Zit die Remco PP @ ML2010 af te kraken? Wanne gek zegquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:21 schreef haakon het volgende:
[..]
TrueML2010 is idd een hele dikke set.
Ik zei het toch, Remco
ik weet zo niet meer wat ik over PP @ ML2010 heb gezegd, maar heb ze echt niet afgekraakt hoor!quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Zit die Remco PP @ ML2010 af te kraken? Wanne gek zeg
Ik zag gister posters hangen van Inshock Overdose in Boxmeer. Nu is mijn vraag of daar mensen heengaan en via Nijmegen gaan met de auto. Treinen rijden pas weer vanaf half 8 zondag, en feestje duur tot 5
Wil zelf namelijk graag erheen, maar aangezien dat OV niet echt een optie is hoop ik met iemand mee te kunnen bobben![]()
![]()
(zag op PF dat t feestje bij een aantal van jullie in de agenda staat als optie)
Nee niet af te krakenquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:17 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Zit die Remco PP @ ML2010 af te kraken? Wanne gek zeg
bla
Ik ben benieuwd, Isaac & DBSTF.. zou daar iets leuks uitkomen?quote:RT @DBSTF: In the studio starting up a new track together with one of our personal heroes ; @djisaac .. What kind of track shall we make!?
Mijn verwachtingen zijn iig laag...quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, Isaac & DBSTF.. zou daar iets leuks uitkomen?
Doordeweeks hoor je ook uit te slapenquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:19 schreef haakon het volgende:
[..]
Idd, die MC was om te jankenWat een droeftoeter: "Iedereen die handjes in de lucht!"
Hier, heb je m'n middelvinger, eikel !
Wat een zielevuist
Gister lag ik om 8 uur in bedwas zo brak als wat.
Lag om half5 in bed, 9 uur er weer uit om te voetballen, stond nog met dronken kop het veld
Toen van 12 uur tot 5uur 3e helft in de kantine. toen van 5 tot half8 ofzo in het café gezeten.
Kon niet meer recht lopen, dus was maar goed dat ik naar bed ben gegaan
Kan jou kijk op Hardstyle altijd wel zeer waarderenquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Mijn verwachtingen zijn iig laag...
Die samenwerking op hun album was anders wel dikquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:32 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, Isaac & DBSTF.. zou daar iets leuks uitkomen?
Heb je dat niet over voor een goed feestje?!quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor mij is het ruim 200km en ruim 2 uur rijden
Muah, gewoon aardig vind ik.. Ik verwacht iig ook niet al te veel van deze 'collab'quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:45 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Die samenwerking op hun album was anders wel dik
Jij zegt wat ik dachtquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:46 schreef Levitas het volgende:
[..]
Heb je dat niet over voor een goed feestje?!
Dat noemt zich een liefhebber
Hier in het Oosten is de spoeling ook dun hoor, voor ''grote'' feesten zijn we altijd sowieso 1,5 uur onderweg. Heb ik het nog niet eens over de tripjes naar Decibel, Defqon en Silverdome gehad.quote:Op maandag 11 oktober 2010 15:01 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ja hey mogen wij nou ook eens een mooi feestje hebben aan deze kant van het land?![]()
Normaal is het aan jouw kant of in het zuiden
Euuh, van m'n oude school volgens mijquote:Op maandag 11 oktober 2010 18:42 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Doordeweeks hoor je ook uit te slapenWaar ken je Tim trouwens van? Was aan het twijfelen op het begin of jij dat wel was.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:19 schreef Sethje het volgende:
Ik vind die for the kill eigenlijk best wel vet die bootleg, zaterdag voor het eerst goed gehoord tijdens b-front
Wederom naar jouw maatstaven?quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mijn verwachtingen zijn iig laag...
wederom same here, maar deze kan ik echt niet missen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
Geen auto maar wel kunnen rijden, das knap, Harmquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef Da_Ripper het volgende:
wederom same here, maar deze kan ik echt niet missen.
Misschien een Noord/Oost-NL-FOK!-taxi regelen?
Ik wil mee maar heb geen auto ... kan wel heenrijden
K beloof nog niks..... maaruh...quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef Da_Ripper het volgende:
Dat wordt muntjes gooien, wantikweetookniet!quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef T-Force het volgende:
Ik zit ook te twijfelen tussen Loudness en Pandemic
Loudness --> ver weg/te lekkere lijn voor 20 euro
Pandemic --> heel dichtbij/goede lijn (Alpha2, B-Front, Ran-D en wat locals) voor 14,50
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:56 schreef 16meter het volgende:
Loudness ben ik echt wel bij.. wat er ook gebeurd.
anders splitsen jullie je..quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:56 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Dat wordt muntjes gooien, wantikweetookniet!
Ik meld me ook maar eens.... Heb een auto (op gas, lekker goedkoop) kan rijden en heb 2 of 3 plaatsen over. ;-)quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:42 schreef Da_Ripper het volgende:
vanaf waar ?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Ik meld me ook maar eens.... Heb een auto (op gas, lekker goedkoop) kan rijden en heb 2 of 3 plaatsen over. ;-)
Dus... als ik nou naar NS-station fietsquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Bertje_NL het volgende:
Emmen, maar kan wel een klein rondritje doen... ;-)
almelo...quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Bertje_NL het volgende:
mwoahquote:
Leuk ploattiequote:
Via Assen zou heldig zijn!!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:15 schreef Bertje_NL het volgende:
OV naar feestenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:26 schreef T-Force het volgende:
Waarom gaan jullie geen van allen met den trein eigenlijk?
ff snel gekeken voor de zaterdag:quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:26 schreef T-Force het volgende:
omdat ik meestal solo ga, is dat nogal n suffe rit heen, met matige muziek ivm geluidsoverlast... zeikerige mensen in de trein, overstap-ellende, afhankelijk van treintijden op de heen- maar vooral terugweg. Nuchter blijven boeit niet gezien ik toch niks gebruik (ok ok, zelden) muziek kan zo hard als ik wil, het zit beter dan n treinbank... Dat zijn de voornaamste redenenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:26 schreef T-Force het volgende:
Hahah idd !quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:39 schreef Koepert het volgende:
[..]
omdat ik meestal solo ga, is dat nogal n suffe rit heen, met matige muziek ivm geluidsoverlast... zeikerige mensen in de trein, overstap-ellende, afhankelijk van treintijden op de heen- maar vooral terugweg. Nuchter blijven boeit niet gezien ik toch niks gebruik (ok ok, zelden) muziek kan zo hard als ik wil, het zit beter dan n treinbank... Dat zijn de voornaamste redenen
EDIT: rip vat de duidelijkste reden eigenlijk veel korter samen![]()
Zou super chill zijn, laat maar weten als je wat meer weetquote:Op maandag 11 oktober 2010 15:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mijn route naar Inshock (kans dat ik ga is 75%, denk ook met meerdere lui) is dezedus om Nijmegen heen richting Boxmeer, als ik ga en ik een plekje overheb in de Polo, zou je wel meekunnen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef Bertje_NL het volgende:
Ga effe checken of ik alleen / met z'n 2en ga, maar moet allemaal wel lukken denk ik, en als een ieder er geen probleem mee heeft om even over Almelo en Assen te knallen vind ik het allemaal best...
Ik hou jullie op de hoogte...
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:12 schreef Bertje_NL het volgende:
Ga effe checken of ik alleen / met z'n 2en ga, maar moet allemaal wel lukken denk ik, en als een ieder er geen probleem mee heeft om even over Almelo en Assen te knallen vind ik het allemaal best...
Ik hou jullie op de hoogte...
Ik kom misschien in mn eentje vanuit Leeuwarden...quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Hier ook dikke zin. Intro is af en een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke 1e track uitgezochtquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:52 schreef T-Force het volgende:
Overigens echt vet veel zin in Strangerz!
Hele dikke TT![]()
22:00 t/m 23:00 The Z.
23:00 t/m 00:00 The Pope (be)
00:00 t/m 01:00 Spana vs Dstrbr
01:00 t/m 01:45 Mind.Illusion
01:45 t/m 02:45 B-Front
02:45 t/m 03:45 Degos & Re-Done vs The Geminizers
Kom jij ook Huig? (woont in EHV toch?)
Juistquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik kom misschien in mn eentje vanuit Leeuwarden...
Vanaf waar moet jij ookalweer?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef T-Force het volgende:
[..]
JuistAlles voor de muziek!
Ik heb zojuist besloten dat ik Loudness eigenlijk niet KAN en MAG missen dus ga ik er alles aan doen om er te geraken en gezellig met jullie een stampje te doen
Edit: Hmmm....vervoer is wel echt kut met OV... Ben benieuwd of het nu wel door kan gaan![]()
Dat probleem heb/had ik dus ook.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef T-Force het volgende:
Edit: Hmmm....vervoer is wel echt kut met OV... Ben benieuwd of het nu wel door kan gaan![]()
Ligt in de Maashaven, ten zuiden van het centrum, niet bepaald op loopafstand.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:32 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Vanaf waar moet jij ookalweer?
Weet iemand trouwens ook of Factory 10 beetje dicht bij het station ligt etc.? Hier vanuit Leeuwarden ongeveer 3 uur reizen met 0 of 1 keer overstappen naar Rotterdam Centraal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |