Wat is er mis met deze plaat? Ik vind hem serieus prima.. Ik snap niet dat mensen moeilijk doen hierover.. Alleen de vocals zijn idd matig, maar voor de rest is dit toch niet ZO ontiegelijk slecht? Stijgt wat mij betreft dik boven de middenmoot uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 14:30 schreef Bertje_NL het volgende:
EVerywhere you go
You here us on the........
Oh nee, laat maar.....
Hier nog 1. Het lijkt alsof Hardstyle producers hiet opeens niet meer goed kunnen doen als het niet hard is. Waar slaat dat op? Alsof er geen goede melodieuze tracks zijn? En geen slechte hardere tracks?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef Sethje het volgende:
Ik ben het helemaal eens met the dizzorder hoor, flikker op met al die hokjes en dat gehypte raw....
Volgens mij had je dit al een keer gezegd. Ook zo lekker kortaf.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:09 schreef Sethje het volgende:
Ik ben het helemaal eens met the dizzorder hoor, flikker op met al die hokjes en dat gehypte raw....
Wie zegt dat de platen slecht zijn als ze niet meer hard zijn. In & Out vind ik ook een topplaat. Hoor je mij echt niet overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:43 schreef ElDani het volgende:
Hier nog 1. Het lijkt alsof Hardstyle producers hiet opeens niet meer goed kunnen doen als het niet hard is. Waar slaat dat op? Alsof er geen goede melodieuze tracks zijn? En geen slechte hardere tracks?
Ik heb het niet specifiek over jou hoor, ik lees al vaak genoeg posts van jou die genoeg zeggen over jouw inteliigentie en die schat ik duidelijk hoger in dan die van anderen in de scenequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Wie zegt dat de platen slecht zijn als ze niet meer hard zijn. In & Out vind ik ook een topplaat. Hoor je mij echt niet over
Die down with the hardstyle is kwalitatief natuurlijk bijzonder hoog niveau. Dat het niet iedereen zijn smaak is, is wat anders, maar tis gewoon helemaal een hype om hhz bij voorbaat al the bashen. Al die internet hero'squote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:43 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat is er mis met deze plaat? Ik vind hem serieus prima.. Ik snap niet dat mensen moeilijk doen hierover.. Alleen de vocals zijn idd matig, maar voor de rest is dit toch niet ZO ontiegelijk slecht? Stijgt wat mij betreft dik boven de middenmoot uit.
[..]
Hier nog 1. Het lijkt alsof Hardstyle producers hiet opeens niet meer goed kunnen doen als het niet hard is. Waar slaat dat op? Alsof er geen goede melodieuze tracks zijn? En geen slechte hardere tracks?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:10 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ik heb het niet specifiek over jou hoor, ik lees al vaak genoeg posts van jou die genoeg zeggen over jouw inteliigentie intelligentie en die schat ik duidelijk hoger in dan die van anderen in de scene.
Of t-shirtsquote:Het is meer een punt wat ik meer en meer tegenkom. Zachtere producers kunnen het niet meer goed doen volgens sommigen en B-Front is de absolute held en moet alleen nog maar harder en harder geprezen worden. Het valt me nog mee dat ik de eerste altaartjes nog niet op internet gespot heb. Het is bijna misselijkmakend.
Denk dat het wel meevalt. Wij zijn hier gewoon wat kritischer dan de gemiddelde hardstyle-fanaat. Iedereen moet een mening hebben. Gelukkig zijn er dus fora waar gewoon gezond gediscussieerd kan worden. Ik mag jullie er niet meer of minder omquote:Hard kan prima zijn, maar zacht kan dat ook. Mensen in Nederland lijken de draad een beetje kwijt.
Vind het aan de ene kant ook geen slechte plaat. Klinkt, met de vocals achterwegen gelaten, echt niet verkeerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Die down with the hardstyle is kwalitatief natuurlijk bijzonder hoog niveau. Dat het niet iedereen zijn smaak is, is wat anders, maar tis gewoon helemaal een hype om hhz bij voorbaat al the bashen. Al die internet hero's![]()
Vind daarentegen ook dat sommige track maar hard worden gemaakt om het hard maken. Waardoor de creativiteit en originaliteit soms ver te zoeken is. Maargoed das mijn mening
Smerige kuthardstyle voldoet ...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 08:52 schreef 16meter het volgende:
Down with the hardstyle is smerige bagger dat het verkeerde volk aantrekt. De titel doet vermoeden dat het ook met een bepaald doel gemaakt is -> hardstyle kapot maken.
Skihut of kermis hardstyle noemden we dat toch?
Nop, dit weekend is voor casa en baan.quote:
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 17:32 schreef NLS04 het volgende:
Trillogy 08 was wel vetEn bedoel je niet crypsis gebeuren van IQ?
Q is toch ook bezig om dat Dubstep-Crossover-gebeuren á la Pavelow te pushenquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 18:42 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Wou ook net zoiets posten maar jij was me voor met je postLigt inderdaad in de handen van voornamelijk Q en B2S...
Fother Mucker - en draaide Titan/Bfront die op Fusion nou ook? Titan draaide hem iig op Indicator. Rotte meukquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
.... Een remix van Futhermocker (typ ik het nou goed?)
BAG-GERquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:41 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat een bagger
Klinkt nergens naar....
daar kijk ik elke dag ff opquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 01:21 schreef haakon het volgende:
Kijken mensen hier ook op 1gabba ?
Ook een goede site voor nieuwe releases enzo
nee, dat is een andere site, maar 1gabba is sneller met nieuw spulquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 06:05 schreef Levitas het volgende:
1gabba, was dat vroeger niet iets met 0dayz(.blogspot) ofzo?? Heeft namelijk wel een beetje hetzelfde idee.
hij is wel lekker jahquote:
ziet er strak uitquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 20:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ennuh eindelijk na een maand issie er:
Lijkt erop dat het bedrijf die ook die Belgische events aftermovies maakt ook deze in elkaar heeft gezet
Owkee, allereerst voorop stellen, ik heb niets tegen HHZ en consorten, maar dit nummer wordt juist compleet verziekt dóór de vocals, hoe goed dit verder ook klinkt (want ik ben het zeker met mind.illusion eens dat deze plaat technisch top in elkaar zit), ik kan er gewoon niet naar luisteren door die vreselijke vocals, dit nummer straalt commercie uit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 19:43 schreef ElDani het volgende:
[..]
Wat is er mis met deze plaat? Ik vind hem serieus prima.. Ik snap niet dat mensen moeilijk doen hierover.. Alleen de vocals zijn idd matig, maar voor de rest is dit toch niet ZO ontiegelijk slecht? Stijgt wat mij betreft dik boven de middenmoot uit.
[..]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:24 schreef Bertje_NL het volgende:
... waar we niet even los kunnen gaan tussen de breaks door, maar even rust kunnen nemen als er eindelijk een break komt.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:36 schreef Da_Ripper het volgende:
en ik heb me toch freaky gedroomd vannacht![]()
![]()
Ik zat in een soort Expeditie Robison maar dan in een huis en toen we bezig waren met een opdracht hoorde ik over de radio dat Ran-D dodelijk verongelukt was
Ik was helemaal geshockeerd en niemand anders snapte de impact (--> maar dit kan ik nog wel verklaren, Antonie's zelfmoord hoorde we tijdens sportdag - de docenten waren allemaal verrast terwijl de leerlingen zoiets hadden van: wie?).
En later werd als laatste onverwachte tegenstander ineens Dov Elkabas toegevoegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |