abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87332808
En toch vond ik op Decibel de scheiding van de rauwere hardstyle van de softere hardstyle heerlijk. Had ik het even gehad met de blije melodietjes, ging ik tekeer op de duistere hardstyle, was ik dat weer zat, ging ik weer vrolijk terug naar de mainstage voor wat vrolijkere hardstyle..
pi_87333170
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 14:30 schreef Bertje_NL het volgende:
EVerywhere you go
You here us on the........

Oh nee, laat maar..... :r
Wat is er mis met deze plaat? Ik vind hem serieus prima.. Ik snap niet dat mensen moeilijk doen hierover.. Alleen de vocals zijn idd matig, maar voor de rest is dit toch niet ZO ontiegelijk slecht? Stijgt wat mij betreft dik boven de middenmoot uit.

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef Sethje het volgende:
Ik ben het helemaal eens met the dizzorder hoor, flikker op met al die hokjes en dat gehypte raw....
Hier nog 1. Het lijkt alsof Hardstyle producers hiet opeens niet meer goed kunnen doen als het niet hard is. Waar slaat dat op? Alsof er geen goede melodieuze tracks zijn? En geen slechte hardere tracks?
Mixes onder de naam Khadber
pi_87333882
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef Sethje het volgende:
Ik ben het helemaal eens met the dizzorder hoor, flikker op met al die hokjes en dat gehypte raw....
Volgens mij had je dit al een keer gezegd. Ook zo lekker kortaf. :P
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_87334035
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 19:43 schreef ElDani het volgende:

Hier nog 1. Het lijkt alsof Hardstyle producers hiet opeens niet meer goed kunnen doen als het niet hard is. Waar slaat dat op? Alsof er geen goede melodieuze tracks zijn? En geen slechte hardere tracks?
Wie zegt dat de platen slecht zijn als ze niet meer hard zijn. In & Out vind ik ook een topplaat. Hoor je mij echt niet over ;)

Ennuh eindelijk na een maand issie er:

Lijkt erop dat het bedrijf die ook die Belgische events aftermovies maakt ook deze in elkaar heeft gezet :)
pi_87334228
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Wie zegt dat de platen slecht zijn als ze niet meer hard zijn. In & Out vind ik ook een topplaat. Hoor je mij echt niet over ;)
Ik heb het niet specifiek over jou hoor, ik lees al vaak genoeg posts van jou die genoeg zeggen over jouw inteliigentie en die schat ik duidelijk hoger in dan die van anderen in de scene ;). Het is meer een punt wat ik meer en meer tegenkom. Zachtere producers kunnen het niet meer goed doen volgens sommigen en B-Front is de absolute held en moet alleen nog maar harder en harder geprezen worden. Het valt me nog mee dat ik de eerste altaartjes nog niet op internet gespot heb. Het is bijna misselijkmakend.

Hard kan prima zijn, maar zacht kan dat ook. Mensen in Nederland lijken de draad een beetje kwijt.
Mixes onder de naam Khadber
pi_87334485
quote:

[..]

Wat is er mis met deze plaat? Ik vind hem serieus prima.. Ik snap niet dat mensen moeilijk doen hierover.. Alleen de vocals zijn idd matig, maar voor de rest is dit toch niet ZO ontiegelijk slecht? Stijgt wat mij betreft dik boven de middenmoot uit.
[..]

Die down with the hardstyle is kwalitatief natuurlijk bijzonder hoog niveau. Dat het niet iedereen zijn smaak is, is wat anders, maar tis gewoon helemaal een hype om hhz bij voorbaat al the bashen. Al die internet hero's :r :N

Vind daarentegen ook dat sommige track maar hard worden gemaakt om het hard maken. Waardoor de creativiteit en originaliteit soms ver te zoeken is. Maargoed das mijn mening ;)
pi_87334630
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef ElDani het volgende:

[..]

Ik heb het niet specifiek over jou hoor, ik lees al vaak genoeg posts van jou die genoeg zeggen over jouw inteliigentie intelligentie en die schat ik duidelijk hoger in dan die van anderen in de scene ;).
:*

quote:
Het is meer een punt wat ik meer en meer tegenkom. Zachtere producers kunnen het niet meer goed doen volgens sommigen en B-Front is de absolute held en moet alleen nog maar harder en harder geprezen worden. Het valt me nog mee dat ik de eerste altaartjes nog niet op internet gespot heb. Het is bijna misselijkmakend.
Of t-shirts ;)

quote:
Hard kan prima zijn, maar zacht kan dat ook. Mensen in Nederland lijken de draad een beetje kwijt.
Denk dat het wel meevalt. Wij zijn hier gewoon wat kritischer dan de gemiddelde hardstyle-fanaat. Iedereen moet een mening hebben. Gelukkig zijn er dus fora waar gewoon gezond gediscussieerd kan worden. Ik mag jullie er niet meer of minder om

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Mind.Illusion het volgende:

[..]

Die down with the hardstyle is kwalitatief natuurlijk bijzonder hoog niveau. Dat het niet iedereen zijn smaak is, is wat anders, maar tis gewoon helemaal een hype om hhz bij voorbaat al the bashen. Al die internet hero's :r :N

Vind daarentegen ook dat sommige track maar hard worden gemaakt om het hard maken. Waardoor de creativiteit en originaliteit soms ver te zoeken is. Maargoed das mijn mening ;)
Vind het aan de ene kant ook geen slechte plaat. Klinkt, met de vocals achterwegen gelaten, echt niet verkeerd :) Het is gewoon jammer dat die cheesy tekst gewoon te veel de aandacht trekt.
pi_87337343
Tja, je hebt ook Heartstyle, maar dat is wel heel wat anders::
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:38:30 #284
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87338420
Die aftermovie is wel weer vet zeg _O_ Mooi moment ook die break.. nu zal het absoluut helpen dat ik er ook geweest ben, maar erg vet, misschien wat veel main-beelden, maar het geeft wel een lekker sfeertje af..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 21:49:29 #285
213010 haakon
Bier moet. Bier doet je goed.
pi_87338970
Vette AM van Q-Base !

Nu alleen nog maar meer zin om morgen te knallen bij PP en Zatox *O*

die kerel @ 2.13 met die clownsneus ken ik :P
The Outside Agency
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 02:49:39 #286
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_87348690
Sorry maar ik vind Down with the Hardstyle gewoon een ongelofelijke kutplaat... Verder totaal geen haat tegen HHZ maar naar mijn mening is dit gewoon pure bagger :(
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_87349780
Down with the hardstyle is smerige bagger dat het verkeerde volk aantrekt. De titel doet vermoeden dat het ook met een bepaald doel gemaakt is -> hardstyle kapot maken.

Skihut of kermis hardstyle noemden we dat toch?
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 09:57:47 #288
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87350474
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 08:52 schreef 16meter het volgende:
Down with the hardstyle is smerige bagger dat het verkeerde volk aantrekt. De titel doet vermoeden dat het ook met een bepaald doel gemaakt is -> hardstyle kapot maken.

Skihut of kermis hardstyle noemden we dat toch?
Smerige kuthardstyle voldoet ...
pi_87351096
Achja, het zal wel meevallen allemaal. Er komen steeds meer artiesten bij, en momenteel zijn vooral de 'blije' artiesten in de smaak. Maar er komen minstens zoveel 'rauwere' artiesten bij. Overigens ook artiesten die van beide kanten zich kunnen laten horen, denk aan Bioweapon ^O^

Je kan niet ontkennen dat hardstyle evolueert, gelukkig maar want anders konden we net zo goed naar hardstyle uit 2001 gaan luisteren...

Wat ik alleen jammer vind is dat de echt HELE blije hardstyle ook onder de noemer hardstyle wordt uitgebracht. Persoonlijk vind ik dát dus juist meer "happy hardstyle"/"nustyle", en de gewone + rauwere nummers "gewoon" hardstyle...
pi_87351173
Maargoed, plaatje van de dag:
pi_87351713
Gister nog ff een bezoekje aan TBYD. Ondanks 16+ een niet onaardig feestje. DBSTF, tja, plaatjes die me niet zoveel deden. Draaide ook weer Sound of the thunder maar maakte het weer goed om een keer Anger te draaien.
Crypsis was goed. Niks spectaculairs eigenlijk.
Tat en Zat was gewoon top. Naast de bekende plaatjes hebben ze mij weten te verrassen met Scarytrack , hardstyle family - Een remix van Futhermocker (typ ik het nou goed?) en B2BW. Tuurlijk ook nog Kickin' Ass.

Daarna eigenlijk naar huis omdat mijn Bob de volgende dag helaas moest werken. Maar geluid was goed, licht is daar altijd top. De barbediening was zwaar slecht en het eten was lekker :Y
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 11:36:14 #292
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87352202
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 14:59 schreef NrSiX het volgende:
Rip, zaterdag nog stampjes doen @ zak?
Nop, dit weekend is voor casa en baan.
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef NLS04 het volgende:
Trillogy 08 was wel vet 8-) En bedoel je niet crypsis gebeuren van IQ?
:@ indeed dat was IQ - al die hallen lijken ook zo op elkaar.
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 18:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wou ook net zoiets posten maar jij was me voor met je post ^O^ Ligt inderdaad in de handen van voornamelijk Q en B2S...
Q is toch ook bezig om dat Dubstep-Crossover-gebeuren á la Pavelow te pushen
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 11:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
.... Een remix van Futhermocker (typ ik het nou goed?)
Fother Mucker - en draaide Titan/Bfront die op Fusion nou ook? Titan draaide hem iig op Indicator. Rotte meuk :r }:|

en ik heb me toch freaky gedroomd vannacht :? :X 8)7 Ik zat in een soort Expeditie Robison maar dan in een huis en toen we bezig waren met een opdracht hoorde ik over de radio dat Ran-D dodelijk verongelukt was :o Ik was helemaal geshockeerd en niemand anders snapte de impact (--> maar dit kan ik nog wel verklaren, Antonie's zelfmoord hoorde we tijdens sportdag - de docenten waren allemaal verrast terwijl de leerlingen zoiets hadden van: wie?).
En later werd als laatste onverwachte tegenstander ineens Dov Elkabas toegevoegd :D
Wat je vindt, ...
pi_87354174
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 12:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een bagger :{

Klinkt nergens naar....
BAG-GER :N

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 01:21 schreef haakon het volgende:
Kijken mensen hier ook op 1gabba ?
Ook een goede site voor nieuwe releases enzo ;)
daar kijk ik elke dag ff op :9

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 06:05 schreef Levitas het volgende:
1gabba, was dat vroeger niet iets met 0dayz(.blogspot) ofzo?? Heeft namelijk wel een beetje hetzelfde idee. :P
nee, dat is een andere site, maar 1gabba is sneller met nieuw spul ;)

quote:
hij is wel lekker jah :Y

quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ennuh eindelijk na een maand issie er:

Lijkt erop dat het bedrijf die ook die Belgische events aftermovies maakt ook deze in elkaar heeft gezet :)
ziet er strak uit ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:21:30 #294
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_87355998
Er komt een Headhunterz & Wildstylez remix aan van DBSTF's Music Made Addict... Weet nou niet of ik hier blij mee moet zijn. Origineel was aardig plaatje maar zwaar overplayed waardoor ik die vocals niet meer kan uitstaan. Maar wellicht word het wel een vette plaat, ik geef het voordeel van de twijfel :)

http://twitter.com/#!/djheadhunterz/status/26837862188
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_87356062
quote:

[..]

[..]

Owkee, allereerst voorop stellen, ik heb niets tegen HHZ en consorten, maar dit nummer wordt juist compleet verziekt dóór de vocals, hoe goed dit verder ook klinkt (want ik ben het zeker met mind.illusion eens dat deze plaat technisch top in elkaar zit), ik kan er gewoon niet naar luisteren door die vreselijke vocals, dit nummer straalt commercie uit.

Niets mis met commercie trouwens, ook Scantraxx en HHZ moeten hun centen verdienen, het wordt zo langzamerhand alleen wel duidelijk dat ze de drempel van andere vormen van (dance) muziek naar hardstyle bewust proberen te verlagen om zoveel mogelijk mensen te trekken, een van de redenen waarom het o zo gehate Showtek door iedereen uitgekotst wordt.

Ik vind ook zeker niet dat alleen harde platen goed zijn, sterker nog in tegenstelling tot velen hier vind ik een set van B-Front over het algemeen niet om aan te horen en zoek ik ook vele malen liever een andere DJ op, hard vind ik prima, alleen melodieus is voor mij in ieder geval wel een vereiste.

De splitsing in Raw-style en Nu-style vind ik persoonlijk ook nergens op slaan, voor mij is het ook gewoon Hardstyle, ik zou inderdaad ook meer voelen voor een afsplitsing van de “happy” hardstyle als er dan zonodig onderscheid moet komen. Ik denk overigens dat deze splitsing enerzijds wel veroorzaakt wordt door Q-dance en B2S, maar in stand word gehouden door ons, doordat de dagjesmensen met z’n allen stil gaan staan op de main-stages zoeken de echte liefhebbers steeds meer de andere en kleinere stages op, waar we niet even los kunnen gaan tussen de breaks door, maar even rust kunnen nemen als er eindelijk een break komt (overdreven natuurlijk, maar ik denk dat we allemaal begrijpen wat ik bedoel). Vooral dit stoort mij persoonlijk het meest, datgene wat mij altijd zo heeft getrokken in de hardstyle hoor ik tegenwoordig bijna niet meer en dat is de drive in een set, luister maar eens een liveset uit 2006/2007, en vergelijk dit eens met een liveset van dezelfde DJ uit 2009/2010, ik denk dat de hoeveelheid en duur van de breaks en daarmee de momenten waarop je stilstaat meer dan verdubbeld is.

Natuurlijk zijn er nog voldoende DJ’s die wel weten hoe het hoort, maar er lijken er helaas ook steeds meer voor het geld te kiezen, want je kan me niet wijsmaken dat bijvoorbeeld HHZ, Wildstylez, Noisecontrollers of DBSTF liever voor een stilstaand publiek draaien dan voor een publiek wat helemaal losgaat, sfeer zou voor een artiest alles moeten zijn, er lijkt me geen grotere beloning dan zoveel mensen voor je neus los te zien gaan op jouw plaat. Persoonlijk zou ik ook liever op Defqon de blue stage afsluiten voor 1000 liefhebbers dan de mainstage voor 30000 dagjesmensen.

Maar ja, da’s maar mijn simpele gedachtengang, ik hoef gelukkig ook geen Q-dance of Scantraxx o.i.d. te runnen… :P
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
  FOK!fotograaf zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:36:57 #296
159915 -Menn0-
MNO
pi_87356301
quote:
D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict (Headhunterz & Wildstylez Rmx)
Ben benieuwd :)
,,/
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 14:56:33 #297
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_87356666
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 14:24 schreef Bertje_NL het volgende:

... waar we niet even los kunnen gaan tussen de breaks door, maar even rust kunnen nemen als er eindelijk een break komt.
_O_
Wat je vindt, ...
pi_87356721
@haakon

Heb jij al iets gehoord van een Timetable vanavond? Zal namelijk wel makkelijk zijn :)
  zaterdag 9 oktober 2010 @ 17:23:18 #300
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_87359551
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2010 11:36 schreef Da_Ripper het volgende:

en ik heb me toch freaky gedroomd vannacht :? :X 8)7 Ik zat in een soort Expeditie Robison maar dan in een huis en toen we bezig waren met een opdracht hoorde ik over de radio dat Ran-D dodelijk verongelukt was :o Ik was helemaal geshockeerd en niemand anders snapte de impact (--> maar dit kan ik nog wel verklaren, Antonie's zelfmoord hoorde we tijdens sportdag - de docenten waren allemaal verrast terwijl de leerlingen zoiets hadden van: wie?).
En later werd als laatste onverwachte tegenstander ineens Dov Elkabas toegevoegd :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')