutio - The Tree Of Life
04. Crypsis - Chaser
05. Zatox - A New Dimension
06. Technoboy - Catfight
07. Bassdealer & Mash - Eternity
08. Zairon - Stand Up (Piano Mix)
09. Alphaverb - Never Enough
10. Zatox & Activator - Can't Stop
11. ABW - Origins Of War
12. Crypsis - Jealousy
13. Low-E & Alter Egosz - WTF
14. Catatonic Overload - Paralyzed

En nog meer goed nieuws... Sets van mij zullen nu regelmatig op Q-dance & Dance-Tunes radio worden uitgezonden :D
pi_87473296
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Wat? Want dan doe ik mee! *O*
Zoals eerder in dit topic: Fantasy Island: Winter Wonderland

http://partyflock.nl/party/187299/topics.html

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:23 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... Wake you from your boredom #6 staat online op m'n website ;)

04. Crypsis - Chaser
06. Technoboy - Catfight
11. ABW - Origins Of War
12. Crypsis - Jealousy

En nog meer goed nieuws... Sets van mij zullen nu regelmatig op Q-dance & Dance-Tunes radio worden uitgezonden :D
Don't Let It Go gevolgd door Pump & Loud beter kan je niet beginnen, toon is gelijk gezet O+
Morgen gelijk weer even downloaden c_/
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:38:15 #138
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87473603
quote:

04. Crypsis - Chaser
06. Technoboy - Catfight
11. ABW - Origins Of War
12. Crypsis - Jealousy

HiepHoiHiepHoi *O* *O*

En wat oud/nieuw betreft; ik hou alle mogelijkheden nog maar eventjes open :)
pi_87474095
Ik verwacht dit jaar oud en nieuw met salsa/merengue/cumbia/reggaeton door te brengen. Welliswaar met 30 graden en een lekker zonnetje.

Ik zal aan jullie denken :Y)
pi_87474332
Vond Qountdown vorig jaar zware tegenvaller... :X Waarschijnlijk dus niet heen dit jaar...
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:50:38 #141
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_87474381
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:35 schreef ReMcOrE het volgende:

zie net dat ik vrijdag de 22e afscheidsetentje heb van collega, daarna gaan we de stad in en ik blijf daar dan ook ergens slapen; dus ff kijken of ik dan zaterdagavond ook nog wegga O-)

}:| dus je hebt me blij gemaakt met een dode mus }:|

(8>
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 21:56:40 #142
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87474716
quote:
...... ;)
;) .
Had tijdens het koken #1 opstaan. Moest ff kijken van wanneer die was - nog maar van begin september. Lekker die afwisseling van oud&nieuw.
Uit die tracklist en onder de noemer: "Kennen jullie deze nog nog nog nog ...."
quote:
congrats.

Over Oud&Nieuw gesproken; kmag hopen dat wat hier gezegd wordt niet zo zal zijn. Xou potdomme niet eens meer weten hoe ik O&N moet vieren zonder de HMH. Heb de afgelopen 3 jaren zo het nieuwe jaar ingestampt O+
Wat je vindt, ...
pi_87475719
quote:
Heb je geen linkje?

:D
pi_87476728
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heb je geen linkje?

Kijk uit, anders komt Herr Harm met de scepter zwaaien en is het snel over met de pret :o
pi_87476984
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Heb je geen linkje?

Hahahaha Make My Day _O- _O- 8)7 Schitterend :D
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:36:53 #146
301430 Baronpilsener
pi_87477061
Enschede.... Te ver:( 65 euro, onbeperkt pils is wel heel verleidelijk...
Aka Black/Out
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:36:09 #147
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_87479764
quote:

*tracklist*

ik ga mezelf morgen trakteren op al je sets en ze achter elkaar luisteren ^O^

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:46 schreef Levitas het volgende:
Ik verwacht dit jaar oud en nieuw met salsa/merengue/cumbia/reggaeton door te brengen. Welliswaar met 30 graden en een lekker zonnetje.

Ik zal aan jullie denken :Y)
ik niet aan jou :*

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 22:36 schreef Baronpilsener het volgende:
Enschede.... Te ver:( 65 euro, onbeperkt pils is wel heel verleidelijk...
onbeperkt pils? Goud en nieuw! :D
maar misschien heeft die scantraxx tweet die ik eerder postte wel helemaal niks met qountdown te maken en wordt dat gewoon vet :Y eerst de lijn maar eens afwachten en dan zullen we de opties eens afwegen allemaal ^O^

een remcorepost van mijn hand..ik ben toch een beetje trots nu B-)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 00:27:34 #148
213010 haakon
pi_87481952
Het klote is van oud en nieuw dat maar 3 kameraden van me hardstyle kunnen waarderen :N
Ff kijken of ze toch mee willen naar FI, maar ik denk het niet ;(
The Outside Agency
pi_87482522
quote:

Scantraxx twitter:
[..]

Whehe, en hun enige 2 bazenacts staan in Enschede. :D
gr gr
  woensdag 13 oktober 2010 @ 01:26:11 #150
238230 em-dee-em-aa
pi_87483496
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:56 schreef Da_Ripper het volgende:
Uit die tracklist en onder de noemer: "Kennen jullie deze nog nog nog nog ...."
[..]

c
Jazeker! Heb die plaat veel gedraait, heerlijk plaatje ^O^

Had laatst weer eens "Seismic the Hardstyle album vol 2" opstaan waarop deze ook onder andere langskomt O+ O+
pi_87484453
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:36 schreef de_huig het volgende:
ik niet aan jou :*
:'(
  woensdag 13 oktober 2010 @ 04:57:21 #152
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87484566
Na al die hardstyle vond ik t tijd voor n etentje met t werk.. dat was goed... daarna met n collega Groningen in.. dat was ook GOED!! hihihi.. :)
pi_87485628
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:50 schreef T_Killer het volgende:

[..]

(8>
beter dan dood maken met een blije mus :Y) serieuze reactie; niks is zeker, we kijken nog ff ;)

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:36 schreef de_huig het volgende:
een remcorepost van mijn hand..ik ben toch een beetje trots nu B-)
ik ben trots op je kerel :7

quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

Whehe, en hun enige 2 bazenacts staan in Enschede. :D
precies :D _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87485889
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:13 schreef 16meter het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:49 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vond Qountdown vorig jaar zware redelijke tegenvaller... :X Waarschijnlijk dus niet heen dit jaar...
Dit dus...

Mogelijk dit jaar gewoon gezellig met vrienden, zuipen en vuurwerk :)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 09:14:34 #155
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_87486214
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 04:57 schreef Koepert het volgende:
Na al die hardstyle vond ik t tijd voor n etentje met t werk.. dat was goed... daarna met n collega Groningen in.. dat was ook GOED!! hihihi.. :)
en hoe voel je je nu? :P
pi_87486562
Hijs is nog erger dan frontliner :P start vanaf 3:57. Record aan knopjes zitten tussen 2 tracks denk ik.
pi_87486826
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:50 schreef T_Killer het volgende:

[..]

(8>
Als jij voor mij een kaartje regelt haal ik je op en zet ik je persoonlijk weer thuis af ;)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:45:55 #158
213010 haakon
pi_87493987
Geck-O - Forces of the Universe:

-knip-

01 forces of the universe 07:06
02 to the core 05:50
03 don't you lose it (wooze mix) 05:51
04 don't you lose it (looze mix) 05:50
TOTAL[ 24:37 min

[ Bericht 7% gewijzigd door Da_Ripper op 13-10-2010 17:37:05 ]
The Outside Agency
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:50:41 #159
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87494165
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 13:45 schreef haakon het volgende:
Geck-O - Forces of the Universe:

01 forces of the universe 07:06
02 to the core 05:50
03 don't you lose it (wooze mix) 05:51
04 don't you lose it (looze mix) 05:50
TOTAL[ 24:37 min
heuuj :D
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:04:13 #160
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_87494630
den timetable voor den zaterdagh!

Timetable
20:30 - 21:00 Loudness
21:00 - 21:45 Zentiments
21:45 - 22:30 Kevin Kaos
22:30 - 23:30 Frequencerz
23:30 - 00:30 Mystery Guest
00:30 - 01:30 Frontliner
01:30 – 02:30 Ran-D
02:30 - 03:00 AVIO : live

Komen er nog fokkers?
Mijn party reviews
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:22:58 #161
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87495310
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:14 schreef de_huig het volgende:

[..]

en hoe voel je je nu? :P
Prima eigenlijk :) Alleen wie op het idee kwam in de kroeg flessen apfelkorn te bestellen... :N
pi_87495710
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:04 schreef Sethje het volgende:

Timetable

Komen er nog fokkers?
Ik ben dan wel geen bekende fokker, maar ik ben erbij! 2e keer Twisted :s)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:36:39 #163
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_87495768
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:34 schreef viz het volgende:

[..]

Haha oke goed bezig, 2e keer udenhout? Of ben je ook weleens in haaren geweest?
Mijn party reviews
  woensdag 13 oktober 2010 @ 14:36:58 #164
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_87495775
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:34 schreef viz het volgende:

[..]

bekend is ook maar relatief natuurlijk he ;)
ik ben er niet bij, ondanks de mooie lijn en prijs ^O^ veel plezier iig daar
pi_87496159
Ik lees vooral mee ;).

Maar vorige keer ook in Udenhout, gezien de afstand vanuit Tilburg per fiets. Maar was erg goed bevallen. 1,60 voor een biertje, waar betaal je dat nog?! Ben benieuwd naar dit keer :)!!
pi_87498358
quote:

Timetable

Komen er nog fokkers?
Ik vind het een zeer nette lineup en zou zeker zijn gekomen, als mijn portemonnee het toeliet :'(
pi_87499930
quote:

Timetable

Komen er nog fokkers?
Valt niet echt te doen met het OV, anders zeker. :N
Flesje bier
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:34:18 #168
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_87499982
quote:

Timetable

Komen er nog fokkers?
Ik ben aanwezig :9.
pi_87502272
quote:
Hijs fijn.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:34:02 #171
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_87502329
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:34 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Ik ben aanwezig :9.
haha das een hele reis voor jou of niet?
Mijn party reviews
  woensdag 13 oktober 2010 @ 17:48:42 #172
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_87502843
nu bezig op q-dance radio..the magic show
ik denk: ik zeg het even :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:10:36 #173
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87503478
*ingetuned - Now playing: Koldsa - Degos & Re-Done

@ Haakon; tags van releases zijn ook niet toegestaan
Wat je vindt, ...
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:14:05 #174
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87503587
Dus..... de aftermovie van Elementz festival staat ook online... k heb ze wel ns beter gezien :') maar t blijft leuk in bijna elk shot van de menigte wel iemand te kennen :')

http://www.youtube.com/us(...)9225B/26/dApWtc1tNOU
  woensdag 13 oktober 2010 @ 18:23:29 #175
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87503877
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef Koepert het volgende:
Dus..... de aftermovie van Elementz festival staat ook online... k heb ze wel ns beter gezien :') maar t blijft leuk in bijna elk shot van de menigte wel iemand te kennen :')

Fuck it, dit zie ik graag .... dansende mensen O+
Muziekkeuze is wat minder maar vind die gewoon lache :D
Wat je vindt, ...
pi_87504697
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hijs is nog erger dan frontliner :P start vanaf 3:57. Record aan knopjes zitten tussen 2 tracks denk ik.
dat is wel flink bijstellen elke keer :+

quote:
whahaha, die liveband :D en vet om dat vierkante blok mensen te zien met daarachter van de strepen op de niveaus van de heuvel :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87505003
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:23 schreef Da_Ripper het volgende:
dansende mensen O+
Mijn god zeg, toen dozer zijn 2de nummer erop gooide op Fusion (Tatanka - Tokyo) ontplofte de zaal gewoon. Dat gevoel van geluk wat ik toen kreeg was heerlijk O+

De laatste tijd zie ik dat helaas maar bar weinig :'( IK WIL MEER MENSEN DIE LOSGAAN!!!!!
pi_87505010
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:49 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

whahaha, die liveband :D en vet om dat vierkante blok mensen te zien met daarachter van de strepen op de niveaus van de heuvel :P
Liveband was de aankondiging van elke nieuwe DJ. Echt super feestje Mysteryland _O_
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:04:31 #179
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87505228
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:58 schreef T-Force het volgende:

[..]

Mijn god zeg, toen dozer zijn 2de nummer erop gooide op Fusion (Tatanka - Tokyo) ontplofte de zaal gewoon.
Sliep ik toen? Want dat heb ik zeg maar totaal niet meegekregen :@ Sowieso niet veel zaal-ontploffingen gezien op Fusion :{

Hier wordt ik dan weer blijer van :D :
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:09:19 #180
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87505406
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:04 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Sliep ik toen? Want dat heb ik zeg maar totaal niet meegekregen :@ Sowieso niet veel zaal-ontploffingen gezien op Fusion :{

K hoorde m vanochtend al idd... Hij is erg lekker vind ik... heeft iets herkenbaars, maar niet in 'a cheesy way'

En ik mis dat soort momenten idd.. dat je hart een sprongetje maakt en kippevel op je lichaam staat omdat de hele zaal ontploft... O+
pi_87505407
quote:
klinkt wel fijn jah :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87506068
Oeh oeh oeh!!! Inner Creativity op Q-dance Radio _O_ Boh boh boh! Wat een klapper weer :9~
pi_87506158
quote:
Best een lange aftermovie voor q-dance normen....
  woensdag 13 oktober 2010 @ 19:33:15 #184
301430 Baronpilsener
pi_87506281
quote:

[..]

Mijn god zeg, toen dozer zijn 2de nummer erop gooide op Fusion (Tatanka - Tokyo) ontplofte de zaal gewoon. Dat gevoel van geluk wat ik toen kreeg was heerlijk O+

De laatste tijd zie ik dat helaas maar bar weinig :'( IK WIL MEER MENSEN DIE LOSGAAN!!!!!
Pff hier nog een. Had af en toe echt het idee dat ik de enige was van de 5500 man... Tokyo ging best. Bijna niemand herkent van Fok! maar dat zal zo zijn omdat ik nog nooit eerder gemeet heb met een van jullie ofzo.

Is toevallig een van jullie ook naar zowel hysteria als fusion gegaan, en op fusion een praatje met mij gedaan over favo labels? (de mijne was fusion, die van *denk een van jullie* theracords) :P
Aka Black/Out
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:10:45 #185
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_87507854
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Als jij voor mij een kaartje regelt haal ik je op en zet ik je persoonlijk weer thuis af ;)
Interessant...Ben je van plan te gaan dan? Waar woon je en hoe rij je erheen?
pi_87507913
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

mocht ik besluiten om te gaan, kan ik je dan bellen/smsen/PM-en? :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:22:40 #187
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87508517
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 19:33 schreef Baronpilsener het volgende:

Is toevallig een van jullie ook naar zowel hysteria als fusion gegaan, en op fusion een praatje met mij gedaan over favo labels? (de mijne was fusion, die van *denk een van jullie* theracords) :P
Ik gok op T-force :P

Als het er 1 van hier is ten minste :+
  woensdag 13 oktober 2010 @ 20:24:20 #188
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_87508590
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

mocht ik besluiten om te gaan, kan ik je dan bellen/smsen/PM-en? :)
delen we de kosten voor z'n kaartje ok?
pi_87508603
quote:

[..]

\
Dat gevoel is schaars de laatste tijd. ;(
pi_87508682
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:24 schreef T_Killer het volgende:

[..]

delen we de kosten voor z'n kaartje ok?
prima ^O^ (mits hij natuurlijk mij ook kan/wil meenemen :P )
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87509945
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:22 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ik gok op T-force :P

Als het er 1 van hier is ten minste :+
Mijn favoriete label is helemaal niet Theracords :o Dat is AVIO-Records :D (Theracords is wel 1 van mijn favoriete labels hoor :) Maar volgens mij was ik het niet eigenlijk, of ik moet het niet meer weten, maar dat zou best kunnen want ik had iets teveel gedronken :@
pi_87511347
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:10 schreef T_Killer het volgende:

[..]

Interessant...Ben je van plan te gaan dan? Waar woon je en hoe rij je erheen?
Ik wil wel gaan, maar arbeitloos dus geldloos vandaar ;) Ik woon tussen Boxmeer en Nijmegen in. Het is dus wel een thuisfeestje met een lekkere lineup ^O^

quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 20:25 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

prima ^O^ (mits hij natuurlijk mij ook kan/wil meenemen :P )
Ja even kijken dan, ik wil het wel maar waar woonde jij ook alweer? Hengelo ergens? Mijn huis > Hengelo > Nijmegen > Boxmeer is voor een enkeltje 290 km 8)7 dan sta ik ergens bij Arnhem met een lege tank :7
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:18:53 #193
213010 haakon
pi_87511398
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ik wil wel gaan, maar arbeitloos dus geldloos vandaar ;) Ik woon tussen Boxmeer en Nijmegen in. Het is dus wel een thuisfeestje met een lekkere lineup ^O^
[..]

Ja even kijken dan, ik wil het wel maar waar woonde jij ook alweer? Hengelo ergens? Mijn huis > Hengelo > Nijmegen > Boxmeer is voor een enkeltje 290 km 8)7 dan sta ik ergens bij Arnhem met een lege tank :7
Hebben jullie het over Loudness ?
The Outside Agency
pi_87511458
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:18 schreef haakon het volgende:

[..]

Hebben jullie het over Loudness ?
Nee Inshock Overdose ;)
  woensdag 13 oktober 2010 @ 21:54:56 #195
238230 em-dee-em-aa
pi_87513121
quote:

[..]

Sowieso niet veel zaal-ontploffingen gezien op Fusion :{

Prima nummertje! :s)

Enkele echte ontploffing op Fusion was toch weer tijdens Magic aan het eind van B-Front en Titan. Dat nummer gaat er altijd lekker op en omdat iedereen hem wel kent ging de hele zaal goed los voorzover ik zag :D

Edit: Nu Frequencerz @ Magic Show aan het naluisteren, wat blijft "Hyperdrive - The Punishment" ook een heerlijk nummer! O+ O+ O+

Edit 2: Er komt een collab aan tussen High Voltage en B-Front, dat kan haast niet anders als een topper worden toch :D :D Bron: http://twitter.com/HighVoltageSysX

[ Bericht 8% gewijzigd door em-dee-em-aa op 14-10-2010 01:00:17 ]
pi_87522174
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Edit 2: Er komt een collab aan tussen High Voltage en B-Front, dat kan haast niet anders als een topper worden toch :D :D Bron: http://twitter.com/HighVoltageSysX
Dat moet wel raggen worden. :9
  donderdag 14 oktober 2010 @ 08:26:58 #197
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87522737
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 07:25 schreef 16meter het volgende:

[..]

Dat moet wel raggen worden. :9
raggueeeh! Ik zie zon samenwerking ook wel zitten!

Ik zou btw wel zon poppetje op fok willen die helemaal uit z'n plaat gaat! :D zou ik iig vaak gebruiken.

Toen T-F teveel op had sliep ik volgens mij ook.. Het blijkt erger te zijn dan ik dacht met mijn dip volgens mij :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Krulliewullie op 14-10-2010 18:13:46 ]
pi_87523287
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]

ik woon in Haaksbergen, iets onder Hengelo/Enschede inderdaad :P dat wordt dan te ver omrijden voor jou, als ik ga zal ik dus zelf moeten rijden... al ken ik wel 2 mensen hier uit de buurt die Inshock ook wel zien zitten!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87525311
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 08:26 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik zou btw wel zon poppetje op fok willen die helemaal uit z'n plaat gaat! :D zou ik iig vaak gebruiken.

Uit de OP ;)
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:01 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik woon in Haaksbergen, iets onder Hengelo/Enschede inderdaad :P dat wordt dan te ver omrijden voor jou, als ik ga zal ik dus zelf moeten rijden... al ken ik wel 2 mensen hier uit de buurt die Inshock ook wel zien zitten!
Als ik dat zo goed heb uitgerekend gaat dat dan ongeveer ¤60 aan benzine kosten... dan zou ik beter op de fiets kunnen gaan en zelf m'n kaartje kopen O~) Daarom deed ik het voorstel aan T_Killer, Nijmegen is namelijk maar 25 km hier vandaan :Y Dus laat maar even weten wat jullie doen :)
pi_87526939
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]

Als ik dat zo goed heb uitgerekend gaat dat dan ongeveer ¤60 aan benzine kosten... dan zou ik beter op de fiets kunnen gaan en zelf m'n kaartje kopen O~) Daarom deed ik het voorstel aan T_Killer, Nijmegen is namelijk maar 25 km hier vandaan :Y Dus laat maar even weten wat jullie doen :)
dan hoef je zeker niet langs mij te rijden!! regel ik zelf wel wat, mocht ik besluiten te gaan :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 14 oktober 2010 @ 13:17:30 #201
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_87530454
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 17:34 schreef Sethje het volgende:

[..]

haha das een hele reis voor jou of niet?
Dat wel maar we gaan met de auto :). Ik moet er nu gewoon een keer heen, lineup voor die prijs _O_ !
  donderdag 14 oktober 2010 @ 15:43:31 #202
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_87535712
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 13:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

Dat wel maar we gaan met de auto :). Ik moet er nu gewoon een keer heen, lineup voor die prijs _O_ !
hehe oke cool :)
Mijn party reviews
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:40:00 #203
213010 haakon
pi_87540002
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 09:01 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

3 incl. mij :P
The Outside Agency
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:11:32 #204
213010 haakon
pi_87541122
Iemand hier die nog goeie livesetjes weet ? :)
The Outside Agency
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:15:09 #205
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87541230
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Uit de OP ;)

Yeeey!! Superthanks

[ Bericht 19% gewijzigd door Krulliewullie op 14-10-2010 18:39:30 ]
pi_87541355
quote:
Jeumig, mocht eens tijd worden!

quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 18:14 schreef Koepert het volgende:

Lachen idd veel bekenden.. Jammer dat er volgend jaar geen nieuwe editie komt.
Zo niet.. dan toch!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:28:04 #207
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87541588
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Prima nummertje! :s)

Enkele echte ontploffing op Fusion was toch weer tijdens Magic aan het eind van B-Front en Titan. Dat nummer gaat er altijd lekker op en omdat iedereen hem wel kent ging de hele zaal goed los voorzover ik zag :D

Edit: Nu Frequencerz @ Magic Show aan het naluisteren, wat blijft "Hyperdrive - The Punishment" ook een heerlijk nummer! O+ O+ O+
Volgens mij moet dat nummer bij Bob zelf zoooo hard z'n strot uitkomen .. iedere set van 'm draait tie 'm wel

en Hyperdrive - The Punishment is idd jumjum :P . Heb Hyperdrive een keer bij DangerouzMind gehoord. Was volgens mij ook z'n eerste gig ofzo ... geeft toch iets extra's als de DJ zijn eigen bomb-track draait *O*

quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:11 schreef haakon het volgende:
Iemand hier die nog goeie livesetjes weet ? :)
setjes op mn spelert:
B-Front @ Euphoria (15-05-2010)
Chain Reaction @ Euphoria (2010)
Titan @ DefQon-ReRun
Audio Psychos Podcast mix August

en 1 voor de tegeltjes:
Van het feest des levens heeft niemand een Time-Table
Wat je vindt, ...
pi_87541831
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:28 schreef Da_Ripper het volgende:
en 1 voor de tegeltjes:
[ afbeelding ][ afbeelding ]Van het feest des levens heeft niemand een Time-Table[ afbeelding ]
_O_ voor jou Harm!

O+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:40:31 #209
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87541962
quote:

en 1 voor de tegeltjes:
[ afbeelding ][ afbeelding ]Van het feest des levens heeft niemand een Time-Table[ afbeelding ]
Die is geniaal, wanneer ben je jarig? :9
  donderdag 14 oktober 2010 @ 18:45:34 #210
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87542115
Harm jij ongekend poëet..

Prachtig staaltje poëzie ouwe romanticus
pi_87542487
quote:

[..]

en 1 voor de tegeltjes:
Amen! _O_
pi_87543582
quote:

en 1 voor de tegeltjes:
_O_
pi_87543982
@Mind Illusion

Op de een of andere manier krijg ik jou setje niet van Speedyshare af, elke keer begint de wachttijd overnieuw. Wil hem graag downloaden. Als je eventueel nog mirrors heb wil je ze dan keer door pmen?
pi_87544277
quote:
en 1 voor de tegeltjes:
* 16meter pinkt een traantje weg.

Zo waar. ;(
pi_87544955
Driewerf hoezee voor Harm!

Hoezee Hoezee Hoezee!! w/
pi_87546235
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:19 schreef NrSiX het volgende:

[..]

Jeumig, mocht eens tijd worden!
[..]

Lachen idd veel bekenden.. Jammer dat er volgend jaar geen nieuwe editie komt.
Voor jou ook veel bekenden? Betekent dat dat je ook uit de buurt komt?
pi_87546267
Zo, ook maar weer terug uit de ardennen stenen kijken voor de studie. Ga maar verder blijezen.
pi_87546836
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 19:29 schreef poiuytr het volgende:
@Mind Illusion

Op de een of andere manier krijg ik jou setje niet van Speedyshare af, elke keer begint de wachttijd overnieuw. Wil hem graag downloaden. Als je eventueel nog mirrors heb wil je ze dan keer door pmen?
Vaag.... Zie PB ;)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:48:32 #219
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_87547686
Doet het forumindex het ook niet bij jullie :')?
pi_87548092

:z
pi_87554256
Gingen er overigens nog mensen van hier naar Strangerz morgen? ~:)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:51:53 #222
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87556120
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:02 schreef Mind.Illusion het volgende:
Gingen er overigens nog mensen van hier naar Strangerz morgen? ~:)
Zeker aanwezig! Vanaf 22.30 denk ik :D Ik hoop op veel gouwe ouwe en geen popiejopiehardcore op 't eind ^O^

Eventjes iets totaal off-topic voor het slapengaan, voor de hobbyloze onder ons:
http://www.youtube.com/pr(...)&user=tippexperience
  donderdag 14 oktober 2010 @ 23:54:23 #223
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87556197
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:19 schreef ElDani het volgende:
Zo, ook maar weer terug uit de ardennen stenen kijken voor de studie. Ga maar verder blijezen.
Jouw studie lijkt wel een beetje op de mijne, alleen ga ik meestal planten bestuderen, hamsters zoeken in holletjes of bijvoorbeeld vlindereitjes tellen :Y)
pi_87557074
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:51 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Zeker aanwezig! Vanaf 22.30 denk ik :D Ik hoop op veel gouwe ouwe en geen popiejopiehardcore op 't eind ^O^

Gezellig :D Hier ook vanaf uurtje of 22.15/22.30 aanwezig :Y Geen idee wat ik zelf nog allemaal ga draaien. Vind zelf herkenning op een feest erg belangrijk, dus ouwere dingen enzo... dus dat zal ook zeker wel terugkomen 8-)
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 07:32:57 #225
301430 Baronpilsener
pi_87559833
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
:z
:') :')

Edit: Ff lekker early knallen: Daniele Mondello - Impact
Ja oke, de intro dan.

[ Bericht 2% gewijzigd door Baronpilsener op 15-10-2010 07:41:04 ]
Aka Black/Out
pi_87561590
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 23:54 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Jouw studie lijkt wel een beetje op de mijne, alleen ga ik meestal planten bestuderen, hamsters zoeken in holletjes of bijvoorbeeld vlindereitjes tellen :Y)
Grappig! Ik ben dus vooral geinteresseerd dan in het hoe en wat van de aarde een x aantal miljoen jaar geleden enzo, maar het was wel prima!

Overigens een opmerkelijk bericht.. Platinum lijkt verder uitgehold te worden na Make You Dance.
quote:
DBSTF
From today, D-Block & S-te-Fan will join van der Kleij agency. For all info and bookings, please visit http://www.vanderkleij.com/
Artiesten van Vanderkleij:
D-Block & S-te-Fan
Isaac
Deepack
Charly Lownoise
Charly Lownoise & Mental Theo
Dash Berlin

Staat alleen nergens dat ze gelinkt zijn aan Platinum of niet.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:17:22 #227
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_87562393
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Doet het forumindex het ook niet bij jullie?
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:28:11 #228
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_87562650
Vanavond revelations hier in arnhem als support voor een kennis. Hopelijk kan ik daarna anderhalf uur showtek overleven om te genieten van hhz en zany. :P
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:40:19 #229
213010 haakon
pi_87563088
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 10:17 schreef Just_Shut_Up het volgende:

[..]

doet het gewoon bij mij :)

Audio Psychos Podcast August Mix is fijnnnn :D
The Outside Agency
pi_87564113
voor de beste hardstyle mixen zou ik naar youtube gaan en dan age705 inypen,
Als er iemand is die mixen kan maken is hij dat. _O_ _O_ _O_
Difference between fiction and reality, fiction has to makes sense.
pi_87568722
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:11 schreef klaasvaak123 het volgende:
Meer een mash-up dan een mix, zo snel als het gaat :o
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:04:00 #232
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87570213
en dan nog een intens slechte mash up ook.. :N

Wat die man doet slaat echt als Kut op Dirk. :X
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:07:19 #233
213010 haakon
pi_87570338
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
en dan nog een intens slechte mash up ook.. :N

Wat die man doet slaat echt als Kut op Dirk. :X
leuk dat ie het probeert :P
The Outside Agency
pi_87572521
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 11:11 schreef klaasvaak123 het volgende:
Moeilijk hoor, fade in/fade out. totaal uit de beat.. Nee.
pi_87576349
Begin doet me denken aan Pump It Loud, en dat stukje van 1:00 doet me denken aan iets van de Noisecontrollers ofzo? Kan er alleen niet opkomen.

Toch vind ik het geen verkeerde plaat... maar niks vernieuwends ofzo..
pi_87576738
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:39 schreef Deeltjesversneller het volgende:
iets van de Noisecontrollers
Gaia :9~
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:54:39 #237
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87576927
quote:
Just a track dus... :P

Ik luister hem wel als ik daar fatsoenlijk toe in staat ben :Y
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:02:24 #238
238230 em-dee-em-aa
pi_87577248
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:49 schreef T-Force het volgende:

[..]

O+ :9~ O+
pi_87577414
quote:

[..]

Die ja :9~

Ik heb dat wel vaker dat ik wel weet dat een nummer van een bepaalde artiest is, maar geen idee hoe die dan heet :?

quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:54 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Just a track dus... :P

Ik luister hem wel als ik daar fatsoenlijk toe in staat ben :Y
Ja idd _O-
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:08:13 #240
213010 haakon
pi_87577430
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:07 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die ja :9~

Ik heb dat wel vaker dat ik wel weet dat een nummer van een bepaalde artiest is, maar geen idee hoe die dan heet :?

dat heb ik ook donders vaak bij hardstyle nummers.. in tegenstelling tot Remco :7
The Outside Agency
pi_87577445
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:08 schreef haakon het volgende:

[..]

dat heb ik ook donders vaak bij hardstyle nummers.. in tegenstelling tot Remco :7
Alleen als de titel ook als tekst uitgesproken/zongen wordt heb ik er geen last van.
pi_87577640
quote:

[..]

Ik kende de titel, ken het nummer, maar wist ook niet dat die bij elkaar hoorden. :@

Super track trouwens. O+
pi_87578291
Just A Track doet precies wat de titel zegt.. Gewoon een track, niets meer, niets minder. Niet speciaal dus.

En ook de tweede:
Deze is een heel stukkie beter al zeg ik het zelf. Tof!

edit:
Ook officieel een preview. Deze vind ik ook niet heel geweldig als ik eerlijk mag zijn. Midintro trekt me in het begin nog wel, maar melodietje is niet mijn ding.

[ Bericht 17% gewijzigd door ElDani op 15-10-2010 17:38:04 ]
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:32:49 #244
238230 em-dee-em-aa
pi_87578296
Nog een nieuwe van frontie

Frontliner - Good & Evil
Edit: Kut net iets te laat :P

[ Bericht 6% gewijzigd door em-dee-em-aa op 15-10-2010 17:40:14 ]
pi_87579755
quote:
Begin doet me denken aan Pump It Loud, en dat stukje van 1:00 doet me denken aan iets van de Noisecontrollers ofzo? Kan er alleen niet opkomen.

ja, lijkt inderdaad een beetje op Pump It Loud en dat middenstuk is gewoon zo goed als gejat van Gaia :X :N

quote:

[..]

de oude versie heer-lijk O+ deze wat minder, met name de kicks...

quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:08 schreef haakon het volgende:

[..]

:7 8-) O-)

quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:32 schreef ElDani het volgende:
Just A Track doet precies wat de titel zegt.. Gewoon een track, niets meer, niets minder. Niet speciaal dus.

En ook de tweede:
Deze is een heel stukkie beter al zeg ik het zelf. Tof!

edit:
Ook officieel een preview. Deze vind ik ook niet heel geweldig als ik eerlijk mag zijn. Midintro trekt me in het begin nog wel, maar melodietje is niet mijn ding.
Frontliner; oei, die gaat fijn :9 :9~
Roots Of Evil; _O_ _O_ _O_
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87580238
quote:

[..]

Wat blijft het ook een geniaal lekker nummer.. jammer dat deze nooit uitgebracht "mocht" worden.
Zo niet.. dan toch!
pi_87580363
Zo, deze ook aangekondigd:
quote:
Qountdown 2010: De eerste informatie

Nu de donkere maanden weer invallen en het binnenseizoen losgebarsten is, komt ook langzamerhand het einde van 2010 dichterbij. 2010, het jaar waarin Q-dance haar tienjarig bestaan vierde, een jaar wat bol stond van festiviteiten en het jaar waarin voor één keer de poorten van de Feestfabriek open gingen. Q-dance kijkt met veel plezier en voldoening terug op haar jubileum en grijpt daarom de laatste kans om dit jaar groots uit te pakken met beide handen aan.

Op vrijdag 31 december wordt het dubbel feest: Q-dance sluit tijdens Qountdown haar jubileum af en knalt met de harde kern hardstyle liefhebbers 2011 in. Traditiegetrouw gebeurt dit weer volledig in stijl en wordt er weer een dresscode voor Qountdown gehanteerd: black tie & cocktail dress. De dresscode is niet verplicht maar wel gewenst.

Tickets voor Qountdown zijn vanaf 23 oktober 0:00 verkrijgbaar bij Q-dance.nl. Reserveer tijdig, want het aantal tickets is beperkt. Q-dance hoopt je ook op Qountdown te kunnen begroeten en samen het nieuwe Q-dance decennium in te luiden.
pi_87581142
Remcore & Haakon nog aanwezig op volgende DM?

19 November:
22:00 - 23:00: Double Dutch
23:00 - 00:00: ArmenianBoy
23:00 - 00:00: Vecino
00:00 - 01:30: Josh & Wesz
00:00 - 01:30: Low-E
01:30 - 02:30: The Pitcher
02:30 - 04:00: Zatox
04:00 - 05:00: Tha Playah
00:00 - 00:00: Villain
pi_87581202
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:02 schreef poiuytr het volgende:
Remcore & Haakon nog aanwezig op volgende DM?

19 November:
misschien wel, line-up is niet top maar wel nice :Y

:9~ :9~ :9~
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_87581514
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

misschien wel, line-up is niet top maar wel nice :Y

:9~ :9~ :9~
Weet zelf ook nog niet of ik ga, Josh & Wesz is wel lekker :) Lang niet meer gehoord, Hardbass 2007 of 2008 geloof ik.
pi_87581963
Ladies and gentlemen....we've got hi...euh...oke zo indrukwekkend is het dan weer net niet :@

De treklijst van mijn nieuwste mix:

1. Wasted Penguinz - Hate Mondayz
2. Headhunterz and Brennan Heart - The MF Point Of Perfection (original dubstyle mix)
3. Low-E vs Alter Egosz - Kartong
4. Dozer - Robins Revenge
5. The Pitcher - Grindin'
6. Davide Sonar - Reactor
7. DHHD - Funky Shit (Deepack remix)
8. Donkey Rollers - Immeasurably
9. Stereotuners - Every Single Day
10. B-Front ft. Frontliner - Auditory Nerve
11. Shockerz - My Music
12. The Prophet & Wildstylez - Cold Rockking (Gostosa Remix)
13. Alphaverb - Back
14. Tuneboy - I Will Growl
15. Southstylers - Pwoap (Live mix)
16. Tuneboy - Ombrello Maledetto
17. Titan - Nightmare
18. Frontliner & B-Front - Magic
19. The Machine ft. Sasha F - No Mad Soul
20. Philippe Rochard - Mash Up

Ik denk dat de meeste van jullie wel weten waar ze moeten zoeken, zo niet, er is een PM optie om te vragen waar hij dan staat :)
pi_87584185
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 17:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nog een nieuwe van frontie

Frontliner - Good & Evil
Edit: Kut net iets te laat :P
Rare melodie... klinkt niet echt prettig om een of andere reden.
pi_87586701
Over een half uurtje ofzo richting EHV voor Strangerz :D Godverdomme veel zin in! Ben benieuwd naar B-Front (hoop dat ook hij andere nummers draait als normaal omdat het maar een klein feestje is). Ach, wordt sowieso rammen.

Succes Mind.Illusion ^O^
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:33:25 #254
238230 em-dee-em-aa
pi_87594221
Kaartje Loudness alvast binnen :D
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 00:43:22 #255
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87594531
Rommelle----- gister 2 setjes binnengehaald en beide zijn _O_

• Frequencerz @ magic show week 1
• Degos & Re-Done @ magic show week 1

enne ticket Loudness morgen halen binnen >:)

[ Bericht 2% gewijzigd door Da_Ripper op 16-10-2010 01:03:26 ]
Wat je vindt, ...
pi_87597383
Loudness ook halen binnenkort.
pi_87597526
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 21:20 schreef T-Force het volgende:
Over een half uurtje ofzo richting EHV voor Strangerz :D Godverdomme veel zin in! Ben benieuwd naar B-Front (hoop dat ook hij andere nummers draait als normaal omdat het maar een klein feestje is). Ach, wordt sowieso rammen.

Succes Mind.Illusion ^O^
Vond het persoonlijk best een supertof feesie. Was gezellig druk, sfeer was prima, t ging lekker los en een vette lichtshow :Y

Zelf ook behoorlijk genoten van 't draaien, als waren de monitoren niet echt fantastisch waardoor ik soms niet hoorde wat ik precies aan 't doen was, maar t ging verder wel behoorlijk goed... Ging ook best los zag ik vanaf de dj booth 8-)

Tracklist voor zover ik nog weet...

01. Intro (Globus - Preliator)
02. Wash - Radio Alarm (Zatox Remix)
03. Chain Reaction - Answers
04. Alphaverb & Intractable One - T.B.A.
05. Zatox & Kingsman - Smokin 'n Pourin
06. Chain Reaction - Out With A Bang
07. Catatonic Overload - Paralyzed
08. The R3bels - Temptation
09. Digital Punk & Marlon S - Bringing The Funk
10. Desnar - 2H2H
11. ABW - Origins Of War
12. Crypsis - Strike
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:20:29 #258
301430 Baronpilsener
pi_87598652
Kaartje Loudness binnen. Gaan geen vrienden van me mee, omdat ze na Qlimax (Avondje stilstaan tussen de mooiboys) allemaal te arm zijn :')
Aka Black/Out
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:54:45 #259
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87599260
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 08:21 schreef Mind.Illusion het volgende:

Tracklist voor zover ik nog weet...

01. Intro (Globus - Preliator)
02. Wash - Radio Alarm (Zatox Remix)
03. Chain Reaction - Answers
04. Alphaverb & Intractable One - T.B.A.
05. Zatox & Kingsman - Smokin 'n Pourin
06. Chain Reaction - Out With A Bang
07. Catatonic Overload - Paralyzed
08. The R3bels - Temptation
09. Digital Punk & Marlon S - Bringing The Funk
10. Desnar - 2H2H
11. ABW - Origins Of War
12. Crypsis - Strike
O+ O+ O+ O+
pi_87599391
Heb hele toffe filmpies! :D Komen vandaag op m'n site ~:)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 11:11:22 #261
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87599569
TL = *O*
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hier ook dikke zin. Intro is af en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke 1e track uitgezocht :D Hopelijk gaat 't dak eraf 8-)
Dat was dus W.A.S.H.? Lekkere binnenkomer :D
Wat je vindt, ...
pi_87600203
Heb de filmpies toegevoegd. Neem aan dat link nu wel mag toch? :P

Hier staan de filmpies .... http://www.mindillusion.nl/?p=481 :)
pi_87600918
Strangerz was echt heerlijk _O_ Heb me eigenlijk beter vermaakt als op Fusion omdat ik hier niet moe werd gelukkig :P Ging best los ook! En het geluid zat dit keer wat beter als de vorige keer (nog steeds geen goed geluid, maar wel om aan te horen zeg maar)

Mind.Illusion...voor mij had jij echt de set van de avond! Openen met Radio Alaram...Krulliewullie en ik kijken elkaar aan..."Je KUNT toch niet openen met Radio Alarm?! WTF JONGE!!! BAM" 8)7 Heerlijk gedraaid kerel.

Stond op het einde wel te tollen op mijn benen, biertjes smaakten goed :)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 12:29:59 #264
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_87601593
Das n beste tracklist M.I.
Smokin & Pourin' _O_ Ook zo'n goude ouwe

Kreeg gister smsje van NLS04 dat hij Showtek goed vond (Revelations in Arnhem).
You've got some 'xplaining to do ;)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 13:42:09 #265
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_87603749
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 12:29 schreef T_Killer het volgende:

Kreeg gister smsje van NLS04 dat hij Showtek goed vond (Revelations in Arnhem).
You've got some 'xplaining to do ;)
Hehe maak het maar weer spannender dan het is.. ik smste dat ik showtek beter vind dan brennan heart. showtek heeft een beste gave ouwe reverb sound in een nieuwe verpakking met relatief weinig breaks. gister draaiden ze bijv. generation kick and bass.. nou dat klinkt lekker hoorop zown geluidsinstallatie. :)

zal zometeen als ik op mn werk de rest van mn verhaal doen want vanaf mobiel gaat zo traag..

EDIT:

Nu dus :) Had er vooraf niet zoveel van verwacht gezien de reacties hier en op pf maar heb me gisteren prima vermaakt :D Geen last gehad van portiers, geen opstootjes, niet te druk of te rustig en hele gezellige sfeer. Wat dat betreft was het allemaal prima. Muzikaal gezien begon de avond ook veelbelovend met Bassjunky & Demar. Beide draaide frisse setjes met veel variatie( oa phases, overload - the anthem, Beat conductor, durty, pull ya strings, etc. Ook showtek was zeker niet slecht zoals ik hierboven al aangaf. Jammer op het eind van here we fucking go maar gelukkig werd de tmf plaat niet gedraaid. Kortom showtek viel me reuzemee. Headhunterz viel echter behoorlijk tegen. Draaide die mma edit, down with hardstyle en psychedelic met dance nation versie :') Beetje treurig allemaal al was ik wel een van de weinige die daar kritisch over was had ik het idee. Toen draaide ie ineens ook godz power wat wel weer verrassend was. c_/ Na zijn set zag je trouwens wat voor popstergehalte die willem heeft gekregen zeg. Hij kon amper 3 meter lopen zonder 6 a 7 keer op de foto te moeten. :{ Nja daarna kwam Zany en dat viel ook een beetje tegen omdat het echt een kopie was van zijn q-base set. Die was toen niet slecht maar zo muzikaal verfrissend als de eerste 2 sets werd het later op de avond dus niet meer. Desondanks toch een prima nachtje gehad :Y

[ Bericht 50% gewijzigd door NLS04 op 16-10-2010 17:10:18 ]
pi_87606650
[calimero] Ja pff doe maar zo jullie, alleen maar aandacht voor M.I. en niet mijn mix :( [/calimero]
pi_87606976
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 15:28 schreef RiKe het volgende:
[calimero] Ja pff doe maar zo jullie, alleen maar aandacht voor M.I. en niet mijn mix :( [/calimero]
Doe ff een pb sturen dan... luister ik hem 1 dezer dagen ff :7 :P
pi_87607293
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 12:02 schreef T-Force het volgende:
Strangerz was echt heerlijk _O_ Heb me eigenlijk beter vermaakt als op Fusion omdat ik hier niet moe werd gelukkig :P Ging best los ook! En het geluid zat dit keer wat beter als de vorige keer (nog steeds geen goed geluid, maar wel om aan te horen zeg maar)

Mind.Illusion...voor mij had jij echt de set van de avond! Openen met Radio Alaram...Krulliewullie en ik kijken elkaar aan..."Je KUNT toch niet openen met Radio Alarm?! WTF JONGE!!! BAM" 8)7 Heerlijk gedraaid kerel.

Stond op het einde wel te tollen op mijn benen, biertjes smaakten goed :)
Thnx! _O_ En Radio Alarm *; Vond het zelf wel een lekkere binnenkomer :P Super naar me zin gehad ook, maar wat was het heet daarboven om te draaien :{ Zweette me echt helemaal de rambam :P Maar was 't dubbel en dwars waard :D
pi_87608554
quote:
Ik zit hier anders met kippenvel achter m'n pc met 8. Donkey Rollers - Immeasurably O+
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:04:20 #270
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87609299
Mind.Illusion _O_ Gewoon openen met Radio Alarm WTF!! Sorry als ik mensen heb geplet tijdens mijn losgaan :@ De rest van de set ook niet meer stilgestaan

Voor de rest te gaar voor een verslag :9

Edit: Het is toch ook wel het vermelden waard dat Dstrbr naar mn verzoekje heeft geluisterd een een Abject-plaatje heeft gedraait :D nämlich My Dome. Jeeeeezus wat knalt die kick er extra hard op als je em op een party hoort O+

quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 16:38 schreef Deeltjesversneller het volgende:

[..]

Ik zit hier anders met kippenvel achter m'n pc met 8. Donkey Rollers - Immeasurably O+
Dat vind ik wel vies, een kippenvel achter je pc :+

[ Bericht 24% gewijzigd door Krulliewullie op 16-10-2010 17:23:31 ]
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:27:58 #271
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87609932
quote:
K heb m nu n paar keer geluisterd.....

Je experimentjes pakken hoofdzakelijk wel oke uit, maar doordat alles losse nummrs zijn is dat wat lastig beoordelen, t loopt wel door, maar er zit een soort 'knip' in (Voornamelijk voor je gevoel) doordat het verschillende 'nummers' zijn... maar hij gaat in de auto hoor ;) _O_ ^O^ ^O^
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:31:02 #272
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87610007
OOOEHHH we mogen weer stemmen!!! *O*

http://www.reverze.be/

Ik heb voor artiesten gekozen die niet echt heel vaak worden uitgenodigd, maar mij in 2010 erg hebben verrast :Y :
- Dj Thera
- Activator
- Intractable One
- Chain Reaction
- Fausto
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 17:36:30 #273
238230 em-dee-em-aa
pi_87610163
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:31 schreef Krulliewullie het volgende:
OOOEHHH we mogen weer stemmen!!! *O*

http://www.reverze.be/

Ik heb voor artiesten gekozen die niet echt heel vaak worden uitgenodigd, maar mij in 2010 erg hebben verrast :Y :
- Dj Thera
- Activator
- Intractable One
- Chain Reaction
- Fausto
Zal niet aanwezig zijn maar heb ook gestemd, puur om die artiesten wat extra steun te geven.

Activator
Chris One
The Machine
Frequencerz
The R3bels
pi_87610995
Goed, wie mijn mix als 1 file wil hebben, stuur maar een PM en dan reply ik met een link ;)

Dingen horen over kippenvel momenten door mijn nummer keuze is natuurlijk altijd super! :D
pi_87615340
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 17:04 schreef Krulliewullie het volgende:
Edit: Het is toch ook wel het vermelden waard dat Dstrbr naar mn verzoekje heeft geluisterd een een Abject-plaatje heeft gedraait :D nämlich My Dome. Jeeeeezus wat knalt die kick er extra hard op als je em op een party hoort O+
ik kan wel vettere Abject-platen bedenken :7
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:05:29 #276
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87616206
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 20:36 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ik kan wel vettere Abject-platen bedenken :7
Uhu, klopt. Maar sowieso is iets van Abject beter dan niks van Abject ;)
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 21:48:00 #277
213010 haakon
pi_87617332
Dangerouz Mind 19 november @ Lucky Rijssen

Line-up
The Outside Agency
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 22:54:19 #278
238230 em-dee-em-aa
pi_87619216
:D Mooi gemaakt
  zaterdag 16 oktober 2010 @ 23:46:25 #279
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87620547
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:
zeer netjes ^O^
Ruffian - donder toch op lapschwanz :r
Lipservice Radio ....don't touch the dial _O_
Wat je vindt, ...
pi_87623426
Headhunterz heeft net schade gereden met zijn auto omdat een hert zijn auto van dichtbij wilde zien.

Ik dacht, ik meld het ff :P
  zondag 17 oktober 2010 @ 02:54:20 #281
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87623762
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 02:15 schreef RiKe het volgende:
Headhunterz heeft net schade gereden met zijn auto omdat een hert zijn auto van dichtbij wilde zien.

[ afbeelding ]

Ik dacht, ik meld het ff :P
Ah oke, opzich prima vermaak in mijn slapeloze zaterdagnacht ^O^

Zou hij het hert in de vriezer hebben gedaan?
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:00:21 #282
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87623796
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 02:54 schreef Krulliewullie het volgende:

[..]

Ah oke, opzich prima vermaak in mijn slapeloze zaterdagnacht ^O^
Hier ook nog 1 wakker :W ...nog even dan.
HC luisteren is niet bevorderlijk voor je slaapgevoel :9
quote:
Zou hij het hert in de vriezer hebben gedaan?
en het gewei op de plaats van z'n grill plaatsen? >:O
Wat je vindt, ...
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:02:55 #283
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87623812
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:00 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

Hier ook nog 1 wakker :W ...nog even dan.
HC luisteren is niet bevorderlijk voor je slaapgevoel :9
[..]

en het gewei op de plaats van z'n grill plaatsen? >:O
Ik blijf wss nog wel even wakker helaas, echt balen als je dan gaat liggen in je bed en 1 uur erover doet om in slaap te vallen, vervolgens 1,5 uur slaapt en daarna weer 1,5 uur lang naar het plafon ligt te staren.

Ghehe, een gewei op je grill is dan wel weer een stijlvol idee :9
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:13:27 #284
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87623887
Avondjes plafond-staren ken ik wel :9 ... maar dat is nu niet zo :N
Motivatie met goede muziek is een goede drijfveer.

Zag dat em-de-em-aa [11-12-2010] LOUDNESS geopend had, waar jullie natuurlijk gewoon bij aanwezig gaan zijn :Y ...nix pandemic doen --> B2S puts the auw back in Loudness >:)
Wat je vindt, ...
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:15:41 #285
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87623898
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:13 schreef Da_Ripper het volgende:
Avondjes plafond-staren ken ik wel :9 ... maar dat is nu niet zo :N
Motivatie met goede muziek is een goede drijfveer.

Zag dat em-de-em-aa [11-12-2010] LOUDNESS geopend had, waar jullie natuurlijk gewoon bij aanwezig gaan zijn :Y ...nix pandemic doen --> B2S puts the auw back in Loudness >:)
Gister een chauffeur gevonden, dus zal em wel worden *O* .

Maar wat bedoel je met motivatie + goeie muziek? Is dat dé formule, muziek aanzetten en denken; ik heb zin om te slapen? :9
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:23:42 #286
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87623940
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:15 schreef Krulliewullie het volgende:
Gister een chauffeur gevonden, dus zal em wel worden *O* .
*O* met BOB = *O* *O*
quote:
Maar wat bedoel je met motivatie + goeie muziek? Is dat dé formule, muziek aanzetten en denken; ik heb zin om te slapen? :9
neej, des een goede drijfveer om wakker te blijven. Als je wil gaan slapen werkt het al oude warme glas melk. Wat ook een aanrader is om even te gaan douchen, jezelf niet helemaal droogwrijven maar meer deppen en dan in bed liggen. En als ik snel wil gaan slapen zet ik een serie aan van 45min met weinig actie ... :z

Wat ik zo maar 's ga doen want even kletsen hiero en tis weer een half uur later :o
succes d'r mee
:W
Wat je vindt, ...
  zondag 17 oktober 2010 @ 03:25:02 #287
285940 Krulliewullie
Come on, dance with me!
pi_87623946
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:23 schreef Da_Ripper het volgende:

[..]

*O* met BOB = *O* *O*
[..]

neej, des een goede drijfveer om wakker te blijven. Als je wil gaan slapen werkt het al oude warme glas melk. Wat ook een aanrader is om even te gaan douchen, jezelf niet helemaal droogwrijven maar meer deppen en dan in bed liggen. En als ik snel wil gaan slapen zet ik een serie aan van 45min met weinig actie ... :z

Wat ik zo maar 's ga doen want even kletsen hiero en tis weer een half uur later :o
succes d'r mee
:W
Thanks, ik ga denk ik maar even een filmpje opzetten ofzo, en anders wordt het zonsopgang kijken :? Ook wel eens mooi O+

Slaap lekker :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 07:19:37 #288
238230 em-dee-em-aa
pi_87624661
Hier ook nog wakker :D
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:25:22 #289
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87625795
heerlijk geslapen :Y :+
  zondag 17 oktober 2010 @ 12:42:12 #290
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87628775
Om half 4 was k ook nog wel wakker... maar niet bewust van wat voor of achter was...
pi_87629637
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 10:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
heerlijk geslapen :Y :+
Is dit het Fok-Is-Wakker-En-Luistert-Hardstyle topic geworden?
In dat geval, na een bedrijfsuitje (karate en oosterse filosofie) en twee dagen bock-bier-festival@ Utrecht heeeerlijk geslaoen
Partyagenda;
Outdated....
pi_87629757
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 22:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dit zijn wel de betere aftermovies _O_
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_87630499
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 12:42 schreef Koepert het volgende:
Om half 4 was k ook nog wel wakker... maar niet bewust van wat voor of achter was...
+1 :)
  zondag 17 oktober 2010 @ 13:46:43 #294
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_87630964
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:09 schreef CrustyClown het volgende:

[..]

Is dit het Fok-Is-Wakker-En-Luistert-Hardstyle topic geworden?
Je hoeft neit naar hardstyle te luisteren in dit topic, Hardstyle is dood :+
quote:
In dat geval, na een bedrijfsuitje (karate en oosterse filosofie) en twee dagen bock-bier-festival@ Utrecht heeeerlijk geslaoen
Ah Crusty is nu een Zen meister 8-)
maar wel een met een bock-bier kater en ook al nieuwe slippers (?) :P
pi_87635509
Deeltjesversneller, gefeliciteerd w/

Edit: Whooohoooo! Ik zit me toch een partij te stuiteren op mijn bureaustoel :D Thera @ Project N50 _O_
SPOILER
En dan lieg ik het niet als ik zeg dat ieder nummer perfect is uitgekozen en dat het mixwerk om van te smullen is :9~

[ Bericht 84% gewijzigd door T-Force op 17-10-2010 16:34:39 ]
pi_87636440
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:03 schreef T-Force het volgende:
Heel erg gefeliciteerd!
pi_87636666
quote:

Edit: Whooohoooo! Ik zit me toch een partij te stuiteren op mijn bureaustoel :D Thera @ Project N50 _O_
SPOILER
En dan lieg ik het niet als ik zeg dat ieder nummer perfect is uitgekozen en dat het mixwerk om van te smullen is :9~
Boh die ramt flink door zo te zien! Die ga ik checken. :Y)

En van mij ook:

quote:
gr gr
  zondag 17 oktober 2010 @ 16:46:44 #298
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87636814
quote:

pi_87637257
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:46 schreef Koepert het volgende:

[..]

Gefeliciteerd Deeltjesversneller, het cadeautje van mij staat in je PM box ;)
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:19:03 #300
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87637860
Happy Birthday Particle-aXXelerator w/
quote:
:D zag daar laatste een YT van waar Thera en Da Syndrome zo lekker samen los staan te gaan _O_
tijdcode lukt niet --> 1m35sec.
Wat je vindt, ...
pi_87637922
Thx allemaal *O*
21 klinkt wel ineens een stuk dichterbij de 30 dan 20 -O-

[Hardstyle #168] Must create the sound

[ Bericht 8% gewijzigd door Deeltjesversneller op 17-10-2010 17:28:36 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')