klopt, maar ik kom over 3 maanden al weer terug hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:15 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Was jij niet in t buitenland? Anders is er namelijk nog een in Leiden.
Woon er ook niet, studeer er alleen maar(als ik zin heb) Maar las er net wat over.
En uhm...ik kan m niet visualiseren, misschien een kwestie van uitproberen?
Ow en de mensen die met zpagetti hebben gehaakt, is het uit te halen? als het niet goed gaat bv, valt t daarna nog normaal te gebruiken?
Enn diegene die alleen cactussen maakt: Maar zn hoofdje zeg maar is toch wel mooi rond? dat is bij een amigurumi niet anders toch? En die van mij zijn ook niet altijd helemaal symmetrisch
"al" duurt nog een tijdje hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:20 schreef kirsten. het volgende:
[..]
klopt, maar ik kom over 3 maanden al weer terug hoor.
Dat lezen en schrijven werd op een gegeven moment echt werk. Kan in mijn vrije tijd geen boek of pen meer zien.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:24 schreef Whoopdidoo het volgende:
En arual (toch), hoe kwam het dan dat je die hobbys om zeep heb geholpen? omdat het een soort moeten werd ofzo? Want dan zou je gewoon dingen kunnen maken, en dan verkopen, zodat je t gewoon op jouw tempo en wanneer je zin hebt doet, maar toch verkoopt. Ofzo.
SPOILER: voor skochselaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha die is idd awesome. Misschien ben ik een beetje simpel, maar kan je niet gewoon steken tellen (voor gevorderdenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:37 schreef Eska het volgende:
Even een vraagje aan ervaren amigurumi'sters. Ik heb me daar nog helemaal niet mee beziggehouden, omdat het me eigenlijk niet zo aanspreekt. Maar ik heb wel een zwak voor deze
[ afbeelding ]
Alleen ook weer niet zó'n zwak dat ik ruim 5 euro over heb voor 't patroon.
Als ik me nou wat verdiep in 't amigurumi-gebeuren, kan ik het patroon dan redelijk eenvoudig uitvogelen? Zo vanaf een plaatje? Of is dat echt een vak apart?
Volgens de dames waarbij ik een zpagettiworkshop heb gevolgd wel...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:15 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Ow en de mensen die met zpagetti hebben gehaakt, is het uit te halen? als het niet goed gaat bv, valt t daarna nog normaal te gebruiken?
Ik vond die sokkenwol zoo vervelend. Ook veels te dun. Volgens mij heeft Mijsje het meeste van mij mee naar huis genomen. Maak je er sokken mee?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 09:50 schreef Ynske het volgende:
zo laatste dag hier op t werk vandaag
gisteravond nog even lekker opgeschoten met t huidige projectje, overigens is de sokkenwol van de lidl erg zacht
ik heb niet die hele dunne, maar wat dikkere. wel iets dunner dan die van bv de wibra.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 10:54 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Ik vond die sokkenwol zoo vervelend. Ook veels te dun. Volgens mij heeft Mijsje het meeste van mij mee naar huis genomen. Maak je er sokken mee?
Als je op Amigurumi zoektkrijg je toch een aardige lijst. Weet natuurlijkniet welke jij al kent en welke niet maar ik zie regelmatig nieuwe die ik er op Picasa niet tussen heb zien staan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:00 schreef Whoopdidoo het volgende:
Nee joh ik heb zitten oppassen zodat er een volwassene(ok iemand van boven de 18 tenminste) aanwezig is als er iets met die kinderen gebeurd.
Ze sponsoren mij gewoon omdat ik een arme student ben.
En ben ik nou dom of kan ik vrijwel geennieuwe boekjes vinden om yesasia?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |